Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Kylie schreef:Wat leuk allemaal!
Wat doen jullie in je haar? Ik had zelf iets moois gezien maar kan niet vinden waar ik het kan kopen De foto stond op een bruidskapsels site...
Nu vind ik dus niks anders leuks meer want ik wil dat ene! Grrrrr
Ik weet het ook nog niet, heb kort haar, gedeeltelijk in hanekam idee geknipt. Dus misschien iets met van die kleine pareltjes?
Ben wel benieuwd naar wat je dan zou willen :-)
@me1987, gefeliciteerd! Welkom :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Me 1987: Spannend, wanneer hij het dan officieel gaat vragen! Maar in ieder geval welkom en gefeliciteerd.
LindaK: Hoe was het in ondertrouw gaan?
Kylie: Wat wil je dan precies in je haar? Ik vind de bridal blinx wel erg mooi, dus misschien doe ik die wel in mijn haar. Je hebt ze in verschillende kleuren en ik wil ze dan waarschijnlijk met pareltjes en witte steentjes zoals op dit plaatje:
Vandaag heb ik mijn bestelde schoenen binnen gekregen! Degene die ik op het eerste gezicht het mooiste vind, hebben wel de hoogste hakken. Dat wordt dus oefenen met lopen Maar wie weet ziet er onder de jurk iets anders wel mooier uit. Helaas is 1 paar te klein en kan ik niet meer krijgen in een maat groter. Ach ja, ik zie volgende week wel als ik ga kijken in de bruidswinkel wat voor schoenen het beste bij mijn jurk staan.
Ik heb vandaag ook de datum vastgelegd voor het trouwen en in ondertrouw gaan. We gaan 15 februari in ondertrouw en 12 juli is nu officieel onze trouwdag
LindaK: Hoe was het in ondertrouw gaan?
Kylie: Wat wil je dan precies in je haar? Ik vind de bridal blinx wel erg mooi, dus misschien doe ik die wel in mijn haar. Je hebt ze in verschillende kleuren en ik wil ze dan waarschijnlijk met pareltjes en witte steentjes zoals op dit plaatje:
Vandaag heb ik mijn bestelde schoenen binnen gekregen! Degene die ik op het eerste gezicht het mooiste vind, hebben wel de hoogste hakken. Dat wordt dus oefenen met lopen Maar wie weet ziet er onder de jurk iets anders wel mooier uit. Helaas is 1 paar te klein en kan ik niet meer krijgen in een maat groter. Ach ja, ik zie volgende week wel als ik ga kijken in de bruidswinkel wat voor schoenen het beste bij mijn jurk staan.
Ik heb vandaag ook de datum vastgelegd voor het trouwen en in ondertrouw gaan. We gaan 15 februari in ondertrouw en 12 juli is nu officieel onze trouwdag
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Kat, leuk dat de data zijn vastgelegd!
Balen van dat paar schoenen joh! Ben benieuwd welke het uiteindelijk worden...
Ondertrouw: heel veel stelt het niet voor :-) Maar, het is toch weer een officieel stapje in de richting van 31 mei! We moesten de kopieën van de legitimatiebewijzen van de getuigen geven, er werd een kopie gemaakt van onze legitimatie.
We hebben een trouwboekje gekozen en ik heb mijn achternaam gekozen
Als laatste mochten we betalen haha!
Daarna hebben we gebakjes gehaald en die thuis met de kinderen en m'n moeder, zij paste op, opgegeten. M'n moeder had een bos bloemen klaar gezet, heel lief!
Balen van dat paar schoenen joh! Ben benieuwd welke het uiteindelijk worden...
Ondertrouw: heel veel stelt het niet voor :-) Maar, het is toch weer een officieel stapje in de richting van 31 mei! We moesten de kopieën van de legitimatiebewijzen van de getuigen geven, er werd een kopie gemaakt van onze legitimatie.
We hebben een trouwboekje gekozen en ik heb mijn achternaam gekozen
Als laatste mochten we betalen haha!
Daarna hebben we gebakjes gehaald en die thuis met de kinderen en m'n moeder, zij paste op, opgegeten. M'n moeder had een bos bloemen klaar gezet, heel lief!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Eens even kijken hoe ik hier een foto zet, dan show ik het!
Die bridal blinx zijn ook erg mooi zeg!
Die bridal blinx zijn ook erg mooi zeg!
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Fearie schreef:Voor de dames met een echte bruidstaart, wie wil er een taarttopper op hebben? Ik zit heel erg te twijfelen
Dus wil eens weten of jullie dat doen
Wij willen wel een echte bruidstaart, maar ik weet nog niet of we een taarttopper doen. Ik vind er veel niet mooi, maar om de bruidstaart 'af' te maken, wil ik wel dat er iets bovenop staat.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
@LindaK: dat klinkt goed hoe jullie in ondertrouw zijn gegaan. Weer een stap dichterbij de bruiloft inderdaad.
Wij gaan het binnenkort ook eens plannen. Zullen we even een overzicht maken van trouwdata of staat dat al ergens?
Zonnetje 5 juli 2013
Wij gaan het binnenkort ook eens plannen. Zullen we even een overzicht maken van trouwdata of staat dat al ergens?
Zonnetje 5 juli 2013
Zonnetje- Kletskop
Over de cake toppers:
Ik vind deze bijvoorbeeld echt heel erg leuk:
Is ook beetje Amerikaans, dat Love sign (staat in New York)
Maar je kan ook denken aan zoiets:
(en die letters dan bovenop de taart plaatsen ipv in de cupcakes)
Je hoeft niet persé van die bruidspaartjes er bovenop te plaatsen natuurlijk!
Gewoon maar wat ideetjes die misschien net weer even wat anders zijn!
Ik vind deze bijvoorbeeld echt heel erg leuk:
Is ook beetje Amerikaans, dat Love sign (staat in New York)
Maar je kan ook denken aan zoiets:
(en die letters dan bovenop de taart plaatsen ipv in de cupcakes)
Je hoeft niet persé van die bruidspaartjes er bovenop te plaatsen natuurlijk!
Gewoon maar wat ideetjes die misschien net weer even wat anders zijn!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Die taarttoppers zijn leuk!!
Wij wilden ook geen mannetje en vrouwtje.
We hebben een kristallen hart met onze namen en trouwdatum erin gegraveerd.
Wij wilden ook geen mannetje en vrouwtje.
We hebben een kristallen hart met onze namen en trouwdatum erin gegraveerd.
Kylie- Fluisteraar
Kylie, wat een mooie clips voor in het haar.
Kat, die bridal clicks zit ik ook aan te denken, dat is het enige waarvan ik denk dat het kan met kort haar.
Ondertrouw, wij hebben het even snel snel gedaan. Op een vrijdag, waren vrij en smiddags moesten we met D naar het ziekenhuis. Erg romantisch was het dus niet.
Taarttopper, iets gegraveerd in glas is ook wel leuk. Ook om te bewaren, maar stort je taart dan niet in door het gewicht?
Kat, die bridal clicks zit ik ook aan te denken, dat is het enige waarvan ik denk dat het kan met kort haar.
Ondertrouw, wij hebben het even snel snel gedaan. Op een vrijdag, waren vrij en smiddags moesten we met D naar het ziekenhuis. Erg romantisch was het dus niet.
Taarttopper, iets gegraveerd in glas is ook wel leuk. Ook om te bewaren, maar stort je taart dan niet in door het gewicht?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dat ding wat wij hebben is best zwaar ja, ik wilde eigenlijk aan de bakker vragen of hij in het midden iets verstevigends kon doen of iets dergelijks. We hadden er niet bij nagedacht dat het zwaar kon zijn, maar toen we het binnenkregen zeiden we wel oeps
Kylie- Fluisteraar
Fearie schreef:Kylie, wat een mooie clips voor in het haar.
Ik vind ze ook mooi, maar geen idee waar ik ze kan krijgen dus
Kylie- Fluisteraar
Kylie: Op welke site heb je dat kapsel gezien? Misschien kan je daarheen mailen of ze weten waar de clip vandaan komt?
Fearie: Die bridal blinx waren geschikt voor kort haar heb ik ergens gelezen, dus dat zou je inderdaad kunnen doen..
Marin: Mooie taarttoppers! Ik vind die met love wel wat hebben. Ik zal zo eens gaan zoeken waar je dat kan krijgen.
LindaK: Dacht al dat het niet veel zou voorstellen. Toch willen wij het ook een beetje leuk maken door daarna bv met de kids naar het pannenkoekenhuis te gaan of zo.
Fearie: Die bridal blinx waren geschikt voor kort haar heb ik ergens gelezen, dus dat zou je inderdaad kunnen doen..
Marin: Mooie taarttoppers! Ik vind die met love wel wat hebben. Ik zal zo eens gaan zoeken waar je dat kan krijgen.
LindaK: Dacht al dat het niet veel zou voorstellen. Toch willen wij het ook een beetje leuk maken door daarna bv met de kids naar het pannenkoekenhuis te gaan of zo.
Kat1980- Kletskop
Ik heb de tabel van een heel aantal pagina's hiervoor overgenomen. Hopelijk staat nu iedereen erin en anders kan je jezelf natuurlijk toevoegen
Wie? | Trouwdatum |
Tazz | 01 Maart 2013 |
Mouette | 19 april 2013 |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska Flower | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje Appeltje | 5 juli 2013 |
Kat1980 | 12 juli 2013 |
Rebecca | 2 augustus 2013 |
Sneeuwpopje | 13 september 2013 |
Ostara | 13 september 2013 |
Kat1980- Kletskop
Wie? | Trouwdatum |
Tazz | 01 Maart 2013 |
Mouette | 19 april 2013 |
Ster | 8 mei 2013 |
Aziraphale | 9 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska Flower | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje Appeltje | 5 juli 2013 |
Kat1980 | 12 juli 2013 |
Rebecca | 2 augustus 2013 |
Sneeuwpopje | 13 september 2013 |
Ostara | 13 september 2013 |
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Ik denk dat je op etsy heel wat kan vinden!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Owow wat ben ik dom...
Dankzij jullie reacties ben ik gaan nadenken en ben ik op amerikaanse websites gaan zoeken waar trouw sieraden verkocht worden. En nu vond ik de juwelier van deze pinnen! Heb nu een bruidszaak in nederland die dingen van deze juwelier verkoopt gemaild! Ik ben blij
Bedankt voor het meedenken!
Dankzij jullie reacties ben ik gaan nadenken en ben ik op amerikaanse websites gaan zoeken waar trouw sieraden verkocht worden. En nu vond ik de juwelier van deze pinnen! Heb nu een bruidszaak in nederland die dingen van deze juwelier verkoopt gemaild! Ik ben blij
Kylie- Fluisteraar
Ik ben geen echte mee schrijver, maar een meelezer... Dus ik doe maar niet mee met die tabel. Niemand kent mij haha.
Wat info, zodat jullie me wat beter kennen:
Ben al meer dan 10 jaar mee-lezer op het forum (post maar heel af en toe wat en op de vorige versies van dit forum had ik andere, niet bekende namen)
Ben 29 jaar oud
Mijn echte naam is niet Kylie
Ik woon in het zuiden van het land
En ga 12 april trouwen met mijn vriend, die ook 29 jaar is
En ik zal dan ook een foto plaatsen van hoe we uit zagen, tenminste dat ben ik van plan!
Wat info, zodat jullie me wat beter kennen:
Ben al meer dan 10 jaar mee-lezer op het forum (post maar heel af en toe wat en op de vorige versies van dit forum had ik andere, niet bekende namen)
Ben 29 jaar oud
Mijn echte naam is niet Kylie
Ik woon in het zuiden van het land
En ga 12 april trouwen met mijn vriend, die ook 29 jaar is
En ik zal dan ook een foto plaatsen van hoe we uit zagen, tenminste dat ben ik van plan!
Kylie- Fluisteraar
Super!!!Kylie schreef:Owow wat ben ik dom...
Kat1980- Kletskop
Kylie schreef:Ik ben geen echte mee schrijver, maar een meelezer... Dus ik doe maar niet mee met die tabel. Niemand kent mij haha.
Natuurlijk mag je ook in de tabel (als je dat zelf wilt)! Er staan wel meer meiden tussen die hier niet veel komen volgens mij.
Kat1980- Kletskop
Kylie, gefeliciteerd! Natuurlijk mag je in de tabel, ik ben zelf ook lang meelezer geweest en post nu af en toe. Juist leuk als er veel meiden mee schrijven!
Leuk dat je 12 april trouwt, dat is een week voordat wij trouwen. Gek idee, tegen die tijd zit ik waarschijnlijk in de stress om de laatste dingen voor te bereiden..
Edit: ik vind die haarpinnen die je postte ook erg mooi. Zou je willen zeggen waar je nu iets dergelijks gevonden hebt?
Leuk dat je 12 april trouwt, dat is een week voordat wij trouwen. Gek idee, tegen die tijd zit ik waarschijnlijk in de stress om de laatste dingen voor te bereiden..
Edit: ik vind die haarpinnen die je postte ook erg mooi. Zou je willen zeggen waar je nu iets dergelijks gevonden hebt?
Laatst aangepast door mouette op wo 9 jan 2013 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Aziraphale schreef:
Wie? Trouwdatum Tazz 01 Maart 2013 Mouette 19 april 2013 Ster 8 mei 2013 Aziraphale 9 mei 2013 Fearie 14 mei 2013 Baboeska
Flower24 mei 2013 LindaK
Mikki31 mei 2013
15 juni 2013Zonnetje
Appeltje5 juli 2013 Kat1980 12 juli 2013 Rebecca 2 augustus 2013 Sneeuwpopje 13 september 2013 Ostara 13 september 2013
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
@Marin: dat vind ik leuke, moderne dingen voor op de taart!
Alleen mag je zoiets zelf los kopen als je bij een bakker een taart gaat kopen of is het dan de bedoeling dat je bij de bakker iets uitkiest?
@Kylie: leuk dat jullie ook gaan trouwen! En natuurlijk mag je in die tabel, ook al ben je geen actieve poster op het forum, als je dat zelf wilt tenminste.
Alleen mag je zoiets zelf los kopen als je bij een bakker een taart gaat kopen of is het dan de bedoeling dat je bij de bakker iets uitkiest?
@Kylie: leuk dat jullie ook gaan trouwen! En natuurlijk mag je in die tabel, ook al ben je geen actieve poster op het forum, als je dat zelf wilt tenminste.
Zonnetje- Kletskop
Is iets niet helemaal goed gegaan met de tabel zie ik!
Die haardingen zien er mooi uit! Ik heb wel wat langer haar, maar heel dun, dus moet ook eens kijken wat ik daarmee wil.
Lindak; wat lief van je moeder! Ondertrouw kan bij ons alleen op dinsdag of donderdag toch?
Die haardingen zien er mooi uit! Ik heb wel wat langer haar, maar heel dun, dus moet ook eens kijken wat ik daarmee wil.
Lindak; wat lief van je moeder! Ondertrouw kan bij ons alleen op dinsdag of donderdag toch?
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Mikki schreef:
Ja klopt, op de middagen!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wij gaan zo naar Groningen, voor kleding voor m'n vriend! Ben benieuwd Hebben al wel online inspiratie opgedaan, nu kijken wat hem leuk staat. Daarna lekker uit eten bij ons favoriete tapasrestaurant
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !