Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 12 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 18 jan 2012 - 9:07

Zijn jouw punten al aangepast aan je gewichtsverlies Rovine?

Ik denk dat ik ook naar noten en olijven enzo moet kijken, daarom vanochtend bewust pindakaas op brood bijv..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes wo 18 jan 2012 - 9:08

Eline schreef:Ik herken het helemaal niet Embarassed Ik mag 26 punten en kom daar zeker elke dag aan. Ik at eerst ook 5 boterhammen per dag, dat heb ik al vermindert naar 4. Puntenaantal heeft toch ook te maken met het aantal kilo's dat je wil afvallen?

Maar dat is ook 11 punten minder, dat zou mij ook prima lukken denk ik..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 18 jan 2012 - 9:30

Punten zijn al aangepast aan mijn gewichtsverlies, op mijn zwaarste punt mocht ik er 41. Was toen wel een grensgeval, de eerste week zat ik op 40, toen 0,4 aangekomen, toen kreeg ik er al eentje bij.

Vriend is nog weleens geneigd wat lekkere dingetjes door de salade te gooien. Vandaag ook weer een paar olijven, pijnboompitten en wat feta. Niet eens zoveel, maar toch weer 2 punten extra. Als hij kookt moet ik vaak wat extra punten incalculeren. Hij houdt er prima rekening mee en vraagt altijd hoeveel ik wil, maar is zich er soms niet zo bewust van hoeveel kleine dingetjes aantikken. Is ook niet erg, hij doet het met de beste bedoelingen en het wordt er wel lekkerder van.
Of ik een toetje neem laat ik vaak afhangen van het aantal punten wat ik overheb, zo kom ik vaak wel netjes uit.

Oh, kreeg nog een tip op de meeting! Die crispy rice repen in de vriezer leggen. Ik heb her en der allemaal verschillende repen rondslingeren, als ik er zo eentje tegenkom zal ik het eens uitproberen. Die Yoghurt Softies (snoepjes voor 2 punten per zak) zijn trouwens ook superlekker!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes wo 18 jan 2012 - 22:01

En dat is dan salade weer ergens bij? Want anders kom je alsnog niet snel aan punten natuurlijk. Maar ik vind zoveel zooi in mijn salade alleen lekker als het echt een maaltijdsalade is en niet bij biefstuk met sla ofzo.

Mijn eigen weegschaal zei net <95, op naar de 90! =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 18 jan 2012 - 22:29

We aten gisteren pasta met (zelfgemaakte) tomatensaus en gehaktballetjes. Vriend eet geen fruit (krijgt hij maagzuur van), die compenseert het altijd met groente. Hij stond dus gisteren die salade al te maken, voor mij had het niet per se gehoeven omdat er al veel tomaten in de saus zaten en ik overdag ook veel groente en fruit eet. Maar dat was een salade voor erbij, we eten best vaak een kommetje sla naast het gewone eten.
Die ballen hadden we trouwens gemaakt van tartaargehakt. Blijkt dus ook te bestaan, tartaar tot van die gehaktkrullen gedraaid en niet eens zo duur. Handig!

Deze week ga ik er ook weer tegenaan. Ik zit steeds zo tegen die 10 kg aan te hikken, heb het idee dat als ik eenmaal over die grens heenga het weer sneller zal gaan. Ik hecht onbewust teveel waarde aan die grens, denk ik.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie do 19 jan 2012 - 0:29

Ik heb in 1,5 week 3,4 kg afgevallen Very Happy

Helemaal top en heb nu echt zin om door te gaan.

Ik vind het ook moeilijk om mijn punten op te maken, heb er 34. Ik snack dan een musli reep maar die is 1 punt dus dat leverd me niet veel op. Maar wil niet aan de chocolade, chips of snoep om mijn punten op te snoepen.

Ik eet ook heel wat amandelen of walnoten per dag maar daar heb ik ook niet altijd zin in Wink

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai vr 20 jan 2012 - 6:15

Wat fijn dat het zo goed gaat Nathalie! Hier gaat het ook nog steeds goed al val ik minder snel af dan jij Wink ik krijg er wel al opmerkingen over, het begint nu al zichtbaar te worden en dat is voor mezelf wel een goede motivatie! Aan mijn extra weekpunten kom ik eigenlijk amper, ik vraag me af of het daardoor niet juist langzamer gaat. Ik eet vaak te weinig, moet nu zoals gezegd ook moeite doen om mijn punten vol te krijgen. Daar zorg ik wel voor maar verder dus weinig extra's. Wat denken jullie, zou ik dat moeten doen om mijn lichaam wat extra (ver)brandstof te geven of zou het niks uit moeten maken?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Nathalie vr 20 jan 2012 - 6:55

De eerste week gaan de kilo's altijd het snelst. Jammer dat dat nooit blijft. Maar ik sport ook 4 keer per week minimaal een uur en heb een loopbaan en geen auto. Dus krijg veel beweging.

Ik heb net kogelbiefstuk op met champions en uien, bloemkool en gebakken aardappels. Maar nu zit ik nog met 6 punten over. Straks maar wat yoghurt met walnoten en honing nemen dan kom ik er wel aan.

Maar aan mijn extra punten zit ik ook niet veel.

Zondag gaan we naar mijn schoonouders en dan nemen we zelfgemaakt vruchten schelpjes mee. Die gaat dus wel van mijn extra punten af.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:10

Wat gaan jullie goed! Ik blijf geloof ik een beetje steken op een kilo Sad Maar ik sport ook niet en maak ook bijna al mijn weekpunten op. Ben best een grote eter en ben nog een beetje zoekende hoe ik dat nu het beste kan doen, of iets minderen. Ik hoef 'maar' 6 kg af te vallen dus in principe maakt het ook niet uit als ik langzaam ga.

Het wordt tijd dat het s'morgens wat vroeger licht is, dan ga ik fietsen naar mijn werk Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 561177

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 20 jan 2012 - 10:21

Dat vraag ik me dus af, in theorie zou je door je weekpunten op te maken net zoveel moeten afvallen als wanneer je dat niet doet toch? Dat vind ik zo vreemd. Weet iemand hoe dat zit?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 20 jan 2012 - 10:52

Ik kan het niet onderbouwen met een oorzaak, maar ik hoor wel eens dat je je spijsvertering "uit moet dagen". Als je elke dag hetzelfde eet zou je eraan kunnen wennen, waardoor je lichaam alsnog in spaarstand duikt. Dit is een theorie, ik weet niet zeker of ik die moet geloven. Wel zijn de ervaringen op de cursus dat mensen die de vrije punten gebruiken ook gewoon afvallen. Het is wel een langetermijndieet en op de lange termijn zullen er ook wel eens dagen zijn die veel punten kosten. Voor mij zijn dat etentjes, een ander misschien stappen (=alcohol?).

Vanmiddag kreeg ik een lief mailtje van mijn coach wat me even oppepte. Zei dat ik prima bezig was en zei dat ik voor de zomer zeker nog 10 kilo kwijt kon zijn.

Ik vind dat er minder nat uit de lucht moet komen, dan ga ik ook weer fietsen. Ik heb mezelf een snoozeverbod opgelegd, lig soms echt een uur te snoozen. Ik heb flexibele werktijden dus vroeger op mijn werk betekent ook vroeger klaar, heb ik mooi een extra uurtje om te sporten. Dat is vaak mijn bezwaar als ik geen zin heb, ik heb ong. 4 uur vrije tijd per dag en in die tijd moet ik ook nog koken, douchen, opruimen, eten en sporten. Vooralsnog werkt dat prima, eens kijken of ik het vol kan houden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie vr 20 jan 2012 - 11:09

Helemaal vergeten te melden Ik ben nu totaal sinds aug. 14,5 kg afgevallen waarvan de laatste bijna 4kg met ww. Ik paste al jaren geen broeken meer van de H&M en vero of only.

Maar vanmiddag bij de H&M paste ik gewoon een skinny jeans maat 44!! Daarna keek ik nog even bij de uitverkoopjes van de BIB lijn. Die is me gewoon te groot! Ik ben uit de grote maten mode! Er hing een jas BIB maat 44 en ik verzoop erin :shock:

Wilde eigenlijk niks kopen omdat ik nog veel meer af wil vallen maar het was z'on openbaring. Gelukkig was hij maar €16 Very Happy

Heb nu nog meer zin om door te gaan met ww, ga woensdag ochtend naar de bijeenkomst. ( Als ik dan nog durf, vind het zo eng. )

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Merai za 21 jan 2012 - 4:36

Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen Nathalie! Ik ben vorig jaar begonnen met streep je slank en ben nu in totaal (nadat er ook weer drie bij is gekomen) 8 kilo kwijt. Nog 9 te gaan.. smile Morgen mag ik weer wegen, ik ben benieuwd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie za 21 jan 2012 - 4:51

Merai schreef:Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen Nathalie! Ik ben vorig jaar begonnen met streep je slank en ben nu in totaal (nadat er ook weer drie bij is gekomen) 8 kilo kwijt. Nog 9 te gaan.. Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 561177 Morgen mag ik weer wegen, ik ben benieuwd!

Merai 8 kg is ook al heel erg veel en met ww gaan die laatste 9 zeker ook lukken.

Ik vond het steeds niet snel genoeg gaan en merk het voor mijn gevoel amper aan mijn lichaam. Maar dankzij mijn H&M bezoekje zie ik nu wel degelijk verschil. Soms moet je even wakker gemaakt worden Wink

Ik eet vanavond biefstuk met patat en nog een restje bloemkool van gisteren. Heb de hele dag erg op mijn punten gelet dus vanavond feest Very Happy

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ekiaam87 za 21 jan 2012 - 5:19

Ik ga vanaf de 30e weer fanatiek aan het werk. Krijg komende week een rare week en heb de houvast echt nodig van het receptenboek.
Maar ik krijg hem van iemand anders en dan kan ik niet op maandag beginnen (de dag dat ik meestal ook boodschappen doen) dus dat werkt nog even niet.
Straks heb ik ze van een paar weken achter elkaar en kan ik van te voren dus gaan shoppen smile en kan ik ook gericht gaan kijken naar vervanging van bepaalde dingen.
Wel eten we vanavond de biefstuk met sla en gebakken aardappels uit het boekje van het ad smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 5:23

Hoi! Ik breek even in omdat ik misschien ook wel geïnteresseerd ben. Voor een gezond gewicht moet ik nog zo'n 20 kilo afvallen. De eerste 7 kilo heb ik ruim een jaar over gedaan, maar nu kan ik m'n draai niet meer vinden.
Ik vind het wel een beetje duur (45 voor de 1e maand!) dus ik wil wel een beetje weten waar ik aan begin. En ik heb dus een vraagje :-).

Zijn jullie dagelijks veel tijd kwijt aan het berekenen van de punten mbt het eten?

En ik moet leren wat een normaal eetpatroon is en dat ik dus niet de ene dag alles eet en de volgende dag bijna niets om die andere dag weer te compenseren. Kan ww online je daar ook bij helpen denken jullie?

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 21 jan 2012 - 6:33

Hai meiden, ik ben al sinds woensdag ziek dus én niet veel online én niet met WW bezig. Ik ee net waar ik zin in heb, onder andere een grote doos perenijsjes in drie dagen. Heb maakt me op het moment even niet uit, voel me zó lamlendig.. =(

Confusion schreef:
1. Zijn jullie dagelijks veel tijd kwijt aan het berekenen van de punten mbt het eten?

2. En ik moet leren wat een normaal eetpatroon is en dat ik dus niet de ene dag alles eet en de volgende dag bijna niets om die andere dag weer te compenseren. Kan ww online je daar ook bij helpen denken jullie?

1. Nee, eigenlijk niet. Ik voer vaak de avond/ochtend van tevoren al een beetje in waar ik mee ontbijt en wat ik voor lunch/fruit/koek meeneem. Rond het avondeten vul ik dan in wat ik daadwerkelijk opgegeten heb en mijn avondeten. En wat ik 's avonds nog eet vul ik dan in (of weer de volgende ochtend). En eigenlijk zijn dat sowieso momenten dat ik wel eventjes online zit en dan is dit misschien 5 minuten tussen door.

2. Bij mij is het exact hetzelfde en het werkt voor mij juist heel goed. Ik probeer mijn fit formules (2 porties olie/boter, 6 porties groenten/fruit, 2 porties calcium) en mijn punten te vullen overdag. En het in één keer een pak koekjes opeten (ok dat klinkt stom na mijn doos ijsjes net, maar nu ben ik ziek dat telt niet haha) doe ik helemaal niet meer, dus eigenlijk begint het juist best een goed patroon te worden zo. Ik denk dat het zeker kan helpen dus, als je ook maar probeert je dagelijkse punten daadwerkelijk te halen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 22 jan 2012 - 0:24

Wow Nathalie en Merai, dat is al best veel!

Confusion, in het begin was tellen bijna een dagtaak, nu na een maand of 4 kan ik het ook redelijk in mijn hoofd af. Als ik weinig tijd heb reken ik in mijn hoofd even uit wat ik aan punten op heb (bijvoorbeeld als ik in de auto zit) en schrijf ik alleen het totaal op. Inmiddels ben ik ook zo ver dat ik van -voor mij- nieuwe voedingsmiddelen ongeveer in kan schatten hoeveel punten die zijn. Dan tel ik die in mijn hoofd op bij het dagtotaal en corrigeer het later als ik er toch naast zat.

Ik denk dat WW online je wel kan helpen bij dat compenseerprobleem. Ik heb dat onbewust ook gedaan voorheen. Nam ik te weinig eten mee naar mijn werk en had ik de hele dag honger. Een andere dag juist alles wat los en vast zit naar binnen werken. Ik was niet echt bewust met lijnen of compenseren bezig maar een rommeltje was het zeker.

Heb net stiekem alvast gewogen en ik voorzie een goede week. cheers
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 0:30

Jullie zijn goed bezig!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 0:51

Het gaat goed bij jullie Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 561177 Gisteren heb ik een verjaardag gehad, toch maar een stukje taart genomen al was ik van plan het niet te doen. Vanochtend gewogen, na 2 weken ben ik nu 1,9 kg afgevallen Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 12 561177

Beterschap Antibes!

Gast
Gast

Bericht  Nathalie zo 22 jan 2012 - 1:44

Smikkell schreef:Jullie zijn goed bezig!! cheers

Dankje!!

Antibes beterschap.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Merai zo 22 jan 2012 - 9:59

Rovine schreef:
Heb net stiekem alvast gewogen en ik voorzie een goede week. cheers

Jeej, goed bezig!

@ Confusion:
Ik vind het echt een uitkomst! Je hoeft juist zelf niets uit te rekenen met de app die ik gebruik van wwonline. Dat vind ik echt ideaal gezien mijn eetstoornis verleden, ik hoef me helemaal niet bezig te houden met calorieën ed, dat doet de app voor mij. Zelf heb ik ook veel moeite met het verdelen van mijn eten en hierdoor word ik me er veel meer bewust van wat wel en niet kan. Het fijne vind ik dat je best een keer uit de band kan springen zonder dat alles direct verpest is. Die taart en port vorige week kon dus gewoon van mijn extra weekpunten Wink

Ik ben sinds ik ben begonnen 2 kilo kwijt, het gaat dus niet zo snel maar ik begin het al wel te zien en te voelen aan mijn kleding, dat is fijn!

Thanx lieve Smik! I love you

Beterschap Antibes! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent maar ziek goed uit!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie zo 22 jan 2012 - 11:32

Ik heb echt een hele slechte dag gehad. Durf mijn punten niet eens te tellen, had mijn hele weektotaal nog maar denk dat die nu wel op is.

Vruchtenschelp gebakje, 4 hapjes ( knakworstje in bladerdeeg, gevuld eitje, mini pizzatje, tomaatje met mozarella), cola, blikje engergie en een turkse pizza met kaas en saus :shock:

Had 2 verjaardagen en moest van 16-21 uur werken, geen excuse maar toch.

Morgen begin ik weer aan een nieuwe week beginnen. Ik ga me er niet schuldig om voelen en er alleen maar vol frisse moet er tegenaan!! Ik start met mijn vriend naar de sportschool, hij gaat een lidmaatschap afsluiten. Dus samen sporten, super gezellig.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Merai zo 22 jan 2012 - 19:37

Ik zou het gewoon invullen, je mag best veel hebben met die extra punten! Mij stelde het erg gerust dat ik er nog binnen zat toen ik vorige week taart en friet en alcohol op had. Ik baal een beetje omdat mijn darmen erg van slag zijn, een keer per week naar de wc is veel de laatste weken. Ik heb er last van en mijn buik is erg opgezet, ik heb het idee dat ik anders al meer zou zijn afgevallen. Hopelijk wordt het binnenkort wat rustiger in mijn buik..
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 22 jan 2012 - 20:50

Merai, wat je zou kunnen proberen is 's ochtends op nuchtere maag een glas lauwwarm water drinken. Ik vind het behoorlijk vies, dus het sluipt er ook heel snel in het te "vergeten", maar ik denk wel dat daar mijn gewichtstoename deze weekaan te wijten is. Afgelopen woensdag weer mee begonnen en van 2x per week ging ik naar 2x per dag. Vandaar dat ik hoop op een goeie week qua afvallen.

Nathalie, ik denk dat het nog best mee zal vallen hoor. Die Turkse pizza zal wel flink aantikken, de rest is bij elkaar uit mijn hoofd rond de 25 punten denk ik. Heb je er nog 24 over voor die pizza, die past daar wel in denk ik. Dat soort dingen zijn trouwens wel killing, van die broodjes van de Turk enzo. Omdat ik geen inzicht in de punten heb daarvan neem ik ze maar gewoon niet meer.
Ik pak soms nog wel eens een pitabroodje met feta (10%), olijfolie, knoflook en ui. Die maak ik zelf dan en benadert voor mij wel de smaak van zo'n soort broodje.

Laatst aangepast door Rovine op zo 22 jan 2012 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: