Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Kat1980 schreef:Even ego, ik heb een beetje een baal-dag:
Kreeg gisteren een berichtje van een vriendin dat ze niet zeker weet of ze op onze bruiloft kan komen omdat hij net valt in hun 2 weken zomervakantie en de kans dus groot is dat ze dan weg zijn. Ik baal hier echt wel van, want zo te horen hebben ze nog niks geboekt en dan zou je je vakantie toch aan de bruiloft kunnen aanpassen als je echt graag wilt komen...
Even als buitenstaander maar had je dit serieus echt verwacht? Nou weet ik je trouwdatum zo niet maar als deze echt binnen de normale vakantieperiode valt dan zou ik als vriendin echt enorm balen als iemand dan besluit om te gaan trouwen. Natuurlijk zou ik er bij een vriendin rekening mee proberen te houden maar als je vakantie al vastgesteld is binnen het bedrijf en dit ook de enige mogelijkheid is om op vakantie te gaan (iets waar ik het hele jaar naar uitkijk) dan weet ik ook niet of ik wel op de bruiloft kom. En als ik wel zou komen dan zou ik er denk ik in de dagen erom heen toch wel van erg veel moeite mee hebben dat de bruiloft bv midden in de vakantie valt en ik dus niet op de manier weg kan zoals ik graag zou willen. En dat heeft dan eigenlijk niets te maken met hoe goed de vriendschap is maar meer dat een vakantie ook erg belangrijk is voor veel mensen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hallo dames,
Jullie ook allemaal erg druk met de voorbereidingen zo te lezen. Wij zijn vanochtend in ondertrouw gegaan. Vanmiddag zijn we, met schoonmoeder naar de outlet gegaan om een overhemd, stropdas, riem, schoenen en sokken voor mijn aanstaande te kopen. Ook hebben we een vreselijk mooi overhemd voor onze zoon gevonden. De jurken voor mijn getuige en onze ceremoniemeester zijn in de maak in het buitenland. En na de outlet ben ik nog naar de stad geweest voor haaraccessoire voor mijn bruidmeisjes, schoenen en panty voor dochter Weer flink wat geld uitgegeven.
Vorige week heb ik ook al flink geshopt voor schoenen onder mijn trouwjurk. Ik vond ze bij Van Haren, het zijn geen standaard trouwschoenen maar ze passen echt perfect bij mijn outfit. En daarna een beetje teveel uitgegeven aan andere kleding voor mezelf.
Nu heb ik alleen nog een broek en schoenen voor zoon nodig en iets moois voor in mijn haar en een panty + lingerie. Dan zijn we qua kleding helemaal klaar.
Ik wil dit voor in mijn haar maar ik ben huiverig om iets bij Ebay te bestellen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Denken jullie dat het veilig is?
Jullie ook allemaal erg druk met de voorbereidingen zo te lezen. Wij zijn vanochtend in ondertrouw gegaan. Vanmiddag zijn we, met schoonmoeder naar de outlet gegaan om een overhemd, stropdas, riem, schoenen en sokken voor mijn aanstaande te kopen. Ook hebben we een vreselijk mooi overhemd voor onze zoon gevonden. De jurken voor mijn getuige en onze ceremoniemeester zijn in de maak in het buitenland. En na de outlet ben ik nog naar de stad geweest voor haaraccessoire voor mijn bruidmeisjes, schoenen en panty voor dochter Weer flink wat geld uitgegeven.
Vorige week heb ik ook al flink geshopt voor schoenen onder mijn trouwjurk. Ik vond ze bij Van Haren, het zijn geen standaard trouwschoenen maar ze passen echt perfect bij mijn outfit. En daarna een beetje teveel uitgegeven aan andere kleding voor mezelf.
Nu heb ik alleen nog een broek en schoenen voor zoon nodig en iets moois voor in mijn haar en een panty + lingerie. Dan zijn we qua kleding helemaal klaar.
Ik wil dit voor in mijn haar maar ik ben huiverig om iets bij Ebay te bestellen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Denken jullie dat het veilig is?
Laatst aangepast door Tazz op di 15 jan 2013 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
rapa nui schreef:
Even als buitenstaander maar had je dit serieus echt verwacht? Nou weet ik je trouwdatum zo niet maar als deze echt binnen de normale vakantieperiode valt dan zou ik als vriendin echt enorm balen als iemand dan besluit om te gaan trouwen. Natuurlijk zou ik er bij een vriendin rekening mee proberen te houden maar als je vakantie al vastgesteld is binnen het bedrijf en dit ook de enige mogelijkheid is om op vakantie te gaan (iets waar ik het hele jaar naar uitkijk) dan weet ik ook niet of ik wel op de bruiloft kom. En als ik wel zou komen dan zou ik er denk ik in de dagen erom heen toch wel van erg veel moeite mee hebben dat de bruiloft bv midden in de vakantie valt en ik dus niet op de manier weg kan zoals ik graag zou willen. En dat heeft dan eigenlijk niets te maken met hoe goed de vriendschap is maar meer dat een vakantie ook erg belangrijk is voor veel mensen.
Ja, dat had ik wel verwacht! Ik zou er zelf namelijk wel rekening mee houden, omdat ik dolgraag bij de belangrijkste dag van mijn vriendin haar leven zou willen zijn. Zeker aangezien onze bruiloft de laatste vrijdag van hun 2 weken vakantie valt, dus daarvoor hebben ze nog 13 dagen om op vakantie te gaan. Als dit bij mij het geval was, zou ik dus desnoods een dag eerder terug komen van vakantie.
All: Ik ga zo toch naar de bruidswinkel, want het is wel te doen met de auto. Ik kom later nog wel terug om uitgebreid te reageren.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@ Kat, waar haal jij je outfits voor J en T?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Tazz: Ik zag vanmorgen nog het plaatje van je schoenen en je haar-accessoire. Erg stoer! Is je jurk dan ook in die kleur? Ik heb geen ervaring met dingen op ebay bestellen, dus daar kan ik je geen advies over geven.
Ik heb nog geen kleding voor de jongens. Ik twijfel een beetje of ik echt een pakje voor ze koop of gewoon leuke kleding. Ik zag dat ze op humpiedump.nl kleding verkopen voor bruidskindjes. Ik weet niet of dat is wat je zoek voor L?
Zonnetje: Haar man heeft maar 2 weken vrij, zij heeft wel 3 weken. Onze trouwdag is de laatste vrijdag van hun 2 weken vakantie samen, dus dan zou je daarvoor nog makkelijk op vakantie kunnen. Maar goed, ik wacht het wel even af wat ze gaan doen.
Naam: Ik neem de naam van mijn vriend aan met daar achter mijn eigen naam. Wilde altijd graag dezelfde achternaam als mijn kinderen en straks heb ik gewoon 2 achternamen
Nou meiden, ik ben er uit welke schoenen het worden Ik vond ze stiekem altijd al het leukste/mooiste, maar nu ik heb gezien dat ze qua kleur ook perfect bij de jurk passen. Ik moet alleen flink gaan oefenen om te lopen op de hakken Ze zijn iets hoger dan ik normaal gesproken gewend ben, ik kan er wel op lopen maar moet het straks natuurlijk wel een groot deel van de dag vol kunnen houden.
Dit zijn ze trouwens:
Gisteren ook nog een fotograaf en cateraar op bezoek gehad. Met beide een goede klik en leuke ideeen, maar we hebben nog meer mensen die langskomen dus willen dat even afwachten.
Deze cateraar was wel wat duurder dan de planning, maar hij had zulke goede ideeen... Als we zo doorgaan moeten we ons budget misschien toch maar bijstellen naar 5000, want veel dingen vallen toch duurder uit dan verwacht
Ik heb nog geen kleding voor de jongens. Ik twijfel een beetje of ik echt een pakje voor ze koop of gewoon leuke kleding. Ik zag dat ze op humpiedump.nl kleding verkopen voor bruidskindjes. Ik weet niet of dat is wat je zoek voor L?
Zonnetje: Haar man heeft maar 2 weken vrij, zij heeft wel 3 weken. Onze trouwdag is de laatste vrijdag van hun 2 weken vakantie samen, dus dan zou je daarvoor nog makkelijk op vakantie kunnen. Maar goed, ik wacht het wel even af wat ze gaan doen.
Naam: Ik neem de naam van mijn vriend aan met daar achter mijn eigen naam. Wilde altijd graag dezelfde achternaam als mijn kinderen en straks heb ik gewoon 2 achternamen
Nou meiden, ik ben er uit welke schoenen het worden Ik vond ze stiekem altijd al het leukste/mooiste, maar nu ik heb gezien dat ze qua kleur ook perfect bij de jurk passen. Ik moet alleen flink gaan oefenen om te lopen op de hakken Ze zijn iets hoger dan ik normaal gesproken gewend ben, ik kan er wel op lopen maar moet het straks natuurlijk wel een groot deel van de dag vol kunnen houden.
Dit zijn ze trouwens:
Gisteren ook nog een fotograaf en cateraar op bezoek gehad. Met beide een goede klik en leuke ideeen, maar we hebben nog meer mensen die langskomen dus willen dat even afwachten.
Deze cateraar was wel wat duurder dan de planning, maar hij had zulke goede ideeen... Als we zo doorgaan moeten we ons budget misschien toch maar bijstellen naar 5000, want veel dingen vallen toch duurder uit dan verwacht
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Ik wilde heel graag mijn naam en dan de naam van mijn vriend en dat hij hetzelfde zou doen. Maar dat wil hij echt niet, dat hoort niet in zijn ogen. Ik had het gebaar van elkaars naam aannemen heel mooi gevonden, maar nu hij het niet doet zie ik ook niet in waarom ik het wel zou doen, dus we houden beide onze eigen naam.
Kat: wat een prachtige schoenen
Kat: wat een prachtige schoenen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Aziraphale schreef:Ik was even benieuwd wie van jullie de achternaam gaat veranderen na het trouwen? Ik twijfel namelijk nog... Ik denk dat ik m'n eigen naam houd.
Ik ga mijn achternaam veranderen, maar wel mijn eigen naam erachter.
Kat: fijn dat je je schoenen hebt gevonden en dat ze mooi bij je jurk passen!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Even een vraag, trouwen jullie in gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden?
En waarom die keuze?
En waarom die keuze?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wij trouwen in gemeenschap van goederen. Kan niet echt een reden benoemen, behalve dat dat voor ons gewoon goed voelt.
Na het trouwen ben ik: naam vriend - eigen naam
Na het trouwen ben ik: naam vriend - eigen naam
Ik heb gekozen voor eerst partner zijn achternaam en dan de mijne...
Wij zijn op zoek naar een band, maximale kosten 1200 euro.. Kent iemand nog een goede sfeermakende band??
Wij zijn op zoek naar een band, maximale kosten 1200 euro.. Kent iemand nog een goede sfeermakende band??
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Kat1980; wat een mooie schoenen! Wat vervelend van je vriendin, ik zou er ook rekening mee gehouden hebben als vriendin zijnde, een bruiloft wil ik niet graag missen.
Ik heb zelf een vrij aparte achternaam, en mijn vriend een echte doorsnee naam. Na ons trouwen heet ik vriends naam - mijn naam. Dan heet ik toch hetzelfde als mijn kinderen, en kan ik in mijn werk mijn eigen naam behouden, want die kent iedereen.
Wij trouwen in gemeenschap van goederen trouwens.
Ik heb zelf een vrij aparte achternaam, en mijn vriend een echte doorsnee naam. Na ons trouwen heet ik vriends naam - mijn naam. Dan heet ik toch hetzelfde als mijn kinderen, en kan ik in mijn werk mijn eigen naam behouden, want die kent iedereen.
Wij trouwen in gemeenschap van goederen trouwens.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Ooooow wat erg! Ik loop echt enorm achter... Sorry allemaal
Leuk om van iedereen een update te lezen. Wij zitten momenteel ook midden in alle voorbereidingen. Zoals het er nu naar uitziet gaan we op 20 september trouwen (ondertrouw is 15 maart). Ligt nog een beetje aan de locatie en of zij dan kunnen.
Na het trouwen neem ik de naam van mijn vriend aan, met daar achter mijn 'meisjes'naam. Ook trouwen we in gemeenschap van goederen. We vinden het allebei heel mooi om op deze 'ouderwetse' manier te trouwen. Zo delen we na het trouwen echt alles
Volgende week ga ik voor de tweede keer op jurken-jacht. Dit keer met enkele vrouwen van de familie mee. Ik hoop die dag mijn jurk definitief te kunnen kiezen, dan kan mijn vriend daarna ook gaan shoppen. Met wie gaan jullie vriend zijn pak uitzoeken?
Leuk om van iedereen een update te lezen. Wij zitten momenteel ook midden in alle voorbereidingen. Zoals het er nu naar uitziet gaan we op 20 september trouwen (ondertrouw is 15 maart). Ligt nog een beetje aan de locatie en of zij dan kunnen.
Na het trouwen neem ik de naam van mijn vriend aan, met daar achter mijn 'meisjes'naam. Ook trouwen we in gemeenschap van goederen. We vinden het allebei heel mooi om op deze 'ouderwetse' manier te trouwen. Zo delen we na het trouwen echt alles
Volgende week ga ik voor de tweede keer op jurken-jacht. Dit keer met enkele vrouwen van de familie mee. Ik hoop die dag mijn jurk definitief te kunnen kiezen, dan kan mijn vriend daarna ook gaan shoppen. Met wie gaan jullie vriend zijn pak uitzoeken?
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Aziraphale schreef:(...)We willen ook heel graag een trouwfoto maken dat we allebei onze AllStars aanhebben dus dat komt dan mooi uit
Ik lees dit nu pas! Onder mijn jurk wil ik heel graag mijn allstars aan, ik heb nooit hakken en wil me ook die dag niet anders voordoen als ik ben. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met allstars hihi
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Morgen!
Wij trouwen in gemeenschap van goederen!
Na het trouwen ben ik naam vriend en dan mijn eigen achternaam..
Even naam vergeten van degene die het vroeg maar wij boeken via fox!
Vanmiddag gaan we naar de edelsmid om de trouwringen definitief te maken,zin in!!
Wij trouwen in gemeenschap van goederen!
Na het trouwen ben ik naam vriend en dan mijn eigen achternaam..
Even naam vergeten van degene die het vroeg maar wij boeken via fox!
Vanmiddag gaan we naar de edelsmid om de trouwringen definitief te maken,zin in!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Kat, wat jammer van die vriendin zeg! Maar je schoenen, gaafff!!
Tazz, leuk bij jullie gaan de voorbereidingen dus ook goed! Alleen dat geld he, af en toe...haha!
Fearie, wij trouwen ook in gemeenschap van goederen.
Roxy, hopelijk is de locatie ook vrij op die datum...! Leuk, weer op jurkenjacht!! Mijn vriend neemt misschien z'n moeder mee als hij voor een pak gaat kijken, maar het kan ook zijn dat 'ie alleen gaat.
Flower, ben benieuwd wat voor ringen jullie krijgen.
Wij zijn ook weer even bezig geweest met wat kleine dingetjes, die we daarna van de lijst konden strepen. Altijd fijn
Tazz, leuk bij jullie gaan de voorbereidingen dus ook goed! Alleen dat geld he, af en toe...haha!
Fearie, wij trouwen ook in gemeenschap van goederen.
Roxy, hopelijk is de locatie ook vrij op die datum...! Leuk, weer op jurkenjacht!! Mijn vriend neemt misschien z'n moeder mee als hij voor een pak gaat kijken, maar het kan ook zijn dat 'ie alleen gaat.
Flower, ben benieuwd wat voor ringen jullie krijgen.
Wij zijn ook weer even bezig geweest met wat kleine dingetjes, die we daarna van de lijst konden strepen. Altijd fijn
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Fearie schreef:Even een vraag, trouwen jullie in gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden?
En waarom die keuze?
Even inbreekje. Wij zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden, dat heeft twee redenen;
1. We hebben allebei nog een flat op eigen naam, waarvan we verwachten die niet zonder schuld te kunnen verkopen. Schuld uit zijn flat zal veel hoger zijn en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn. Indirect help je toch wel mee, maar zakelijk gezien vind ik het niet in het belang van mij en onze toekomstige kinderen om dat als een risico mee te dragen.
2. In de toekomst zouden we een eigen zaak willen beginnen. Die zou dan op naam komen van degene die niet de hypotheekhouder is om persoonlijk risico voor de zakelijke onderneming te minimaliseren, mochten de zaken niet goed gaan.
Oftewel de keuze voor voorwaarden is zakelijk, totaal niet emotioneel.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wij hebben onze trouwringen gekocht! volgens mij heb ik ze al een keer geplaatst maar dit zijn ze:
Wij kiezen voor palladium, iets witter nog dan witgoud, bij mijn ring komt er een hartvormig diamant in!
Wij kiezen voor palladium, iets witter nog dan witgoud, bij mijn ring komt er een hartvormig diamant in!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Mooie ringen Flower
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi Flower!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
me1987 schreef:Ik heb gekozen voor eerst partner zijn achternaam en dan de mijne...
Wij zijn in okt getrouwd en hadden New York Minute. Wij waren erg blij met ze, staan filmpjes van op YouTube. Kosten ons 1000 euro. Fijn email contact gehad en ze hebben zelfs nog 2 liedjes speciaal voor ons ingestudeerd omdat die speciaal voor ons waren.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Mooie ringen Flower
De onze waren ook klaar dus we zijn ze gaan ophalen. Hebben ze ook laten graveren!
Witgoud allebei, glad, en de mijne heeft nog een diamantje. Ben er blij mee
Hoe vorderen de voorbereidingen verder bij iedereen?
De onze waren ook klaar dus we zijn ze gaan ophalen. Hebben ze ook laten graveren!
Witgoud allebei, glad, en de mijne heeft nog een diamantje. Ben er blij mee
Hoe vorderen de voorbereidingen verder bij iedereen?
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Mooi Flower!
Wij zijn gisteren bij de trouwauto gaan kijken en hebben deze vastgelegd, helemaal leuk!
Verder vooral bezig met een heleboel kleine dingetjes, langzaam aan wordt het lijstje steeds korter!
Wij zijn gisteren bij de trouwauto gaan kijken en hebben deze vastgelegd, helemaal leuk!
Verder vooral bezig met een heleboel kleine dingetjes, langzaam aan wordt het lijstje steeds korter!
Mooie ringen flower!
Wij hebben dit weekend de tent, springkussen, tafels, stoelen eten en drinken geregeld. De goudsmid komt volgende week langs, de fotograaf de week erna en morgen ga ik een afspraak maken voor de ondertrouw. Ons lijstje wordt korter, maar is nog steeds lang genoeg!
Wij hebben dit weekend de tent, springkussen, tafels, stoelen eten en drinken geregeld. De goudsmid komt volgende week langs, de fotograaf de week erna en morgen ga ik een afspraak maken voor de ondertrouw. Ons lijstje wordt korter, maar is nog steeds lang genoeg!
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo dames, het is al even geleden dat ik mee heb gepost, maar ik wil het weer gaan oppakken. Ik heb wel meegelezen en zal even reageren op de laatste berichten.
@Kat1980: Het is inderdaad erg vreemd dat die vriendin een nog niet geboekte vakantie voor laat gaan op jullie bruiloft, ik zou dat echt niet kunnen waarderen. Wat een mooie schoenen! Je hebt het vast al ergens verteld, maar gaan jullie het feest bij jullie thuis vieren?
@Tazz: Gefeliciteerd! moesten jullie om in ondertrouw te gaan naar de gemeente toe? Wij moesten thuis papieren invullen en opsturen, een paar weken later kregen we een brief met op ..(datum).. zijn jullie in indertrouw gegaan. En wat leuk om ook voor je kinderen speciale kleding te kunnen kopen. Hoeveel bruidsmeisjes heb je en krijgen je kinderen ook een speciale rol?
@Flower: Erg mooie ringen hebben jullie gekozen, die zou ik ook zo kunnen kiezen. Hebben jullie ze zelf ontworpen? En mag ik vragen of palladium net zo duur is al wit goud? Ik vind de (wit)gouden ringen echt zo duur, maar wel erg mooi!
@Kylie: Heb je een foto of voorbeeld van jullie ringen? Wij hadden ook in gedachte om voor gladde ringen te gaan, maar ik ga toch twijfelen, er zijn zoveel mooie ringen. Hebben jullie met een ronde of rechte rand?
@Rebecca: Wat voor auto hebben jullie gekozen? En via een verhuurbedrijf?
@Mikki: Fijn gevoel zal dat zijn als je al zoveel dingen geregeld hebt.
Verder trouwen wij in gemeenschap van goederen, omdat we geen reden hebben om het niet te doen en neem ik de naam van mijn vriend aan met mijn eigen naam erachter. Ik wil mijn eigen naar blijven gebruiken op het werk.
All: Bij mij begint de stress (al) een beetje toe te slaan. We moeten nog zoveel regelen en de datum komt wel erg dichtbij nu we opeens in 2013 zitten. Hebben jullie dat ook? Wij hebben de gemeente, kerk, fotograaf, jurk en schoenen, pak en kapster geregeld. Ik wil zelf samen met mijn moeder het bruidsboeket en corsages gaan maken, maar vind het moeilijk om uit al die plaatjes op internet de leukste te kiezen. Hebben jullie de bloemen al geregeld? En al een idee wat voor kapsel jullie willen? Verder ben ik druk bezig met uitnodigingen te bekijken. Heeft iemand deze als gekozen?
@Kat1980: Het is inderdaad erg vreemd dat die vriendin een nog niet geboekte vakantie voor laat gaan op jullie bruiloft, ik zou dat echt niet kunnen waarderen. Wat een mooie schoenen! Je hebt het vast al ergens verteld, maar gaan jullie het feest bij jullie thuis vieren?
@Tazz: Gefeliciteerd! moesten jullie om in ondertrouw te gaan naar de gemeente toe? Wij moesten thuis papieren invullen en opsturen, een paar weken later kregen we een brief met op ..(datum).. zijn jullie in indertrouw gegaan. En wat leuk om ook voor je kinderen speciale kleding te kunnen kopen. Hoeveel bruidsmeisjes heb je en krijgen je kinderen ook een speciale rol?
@Flower: Erg mooie ringen hebben jullie gekozen, die zou ik ook zo kunnen kiezen. Hebben jullie ze zelf ontworpen? En mag ik vragen of palladium net zo duur is al wit goud? Ik vind de (wit)gouden ringen echt zo duur, maar wel erg mooi!
@Kylie: Heb je een foto of voorbeeld van jullie ringen? Wij hadden ook in gedachte om voor gladde ringen te gaan, maar ik ga toch twijfelen, er zijn zoveel mooie ringen. Hebben jullie met een ronde of rechte rand?
@Rebecca: Wat voor auto hebben jullie gekozen? En via een verhuurbedrijf?
@Mikki: Fijn gevoel zal dat zijn als je al zoveel dingen geregeld hebt.
Verder trouwen wij in gemeenschap van goederen, omdat we geen reden hebben om het niet te doen en neem ik de naam van mijn vriend aan met mijn eigen naam erachter. Ik wil mijn eigen naar blijven gebruiken op het werk.
All: Bij mij begint de stress (al) een beetje toe te slaan. We moeten nog zoveel regelen en de datum komt wel erg dichtbij nu we opeens in 2013 zitten. Hebben jullie dat ook? Wij hebben de gemeente, kerk, fotograaf, jurk en schoenen, pak en kapster geregeld. Ik wil zelf samen met mijn moeder het bruidsboeket en corsages gaan maken, maar vind het moeilijk om uit al die plaatjes op internet de leukste te kiezen. Hebben jullie de bloemen al geregeld? En al een idee wat voor kapsel jullie willen? Verder ben ik druk bezig met uitnodigingen te bekijken. Heeft iemand deze als gekozen?
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Ster, deze wordt 't:
Het is een particulier iemand die de auto verhuurd.
Wat betreft bloemen en kapsel moet ik nog flink rondkijken. Voor kapsels kijken vind ik echt niet leuk, ik kan maar geen goede site vinden, dus veel kleine, onduidelijke plaatjes, of je ziet alleen de voorkant, terwijl ik ook graag de achterkant wil zien.
Mijn taartontwerp heb ik dit weekend ook gemaakt, alleen de kleuren weet ik nog niet, we willen bloemen/taart etc op elkaar afstemmen en is een beetje afhankelijk van 't pak van mijn vriend, en dan vooral bloesje/stropdas.
Je hebt nog genoeg tijd hoor om alles te regelen! Komt vast goed!
Het is een particulier iemand die de auto verhuurd.
Wat betreft bloemen en kapsel moet ik nog flink rondkijken. Voor kapsels kijken vind ik echt niet leuk, ik kan maar geen goede site vinden, dus veel kleine, onduidelijke plaatjes, of je ziet alleen de voorkant, terwijl ik ook graag de achterkant wil zien.
Mijn taartontwerp heb ik dit weekend ook gemaakt, alleen de kleuren weet ik nog niet, we willen bloemen/taart etc op elkaar afstemmen en is een beetje afhankelijk van 't pak van mijn vriend, en dan vooral bloesje/stropdas.
Je hebt nog genoeg tijd hoor om alles te regelen! Komt vast goed!
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
Pagina 35 van 40