Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers
Pagina 13 van 17
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
@Merai Eén à twee kiwi's met het ontbijt is mijn wondermiddel.
Gast- Gast
Merai en rovine dank voor de peptalk. Ik had mijn dag en weekpunten nog dus ik zit er niet overheen. Zelfs als ik de turkse pizza nog meer punten geef dan Rovine aangaf.
Nu nog even wat kwark met druiven en dan naar de sportschool. Vanmiddag naar school en vanavond lekker op de bank hangen.
Antibes ben je al opgeknapt?
Nu nog even wat kwark met druiven en dan naar de sportschool. Vanmiddag naar school en vanavond lekker op de bank hangen.
Antibes ben je al opgeknapt?
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tips, ik ga morgen beginnen met warm water, kijken of dat helpt!
Gelukkig dat het mee is gevallen Nathalie!
Gelukkig dat het mee is gevallen Nathalie!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Bedankt voor de beterschapswensen! Ik ben - thank god - inmiddels wel iets opgeknapt. Nog steeds alles behalve fit, maar wel behapbaar met neusspray, paracetamol en zakdoekjes. Tentamen net gelukkig gewoon kunnen maken en dat viel nog best mee ook.
Vandaag dus ook maar weer braaf punten tellen. =) Heb wel gezien dat de week waterijsjes + kant&klaarmaaltijden niet bepaald tot gewichtsverlies heeft geleid haha..
Vandaag dus ook maar weer braaf punten tellen. =) Heb wel gezien dat de week waterijsjes + kant&klaarmaaltijden niet bepaald tot gewichtsverlies heeft geleid haha..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wie had er nou die tip van Bros? Ik had vet zin in chocolade net, dus op het station mocht ik van mezelf iets halen. Dacht ik aan de tip dat Bros zo'n goeie keuze was omdat het licht was.. Nou, hij is vier punten! Dan heb ik liever zo'n mars-ijsje voor 4 punten..
Pff en na het avondeten (al hoeveelheid zalm en pasta aangepast) zijn mijn punten ook opperdepop voor vandaag. Had niet moeten onbijten met gele vla denk ik haha! Of niet lunchen met schuddebuikjes...
Naja, dat worden dus alleen nog maar druiven vanavond..
Pff en na het avondeten (al hoeveelheid zalm en pasta aangepast) zijn mijn punten ook opperdepop voor vandaag. Had niet moeten onbijten met gele vla denk ik haha! Of niet lunchen met schuddebuikjes...
Naja, dat worden dus alleen nog maar druiven vanavond..
Antibes- Ratel
Woensdag ga ik trouwens tapas eten met vriendinnen, maar eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik dat moet tellen.. =( Tips iemand? Hoe pakken jullie zo'n avond aan waarbij je eigenlijk helemaal geen gewichten of punten weet?
Antibes- Ratel
Gezellig Antibes! Ik heb niet echt tips voor je, ik probeer het gewoon achteraf in te vullen als ik iets niet weet. Ik let dan een beetje op wat er in zit en hoeveel ik ervan eet. Maar als je nog vrije weekpunten hebt kun je natuurlijk ook gewoon een bepaald aantal punten invoeren.
Merai- Ratel
Dit wordt een slechte week voor mij.....vandaag halen we iets bij de snackbar (moet tot laat werken) en donderdag ga ik uit eten. Weet iemand misschien hoeveel punten een frikandel is? Ik kan het niet vinden in het boekje, ik zal er wel overheen kijken. Ik merk wel dat dit topic me motiveert!
Gast- Gast
Eline schreef:Dit wordt een slechte week voor mij.....vandaag halen we iets bij de snackbar (moet tot laat werken) en donderdag ga ik uit eten. Weet iemand misschien hoeveel punten een frikandel is? Ik kan het niet vinden in het boekje, ik zal er wel overheen kijken. Ik merk wel dat dit topic me motiveert!
Frikandel, gefrituurd (70g) = 5 punten!
Ik weet natuurlijk niet hoeveel punten jij per dag mag, maar ik zou niet zo negatief denken over dat je NU al een slechte week krijgt. Volgens mij ben je dan veel sneller geneigd om te denken "nou ik neem er ook nog een kaassoufle bij, want deze week is toch al slecht".
In mijn eerste twee weken ben ik 2 kg afgevallen terwijl ik 2x patat + snack had gegeten én 2x uit eten was geweest. Dus het zegt helemaal niets (en toen heb ik ook echt niet gematigd tijdens de etentjes haha).
Antibes- Ratel
Merai schreef:Gezellig Antibes! Ik heb niet echt tips voor je, ik probeer het gewoon achteraf in te vullen als ik iets niet weet. Ik let dan een beetje op wat er in zit en hoeveel ik ervan eet. Maar als je nog vrije weekpunten hebt kun je natuurlijk ook gewoon een bepaald aantal punten invoeren.
Maar dat vind ik echt mega lastig, omdat je van al die dingen niet weet hoeveel het weegt en vaak ook niet wat er allemaal inzit.. Wat zou jij voor een tapas-etentje incalculeren als je een vast aantal doet (inderdaad vanuit mijn weekpunten, die gebruik ik toch bijna nooit op normale dagen)?
Antibes- Ratel
Dat ligt er een beetje aan, ik denk 15 à 20 punten, afhankelijk van de inhoud en sausjes etc. Ik vind dat ook lastig hoor maar schrijf liever teveel dan te weinig en houd die weekpunten ook altijd over. Heb er afgelopen week maar 7 van verbruikt.
@Eline: ik ben het met Antibes eens, probeer gewoon een beetje op te letten en houd je dagboek goed bij, dan valt het vast mee! Succes!
@Eline: ik ben het met Antibes eens, probeer gewoon een beetje op te letten en houd je dagboek goed bij, dan valt het vast mee! Succes!
Merai- Ratel
Poeh, hier gaat het niet zo consequent als ik zou willen... vooral het bijhouden van die eetlijstjes schiet er steeds bij in! Ik denk dat ik me toch maar online ga aanmelden, als ik ervoor betaal, is het misschien een betere stok achter de deur
Ik ben wel weer gaan sporten, voor zover dat lukt met mijn knie-blessure. Beetje fietsen, cross-trainer en de oefeningen van de fysio. Twee keer in de week om mee te beginnen, mijn conditie is helemaal niks meer op zich gaat het met eten ook wel aardig, alleen de weekenden zijn erg druk met feestjes enzo, dus dat vind ik moeilijk. Morgen weer wegen, ben heel benieuwd!
Ik ben wel weer gaan sporten, voor zover dat lukt met mijn knie-blessure. Beetje fietsen, cross-trainer en de oefeningen van de fysio. Twee keer in de week om mee te beginnen, mijn conditie is helemaal niks meer op zich gaat het met eten ook wel aardig, alleen de weekenden zijn erg druk met feestjes enzo, dus dat vind ik moeilijk. Morgen weer wegen, ben heel benieuwd!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik denk wel dat tapas iets meer dan 15-20 punten is, hoewel het er ook van afhangt hoeveel en wat je eet. De laatste keer dat ik tapas had zorgde ik veel vrije punten over te hebben en rekende het achteraf dan globaal uit. Ik zie net dat ik niet meer dan 90 dagen terug kan kijken, anders had ik mijn lijstje van toen even kunnen posten hier.
Van dat lauwe water heb ik wel het idee dat het maar tijdelijk werkt. Elke ochtend toch weer zo'n ranzig glas wegklokken maar toch weer helemaal muurvast zitten. Zie het ook meteen weer terug op de weegschaal. Grmbl.
Gisteravond flink tekeer gegaan op de crosstrainer. Was stiekem wel een beetje trots omdat ik er zo'n hekel aan heb. Het is wel moeilijk die motivatie vast te houden terwijl ik dat niet terugzie in de kilo's. Snap eventjes echt niet wat er fout gaat momenteel. Trouw tellen en bewegen, toch steeds maar onsjes. Nu spiegel ik mezelf misschien ook iets te veel aan degenen die 1 januari begonnen zijn, daarbij gaat het harder. Maar toch wil ik ook weer eens leuk afvallen.
Van dat lauwe water heb ik wel het idee dat het maar tijdelijk werkt. Elke ochtend toch weer zo'n ranzig glas wegklokken maar toch weer helemaal muurvast zitten. Zie het ook meteen weer terug op de weegschaal. Grmbl.
Gisteravond flink tekeer gegaan op de crosstrainer. Was stiekem wel een beetje trots omdat ik er zo'n hekel aan heb. Het is wel moeilijk die motivatie vast te houden terwijl ik dat niet terugzie in de kilo's. Snap eventjes echt niet wat er fout gaat momenteel. Trouw tellen en bewegen, toch steeds maar onsjes. Nu spiegel ik mezelf misschien ook iets te veel aan degenen die 1 januari begonnen zijn, daarbij gaat het harder. Maar toch wil ik ook weer eens leuk afvallen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Ik denk wel dat tapas iets meer dan 15-20 punten is, hoewel het er ook van afhangt hoeveel en wat je eet. De laatste keer dat ik tapas had zorgde ik veel vrije punten over te hebben en rekende het achteraf dan globaal uit. Ik zie net dat ik niet meer dan 90 dagen terug kan kijken, anders had ik mijn lijstje van toen even kunnen posten hier.
Dat denk ik ook inderdaad, ik heb sowieso wel bijna al mijn weekpunten ervoor. En ik denk dat ik dan aan de spa/cola light ga en niet al 8 punten aan wijn besteed bijvoorbeeld. Gewoon avondeten is ook al snel 10-15 punten. En dan heeft tapas meer vet, meer eiwitten, meer koolhydraten etc. Als je daar echt als avondeten van eet haal je de 25 al wel vrij snel denk ik!
Ik ga denk ik ook maar proberen te onthouden en achteraf globaal berekenen.. We'll see!
Wat goed dat jullie allemaal ook zo aan het sporten zijn! Ik heb daar echt niet de energie voor over op het moment (helaas).. Echt fantastisch!
Antibes- Ratel
Zou vanavond weer een weegmoment hebben, maar ik weet niet of ik het ga redden qua studiedrukte. Vind dat wegen alleen wel vervelend. Ben net met schoenen op de weegschaal gaan staan en was weer een kilo zwaarder dan mijn weegmoment vorige week. Terwijl ik gisteravond juist een kilo afgevallen was.
Sowieso was ik vanochtend een kilo zwaarder dan gisteravond: wtf?
Ik weet dat je niet te vaak moet wegen, dus ik probeer die officiele weegmomenten aan te houden. Maar dan is +1 kg niet echt motiverend......
Sowieso was ik vanochtend een kilo zwaarder dan gisteravond: wtf?
Ik weet dat je niet te vaak moet wegen, dus ik probeer die officiele weegmomenten aan te houden. Maar dan is +1 kg niet echt motiverend......
Antibes- Ratel
Antibes ik dwing mezelf echt te gaan sporten. Ga over een kwartiertje richting sportschool voor een uurtje pump maar moet mezelf echt dwingen. Maar achteraf ben ik zo blij dat ik dan geweest ben
Maar nu zou ik het liefste in pyama op de bank duiken . Maar ik ben liever 10kg zwaarder dan dat ik niet strak ben zeg maar. Ben veel te bang dat mijn buik niet mooi in model komt als ik niet sport en ik een flubber over ga houden. Dus dat motiveerd mij zeker wel om te gaan.
En gisteren heeft mijn vriend zich ook ingeschreven bij dezelfde sportschool. Hij gaat vandaag niet en ik dus wel dus dan ben ik weer extra trots op mezelf.
Maar nu zou ik het liefste in pyama op de bank duiken . Maar ik ben liever 10kg zwaarder dan dat ik niet strak ben zeg maar. Ben veel te bang dat mijn buik niet mooi in model komt als ik niet sport en ik een flubber over ga houden. Dus dat motiveerd mij zeker wel om te gaan.
En gisteren heeft mijn vriend zich ook ingeschreven bij dezelfde sportschool. Hij gaat vandaag niet en ik dus wel dus dan ben ik weer extra trots op mezelf.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik vind het lastig in te schatten maar zit altijd wek snel vol van tapas. Frustrerend inderdaad dat wegen, ik probeer het echt bij een keer per week te houden (de zondag) maar heb me gisterenochtend ook laten verleiden, was inderdaad een kilo zwaarder dan zondag dus dat vergeet ik maar snel weer
Merai- Ratel
Het is hier niet eens een kwestie van dwingen, ik sport namelijk alleen wat ik leuk vind (zwemmen/aquagym). Het is gewoon letterlijk dat ik de tijd en energie niet heb. Ik moet ZOVEEL doen dat ik regelmatig op slaap moet bezuinigen en nu ik net bijna een week ziek geweest ben loop ik nog verder achter. Het is dus echt van "ik zou nu best willen gaan zwemmen maar ik moet nog dit dit dat en dat doen"..
En nu ga ik toch lekker een uurtje naar het zwembad.. Struisvogelpolitiek..
En nu ga ik toch lekker een uurtje naar het zwembad.. Struisvogelpolitiek..
Antibes- Ratel
Merai schreef:Ik vind het lastig in te schatten maar zit altijd wek snel vol van tapas. Frustrerend inderdaad dat wegen, ik probeer het echt bij een keer per week te houden (de zondag) maar heb me gisterenochtend ook laten verleiden, was inderdaad een kilo zwaarder dan zondag dus dat vergeet ik maar snel weer
Echt he, nu weet ik dat het ook al enorm kan verschillen of je naar de wc bent geweest. Dus ik probeer het maar gewoon te negeren..
Heb nu net mijn avondeten en een halve liter water op, nu moet ik er natuurlijk helemaal niet op gaan staan!
Edit: een ons zwaarder dan vanmiddag toen ik thuiskwam.. Yeah right..
Antibes- Ratel
Thanx voor de antwoorden! Ik ga er nog eens even over nadenken... Jullie nog heel veel succes! Ik blijf zo nu en dan meelezen ter inspiratie :-).
Gast- Gast
Antibes schreef:Merai schreef:Ik vind het lastig in te schatten maar zit altijd wek snel vol van tapas. Frustrerend inderdaad dat wegen, ik probeer het echt bij een keer per week te houden (de zondag) maar heb me gisterenochtend ook laten verleiden, was inderdaad een kilo zwaarder dan zondag dus dat vergeet ik maar snel weer
Echt he, nu weet ik dat het ook al enorm kan verschillen of je naar de wc bent geweest. Dus ik probeer het maar gewoon te negeren..
Heb nu net mijn avondeten en een halve liter water op, nu moet ik er natuurlijk helemaal niet op gaan staan!
Edit: een ons zwaarder dan vanmiddag toen ik thuiskwam.. Yeah right..
Haha ja om die reden heb ik me ook gewogen, was na een dikke week weer eens naar de wc geweest. Maar dat heeft dus niet geholpen Beweging is bij mij echt onderdeel van mijn drukke programma, ik denk er eigenlijk niet bij na maar heb altijd meer dan voldoende beweging.
Merai- Ratel
Jullie hebben ook wel gelijk, maar ik wordt meteen zo fanatiek als ik eenmaal weer bezig ben Had ook het voornemen gisteren om alleen een broodje frikandel te nemen maar ik heb ook maar een patatje genomen. En 49 punten is ook best wel veel om extra te hebben. Maken jullie je weekpunten allemaal op? Tot nu toe heb ik het wel gedaan.
Gast- Gast
Fanatiek zijn is goed maar leven is nog belangrijker Ik maak mijn weekpunten bij lange na niet op, maar ik gebruik ze wel als het zo uitkomt. Gisteren ook lekker geborreld en dat gaat dan gewoon daar vanaf!
Merai- Ratel
Fanatiek zijn houd je over het algemeen niet levenslang vol.
Dat schommelen frustreert me flink op het moment. Gisteren was ik even flink uit mijn hum omdat er alweer niks af lijkt te zijn, vanavond waarschijnlijk ook weer omdat er dan officieel niks af is. Toch is het zo moeilijk tussendoor niet te wegen, het idee die controle weg te geven. Wat eigenlijk een idiote gedachte is omdat ik er toch weinig invloed op heb zolang ik me netjes aan het programma houd.
Beweging prop ik echt tussen mijn bezigheden, al heb ik wel de luxe dat ik thuis kan sporten. Ik heb gisteren ook EA Sports Active besteld, hij is nu overal afgeprijsd naar 20 euro, voor dat bedrag kan ik me niet echt een buil vallen en goede dingen erover gehoord. Maar ik sport terwijl ik wacht tot een ovenschotel klaar is. Of snel een uurtje voordat ik met iemand afgesproken heb. Zou ik dus echt nooit doen als ik ervoor moest omkleden en de deur uit.
Zit nu te twijfelen of ik vanavond naar de meeting ga fietsen. Qua afstand is het goed te doen (3,5 km), maar dan heb ik geen tijd meer om vooraf te eten en ik weet niet of ik zo blij word van fietsen zonder eten in mijn maag. Bovendien moet ik langs een heel stil en donker stuk. Maar het zou wel een mooie manier zijn om wat puntjes te verdienen. Hmmm.
Mijn coach heeft trouwens plannen om iets van beweging op te zetten na de meetings. Wat precies wist ze nog niet, maar dacht aan een groepsles met muziek. Ik zie daar wel wat in. Alleen sporten bevalt me prima, maar ik heb niemand in de buurt die me corrigeert of pusht. Maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan om te sporten, dus voor mij zou het ideaal zijn, ik ben er dan toch.
Dat schommelen frustreert me flink op het moment. Gisteren was ik even flink uit mijn hum omdat er alweer niks af lijkt te zijn, vanavond waarschijnlijk ook weer omdat er dan officieel niks af is. Toch is het zo moeilijk tussendoor niet te wegen, het idee die controle weg te geven. Wat eigenlijk een idiote gedachte is omdat ik er toch weinig invloed op heb zolang ik me netjes aan het programma houd.
Beweging prop ik echt tussen mijn bezigheden, al heb ik wel de luxe dat ik thuis kan sporten. Ik heb gisteren ook EA Sports Active besteld, hij is nu overal afgeprijsd naar 20 euro, voor dat bedrag kan ik me niet echt een buil vallen en goede dingen erover gehoord. Maar ik sport terwijl ik wacht tot een ovenschotel klaar is. Of snel een uurtje voordat ik met iemand afgesproken heb. Zou ik dus echt nooit doen als ik ervoor moest omkleden en de deur uit.
Zit nu te twijfelen of ik vanavond naar de meeting ga fietsen. Qua afstand is het goed te doen (3,5 km), maar dan heb ik geen tijd meer om vooraf te eten en ik weet niet of ik zo blij word van fietsen zonder eten in mijn maag. Bovendien moet ik langs een heel stil en donker stuk. Maar het zou wel een mooie manier zijn om wat puntjes te verdienen. Hmmm.
Mijn coach heeft trouwens plannen om iets van beweging op te zetten na de meetings. Wat precies wist ze nog niet, maar dacht aan een groepsles met muziek. Ik zie daar wel wat in. Alleen sporten bevalt me prima, maar ik heb niemand in de buurt die me corrigeert of pusht. Maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan om te sporten, dus voor mij zou het ideaal zijn, ik ben er dan toch.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is Rovine! Maar inderdaad, gewoon doorzetten en het resultaat komt echt wel! Goed idee van je coach om beweging mee te nemen in het ontmoetmoment, ik denk dat dat voor veel mensen wel werkt!
Ik ga dit weekend lekker een weekendje weg dus ik ben benieuwd hoe het er qua eten precies uit gaat zien, ik hou het in ieder geval in de gaten!
Ik ga dit weekend lekker een weekendje weg dus ik ben benieuwd hoe het er qua eten precies uit gaat zien, ik hou het in ieder geval in de gaten!
Merai- Ratel
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 13 van 17
Permissies van dit forum: