Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Trouwtopic 2013
Nou dames mijn nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Mijn jurk is compleet verpest. Er wordt nu met spoed een nieuwe jurk gemaakt, ze hopen dat die rond 1 april klaar is.
ik kon wel huilen vanochtend ( heb ik dan ook even gedaan ). De jurk is veel en veel te kort. De chiffon laag veel te lang, waardoor de onderste kanten laag compleet weg valt. En het model klopt ook niet. Hij liep nu al vanaf mn middel wijd naar beneden terwijl dit pas vanaf onderaan mn heupen hoort te zijn.
De coupeuse was ook erg verbaasd. Ik wordt vanmiddag terug gebeld door de bruidswinkel, dan zal ik ze ook zeggen dat ik hier flink van baal ( zacht uitgedrukt ).
Gelukkig was de coupeuse echt een vakvrouw en heel aardig. Zij is ook een onafhankelijke partij zegmaar, dus zij ziet er ook met iets andere ogen naar. Ik heb dus ook met haar besproken dat zij er de volgende keer bij is bij het doorpassen. Mocht er dan weer iets niet kloppen kan ze het meteen herstellen. Gelukkig wil zij dit wel, maar het schijnt dat ze daar bij de bruidszaak nog wel eens moeilijk over doen aldus de coupeuse. Nou ik eis het gewoon!! Dat is toch het minste wat ze voor me kunnen doen.
Even behoorlijk in de stress hier dus!!
Mikki: Wat zal dat schattig lijken, 2 mooie kleine bruidsmeisjes!
Minoessepoes: Leuk dat de ringen klaar zijn. Kan me voorstellen dat je regelmatig even in het doosje kijkt , leuk!
Appeltje: ik vind ze allebei erg leuk, ik zou persoonlijk denk ik voor de bovenste gaan.
ik kon wel huilen vanochtend ( heb ik dan ook even gedaan ). De jurk is veel en veel te kort. De chiffon laag veel te lang, waardoor de onderste kanten laag compleet weg valt. En het model klopt ook niet. Hij liep nu al vanaf mn middel wijd naar beneden terwijl dit pas vanaf onderaan mn heupen hoort te zijn.
De coupeuse was ook erg verbaasd. Ik wordt vanmiddag terug gebeld door de bruidswinkel, dan zal ik ze ook zeggen dat ik hier flink van baal ( zacht uitgedrukt ).
Gelukkig was de coupeuse echt een vakvrouw en heel aardig. Zij is ook een onafhankelijke partij zegmaar, dus zij ziet er ook met iets andere ogen naar. Ik heb dus ook met haar besproken dat zij er de volgende keer bij is bij het doorpassen. Mocht er dan weer iets niet kloppen kan ze het meteen herstellen. Gelukkig wil zij dit wel, maar het schijnt dat ze daar bij de bruidszaak nog wel eens moeilijk over doen aldus de coupeuse. Nou ik eis het gewoon!! Dat is toch het minste wat ze voor me kunnen doen.
Even behoorlijk in de stress hier dus!!
Mikki: Wat zal dat schattig lijken, 2 mooie kleine bruidsmeisjes!
Minoessepoes: Leuk dat de ringen klaar zijn. Kan me voorstellen dat je regelmatig even in het doosje kijkt , leuk!
Appeltje: ik vind ze allebei erg leuk, ik zou persoonlijk denk ik voor de bovenste gaan.
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Oh nee Baboeska!! Wat erg!! Wat zul jij je rot voelen zeg, kan me voorstellen dat je moest huilen, zou ik ook doen
Slim dat je met de coupeuse hebt afgesproken dat zij erbij is de volgende keer en ik neem aan dat de bruidszaak daar gewoon mee akkoord gaat zeg!
He bah, wat een stress!!
Slim dat je met de coupeuse hebt afgesproken dat zij erbij is de volgende keer en ik neem aan dat de bruidszaak daar gewoon mee akkoord gaat zeg!
He bah, wat een stress!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Owjee baboeska, dat meen je niet! Vreselijk!! Dat is zeker een nachtmerrie zeg..
Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de stress zit..
Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de stress zit..
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Wat ontzettend balen, Baboeska! Ik zou ook heel boos zijn en teleurgesteld. De bruidswinkel moet het maar goed vinden dat de coupeuse er bij is, dat is wel het minste wat ze kunnen doen na deze fout.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Nou ik heb nog telefonische contact met de bruidszaak gehad. Ze deed eerst erg moeilijk over de coupeuse, omdat ze zeker wist dat het de volgende keer goed is. Nou ik dus niet, dus na lang aandringen vond ze het goed.
Opzich ben ik nu wel wat rustiger dan vanochtend, ik kan er toch niks aan doen en ik moet maar vertrouwen dat het goed komt. Maar ergens spookt nog wel de gedachte van wat als ie de volgende keer weer niet goed is, dan heb ik geen jurk. Wordt al helemaal gestresst van het idee, maargoed ik moet er maar vanuit gaan dat het niet weer mis gaat.
Positief puntje van vandaag. We hebben de bedankjes binnen gekregen! Ze zijn echt heel leuk geworden.
Opzich ben ik nu wel wat rustiger dan vanochtend, ik kan er toch niks aan doen en ik moet maar vertrouwen dat het goed komt. Maar ergens spookt nog wel de gedachte van wat als ie de volgende keer weer niet goed is, dan heb ik geen jurk. Wordt al helemaal gestresst van het idee, maargoed ik moet er maar vanuit gaan dat het niet weer mis gaat.
Positief puntje van vandaag. We hebben de bedankjes binnen gekregen! Ze zijn echt heel leuk geworden.
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Oh baboeska, wat een ellende! Wel heel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden wat betreft de coupeuse, dan heb je volgende keer in ieder geval een professional mee die jouw belangen behartigt.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Wat vervelend, Baboeska! Hopelijk komt alles goed.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Wat vervelend, Baboeska! Hopelijk komt alles goed.
+1
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Oh, Baboeska wat erg! Logisch dat je baalt, hopelijk is het allemaal op tijd opgelost!
Ik heb vrijdag mijn jurk gepast, en met een kussen eronder ging ie nog makkelijk dicht. Dus waarschijnlijk valt het vermaken mee. De week voor de bruiloft ga ik dan pas echt passen en moet er misschien nog een vetersluiting ingezet worden in plaats van de knoopjes. Nu kunnen we dus op zoek naar een pak, en sieraden voor bij de jurk. Mijn meiden waren mee, en waren helemaal onder de indruk van de jurk! Nu moeten ze alleen nog vier maanden hun mond dichthouden, maar dat doen ze al heel goed.
Ik heb vrijdag mijn jurk gepast, en met een kussen eronder ging ie nog makkelijk dicht. Dus waarschijnlijk valt het vermaken mee. De week voor de bruiloft ga ik dan pas echt passen en moet er misschien nog een vetersluiting ingezet worden in plaats van de knoopjes. Nu kunnen we dus op zoek naar een pak, en sieraden voor bij de jurk. Mijn meiden waren mee, en waren helemaal onder de indruk van de jurk! Nu moeten ze alleen nog vier maanden hun mond dichthouden, maar dat doen ze al heel goed.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Baboeska: Wat vreselijk van je jurk! Goed van je dat je voet bij stuk hebt gehad wat betreft de coupeuse. Dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
Mikki: Ik twijfel nog over de kleding voor de kids. Van de ene kant vind ik het wel heel schattig als beide jongens een mini pakje aan hebben, maar van de andere kant ook weer heel erg zonde om zo iets voor 1 keer aan te schaffen.
Fijn dat er waarschijnlijk niet heel veel vermaakt hoeft te worden aan de jurk! Ik hoop dat de meiden het geheim kunnen houden voor hun papa
Appeltje: ik vind ook het onderste paar het mooiste, maar dat is inderdaad ook meer een kwestie van smaak.
Hier vrijdag in ondertrouw gegaan. Stelt inderdaad helemaal niks voor, maar we hebben het zelf nog leuk gemaakt door daarna een taartje te gaan eten en 's avonds uit eten te gaan.
Mikki: Ik twijfel nog over de kleding voor de kids. Van de ene kant vind ik het wel heel schattig als beide jongens een mini pakje aan hebben, maar van de andere kant ook weer heel erg zonde om zo iets voor 1 keer aan te schaffen.
Fijn dat er waarschijnlijk niet heel veel vermaakt hoeft te worden aan de jurk! Ik hoop dat de meiden het geheim kunnen houden voor hun papa
Appeltje: ik vind ook het onderste paar het mooiste, maar dat is inderdaad ook meer een kwestie van smaak.
Hier vrijdag in ondertrouw gegaan. Stelt inderdaad helemaal niks voor, maar we hebben het zelf nog leuk gemaakt door daarna een taartje te gaan eten en 's avonds uit eten te gaan.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Ik heb nu vakantie en heb alvast een cadeau geknutseld voor m'n vriend (met dank aan Pinterest voor het idee). Nog even kijken wanneer ik dit aan hem geef, ik denk wanneer we weer thuis zijn want het is een beetje zwaar om mee te nemen in de koffer.
Niet quoten, ik haal het later weer weg
--weg--
Niet quoten, ik haal het later weer weg
--weg--
Laatst aangepast door Aziraphale op wo 20 feb 2013 - 20:52; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Echt leuk, Arizaphale!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wat leuk Aziraphale!