Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 6 feb 2012 - 6:17

Ik moet even kwijt dat ik zo ontzettend ga zondigen met een pizza. Hij lag nog in de diepvries, had hem voor mijn vriend gekocht en die heeft hem niet opgegeten. Vandaag dus 11 punten van mijn weekextra opsnoepen maar ik heb er wel zin in Embarassed
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 6 feb 2012 - 7:25

Ohhh, lekker! Voor WW at er er ongeveer 1 per week, sinds WW heb ik er geen meer op, zo nu en dan een zelfgemaakte. Zat zaterdag wel erg te twijfelen omdat ik alleen was en iets lekkers wilde. Maar ik koos voor spareribs omdat die me gezonder leken. Toen ik thuis de punten opzocht was het 8 punten per 100 gram, ik had 380. Embarassed Maar ik heb naderhand de resten en botjes gewogen en toen kwam ik op "maar" 16 punten.

Geniet ervan! Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 22:15

Haha, ik heb sinds WW ook geen Ristorante Pizza meer aangeraakt, die met mozzarella (die ik meestal nam) is iets van 25 punten!! :shock:

Ik was net 93,3. Maar ga vanavond weer even wegen, of bij weight watchers of thuis met schoenen aan haha.. Vandaag officiele weegdag namelijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rovine ma 6 feb 2012 - 23:50

Dat was ook mijn favoriet. :shock:

Heb die smaak trouwens aardig na weten te bootsen door wat kruidenboter op een zelfgemaakte pizza te gooien.

Schoenenprobleem is ook even opgelost. Had zooltjes gekocht voor mijn winterlaarzen omdat de voering kapot is. En ze zitten meteen een stukje krapper.

Deze week was ik lekker op dreef qua kilo's, ruim een kilo eraf. Tot ik zondag sushi ging eten, BAM, kilo zit er weer aan. Probeer nu veel te drinken om die er weer af te krijgen.

Veel succes vanavond Antibes!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai di 7 feb 2012 - 6:41

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n groot pizzafan maar hij lag erg aantrekkelijk in de diepvries smile Hij was lekker! Irritant is dat hè Rovine, ben je zo lekker bezig en dan verandert 1 maaltijd al zoveel. Ik probeer me te beperken tot een keer per week wegen dus ik mag zondag pas weer, ik ben nu al benieuwd! Antibes, dat klinkt goed! Fijn dat er al zoveel af is! Succes weer allemaal!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 6:52

95,6.. Serieus, ik snap dat je aan het eind van de dag zwaarder bent met eten en kleren en gympjes enzo.. Maar 2,3 kg? laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 7 feb 2012 - 7:05

Dan heb je vast zwaardere kleren dan mij. Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 561177 Bij mij scheelt 's ochtends zonder kleren en 's avonds met ongeveer 2 kilo. Ik draag altijd hetzelfde, zodat ik mijn kleding de schuld niet kan geven. Dat zijn een legging, katoenen jurk en enkellaarsjes van 0,5 kg. Bij elkaar 1,1 kg. Die andere 0,9 kg zal darmvulling zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 7:10

Tjah, als je beetje snel rekent. Mijn schoenen zijn al 600g en ik heb altijd een jeans aan (wel een skinny van wat lichtere stof, maar toch alsnog ook 600g - net gewogen haha).

Dan ga je al snel richting de 1.3. Dan nog truitje enzo en inderdaad wat je gewoon naar binnen gewerkt hebt gedurende de dag in de andere kg... Eigenlijk valt het wel mee.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 7:18

Pff, haha, ik heb het altijd zo vlak na het avondeten het moeilijkst. Ik heb zo'n chocola/suiker-zin dan! :shock:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Merai wo 8 feb 2012 - 19:35

Als je het zo rekent valt het inderdaad best mee Antibes! Hoe gaat het met de rest? Ik heb gisteren lekker uitgeslapen (mijn enige vrije dag deze week..) dus heb mijn ontbijt en lunch gecombineerd. Wat een gedoe met de punten, gisterenavond nog maar wat chips gehad om het vol te maken. Heb wel het idee dat er deze week wat af zal zijn, hopelijk klopt dat Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 8 feb 2012 - 21:42

Zoet brengt je spijsvertering op gang, daarom heb je daar zin in na het eten. Ik neem als mijn punten het toelaten vaak nog een toetje, vla oid, kan ik meteen weer een portie calcium wegstrepen.

Deze week was een goeie, precies een kilo eraf! Motiveert me enorm, volgende doel is 12,5 kilo. Op de meeting ben ik ook in het zonnetje gezet omdat het zo lekker gaat. Zo bizar dat ik nu ook een motivatie voor anderen ben. Werd er enorm verlegen van.

Merai, hoop dat er bij jou ook flink wat af is!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 3:16

Hoi meiden, goed bezig nog allemaal! Ik ben nu 3,5kg afgevallen en zit dus op de helft. Ik heb het de laatste week een beetje moeilijk gehad, maar de stand valt me absoluut niet tegen. Vandaag en morgen kijk ik nog niet zo heel krap, maar maandag ga ik er weer tegenaan Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 561177

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 12 feb 2012 - 9:02

Dat is best wat Eline, knap! Ik heb dit weekend gewerkt (l.ogeerweekend voor kinderen met een diagnose) en daar was het eten niet super gezond. Heb wel opgelet maar baal nu toch een beetje. Heb me vrijdagochtend gewogen voor ik wegging en daar was ik dan wel weer blij mee, nu nog maar een paar dagen wachten voor ik weer weeg en hopen dat het meevalt! Hoe gaat het met de rest?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 12 feb 2012 - 23:12

Oef, ik heb dit weekend meer alcohol op dan in afgelopen maanden bij elkaar. Vond allemaal lekkere likeurtjes in de kast. Vijfgangenmaal op, rocky road gemaakt en flink zitten snaaien her en der. Ik zie dus wel of er iets af is deze week. Ben er eventjes niet zoveel mee bezig momenteel, gaat op en af altijd. Er kan nooit superveel af zijn omdat ik vorige week al 1 kilo kwijt was, dus ik zie het wel. Alles wat eraf is, is mooi meegenomen.

Heb vandaag wel een broek aan die ik te klein gekocht had. Gisteren ging ik op zoek naar een andere broek die mijn grote favoriet was, tot ik er niet meer in paste. Die heb ik niet gevonden (denk ook niet dat ik er nu al in pas), maar wel deze. Past nu perfect, jammer alleen dat het niet zo'n mooie broek blijkt. Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai wo 15 feb 2012 - 10:50

Wat een gedoe met de site, ik kwam steeds in een ander afvaltopic terecht, maar nu lukt het weer! Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het wel goed, ik ben benieuwd wat de stand vrijdag is!

Rovine, dat hij niet mooi is doet er niet toe, je past hem cheers Ik heb een spijkerbroek van een paar jaar geleden, dat was altijd mijn 'streefbroek', die krijg ik ook alweer aan *ik geef toe, hij zit nog niet heel mooi maar hij kan wel dicht*, dat motiveert enorm!

Komend weekend carnaval, daar moet ik even goed over na gaan denken want meestal is dat niet echt weight watchers verantwoord Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine do 16 feb 2012 - 21:48

Volgens mij gaat WW massaal overboord met carnaval. Veel cursusgangers bij mij waren in elk geval van plan een week te gaan leven op bier en friet speciaal. Ik doe niet mee, vorig jaar voor het eerst gecarnavald en ik vind het veel te druk.

Deze week heb ik alles overhoop gehaald op zoek naar die streefbroek, maar ik kan hem echt niet meer vinden, terwijl ik zeker weet hem niet weggegooid te hebben. Wel heb ik de berging leeggehaald. Daar lag kleding die ik niet meer paste, terwijl ik er toch geen afstand van kon doen. Was heel erg blij toen die zakken open gingen. Een deel paste ik weer en de rest binnenkort wel weer. Very Happy

Deze week niks afgevallen op de meeting (oei, die likeurtjes), maar elke ochtend als ik weeg blijf ik die dalende lijn zien, niks om me zorgen over te maken dus. Eens kijken of ik eind maart de 15 kilo kan halen!

Goed resultaat op je weegmoment gehaald, Merai?

Over 8 uur is het weekend en er staat nog een halve fles likeur naar me te grijnzen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 17 feb 2012 - 11:24

Haha nou helemaal overboord zal ik het niet gooien maar ik denk wel dat er deze week wat minder van terecht komt smile Het afvallen gaat bij mij niet heel erg snel, vind het wel een beetje vreemd want ik volg het programma precies maar ach, langzamerhand begint het wel echt goed zichtbaar te worden. Ben nu in totaal drie kilo kwijt sinds ik met ww begon en 10kg sinds ik met lijnen begon. Jij bent ook echt super bezig! Fijn he dat je dat verschil zo duidelijk (op de weegschaal) terugziet en dat je al die oude kleren weer past! Succes weer dit weekend, ook voor de rest!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai wo 22 feb 2012 - 1:11

Dames, wat een stilte hier! Hoe gaat het met jullie? Ik heb een prachtige carnaval gehad maar ben wel een beetje bang voor de weegschaal de komende week..
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 22 feb 2012 - 3:00

Het is hier inderdaad best stil, jammer. Maar alle dieettopics liggen een beetje op hun gat geloof ik.

Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Val niet zo heel hard af, maar heb ook niet veel gesport. Wel ben ik vandaag en gisteren op de fiets naar mijn werk gegaan. Zolang ik dat blijf doen hoef ik van mezelf niet te sporten. Eerstvolgende dag dat ik weer met de auto ga wordt bestraft met een halfuur crosstrainer. No

Vroeg me trouwens iets af, ga ik ook nog aan mijn coach vragen. Maar online lijkt hij mijn punten niet meer bij te stellen. Voorheen werd er bij ongeveer 3 kg een punt afgepakt, nu zit ik al maanden op die 37. Ik heb dus om te proberen even wat extra kilo's ingevuld (afgevallen), maar hij stelt niks bij.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai wo 22 feb 2012 - 6:35

Inderdaad jammer, maar ik kom via mijn telefoon ook steeds in een ander topic terecht als ik hier probeer te komen. Beetje vreemd allemaal! Bij mij is er na 3 kg wel een punt afgehaald inderdaad, ik ben benieuwd tot hoever het zakt! Ik heb nog erg veel last van mijn vochthuishouding na alle alcohol van dit weekend, ik ben benieuwd wat er vrijdag op de weegschaal staat!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 22 feb 2012 - 6:45

26 punten is het minimum, dus lager zal het niet gaan. Ik vind het soms best moeilijk mezelf dat aan te wennen. Enerzijds moet ik niet teveel gewend raken aan die 37 punten omdat het steeds minder wordt, maar aan de andere kant moet ik ze wel nuttig invullen. Maar ik ben er nu 4 "kwijtgeraakt", dat merkte ik niet zo heel erg.

Ik heb net thuis gewogen omdat de cursus niet doorgaat ivm carnaval. Heb er 1,6 bij opgeteld, 1,1 voor kleren, 0,5 voor eten (eet heel laat vanavond). De weegschaal bij WW is ietsje liever dan de mijne, maar er wat gewicht vanaf trekken voelt als smokkelen en dan is er volgende week weer minder af. 0,3 is het resultaat. Niet echt veel, maar moet naar de lange termijn blijven kijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 7:01

Hoi meiden, gelukkig zijn jullie er nog Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 394967

Bij mij staat het even op een laag pitje, ik kan de motivatie echt niet vinden Sad Ik was helemaal gewend om geen zoetigheid te eten, maar ben nu weer terug bij af. Er is nog wel steeds 3,5kg af sinds mijn startgewicht, dus dat moet ik nog even zo zien te houden. Mijn eetritme is echt een beetje in de war, maar ik ontbijt nu ook al om kwart over 5 s'morgen, ga dan om kwart voor 6 douchen en dan al naar mijn werk. Misschien kan ik beter thuis niet eten en dan op m'n werk ontbijten.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 23 feb 2012 - 3:09

Ik kan me voorstellen dat zo vroeg ontbijten niet echt lekker is voor je ritme, ik moet doordeweeks om 06.15u op en eet dan inderdaad onderweg in de trein. Dat vind ik zelf wel prettig!

Rovine, dan zit ik nu al op het minimum aantal punten! Wil toch echt nog 7,5kg kwijt! Kan me voorstellen dat het even balen is dat er niet zoveel af is maar je bent inderdaad al zoveel kwijt, in het geheel gaat het super!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine do 23 feb 2012 - 3:54

Eline, een paar dagen wat minder is echt niet erg, zolang je het maar weer oppakt! Ik heb ook weleens dagen/weken gehad dat ik echt geen zin had in tellen, maar wel zin had in chocolade. Geeft allemaal niks, zolang je na een paar dagen maar weer begint.

Zo vroeg ontbijten zou ik ook moeilijk vinden! Nu voel ik me wel heel raar als ik niet ontbijt, maar misschien een ideetje om je ontbijt te splitten? Dus bijv. thuis een beschuitje en op je werk een boterham.

Heb de smaak te pakken qua fietsen, ben vandaag weer naar mijn werk gefietst! Het regende wel een beetje, maar ik had hele fijne muziek op waardoor ik het zelfs heel erg fijn vond. Het is alleen jammer dat ik dwars door de stad moet, daardoor doe ik 40 minuten over 7 km. Met carnaval (minder mensen op de weg) scheelde dat gewoon meer dan 10 minuten! Vind ik wel vervelend, moet dus maar veel blijven fietsen nu het nog slecht weer is, dan is het minder erg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:18

Bedankt voor jullie oppepende woorden Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 15 561177 Het ergste is dat ik ook echt gewoon al honger heb om die tijd, eet meteen al 2 boterhammen Embarassed

Goed van je Rovine dat je fietst naar je werk! Ik moet over een heel rustig dijkje s'morgens vroeg dus dat zie ik nu nog niet zo zitten. Als het straks weer lekker vroeg licht is ga ik ook weer 2x per week minimaal met de fiets!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: