Iemand ervarng met shakes van weight care?
+4
Minx
eigenwijs
Didi
litllejoy
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervarng met shakes van weight care?
Ik wil zo graag even een beginnetje hebben want ik kom alleen maar aan ik kan geen maat houden als ik met iets eten begin.
Met weight care mag je 2 shakes per dag + tussendoor 2 stuks fruit en dan in de avond gewoon eten.
En dan langzaam weer opbouwen.
Ben benieuwd.
Met weight care mag je 2 shakes per dag + tussendoor 2 stuks fruit en dan in de avond gewoon eten.
En dan langzaam weer opbouwen.
Ben benieuwd.
Gast- Gast
Re: Iemand ervarng met shakes van weight care?
Mijn vader is 2x afgevallen met Weightcare en is op dit moment ook weer bezig met de shakes.
Eerlijk is eerlijk.. Iedere keer wanneer hij er helemaal mee stopt, komt het er allemaal gewoon weer terug aan.
Misschien dat het bij andere mensen wel helpt, maar bij hem in elk geval niet.
Eerlijk is eerlijk.. Iedere keer wanneer hij er helemaal mee stopt, komt het er allemaal gewoon weer terug aan.
Misschien dat het bij andere mensen wel helpt, maar bij hem in elk geval niet.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Mijn zusje doet het ook, die is nu 8 kilo afgevallen in een maand of 3 - 3,5 geloof ik.
Ze vindt het wel goed uit te houden. Ik heb alleen geen idee hoe het is als je stopt qua aankomen.
Ze vindt het wel goed uit te houden. Ik heb alleen geen idee hoe het is als je stopt qua aankomen.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb dit ook een tijd gedaan maar dan meestal alleen ontbijt vervangen door die shakes,
dan is het wel te doen maar ja het is toch geen ''echt'' eten. Zou het niet3xper dag kunnen
drinken!Banaan,chocolade en mokka zijn de lekkerste smaken!Succes!
dan is het wel te doen maar ja het is toch geen ''echt'' eten. Zou het niet3xper dag kunnen
drinken!Banaan,chocolade en mokka zijn de lekkerste smaken!Succes!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik heb het wel eens geprobeerd, ik verving de lunch voor een shake. Maar ik eet tussen de middag maar 2 boterhammen, dus volgens mij krijg je net zo veel calorien binnen met zo'n shake. Ik vond ze niet zo lekker, ik heb liever iets hartigs (brood met kaas bv) dan zo'n aardbeien-, bananen-, chocolade-, whatevershake. Ik viel er ook niet van af, maar ik lijk nergens van af te vallen.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ik heb het wel eens geprobeerd, ik verving de lunch voor een shake. Maar ik eet tussen de middag maar 2 boterhammen, dus volgens mij krijg je net zo veel calorien binnen met zo'n shake. Ik vond ze niet zo lekker, ik heb liever iets hartigs (brood met kaas bv) dan zo'n aardbeien-, bananen-, chocolade-, whatevershake. Ik viel er ook niet van af, maar ik lijk nergens van af te vallen.
eerlijk gezegd vraag ik me ook af hoe je jezelf ziet en of je niet te geobsedeerd bent door afvallen, als ik jou topics zo zie heb je niet echt een realistisch beeld van jezelf.
edit: bedoel dit echt neit gemeen maar is iets wat me opvalt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Bobbie schreef:Ik heb het wel eens geprobeerd, ik verving de lunch voor een shake. Maar ik eet tussen de middag maar 2 boterhammen, dus volgens mij krijg je net zo veel calorien binnen met zo'n shake. Ik vond ze niet zo lekker, ik heb liever iets hartigs (brood met kaas bv) dan zo'n aardbeien-, bananen-, chocolade-, whatevershake. Ik viel er ook niet van af, maar ik lijk nergens van af te vallen.
eerlijk gezegd vraag ik me ook af hoe je jezelf ziet en of je niet te geobsedeerd bent door afvallen, als ik jou topics zo zie heb je niet echt een realistisch beeld van jezelf.
edit: bedoel dit echt neit gemeen maar is iets wat me opvalt.
Snap dat je het niet gemeen bedoelt. Ik ben ook niet te dik hoor, ik ben alleen niet meer hoe ik voorheen was, ik heb een beetje te veel gegeten/gesnoept en te weinig bewogen de laatste tijd. En nu mag ik daarvan op de blaren zitten. Dus ik wil eigenlijk die 5 kg die er bij zijn gekomen er weer af hebben. Maar heb al zoveel geprobeerd, en niks lijkt te werken. Het is gewoon een beetje frustrerend, en lastig dat ik de helft van mijn kleren niet meer aan kan.
Gast- Gast
Bobbie: Misschien is jouw lichaam dan maar wat blij dat het nu zo is en is het op dit moment gewoon het goede en gezonde gewicht voor jou.
Dat van die kleding is inderdaad vervelend, maar als je er zoveel moeite voor moet doen en er toch niks af gaat, denk ik dat jouw lichaam dat niet nodig vindt.
Dat van die kleding is inderdaad vervelend, maar als je er zoveel moeite voor moet doen en er toch niks af gaat, denk ik dat jouw lichaam dat niet nodig vindt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 2 potten bij de etos gekocht 2 voor de prijs van 1 dacht voor die prijs kan ik het altijd proberen.
Ben het ook alleen van plan om te doen als ik thuis ben op mijn werk lukt het me niet en doe ik het ook niet. Het probleem is dat ik thuis alles eet wat los en vast zit en nu weet ik gewoon dat ik 2 shakes mag en tussendoor fruit en in de avond gewoon eten.
Als ik er 5 kilo mee afgevallen ben ga ik het weer opbouwen langzaam volgens mij kom je dan niet ineens weer aan.
Ik eet vaak echt een enorm aantal calorieën per dag als ik thuis ben vaak dwang matig. (misschien lukt dit me ook niet hoor)
Ben het ook alleen van plan om te doen als ik thuis ben op mijn werk lukt het me niet en doe ik het ook niet. Het probleem is dat ik thuis alles eet wat los en vast zit en nu weet ik gewoon dat ik 2 shakes mag en tussendoor fruit en in de avond gewoon eten.
Als ik er 5 kilo mee afgevallen ben ga ik het weer opbouwen langzaam volgens mij kom je dan niet ineens weer aan.
Ik eet vaak echt een enorm aantal calorieën per dag als ik thuis ben vaak dwang matig. (misschien lukt dit me ook niet hoor)
Gast- Gast
Omdat dit topic nog niet zo lang 'down' is wil ik geen nieuwe openen.
Kan iemand mij nog meer ervaringen vertellen? Ik begin zodra ik mijn pakket bezorgd krijg!
Kan iemand mij nog meer ervaringen vertellen? Ik begin zodra ik mijn pakket bezorgd krijg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is vooral een manier om snel veel kilos kwijt te raken. Om er dan weer aan te komen. Het is geen lange termijn oplossing omdat het geen 'echt' eten is.. of je moet de rest van je leven aan de shakes blijven.
Daarnaast zijn ze ranzig!
Daarnaast zijn ze ranzig!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ja, weer aankomen is het risico wat je loopt, maar mijn eet en beweeg patroon is al goed, dus ik wil dit gebruiken als opstap en dan gewoon gezond verder leven.
Een collega van mij is er 30 kilo mee afgevallen en die is nu een jaar later nog steeds op dat gewicht. Hij moet alleen wel wat meer sporten dan voorheen.
Een collega van mij is er 30 kilo mee afgevallen en die is nu een jaar later nog steeds op dat gewicht. Hij moet alleen wel wat meer sporten dan voorheen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb weight care een korte periode geprobeerd. Eigenlijk totdat ik ontdekte dat ik zwanger was...
Het was goed vol te houden alleen viel ik er maar weinig extra mee af terwijl ik wel het idee had dat ik goed bezig was en weinig at. Kijk, in zo'n shake zit ook gewoon 200 calorieen dus als je je boterhammetje belegt met mager beleg kom je er ook wel aan. Toch vond ik het wel een goed ondersteuning.
Ik vond overigens vanille het best te doen, de andere smaken ging ik van over mijn nek. Als je de shake maakt in de blender krijg je echt een luchtige shake die ook prima vult.
Of de resultaten blijvend zijn weet ik niet. Sinds ik weet dat ik zwanger ben doe ik het niet meer maar ben ik nog wel 4 kilo afgevallen. Nogal wiedes natuurlijk als alle dingen die ik lekker vond niet meer "mogen"... Haha!
Het was goed vol te houden alleen viel ik er maar weinig extra mee af terwijl ik wel het idee had dat ik goed bezig was en weinig at. Kijk, in zo'n shake zit ook gewoon 200 calorieen dus als je je boterhammetje belegt met mager beleg kom je er ook wel aan. Toch vond ik het wel een goed ondersteuning.
Ik vond overigens vanille het best te doen, de andere smaken ging ik van over mijn nek. Als je de shake maakt in de blender krijg je echt een luchtige shake die ook prima vult.
Of de resultaten blijvend zijn weet ik niet. Sinds ik weet dat ik zwanger ben doe ik het niet meer maar ben ik nog wel 4 kilo afgevallen. Nogal wiedes natuurlijk als alle dingen die ik lekker vond niet meer "mogen"... Haha!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik heb de shakes gemengd met yoghurt vond ik wel lekkerder maar ook veel machtiger. De repen vind ik ook lekker alleen de avonmaaltijd doe ze hebben vind ik niet zo.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Weight watchers
» Weight watchers
» Voeding extra care Kruidvat
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Weight watchers
» Voeding extra care Kruidvat
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: