Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 16 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai vr 24 feb 2012 - 1:47

In dat geval is het toch juist niet erg Eline? Lekker blijven ontbijten dan, dat is alleen maar goed!

Wat goed dat je blijft fietsen naar je werk Rovine! Echt knap, daar heb ik het doorzettingsvermogen niet voor Wink

Ik ben even heel erg blij, had vanochtend weer mijn weegmoment en er is maar 100 gram aan na een ontzettend ongezonde carnaval! Dat had ik echt niet verwacht maar houdt de motivatie wel weer hoog!

Succes weer allemaal!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 16 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 18:33

Dat valt zeker niet tegen Merai! Ik was toch nog 3 ons afgevallen, zit nu op -3,9kg. Nog 3kg dan ben ik er bounce Vanaf vandaag ga ik het weer oppakken, het motiveert wel dat ik niet gegroeid ben na zo'n slechte week.

Succes weer!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 27 feb 2012 - 9:00

Ik kom hier zomaar even binnen vallen..
Heb me net aangemeld voor die week gratis WW. Was toch wel erg benieuwd en dit is een mooie manier om het te proberen!
Ik mag 32 punten per dag en zit nu op 34. Ga vanavond niks meer eten, dus dat scheelt.

Ik heb het topic nog niet echt gelezen, maar doen jullie allemaal de officiële WW via internet of de bijeenkomsten (betalen dus) of rekenen jullie zelf uit hoeveel punten je mag en zo?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 9:19

Leuk dat je ook WW doet Arwyn! Ik heb via internet een gidsje gekocht en tel zelf mijn punten. Aantal heb ik uitgerekend op de site van het ad. Ik ga niet naar de bijeenkomsten, dat vind ik teveel geld en ik hoef niet heel veel af te vallen. Ik mag het minimale aantal punten, dus ik hoef geen rekening te houden met wijzigingen volgens mij Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 16 561177

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 27 feb 2012 - 11:21

Join the club Arwyn! Ik heb me aangemeld op internet, volg alleen de weight watchers online en ga dus niet naar bijeenkomsten etc., voor mij werkt dit prima. Ik wil nog 7,5kg kwijt dus nog even te gaan maar ik heb de smaak goed te pakken!

Goed bezig Eline, nog maar 3kg, het einde is in zicht! Ik zit ondertussen ook op het minimale aantal punten, dat vind ik nog best 'lang' van tevoren!

Hoe gaat het met de rest?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 28 feb 2012 - 4:27

Thnx meiden!

Ik vind het tot nu toe trouwens best lastig om binnen de punten te blijven. Ik mag er 32, maar zat gister op 39 (was wat dingen vergeten) en vandaag op 34 (blijkbaar heel ongezond avondeten, paella. Staan 19 punten voor!)
Fiets wel elke dag op de hometrainer en heb al twee dagen geen chocola gehad, haha. Dat vind ik toch wel knap van mezelf!

Ik ben van plan alleen die gratis week te doen en dan zelf verder. 60,- voor 3 maanden vind ik toch wel erg veel geld.. Weten jullie of het aantal punten dat je mag ook veranderd als je afgevallen bent? En scheelt dat dan veel? Misschien kan ik het zelf dan ook wel omrekenen en bijhouden..

Zo te lezen gaat het bij jullie erg goed! Hoop dat jullie mij goed aan kunnen steken en dat het bij mij dan net zo gaat Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 2 maa 2012 - 1:47

Hey ladies, hoe gaat het bij jullie? Ik heb me deze week volledig aan het dieet gehouden en ben toch een halve kilo aangekomen. Ik ben bang dat dit nog naweeën van de carnaval zijn Wink nu dus naar vol goede moed doorgaan in de hoop dat de teller volgende week weer gedaald is!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 20:23

Bij mij gaat het niet zo goed op het moment, we hadden financieel wat tegenslagen en dan kan dat eten me even niet meer schelen. Ben een kilo gegroeid en ik baal er flink van. Ik ga er vanaf vandaag dus weer flink tegenaan. Straks ga ik even boodschappen doen, maar ik laat de dingen die ik zelf lekker vind maar even links liggen Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 16 394967

Balen dat je aangekomen bent Merai, zeker als je je er goed aan gehouden hebt. Volgende week is er vast weer iets af!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 5 maa 2012 - 1:31

Nou, ik merk nog helemaal geen verschil.
Afgelopen week me goed aan de punten gehouden en elke dag wat gesport (gewoon thuis, niet in de sportschool oid), maar volgens mij is er helemaal niks af..
Beetje jammer!
Nou ja, deze week gewoon maar weer verder! Wel chocola gehad (tsja, als geen chocola eten toch geen effect heeft Wink) en ik eet gewoon weer brood ipv crackers, maar zal iig weer van het snoep afblijven 's middags!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine ma 5 maa 2012 - 1:35

De eerste weken kwam ik zelfs aan. Het is echt een kwestie van volhouden.

Hier gaat het kilotechnisch behoorlijk goed. Bijna 15 nu in totaal, waarvan 3 van afgelopen week. Dat komt voort uit het feit dat ik me niet echt goed voel en eten teveel moeite lijkt. Momenteel vind ik niks echt lekker, dus maakt het ook weinig uit wat ik naar binnen schuif. Probeer nu als leidraad maar aan te houden wat ik normaal een beetje eet, in de hoop dat het puntentechnisch een beetje uitkomt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Arwyn ma 5 maa 2012 - 1:41

Oh, dat scheelt.
Ik hoor steeds alleen van die succes verhalen dat mensen de eerste week al 1,5 kilo kwijtraken of zo.. Dan is het niet zo fijn dat je zelf geen verschil ziet!
Als er maar geen chocola meer in huis komt moet het goed komen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 8 maa 2012 - 7:52

Hey dames, hoe gaat het bij jullie? Ik heb morgen weer mijn weegmoment, heb weer erg mijn best gedaan dus ik hoop dat ik dat terugzie! Merk wel dat ik alweer begin te wennen aan dit gewicht en me minder slank voel dan toen het er net af was. Oftewel, tijd voor meer gewichtsverlies smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 17:53

Hoi meiden, hoe gaat het bij jullie? Ik ben afgehaakt, maar wel van plan om weer te gaan beginnen. Ik heb nogal wat stress gehad de laatste weken maar dat is nu voorbij cheers dus ik hoop het weer op te gaan pakken vanaf volgende week! Deze week is nog wat rommelig, dus daarom maar maandag Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 16 561177 De stand is nog steeds -3,5 dus nu nog 3,5 en dan ben ik helemaal blij.

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 21 maa 2012 - 1:38

Momenteel heb ik het enorm druk. Relatie voorbij en baan kwijt, maar nog wel met een uitwerkperiode. Ik heb momenteel elke dag een sollicitatiegesprek en daarnaast nog 40u per week werken. En als ik dan eenmaal vrij ben ga ik lopen poetsen alsof mijn leven ervan afhangt. Het zal wel een manier zijn om het allemaal te verwerken.

Let nu totaal niet op mijn eten, het enige wat ik doe is proberen boven mijn punten uit te komen zodat ik niet in spaarstand schiet. Dus er gaat flink wat chocolade en ijs (B&J!) naar binnen. Toch gaat het afvallen nog best lekker, vanavond weer wegen en er zal hoogstwaarschijnlijk wel weer wat af zijn. Als ik de meeting haal althans, straks nog een sollicitatiegesprek, misschien heb ik daarna geen zin meer of wil graag eten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai wo 21 maa 2012 - 10:22

Wat vervelend om te horen Rovine, het klinkt erg heftig allemaal! Als je er wat over kwijt wil kan dat he! hug

Eline, jammer dat het even niet lukte maar fijn dat je nog op hetzelfde gewicht zit! Ik ben ondertussen rustig maar wel regelmatig aan het afvallen. Ik moet nog 6,5 kg, het gaat dus niet heel snel maar het voelt wel goed!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine wo 21 maa 2012 - 23:43

Het is vooral vermoeiend. Mag van mezelf even niet meer poetsen en even alle energie richten op werk zoeken, andere dingen komen later wel. Kreeg al signalen van mijn lichaam dat het eventjes teveel is allemaal. Volgende week weer 6 gesprekken (net belde er ook een 7e, maar die krijg ik er niet meer bij gepropt), het is dus elke keer van hot naar her racen, blij gezicht opzetten en doen alsof ik de positiviteit en efficiëntie zelve ben. Ik heb volgende week ook een aantal afspraken in de avond staan, dat wordt dus ook veel tankstationvoer enzo, vrees ik.

Gisteren niet meer naar de meeting gegaan in het kader van energie opsparen. Thuis gewogen en toch 0,6 eraf. Niet verkeerd, voor de moeite die ik er momenteel voor doe.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 22 maa 2012 - 23:32

Knap hoor dat je dan toch nog afvalt! Heb respect voor het feit dat je zo hard op zoek bent naar een andere baan! Blijf wel goed voor jezelf zorgen hè!

Met mij gaat het wel goed, beetje aan het kwakkelen met steeds koorts en het afstuderen begint nu ook wel druk te leggen. Het afvallen gaat wel goed maar moet nog steeds moeite doen om mijn punten vol te krijgen. Vorige week had ik een heel druk weekend en al mijn extra punten op en toen was ik opeens wel een kilo kwijt terwijl het meestal op een halve blijft hangen. Ga nu dus maar proberen om daar wat meer gebruik van te maken!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 5 apr 2012 - 7:41

Dames!

Hoe gaat het met jullie? Ik volg de WW nog steeds heel precies maar op de een of andere manier staat het afvallen stil, vorige week was er zelfs wat bij. Morgen mag ik weer wegen dus ik ben benieuwd hoe het deze week is gegaan! Jammer dat dit topic stilvalt, vind het wel fijn om elkaar een beetje te motiveren!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 6 apr 2012 - 2:16

Het gaat nog steeds goed, al tel ik al ruim een maand niet meer. Wel wat positieve dingen gebeurd afgelopen weken. Waarschijnlijk heb ik straks een baan die aansluit op mijn oude en met mijn ex ga ik al wat soepeler om, die is gisteravond onverwachts blijven eten. Ben deze week ook weer op de meeting geweest, dus nu de rest van mijn leven weer langzaam op de rit komt wil ik WW ook weer langzaam op gaan pakken. Weer regelmatig sporten dus en weer tellen, zal dat geleidelijk aan weer wat meer op gaan voeren.

Wel gewoon gestaag gewicht aan het verliezen, inmiddels al bijna 17 kilo! Het is echt onvoorstelbaar. Soms heb ik het best moeilijk en vind het te langzaam gaan. Maar 17 kilo is zo belachelijk veel, dat kan ik amper tillen. Dat in een halfjaar, terwijl ik mezelf amper dingen ontzegd heb. En zelfs nu ik niet tel of sport afvallen, terwijl ik heus al wel een aantal liefdesverdriet-bakken-ijs naar binnen gewerkt heb.

Hoe is het gegaan Merai? Volgens mij zijn wij de enigen die hier nog schrijven. Best jammer op zich, omdat WW echt een manier is waarin ik geloof. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 8 apr 2012 - 9:40

Wat fijn om te horen! Weet je al wanneer je eventueel zou kunnen beginnen? Is het wel definitief over tussen jou en je ex of is het ook nog een optie om samen door te gaan?

Bij mij gaat het wel goed met het volgen van WW maar merk dat ik langzaam steeds meer gefrustreerd raak omdat het afvallen niet snel (meer) gaat. Ik ben sinds ik ben begonnen met lijnen 11 kg kwijt maar sinds ik ben begonnen met WW pas 5. Ik begrijp het niet zo goed en wil me er niet veel meer in verdiepen omdat dat met mijn eetstoornis verleden gewoon niet verstandig is maar ik merk dat ik de motivatie een beetje verlies daardoor.

Jammer inderdaad dat de rest niet meer schrijft, wie weet melden ze zich nog Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:38

Hoi meiden, ik ben weer begonnen! Ik heb me er al weken niet aan gehouden, maar blijf toch steeds een beetje op hetzelfde gewicht schommelen. Morgen ga ik even kijken wat ik nog af moet vallen. Ik moet wel echt afkicken van de suiker heb ik gemerkt vandaag, ik was gewoon licht in mijn hoofd vanmiddag. Hebben jullie dat ook weleens? Zeker als ik dan een stuk gefietst heb voel ik gewoon mijn benen trillen. Dit klinkt trouwens wel echt heel erg :shock:

Hoe gaat het bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Merai do 19 apr 2012 - 10:09

Hoi Eline, goed dat je weer begonnen bent! Dat je licht in je hoofd wordt bij minder suiker is opzich logisch, als het goed is went je lichaam daar wel snel aan. Met mij gaat het nog steeds goed, heb wel een ontzettend heftige week achter de rug en merk dan dat ik snel naar eten graai maar het is qua punten goed gegaan. Morgenochtend mag ik weer wegen, ik hoop dat er wat af is want het stond de laatste tijd wat stil. Hoe gaat het met jou Rovine?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Curious di 1 mei 2012 - 3:58

hallo fanatieke weight watchers! Kan iemand me vertellen hoe ik aan een boodschappengids kom met de punten zonder lid te worden bij weight watchers??

Alvast bedankt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  _Lana_ wo 2 mei 2012 - 4:17

Curious schreef:hallo fanatieke weight watchers! Kan iemand me vertellen hoe ik aan een boodschappengids kom met de punten zonder lid te worden bij weight watchers??

Alvast bedankt!

Ik heb daar toevallig laatst een topic over geopend. Je schijnt de boodschappengids gewoon te kunnen halen bij een meeting, zonder dat je lid wordt.
En op marktplaats staan ze trouwens ook te koop. Alleen vragen ze er daar wat mij betreft veel te veel geld voor.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Rovine wo 2 mei 2012 - 7:17

Curious, ik zou er wel eentje voor je kunnen kopen. Maar niet deze week, want ik ben een beetje te verslaafd aan B&J en ik ben sneu en moe.

Vandaag wel een positief puntje ontdekt! Ik werk weer voor die grote chippenboer uit Brabant en ik kreeg de normale maten overalls nooit dicht als ik de cleanroom in ging (ook wel behoorlijk op een tietloos mannelijf ontworpen). Ik ben nu 2 dagen bezig voor mijn nieuwe baas en binnenkort staat er een bezoekje cleanroom op de agenda. Ik verheug me nu al op het moment dat ik een normale maat van het rek kan pakken, want rondom overal ongeveer 20 centimeter kwijt. Nu nog van die ijsverslaving afkomen. Tel weer punten en dat is best schrikken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: