Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 1 van 28 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers Empty Weight watchers

Bericht  _Lana_ wo 20 jun 2012 - 21:51

Zijn er meer mensen die weight watchers doen of willen gaan doen?
Lijkt me wel leuk om samen wat ervaringen uit te wisselen.

Gaan jullie ook naar een cursus? Of weight watchers online?
Ik heb nog een boodschappenboekje liggen, die ik weer ga gebruiken. Dit zijn de propoints.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Pandora do 21 jun 2012 - 0:06

Als je nog een paar maandjes geduld hebt doe ik met je mee Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ do 21 jun 2012 - 0:42

Pandora schreef:Als je nog een paar maandjes geduld hebt doe ik met je mee Very Happy

Haha, als ik een paar maandjes wacht, ben ik helemaal tonnetjerond denk ik Laughing .
Maar je mag dan gewoon weer aansluiten hoor Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ do 21 jun 2012 - 0:43

Oja geniet voor nu nog maar even lekker van je zwangerschap en je dikker wordende buikje Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 8:53

Ik up even een oud topic, wie doet er ook Weight Watchers?

Ik ben afgelopen maandag begonnen. Ik mag 32 punten per dag en dat is echt heel goed te doen! Ik eet 5 x per dag, 3 maaltijden (ontbijt, lunch en diner) en tussendoor nog twee keer iets kleins zoals een plakje ontbijtkoek, een cracker of wat yoghurt/kwark. Het gaat me tot nu toe goed af en ik zit steeds net onder de 32 punten. Ik doe een online cursus, dus ik kan op de website of via de app mijn eetdagboek bijhouden en mijn gewichtsverloop zien. De app is echt ontzettend handig, die herinnert me er ook aan dat ik mijn eten nog moet toevoegen etc. Ik ben er wel fan van!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 10 jan 2013 - 9:13

Nog steeds. smile Ben 1,5 jaar geleden begonnen met een tussenpauze van een halfjaar en nu een dikke 20 kilo kwijt. Ik zit momenteel ook op de 32 punten en neem ook ontbijt, lunch en diner. Tussendoor 4 tussendoortjes (waarvan 2x "gratis" fruit) en soms 's avonds nog iets lekkers. Probeer nu iets meer te eten omdat ik veel active points behaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca do 10 jan 2013 - 9:21

Ik ben aan het overwegen om ermee te beginnen.
Ik wil graag een kilo of 5 kwijt (eigenlijk wel 10, maar dan moet mijn bruidsjurk teveel vermaakt worden denk ik, dus dat komt erna wel). Ik was op de goede weg, maar op de een of andere manier lukt het niet meer, en zelfs als ik goed op let lijkt het niet uit te maken.
Mijn grote probleem zijn de tussendoor momenten. Mag je dan genoeg/heb je genoeg ruimte om dan het een en ander te nemen? Ik begin altijd met een schaaltje griekse yoghurt met muesli, lijnzaad en wat druifjes, daar red ik het zo'n 2,5u op, rond 11 uur neem ik dan een tussendoortje. Tussen de middag eet ik meestal salade, omdat ik daar voller en sneller verzadigd van ben dan van brood (dat kan ik blijven vreten), daar doe ik dan bv ook quinoa in, maak er echt iets vullends van. Rond half 3/3 uur neem ik dan weer een tussendoortje.
De tussendoortjes vind ik juist zo lastig, vaak zit ik daar niet lang genoeg van vol. Dan neem ik om 3 uur bijvoorbeeld groente, paprika en tomaatjes ofzo, maar daar red ik 't maar een uurtje mee, zelfde geldt voor een stuk fruit 's ochtends, of ik moet een banaan nemen, maar dat is ook niet elke dag handig als je wilt afvallen.
1 cracker is 't voor mij ook niet als tussendoor, en ik wil proberen voor namelijk zonder suiker te eten, omdat ik merk dat ik me daar beter bij voel.
Een heel verhaal, maar waar het me dus vooral om gaat, kan ik genoeg tussendoor nemen?
De app klinkt wel echt heel handig, dat zou wel wat voor me zijn denk ik!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 10 jan 2013 - 9:30

Het ligt er ook wel een beetje aan hoeveel punten je mag, het minimum is 26. Maar ik kan wel even vertellen wat ik vandaag gegeten heb:

O: 2 volkoren boterhammen met jam en boter
T: appel en 3 yoghurtrijstwafels
L: babi pangang met groenten in woksaus en rijst
T: 2 mandarijntjes
A: 2 boterhammen met boter en runderrookvlees
T: stukje chocolade en 3 ministroopwafels, mona chocotoetje

Dat zijn in totaal 36 punten. Normaal gezien eet ik die chocolade en stroopwafels niet, bij elkaar zijn dat toch 6 punten waarvoor ik ook een beter vullende boterham had kunnen pakken. Maar ik had naailes en daar staat al dat lekkers voor mijn neus en ik had mijn avondboterhammen om halfvijf al op. Normaal gezien dus ook 's middags brood, maar door die naailes had ik het omgegooid.

Volgens mij zou je het wel moeten redden voor die punten, mits je zelf je salade maakt. De kantenklare van de AH lopen zo richting de 15-25 punten. Zit vooral in de dressing. Ik lunch ook regelmatig met salade. Van de week had ik er eentje met 45g quinoa (ongekookt gewogen), geraspte wortel, paprika, komkommer, 6 surimisticks en sojasaus. Die was 6 punten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 9:30

Ik heb hetzelfde probleem als jij Rebecca, en daarvoor is die app dus echt zo handig! Ik at vaak dingen waarvan ik dacht dat ze wel redelijk gezond zijn, maar dankzij de app ben ik erachter gekomen dat ze dat dus helemaal niet zijn! Je kunt heel makkelijk uitrekenen of er nog ruimte is voor een extraatje, of dat je aan de limiet van de dag zit.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca do 10 jan 2013 - 9:39

De salade maak ik altijd zelf. Als dressing gebruik ik een klein beetje olijfolie en een snuf zeezout. Wat ik veel doe is Quinoa, veldsla ofzo, lenteuitje, eitje, tomaatjes.
Fijn Rovine, even zo'n overzicht, dat klinkt als redelijk wat, alleen die 2 mandarijntjes zou 'm dan voor mij niet zijn, maar het lijkt dus best te doen!
Dat is wel heel handig Elliot, dat je even kan kijken of je nog wel ruimte hebt om iets extra's te nemen. Bedenk jij bij voorbaat al wat je 's avonds gaat eten en wat dat dan aan punten gaat kosten? Want alleen dan weet je overdag of je nog ruimte hebt natuurlijk.
Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen! Van de week al eens even gekeken, geloof dat weight watchers online 'in de aanbieding' is, dus mooie gelegenheid om er gebruik van te maken denk ik! En ook weer een goede stok achter de deur lijkt me.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine do 10 jan 2013 - 9:45

Volgens mij is die salade 7 punten, ervanuitgaande dat je evenveel quinoa als ik erin doet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 10:45

Doen jullie het online? Niet naar meetings?

Zijn jullie er blij mee?
Gaat het goed?
Veel moeten veranderen in jullie eetgewoontes?
Het lijkt mij qua app wel heel erg fijn, ik ben nogal een controlfreak.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ do 10 jan 2013 - 20:50

Wat leuk dat er weer een beetje aanloop is Very Happy.
Ik vind WW echt helemaal geweldig. Je wordt echt heel bewust van wat je eet en je leert keuzes maken.
Toevallig heb ik gisteren net mijn abonnement opgezegd.
Ik ga nu de eerste paar kilo´s shakes doen en dan begin ik weer.

Succes allemaal!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 20:56

Parel schreef:Doen jullie het online? Niet naar meetings?
Ik doe het inderdaad online en ga niet naar meetings.

Zijn jullie er blij mee?
Tot nu toe wel, maar ik ben pas een paar dagen bezig. Voor de eerste week is eer een weekmenu dat je kunt volgen en verder staan er ontzettend veel lekkere recepten online waar veel lekkere dingen tussen zitten.

Gaat het goed?
Overdag gaat het bij mij prima, ik heb alleen nog wat moeite met de avonden. Dan heb ik enorme vreetzin.

Veel moeten veranderen in jullie eetgewoontes?
De avonden dus!

Het lijkt mij qua app wel heel erg fijn, ik ben nogal een controlfreak.
[b]
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Arwyn do 10 jan 2013 - 21:07

Een collega van mij doet WW sinds augustus en is 14 kilo kwijt!
Die houdt het nu ook wel heel netjes vol. Salade mee naar het werk, tussendoor dan bv roggebrood met kipfilet.
Vind het knap hoor, zoveel in zo'n betrekkelijk korte tijd.
Zij gaat ook naar die bijeenkomsten. Geeft zelf ook aan dat het juist daardoor voor haar werkt. Toch een stok achter de deur dat je daar elke week gewogen wordt.

Ik ga het nu eerst maar eens op eigen houtje proberen. Heb nu iig wat meer ritme door het werk, moet nou alleen thuis nog eens van de chocola af leren blijven.. Weight watchers 2474380249
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 21:07

Moet je verplicht die eerste eetweek volgen?
Ik lust namelijk niet zoveel bijzonders..
Ga er nog eens goed over nadenken..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 21:28

Nee dat is het mooie, je hoeft niets verplicht! Als jij patat met frikandelen wilt eten is dat prima, alleen dat zijn heel veel punten dis je zit snel aan je limiet voor die dag. Dus heb je de rest van de dag honger. Daarom kun je beter gezonde dingen eten, die geven langer een verzadigd gevoel dus dat houd je veel beter vol.

Hoe doen jullie het trouwens met dingen die geen punten waard zijn, zoals komkommer of thee? Zetten jullie dat wel in het dagboek?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 21:43

Ah kijk! Dat is handig!
Dank je wel! Jij bent vanaf nu gebombardeerd tot m'n vraagbaak!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ do 10 jan 2013 - 21:49

Elliot: Thee zet ik er niet in, maar fruit en groente wel.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ do 10 jan 2013 - 21:51

Ja dat is het mooie van WW, je kan een mars eten voor 7 punten, maar voor die 7 punten zou je ook 2 broodjes kunnen eten met beleg, daar ben je veel langer vol van.
En als je echt een keer trek hebt in iets lekkers, zou het wel kunnen.
Je hebt ook nog extra punten die je aan wat lekkers kunt besteden.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Isabel_ vr 11 jan 2013 - 6:22

Ik doe sinds november weight watchers en er is nu 6 kilo af. Ik gebruik ook de app op mijn iphone en dat werkt echt supermakkelijk. Ik voer trouwens groente en fruit niet in omdat dit nul punten is. Ik hanteer voor mijzelf dat ik twee stuks fruit per dag mag en groente mag ik van mezelf onbeperkt eten. Het is voor mij echt een kwestie van plannen wat ik ga eten en gezonde boodschappen inslaan.

Isabel_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Isabel_ vr 11 jan 2013 - 6:24

Wat doen jullie trouwens met de punten die je extra krijgt d.m.v. sporten? Ik houd ze nu altijd over en maak ze dus niet op. Mijn extra punten maak ik wel iedere week (gedeeltelijk) op. Die besteed ik aan frietjes met een snack of aan een paar hapjes/wijntjes op een feestje.

Isabel_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  TukTuk vr 11 jan 2013 - 6:26

Ik heb eigenlijk misschien best wel een domme vraag.. Zat gister eens op de site van WW te kijken omdat het mij ook wel wat lijkt, maar ik vind het belachelijk duur.. Hebben jullie ook echt zo'n soort abonnement, waarbij je iedere maand iets van 15 of 16 euro betaald? (Voor WW online dan, snap wel dat als je ook naar die weegmomenten gaat etc dat je dan moet betalen)
Het principe is toch gewoon die punten tellen, en als je eenmaal die lijst hebt, dan hoef je toch niet ook nog online zo'n abonnement te hebben? Of heeft zo'n account / abonnement ook nog andere voordelen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 6:30

Ik heb een online account, en via de website kun je dus ook allerlei recepten, artikelen en tips enzo lezen. Dat kan niet zonder account. Dus om te beginnen heeft het wel nut. Maar als je op een gegeven moment alle punten wel ongeveer kent of weet hoe je het moet berekenen kun je natuurlijk ook zonder account punten tellen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine vr 11 jan 2013 - 6:32

Mijn active points heb ik nooit opgemaakt, maar momenteel vallen de resultaten een beetje tegen. Ik heb deze week al 41 points verdiend (met nog 2 dagen te gaan), dus ik probeer nu op dagen dat ik veel beweeg wat extra te eten. Zat het om te rekenen in calorieen en heb dus regelmatig dagen dat ik er 1900 eet en 3500 verbrand. Dat verschil vind ik iets te groot. Ben daar pas deze week mee begonnen, dat extra eten, dus weet nog niet of het gaat werken voor mij.

Eetpatroon is langzaam veranderd. Eerst at ik mijn normale dingen, maar dan minder, dat is langzaamaan steeds gezonder geworden. Honger is niet leuk, zo had ik maandag voor het laatst boodschappen gedaan (andere avonden was ik niet thuis), dus het eten wat ik vandaag meenam naar mijn werk was behoorlijk karig, had gewoon niks meer. Dat doet me dan toch realiseren dat ik goede voeding naar binnen moet werken om te voorkomen dat ik honger krijg binnen mijn punten.

Ik heb net de najaarssttamppot van de site gemaakt, was lekker! Had er hachee bij gedaan in plaats van een tartaartje.

Ik doe overigens online en ga naar meetings.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 28 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum