Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Wij zijn samen met een vriend gisteravond druk geweest om onze trouw kaart na te maken, nu is ie klaar en heb ik mails gestuurd naar de plaatselijke drukkerijen voor offertes. Ben benieuwd :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie jurk Kat!
Ik weet niet wat te doen met mijn haar, heb kort haar aan de zijkant met een hanekam idee. Dus suggesties zijn welkom,
Ik weet niet wat te doen met mijn haar, heb kort haar aan de zijkant met een hanekam idee. Dus suggesties zijn welkom,
Fearie- Ratel
Dan ben ik wel heel benieuwd naar een plaatje Die van mij is namelijk van Demetrios.Zonnetje schreef:@Kat1980: wow, wat toevallig, jouw jurk lijkt super veel op mijn jurk! Ik dacht echt even dat het die van mij was. Mijne is van Cymbeline, jouwe ook?
Kom morgen op de rest reageren, moet nu echt mijn bed in...
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Roxy89 schreef:Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Jullie ook, op een jaar vol mooie huwelijk en :-)
Fearie- Ratel
Ja, gelukkig nieuwjaar! Het wordt een bijzonder jaar :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Kat1980 schreef:Dan ben ik wel heel benieuwd naar een plaatje Die van mij is namelijk van Demetrios.Zonnetje schreef:@Kat1980: wow, wat toevallig, jouw jurk lijkt super veel op mijn jurk! Ik dacht echt even dat het die van mij was. Mijne is van Cymbeline, jouwe ook?
Kom morgen op de rest reageren, moet nu echt mijn bed in...
Ik doe het toch even via de PM, want vriendinnen van mij komen ook op het forum en ik vind het jammer als zij mijn jurk al gezien hebben.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Meiden, allemaal een gelukkig, liefdevol en gezond 2013 toegewenst! Dat we dit jaar allemaal maar de trouwdag van ons leven mogen hebben.
Kat1980- Kletskop
Voor jullie allemaal een mooi, gezond, gelukkig en liefdevol 2013!
Zonnetje- Kletskop
LindaK: Hoe bevestigen ze die curlies eigenlijk in je haar? Ik dacht dat dat alleen mogelijk was als je een soort van opgestoken knot hebt (of is dat juist weer met die pinnen met een decoratie erop). Zou het ook blijven zitten bij fijn haar?
Fearie: Hoeveel kosten kwamen er bij jou bij bij de schoenen die je bij light in the box had besteld? Ze hebben eigenlijk best mooie dingen, maar afhankelijk van de uiteindelijke kosten bekijk ik of ik de gok wil wagen qua pasvorm en dergelijke.
Ik heb ook op een Nederlandse website schoenen gezien met bloemen er op. Leek me ook wel een mooie combi met mijn jurk. De prijs is op zich nog wel ok, maar ik twijfel of ik wel een beetje kan lopen op smalle hoge hakjes. En ook twijfel ik wat het nu het mooiste is bij een trouwjurk, dichte pumps, peeptoes of sandaaltjes (misschien toch maar wat dingen gaan passen bij mijn jurk, ik kan de schoenen namelijk toch weer retour sturen zonder kosten bij die website). Of anders zelf wat lagere simpele schoenen/sandalen kopen en hier een bloem op bevestigen. ik zag namelijk ook ergens dat je van die schoenclips hebt om je (bruids)schoenen mee op te pimpen.
Het gaat om deze schoenen:
Fearie: Hoeveel kosten kwamen er bij jou bij bij de schoenen die je bij light in the box had besteld? Ze hebben eigenlijk best mooie dingen, maar afhankelijk van de uiteindelijke kosten bekijk ik of ik de gok wil wagen qua pasvorm en dergelijke.
Ik heb ook op een Nederlandse website schoenen gezien met bloemen er op. Leek me ook wel een mooie combi met mijn jurk. De prijs is op zich nog wel ok, maar ik twijfel of ik wel een beetje kan lopen op smalle hoge hakjes. En ook twijfel ik wat het nu het mooiste is bij een trouwjurk, dichte pumps, peeptoes of sandaaltjes (misschien toch maar wat dingen gaan passen bij mijn jurk, ik kan de schoenen namelijk toch weer retour sturen zonder kosten bij die website). Of anders zelf wat lagere simpele schoenen/sandalen kopen en hier een bloem op bevestigen. ik zag namelijk ook ergens dat je van die schoenclips hebt om je (bruids)schoenen mee op te pimpen.
Het gaat om deze schoenen:
Kat1980- Kletskop
Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig, gezond en bijzonder 2013!!
Kat, mooie schoenen als je ze toch weer zonder kosten retour kunt sturen kun je het altijd proberen, en kijken hoe ze zitten en of je er goed op kan lopen.
Kat, mooie schoenen als je ze toch weer zonder kosten retour kunt sturen kun je het altijd proberen, en kijken hoe ze zitten en of je er goed op kan lopen.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Appeltje schreef:Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig, gezond en bijzonder 2013!!
Ik heb gewoon 4 paar schoenen besteld om te bekijken wat ik nu echt mooi vind Gelukkig kan het allemaal weer kosteloos retour sturen en ik heb betaald met mijn creditcard, dus ben ik nu ook niet meteen een smak geld kwijt waar ik dan weer even op moet wachten tot je het terug krijgt na het retourneren.
Kat1980- Kletskop
Ik heb heel wat bij te lezen geloof ik! We zijn heerlijk op vakantie geweest, en hebben nu in ieder geval op papier wat we allemaal nog moeten regelen.
Linda; wat een leuk idee voor een gastenboek! Wij vragen onze gasten een foto van henzelf te sturen, daar maak ik dan een album van waar ze op de dag zelf iets bij kunnen schrijven. Wij vieren het feest nu bij vrienden, inderdaad gewoon in onze woonplaats. Zij hebben gewoon veel meer ruimte ivm eigen bedrijf.
Kat; jammer, je jurk gemist. Maar wel mooie schoenen! Ik heb donkerblauwe pumps, want aan mijn jurk komt een riem met donkerblauwe stenen.
Linda; wat een leuk idee voor een gastenboek! Wij vragen onze gasten een foto van henzelf te sturen, daar maak ik dan een album van waar ze op de dag zelf iets bij kunnen schrijven. Wij vieren het feest nu bij vrienden, inderdaad gewoon in onze woonplaats. Zij hebben gewoon veel meer ruimte ivm eigen bedrijf.
Kat; jammer, je jurk gemist. Maar wel mooie schoenen! Ik heb donkerblauwe pumps, want aan mijn jurk komt een riem met donkerblauwe stenen.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben in de kerstvakantie weer wat dingetjes uitgewerkt.
Gister liep ik in de H&M tegen fuchsia pumps, €7,-, die heb ik mooi meegenomen Voor tijdens de fotoreportage, haha!
We zijn begonnen met het gastenboek, het was even nadenken hoe we de hartjes het beste/mooiste/rechtste op de achtergrond krijgen...maar ik heb nu een beginnetje gemaakt en ik denk dat het goedkomt
Gisteren zijn we ook even langs een bedrijf gegaan voor ballonnen en een fuchsia loper
Gister liep ik in de H&M tegen fuchsia pumps, €7,-, die heb ik mooi meegenomen Voor tijdens de fotoreportage, haha!
We zijn begonnen met het gastenboek, het was even nadenken hoe we de hartjes het beste/mooiste/rechtste op de achtergrond krijgen...maar ik heb nu een beginnetje gemaakt en ik denk dat het goedkomt
Gisteren zijn we ook even langs een bedrijf gegaan voor ballonnen en een fuchsia loper
LindaK- Prater
LindaK schreef:Wij hebben in de kerstvakantie weer wat dingetjes uitgewerkt.
Zo dat is nog eens een koopje doe je die schoenen alleen bij de fotoreportage aan?
Appeltje- Fluisteraar
Hebben jullie al nagedacht over de muziek tijdens de ceremonie?
Wij zijn er nog niet uit, ik vind het echt moeilijk!
Appeltje- Fluisteraar
Appeltje schreef:Hebben jullie al nagedacht over de muziek tijdens de ceremonie?
Bij ons word het of een nr van Jason Mraz, ff de titel kwijt. Of wouldn't it be nice van The Beatles (soundtrack van onze film, 50 first dates).
Fearie- Ratel
Als je weet welke Jason Mraz het wordt, hoor ik het graag! Ik heb wel vaker Jason Mraz gehoord bij de ceremonie, erg leuk en vrolijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
I'm yours van Jason Mraz, even mijn vriend gevraagd.
Fearie- Ratel
Ah leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Appeltje, in eerste instantie voor de reportage ja...misschien dat ik ze 's avonds ook nog even aan doe. Heb ook mooie 'trouwschoenen'.
Wij zijn er voor nu uit, wat betreft de muziek. Maar wie weet wat er de komende maanden nog voor mooie muziek uitkomt. Wij hebben niet echt nummers die heel bijzonder zijn. Wel een aantal nummers die we vaak hoorden toen we naar D.aan gingen in het ziekenhuis, maar die zijn niet echt geschikt haha!
Wij mogen 3 nummers uitkiezen, bij binnenkomst, tijdens het tekenen en bij het weggaan.
We hebben nu gekozrn voor een instrumentaal nummer uit Love Actually, Love you more van Racoon en Feel The love van Rudimental.
Wij zijn er voor nu uit, wat betreft de muziek. Maar wie weet wat er de komende maanden nog voor mooie muziek uitkomt. Wij hebben niet echt nummers die heel bijzonder zijn. Wel een aantal nummers die we vaak hoorden toen we naar D.aan gingen in het ziekenhuis, maar die zijn niet echt geschikt haha!
Wij mogen 3 nummers uitkiezen, bij binnenkomst, tijdens het tekenen en bij het weggaan.
We hebben nu gekozrn voor een instrumentaal nummer uit Love Actually, Love you more van Racoon en Feel The love van Rudimental.
LindaK- Prater
Appeltje schreef:Hebben jullie al nagedacht over de muziek tijdens de ceremonie?
Ik vind het ook moeilijk. Ik heb wel al een lijstje gemaakt van wat ik mooie nummers vind, misschien heeft iemand van jullie er wat aan:
Dat komt door jou – Guus Meeuwis
From this moment – Shania Twain
The power of love – Celine Dion of Jennifer Rush
Heaven – Bryan Adams of Do
A moment like this – Kelly Clarkson
Love you more – Racoon
Everything I do (I do it for you) – Bryan Adams
You’re beautiful – James Blunt
Zonnetje- Kletskop
Kat1980 schreef:Appeltje schreef:Ik wens jullie ook allemaal een gelukkig, gezond en bijzonder 2013!!
Ik heb gewoon 4 paar schoenen besteld om te bekijken wat ik nu echt mooi vind Gelukkig kan het allemaal weer kosteloos retour sturen en ik heb betaald met mijn creditcard, dus ben ik nu ook niet meteen een smak geld kwijt waar ik dan weer even op moet wachten tot je het terug krijgt na het retourneren.
Dat vind ik wel een goed idee. Misschien ga ik dat ook wel doen. Op die site staan mooie en betaalbare schoenen en door het op deze manier te doen, kun je verschillende paren passen.
Zonnetje- Kletskop
Gaat er trouwens iemand van jullie naar de Love&Marriagebeurs of is iemand van jullie daar al geweest? Ik ga met een vriendin van mij in Eindhoven. Ik ben benieuwd.
Zonnetje- Kletskop
Mikki: Plaats binnenkort nog wel een keer een foto van de jurk als hij ook weer wat meer vermaakt is en hopelijk nog mooier valt. Volgens mij had ik jouw schoenen langs zien komen. Lijkt me wel gaaf blauwe schoenen als het ook terugkomt in de jurk.
LindaK: Das een koopje, schoenen voor €7,-!!! Hoe bevestig je die hartjes eigenlijk op de achtergrond bij je gastenboek?
Zonnetje: Waar had jij mooie schoenen gezien dan? Ik heb nu bij brandos.nl en heppo.nl schoenen besteld. Waren vrij betaalbaar inderdaad (niet alles, maar wel wat ik mooi vond).
Muziek: Hebben we het nog niet over gehad, maar ik vind Racoon met “Love ypu more” ook altijd al een heel geschikt bruiloftsliedje. Helaas heeft mijn vriend een heel andere muzieksmaak, dus ben benieuwd wat hij er van vindt.
Love & Marriage beurs: Het leek mij wel leuk om heen te gaan, maar vroeg me af of dat nog wel leuk is als je al vanalles geregeld hebt voor je bruiloft. Ik heb dan altijd het idee dat je daar meer heen gaat om ideeen op te doen en dat je daarna alles voor je bruiloft gaat regelen. Of vergis ik me daar nu in?
Bruidskapsel/make-up: Ik heb nog een site met kapsels en make-up gevonden, namelijk www.weddinghair.com Misschien kunnen jullie daar ook nog inspiratie opdoen, mocht het nodig zijn.
LindaK: Das een koopje, schoenen voor €7,-!!! Hoe bevestig je die hartjes eigenlijk op de achtergrond bij je gastenboek?
Zonnetje: Waar had jij mooie schoenen gezien dan? Ik heb nu bij brandos.nl en heppo.nl schoenen besteld. Waren vrij betaalbaar inderdaad (niet alles, maar wel wat ik mooi vond).
Muziek: Hebben we het nog niet over gehad, maar ik vind Racoon met “Love ypu more” ook altijd al een heel geschikt bruiloftsliedje. Helaas heeft mijn vriend een heel andere muzieksmaak, dus ben benieuwd wat hij er van vindt.
Love & Marriage beurs: Het leek mij wel leuk om heen te gaan, maar vroeg me af of dat nog wel leuk is als je al vanalles geregeld hebt voor je bruiloft. Ik heb dan altijd het idee dat je daar meer heen gaat om ideeen op te doen en dat je daarna alles voor je bruiloft gaat regelen. Of vergis ik me daar nu in?
Bruidskapsel/make-up: Ik heb nog een site met kapsels en make-up gevonden, namelijk www.weddinghair.com Misschien kunnen jullie daar ook nog inspiratie opdoen, mocht het nodig zijn.
Kat1980- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !