Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers
Pagina 8 van 17
Pagina 8 van 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
Huh, wat raar. Ik dacht dat je misschien het frituurvet van de kroket niet meegerekend had. Kaassouflé is bijvoorbeeld 5 punten, waarbij je nog 4 punten voor het vet erbij op moet tellen. Maar een gefrituurde kroket is volgens dat ding inderdaad maar 4 punten totaal. Vraag me af of dat wel klopt, kan het me moeilijk voorstellen, zeker als je het vergelijkt met die quiche.
Ik eet wel regelmatig alleen omdat mijn vriend 's avonds soms werkt. Ik val dan veel terug op ovengerechten (kip en aardappels de oven in, salade erbij etc.) of ingevroren restjes. Die blijven wel lekkerder dan een ingevroren Knorr-maaltijd.
Die vrije punten vind ik ook een fascinerend iets. Nu is eten wel een hobby, het maken, etentjes geven, etc, dus ben blij dat ze bestaan. Zonder die punten zou ik het waarschijnlijk ook niet volhouden, dus op zich val ik wel meer af met die punten, zonder was ik allang gekapt.
Groente en fruit in sap kost punten omdat je er meer van op kunt. Sinaasappel is nul punten, als je diezelfde perst is hij ineens wel punten. De reden daarvoor is wanneer je hem eet, je er zelden meer dan eentje neemt. In sap stop je er zo 3 sinaasappels in. Wanneer je dat groentesap gegeten had zat je nu nokkievol, waardoor je je minder snel zou vergrijpen aan ander voedsel.
Ik eet wel regelmatig alleen omdat mijn vriend 's avonds soms werkt. Ik val dan veel terug op ovengerechten (kip en aardappels de oven in, salade erbij etc.) of ingevroren restjes. Die blijven wel lekkerder dan een ingevroren Knorr-maaltijd.
Die vrije punten vind ik ook een fascinerend iets. Nu is eten wel een hobby, het maken, etentjes geven, etc, dus ben blij dat ze bestaan. Zonder die punten zou ik het waarschijnlijk ook niet volhouden, dus op zich val ik wel meer af met die punten, zonder was ik allang gekapt.
Groente en fruit in sap kost punten omdat je er meer van op kunt. Sinaasappel is nul punten, als je diezelfde perst is hij ineens wel punten. De reden daarvoor is wanneer je hem eet, je er zelden meer dan eentje neemt. In sap stop je er zo 3 sinaasappels in. Wanneer je dat groentesap gegeten had zat je nu nokkievol, waardoor je je minder snel zou vergrijpen aan ander voedsel.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nathalie, volgens mij begrijp je het verkeerd, die 6 punten gaan dus van je punten af. Je krijgt er geen extra punten voor, dat is alleen met sporten etc. (of begrijp ik jou verkeerd?)
Ik doe na lang wikken en wegen geen WW maar via een app op mijn telefoon hou ik het bij. Ik probeer 1800 cal. per dag te eten.
De ene dag moet ik bij eten, de andere dag dingen schrappen! Krijg nu een heel goed overzicht van wat veel of weinig is en op welke momenten ik teveel of te weinig eet.
Hoeveel cal. eet je bij WW met bijv. 26 punten?
Ik doe na lang wikken en wegen geen WW maar via een app op mijn telefoon hou ik het bij. Ik probeer 1800 cal. per dag te eten.
De ene dag moet ik bij eten, de andere dag dingen schrappen! Krijg nu een heel goed overzicht van wat veel of weinig is en op welke momenten ik teveel of te weinig eet.
Hoeveel cal. eet je bij WW met bijv. 26 punten?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi, ik volg ww via de bijlage van het ad. Dat is een weekmenu met per dag 26 propoints.
Ik mag er meer met mijn lengte en gewicht dus kan die 6 daarom goed gebruiken. Ik mag tussen de 31-34 punten per dag.
Ik mag er meer met mijn lengte en gewicht dus kan die 6 daarom goed gebruiken. Ik mag tussen de 31-34 punten per dag.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie: als je van een paar dingen wilt weten hoeveel punten het is (bijv. tussendoortjes die je vaak pakt ofzo) wil ik dat best voor je opzoeken hoor.. =)
Ik ga zo salade nicoise maken denk ik. Boontjes, blikje tonijn, wat olijven en veel tomaten en wat pasta. Paar lepels saus erdoor (die qua punten nog best meevalt). Yum!
Ik ga zo salade nicoise maken denk ik. Boontjes, blikje tonijn, wat olijven en veel tomaten en wat pasta. Paar lepels saus erdoor (die qua punten nog best meevalt). Yum!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ooo nu snap ik het! Haha!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Ooo nu snap ik het! Haha!
Mooi!
Antibes lief dat je dingen op wil zoeken. Veel dingen zijn te googelen maar als ik iets niet kan vinden zal ik het vragen.
Woensdag om 10 uur ik hier een bijeenkomst. Als ik daar voor die tijd binnenloop kan ik toch gewoon een gids kopen. Zonder verplicht de betaalde bijeenkomst bij te wonen. Of kun je hem ook online kopen?
Nathalie- Fluisteraar
Boeeeh ik ben helemaal niks afgevallen. Ik hou mezelf maar voor dat het komt omdat ik opgeblazen ben omdat ik ongesteld moet worden, maar toch niet leuk.
Vandaag had ik een beetje een dilemma, ik had 1 nachtdienst gister, en morgen weer vroege dienst, dus ik heb maar 2 uur geslapen vanmorgen omdat ik anders vanavond niet in slaap kan komen. Maar gister overdag heb ik 'gewoon' gegeten, vandaag overdag dus ook, maar vanacht heb ik ook 2 keer gegeten. Ik heb dus eigenlijk 3 'gedaan' in 2 dagen, zonder normaal slapen. Ik kan nu wel weekpunten inleveren, maar toch voelt het niet eerlijk Ik weet niet zo goed wat ik hier mee wil, maar ik vind het stom
Vandaag had ik een beetje een dilemma, ik had 1 nachtdienst gister, en morgen weer vroege dienst, dus ik heb maar 2 uur geslapen vanmorgen omdat ik anders vanavond niet in slaap kan komen. Maar gister overdag heb ik 'gewoon' gegeten, vandaag overdag dus ook, maar vanacht heb ik ook 2 keer gegeten. Ik heb dus eigenlijk 3 'gedaan' in 2 dagen, zonder normaal slapen. Ik kan nu wel weekpunten inleveren, maar toch voelt het niet eerlijk Ik weet niet zo goed wat ik hier mee wil, maar ik vind het stom
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn eerste dag zit er ook bijna op. Ik zit na vandaag op 29 punten, 3 teveel dus. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik 6 punten heb verspild aan chocolade
Net braaf mijn aardappeltjes afgewogen, die liggen nu in de oven. Hoe doen jullie dat met je extra punten? Maak je deze ook wel eens op aan 'normaal' eten of gebruiken jullie die echt in het weekend of voor een keertje uit eten bijvoorbeeld?
Net braaf mijn aardappeltjes afgewogen, die liggen nu in de oven. Hoe doen jullie dat met je extra punten? Maak je deze ook wel eens op aan 'normaal' eten of gebruiken jullie die echt in het weekend of voor een keertje uit eten bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Ook mijn 1e dag is zo goed als klaar!
Ik zit aan de 28 punten (door een stuk brioche van 5 punten, maar die moet op...)
Tot nu toe geen trek gehad
Neem denk wel een banaan mee voor na het dansen (stijldansen), zodat ik niet ga snacken
Ik zit aan de 28 punten (door een stuk brioche van 5 punten, maar die moet op...)
Neem denk wel een banaan mee voor na het dansen (stijldansen), zodat ik niet ga snacken
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ekiaam87 schreef:Ook mijn 1e dag is zo goed als klaar!
Heb jij de spuitjes met tartaar en rijst op? Ik twijfelde of het wel lekker zou zijn maar het heeft me prima gesmaakt.
Ik ga zo een les pump volgen. Kan iemand me vertellen hoeveel punten ik daarmee verdien? En met een uurtje fitnessen?
Nathalie- Fluisteraar
Nathalie schreef:ekiaam87 schreef:Ook mijn 1e dag is zo goed als klaar!
Heb jij de spuitjes met tartaar en rijst op? Ik twijfelde of het wel lekker zou zijn maar het heeft me prima gesmaakt.
Ik ga zo een les pump volgen. Kan iemand me vertellen hoeveel punten ik daarmee verdien? En met een uurtje fitnessen?
Wat is je gewicht? Hoeveel minuten? En is dat laag (nauwelijks verhoogde ademhaling/hartslag = wandelen ofzo), gemiddelde (lichte transpiratie en verhoogde hartslag/ademhaling, maar je kan normaal praten) of hoge (zweten, hijgen, lastig om nog te praten) intensiteit.. =)
Antibes- Ratel
Telvrije dag zit er bijna op. Heb net nog een bak druifjes gehaald om te snacken vanavond. Op zich viel het me best mee, ik heb er meer tegenop gezien dan dat het echt moeilijk was. Het was wel wennen dat ik niet alles mocht, maar wel weer goed dat ik nu gedwongen werd om echt voor die gezonde keuzes te gaan. Zelfs het roggebrood waar ik zo van gruwelde is toch mooi opgegaan. Dit was ook wel goed om weer uit mijn vaste patroon te raken, eet al wekenlang zo ongeveer hetzelfde, op avondeten na. Het is fijn een dag geen punten te hoeven tellen terwijl ik wel het gevoel heb goed bezig te zijn. Twijfel nu nog over een beetje kwark en het is tof dat het gewoon nog kan, zonder dat het puntentechnisch consequenties heeft.
Ik denk niet dat ik volgende week weer zo'n dag inlas, maar over een paar weken misschien weer wel.
Morgen mosselen met ovenfrietjes. Zie dat mosselen gewoon onder verzadigd vallen (al kan ik niet zien hoeveel punten omdat ik in telvrije modus sta), goeie zaak!
Ik denk niet dat ik volgende week weer zo'n dag inlas, maar over een paar weken misschien weer wel.
Morgen mosselen met ovenfrietjes. Zie dat mosselen gewoon onder verzadigd vallen (al kan ik niet zien hoeveel punten omdat ik in telvrije modus sta), goeie zaak!
Rovine- Ratel
Ik heb me ook aangemeld bij weightwatchers. Ik mag 26 punten, dit is dan toch per dag als ik jullie lees? Ik dacht het was per week vond het dan al zo weinig.
Bezoeken jullie ook de cursussen? Ik heb het combi pakket gepakt en denk dat ik meer gemotiveerd ben als ik ook naar de cursussen ga.
Bezoeken jullie ook de cursussen? Ik heb het combi pakket gepakt en denk dat ik meer gemotiveerd ben als ik ook naar de cursussen ga.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Penélope schreef:Ik heb me ook aangemeld bij weightwatchers. Ik mag 26 punten, dit is dan toch per dag als ik jullie lees? Ik dacht het was per week vond het dan al zo weinig.
Haha, dat zou wel heel sneu zijn inderdaad. Het is per dag inderdaad en je hebt dan nog 49 punten vrij te besteden door de week. Als je bijvoorbeeld een etentje hebt kun je in een keer veel punten uitgeven, of je kunt er dagelijks een paar extra pakken.
Ik ga ook naar de cursussen inderdaad, ik hoop ook dat dat me beter motiveert! Je hebt dan toch die externe controle op je weegmomenten en niet iedere keer het uitstellen waar ik erg goed in ben. Verder merk ik dat het voor mij gewoon al enorm goed is om me bewust te worden van wat ik eet en dat te noteren. Ik merk dat ik direct al veel minder snack, omdat ik van tevoren kijk: ok, drie cafe noir koekjes is 2 punten. En dan die pak. In plaats van het pak op de bank naast me leggen en de lunch overslaan..
Antibes- Ratel
Nathalie schreef:ekiaam87 schreef:Ook mijn 1e dag is zo goed als klaar!
Nee, ik heb het dinsdagavond diner gegeten omdat ik tartaar niet lekker vind Dat gerecht was overigens erg lekker!
ekiaam87- Kletskop
Hahahahaha, ik heb net serieus mijn laarzen op de weegschaal gezet om te kijken hoe groot het verschil zou zijn met de gympies die ik vorige week aan had tijdens het wegen...
Antibes- Ratel
Laarzen wegen zo 2 kg. Ik draag altijd hetzelfde naar de meetings.
Rovine- Ratel
Mijn gympies wegen nog geen 600 gram, mijn rode laarzen 750 gram. Enkellaarsjes 700... Al met al valt het nog wel mee eigenlijk! Jeans zijn ook zoiets (600-700).. Ja ik ben nu enthousiast bezig haha..
Klopt wel aardig dat ik de vorige keer dan 2 kg zwaarder was dan 's ochtends voor het douchen.. En volgens mij maakt het niet zoveel uit wat ik aandoe, zal allemaal 1,5 - 2,5 kg extra zijn ofzo..
Klopt wel aardig dat ik de vorige keer dan 2 kg zwaarder was dan 's ochtends voor het douchen.. En volgens mij maakt het niet zoveel uit wat ik aandoe, zal allemaal 1,5 - 2,5 kg extra zijn ofzo..
Antibes- Ratel
Pfff, wat is nou een volkoren cracker dan? Ik zie volkoren beschuiten en volkoren cracotte en volkoren knackebrot...
Antibes- Ratel
Ik heb even alles bijgelezen ongeveer... ik ben een week bezig, maar mijn flexpoints boodschappengids is nog steeds kwijt zal wel met de verhuizing ergens beland zijn waar ik em niet meer kan vinden. Ik heb wel mijn aantekeningen nog van de vorige keer, maar dat is dan wel enorm lastig zoeken als je iets specifieks wil vinden dat je niet zo vaak eet! Daarbij vergeet ik me 's ochtens te wegen. Ik weet dat het als een slap excuus klinkt, maar ik sta elke dag om zes uur op en ben dan nog niet helemaal wakker. Pas als ik op mijn werk zit, bedenk ik me dat ik had moeten wegen, maar de volgende dag vergeet ik het weer! *zet nu een reminder in haar telefoon*
Misschien dat ik toch wil overstappen naar het nieuwe systeem. Ik word enthousiast van jullie verhalen Ik heb de website van WW bekeken en ik snap het nog niet helemaal. De bijeenkomsten zijn voor mij niet zo handig. Met mijn werk + lange reistijd kan het vaker voorkomen dat ik zo'n bijeenkomst niet haal en dan vind ik het zonde van het geld. Maar je kan dus ook alleen een online-inschrijving doen las ik. Daar hou je dan dus bij wat je eet en kun je berekenen hoeveel punten je mag enzo? Kun je de boodschappengids daar ook bestellen? En heb je daar ook te maken met de fit-formules waar ik hier over las...? Hmm veel vragen Rovine, misschien ga ik je daar zaterdag nog even mee lastig vallen bij jou gaat het wel erg goed zo te lezen!
Ik neem nog maar een appeltje... ben nu ook nog ongesteld en ik heb enorme behoefte aan chocola, maar ik hou me in. Mijn vriend had gisteren twee stukjes afgebroken van een chocoladeletter die nog in de koelkast lagen voor me klaargelegd en daar heb ik de hele avond mee gedaan
Misschien dat ik toch wil overstappen naar het nieuwe systeem. Ik word enthousiast van jullie verhalen Ik heb de website van WW bekeken en ik snap het nog niet helemaal. De bijeenkomsten zijn voor mij niet zo handig. Met mijn werk + lange reistijd kan het vaker voorkomen dat ik zo'n bijeenkomst niet haal en dan vind ik het zonde van het geld. Maar je kan dus ook alleen een online-inschrijving doen las ik. Daar hou je dan dus bij wat je eet en kun je berekenen hoeveel punten je mag enzo? Kun je de boodschappengids daar ook bestellen? En heb je daar ook te maken met de fit-formules waar ik hier over las...? Hmm veel vragen Rovine, misschien ga ik je daar zaterdag nog even mee lastig vallen bij jou gaat het wel erg goed zo te lezen!
Ik neem nog maar een appeltje... ben nu ook nog ongesteld en ik heb enorme behoefte aan chocola, maar ik hou me in. Mijn vriend had gisteren twee stukjes afgebroken van een chocoladeletter die nog in de koelkast lagen voor me klaargelegd en daar heb ik de hele avond mee gedaan
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Gisteren heb ik wel erg naar motivatie moeten zoeken. Heb het 2 januari weer opgepakt, knetterhard mijn best gedaan en dat zie ik niet zo goed terug in de kilo's. Nu vindt mijn vriend dat ik niet zo moet klagen omdat ik op langere termijn al een prima resultaat behaald heb, maar ik doe het toch ook een beetje voor de tussenbeloningen. Ben dus eerst de kast ingedoken om te zoeken naar kleding die achterin beland is omdat ik het niet paste en vergeten was het terug te sturen. Resultaat waren toch weer 2 "nieuwe" BH's, die ik al op het strakste gaatje moet zetten. Dat was mooi, de enige die ik nog paste (rest is te groot) is dit weekend gesneuveld, had ik precies nodig.
Tegelijk even gemeten, maar dat vind ik altijd zo twijfelachtig. Als ik een stukje hoger meet op mijn bovenbeen is hij dikker en ik ben vergeten waar ik vorige keer zat.
Je kunt ook alleen online doen. Ik zou trouwens ook wel wat voor je mee kunnen nemen Niekske, ik ga op woensdagavond naar de meetings. Je kunt ook losse meetings doen voor 11 euro per keer (ter plekke contant afrekenen). En je mag vanalles vragen hoor.
Net voedingsmiddelen voor vandaag ingevuld en 9 van de 15 zijn groene logo's. Dat schiet lekker op.
Tegelijk even gemeten, maar dat vind ik altijd zo twijfelachtig. Als ik een stukje hoger meet op mijn bovenbeen is hij dikker en ik ben vergeten waar ik vorige keer zat.
Je kunt ook alleen online doen. Ik zou trouwens ook wel wat voor je mee kunnen nemen Niekske, ik ga op woensdagavond naar de meetings. Je kunt ook losse meetings doen voor 11 euro per keer (ter plekke contant afrekenen). En je mag vanalles vragen hoor.
Net voedingsmiddelen voor vandaag ingevuld en 9 van de 15 zijn groene logo's. Dat schiet lekker op.
Rovine- Ratel
Goedemorgen meiden!
Gisteravond na het dansen niets meer gegeten!! Een stemmetje in mijn hoofd zei: pak wat lekkers, pak wat lekkers en ik heb het niet gedaan
Net de notenmuesli op, die is ook erg lekker en vult enorm!
Ik kom van een slecht voedingspatroon af: ontbeet met liga continue koekjes, snackte heel veel enz.
Via de fb pagina van AD & WW kwam deze link voorbij: http://www.wijvallenaf.nl/Propoints/Punten-Boodschappengids.html , daar staat dus hoeveel punten alles is!
Zo kwam ik er achter, dat ik gewoon m'n stuk brioche (die op moet) mag eten (5 punten) en een glas cassis (bij dansles) mag drinken, die heeft 3 punten (gerekend als frisdrank, cassis stond niet in de lijst )
En goh, wat is de lunch naar zeg... brood met zalm, light roomkaas, rucola en komkommer Heerlijk!
Tot nu toe gaat het goed, ook al ben ik pas 1 dag bezig, het maakt me (vooral bij mijn ontbijt) bewust van wat ik al een hele tijd slecht deed.
Hoe het zit met die bewegingspunten heb ik nog niet helemaal door, maar goed ik heb een weekschema voor het eten (via het AD) en die website ernaast, dus daarmee kom ik al een heel eind.
Nog 1 vraagje, hoe zit dat met die extra punten 35-49, hoe weet je hoeveel je er extra mag hebben in een week? En tel je die erbij op boven je dag aantal? Want als ik naar gister kijk, had ik via het menu 23 punten (moet er 26), + brioche (5) + cassis (3) = 31 punten = goed?
Overigens ga ik me niet aanmelden om te wegen/ online te bekijken, wil er maar 5 kg van af en is vooral bedoeld om mijn eetpatroon weer op de rails te krijgen. Overigens, als ik weeg, doe ik dat altijd voor ik ga ontbijten en meestal in m'n ondergoed
Leuk dat dit zo'n gemotiveerd groepje is! Helpt mij altijd enorm
Gisteravond na het dansen niets meer gegeten!! Een stemmetje in mijn hoofd zei: pak wat lekkers, pak wat lekkers en ik heb het niet gedaan
Net de notenmuesli op, die is ook erg lekker en vult enorm!
Ik kom van een slecht voedingspatroon af: ontbeet met liga continue koekjes, snackte heel veel enz.
Via de fb pagina van AD & WW kwam deze link voorbij: http://www.wijvallenaf.nl/Propoints/Punten-Boodschappengids.html , daar staat dus hoeveel punten alles is!
Zo kwam ik er achter, dat ik gewoon m'n stuk brioche (die op moet) mag eten (5 punten) en een glas cassis (bij dansles) mag drinken, die heeft 3 punten (gerekend als frisdrank, cassis stond niet in de lijst )
En goh, wat is de lunch naar zeg... brood met zalm, light roomkaas, rucola en komkommer Heerlijk!
Tot nu toe gaat het goed, ook al ben ik pas 1 dag bezig, het maakt me (vooral bij mijn ontbijt) bewust van wat ik al een hele tijd slecht deed.
Hoe het zit met die bewegingspunten heb ik nog niet helemaal door, maar goed ik heb een weekschema voor het eten (via het AD) en die website ernaast, dus daarmee kom ik al een heel eind.
Nog 1 vraagje, hoe zit dat met die extra punten 35-49, hoe weet je hoeveel je er extra mag hebben in een week? En tel je die erbij op boven je dag aantal? Want als ik naar gister kijk, had ik via het menu 23 punten (moet er 26), + brioche (5) + cassis (3) = 31 punten = goed?
Overigens ga ik me niet aanmelden om te wegen/ online te bekijken, wil er maar 5 kg van af en is vooral bedoeld om mijn eetpatroon weer op de rails te krijgen. Overigens, als ik weeg, doe ik dat altijd voor ik ga ontbijten en meestal in m'n ondergoed
Leuk dat dit zo'n gemotiveerd groepje is! Helpt mij altijd enorm
ekiaam87- Kletskop
Rovine schreef:Je kunt ook alleen online doen. Ik zou trouwens ook wel wat voor je mee kunnen nemen Niekske, ik ga op woensdagavond naar de meetings. Je kunt ook losse meetings doen voor 11 euro per keer (ter plekke contant afrekenen). En je mag vanalles vragen hoor.
Haha, thanks alvast ik ga me even verdiepen in dat nieuwe systeem, eens kijken wat een gemiddeld dagmenu van mij hier aan punten oplevert enzo. Klopt het dat groenten en fruit hier altijd nul punten zijn?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Lekker bezig dames! Ik heb er echt een goed gevoel bij, het gaat me lukken! Voor wie het vroeg, ik ben ook alleen online aangemeld en daar vind je gewoon alles terug, ook de fit formules etc. Alle boeken ed kun je er ook bestellen en de app is fantastisch!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Groenten en fruit zijn 0 punten. Zijn wel uitzonderingen zoals (zelfgemaakte) sinaasappelsap en appelmoes. Maar voor groentesoep geldt dat dan weer niet. Heb van een coach ook eens 0-punten stoofpeertjes gekregen. Het is dus niet heel erg consequent.
Merai, zolang je het volhoudt is het een eitje, al geldt dat voor elk dieet wel. Hier zitten alleen nog wat vangnetjes ingebouwd voor wanneer je de fout ingaat.
Merai, zolang je het volhoudt is het een eitje, al geldt dat voor elk dieet wel. Hier zitten alleen nog wat vangnetjes ingebouwd voor wanneer je de fout ingaat.
Rovine- Ratel
Pagina 8 van 17 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 8 van 17
Permissies van dit forum: