Weight Watchers cursus
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weight Watchers cursus
Ik ben het zat!!
Probeer al het hele jaar een paar kilo aftevallen maar verlies de motivatie na 3 weken weer.
Daarom zit ik te denken om naar een WW meeting te gaan als stok achter de deur.
Wie heeft hier ervaring mee?
Heeft het geholpen en wat zijn de kosten per meeting? Dat kan ik op de site niet echt vinden.
Probeer al het hele jaar een paar kilo aftevallen maar verlies de motivatie na 3 weken weer.
Daarom zit ik te denken om naar een WW meeting te gaan als stok achter de deur.
Wie heeft hier ervaring mee?
Heeft het geholpen en wat zijn de kosten per meeting? Dat kan ik op de site niet echt vinden.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Weight Watchers cursus
Ik ben bijna 6 jaar geleden 30 kilo afgevallen met WW. Ik heb toen zelf de boodschappengids gekocht via internet, die werd toen nog verkocht via de webshop op de site. Ik heb dit jaar de WW ook weer opgepakt, omdat ik vorig jaar na een slijmbeursontsteking in mijn heup weer wat was aangekomen. Ook ben ik toen voor het eerst naar de meetings gegaan, het is best een goede stok achter de deur en het is geloof ik 7 of 8 euro per keer. Ik ben nu net terug van vakantie, en wil het vanaf maandag weer oppakken omdat ik toch nog ongeveer 5 a 7 kilo kwijt wil. Je moet trouwens wel wat inschrijfkosten betalen, maar weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel dat was... Soms is er ook een actie dat je de inschrijfkosten niet hoeft te betalen... Ik zie dat soms in de krant of op de website staan...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight watchers
» Weight watchers recepten
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Weight watchers recepten
» Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: