Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine do 26 jan 2012 - 9:04

De meeting heeft me weer een stukje doen relativeren. Ik was alsnog 0,6 afgevallen, maar ten opzichte van 2 weken terug is dat dus 0,2. Maar ik raakte in gesprek met iemand, die heeft me een paar keer gevraagd of ik écht 10 kilo afgevallen was en waarom ik zo ontevreden daarmee was. En dat is natuurlijk wel zo. Afgelopen 4 weken is er 1,1 afgegaan in totaal. Dat is stiekem toch nog best wat. Ik hoop dat het straks weer iets sneller gaat, maar helemaal stilstaan doe ik dus ook weer niet. Daarbij was er ook iemand op de meeting die echt sprongen van 2 kg maakte en deze week ineens vanuit het niks 2,5 aangekomen. Het valt allemaal nog best mee dus, ik ga zeker door (kan me ook echt niet voorstellen dat ik zou kúnnen stoppen) en het komt vast wel weer.

Veel plezier Merai!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 17:46

Lekker Rovine dat je toch afgevallen was! Bij mij is de stand nu -2,2kg. Ik merk wel dat ik helemaal geen behoefte meer heb aan zoetigheid, het doet me niet echt wat om bv. gebak af te slaan. Voel me ook al veel fitter en niet zo volgepropt. Ik hou dit nog wel even vol Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 561177

Hebben jullie nog lekkere magere recepten?

Gast
Gast

Bericht  Nathalie vr 27 jan 2012 - 6:03

Antibes welk mars ijsje eet jij voor 4 punten?

Heb vanmiddag de boodschappengids gekocht en daar staat hij in voor 7 punten.

Heb ook ww koekjes en drop gekocht.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes vr 27 jan 2012 - 6:11

Nathalie schreef:Antibes welk mars ijsje eet jij voor 4 punten?

Oh echt? Digitaal rekende hij er 4 punten voor (en dat was er nog een van meer gram, maar als ik los suikers/eiwitten/vezels enzo in ging voeren kwam ik weer op 4 uit).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Nathalie vr 27 jan 2012 - 7:36

Antibes schreef:
Nathalie schreef:Antibes welk mars ijsje eet jij voor 4 punten?

Oh echt? Digitaal rekende hij er 4 punten voor (en dat was er nog een van meer gram, maar als ik los suikers/eiwitten/vezels enzo in ging voeren kwam ik weer op 4 uit).

Vreemd, je zou zeggen dat de rekenmachine op hetzelfde uit moet komen als de boodschappengids.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 23:01

Hoe gaat het bij jullie meiden? Ik kan al merken dat mijn kleding wat wijder begint te zitten Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 561177 Of ik wil het graag geloven, dat kan ook. De tussenstand was vanochtend -2,6.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 28 jan 2012 - 23:44

Pfff, ik sta hier alweer bijna twee weken stil (moet ook bekennen dat ik niet heel goed bezig ben geweest). Zit wel onder de 95 en dat was mijn 1e doel, ik begon immers al richting de 98 te gaan op een gegeven moment.

Maar ik wil echt een doorstart maken en weer onder die 90, dan ben ik tenminste de kilo's van afgelopen jaar weer kwijt. En kan ik "echt" gaan afvallen..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 23:49

Hier doe ik nog steeds mijn best, ik hoop daar binnenkort een keer de vruchten van te mogen plukken. 32 active points verdiend deze week, dat schiet tenminste op. En ik bedacht; als 7000 calorieën 1 kilo zijn, dan val ik met naar mijn werk fietsen al 1 ons af. Met 1 fietsritje. Dat motiveert wel.

Ben ook vezeltabletten gaan slikken. Het is gek, in 4 stuks zit maar 2 gram vezels, terwijl ik er rond de 40 gram op een dag eet. Toch lijkt het te helpen. Pak er voor het ontbijt 2, samen met mijn glas warm water en voor het avondeten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai ma 30 jan 2012 - 5:49

Hey dames, hoe gaat het bij jullie? Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg. Wel 2 keer uit eten geweest en de derde dag gegourmet maar ik ben ruim binnen mijn weekpunten gebleven! Morgenvroeg maar weer wegen, ik ben benieuwd of er wat af is! Keep up the good work ladies!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 9:16

Netjes Merai! Ik weet niet of ik er binnen zou blijven als ik een weekend weg was Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 394967 Hoe gaat het bij de rest? Bij mij wel aardig, er is nu bijna 3kg af en ik doe nu ook totaal geen moeite om van snoep en koekjes e.d. af te blijven.

Heb sinds deze week ook een digitale weegschaal, ideaal Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 561177

Gast
Gast

Bericht  Rovine wo 1 feb 2012 - 20:57

Merai, was er wat af? Gourmetten is trouwens best WW-verantwoord. Je zit toch de hele avond aan tafel terwijl je bij elkaar niet zoveel eet. En veel gourmetspul is ook best mager, mits je een beetje van het brood en kaas af bijft.

Hier begint het weer op gang te komen. Eindelijk die 10-kilo-grens voorbij! Very Happy 0,8 afgevallen deze week, waardoor ik nu op 10,6 sta. Dat terwijl het sinds maandag eettechnisch niet zo lekker gaat. Jarigen op het werk en gewoon even schijt eraan hebben. Ben nu 4 maanden bezig en had even genoeg van dat tellen en na moeten denken. Maar die dikke min deze week motiveert dan wel weer.

Hoe gaat het nu met de rest? Niekske, Antibes, Starla, Nathalie?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 3 feb 2012 - 9:02

Wat goed dat je de 10 voorbij bent Rovine! Er was helaas niks af, sterker nog er was 0,6 aan maar die ben ik ondertussen wel weer kwijt. Heb deze week weer extra opgelet en ga zondag weer wegen, ik hoop dat het dan weer verder gedaald is. Ik voel me er wel echt goed bij, krijg er van verschillende kanten al reacties op, dat stimuleert echt super!

Eline, een digitale weegschaal is fijn he! Toch vraag ik me bij die van mij wel eens af of het helemaal klopt. Mijn vader heeft een analoge weegschaal die je gewoon zelf op 0 kunt draaien als hij afwijkt. Daarop weeg ik structureel 2 kilo minder dan op mijn eigen weegschaal. Maar ach, dat is dan gewoon mooi meegenomen Wink

Koekjes en snoepjes ed vind ik niet zo moeilijk om vanaf te blijven, bij mij is het meer het punt dat ik heel regelmatig met vrienden/vriendinnen ga lunchen/dineren/wat drinken, en dat tikt wel het snel aan. @ Rovine, die gourmet viel me alles mee, het brood was inderdaad het grootste probleem. Ik hou zó van stokbrood met kruidenboter, dat is een beetje jammer laughcry

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat! Zou het jammer vinden als het hier stil valt want ik haal er wel motivatie uit!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 3 feb 2012 - 22:26

Sorry meiden, ben ontzettend druk geweest en dus weinig geforumd. Ook niet meer bij cursus geest, gewoon geen tijd. Op eigen weegschaal net 93,7 (kwam van 98 op mijn zwaarst rond kerst), dus valt me niet tegen. Ik heb namelijk nog steeds te vaak etentjes en dergelijke en maak ook veel fouten (reep chocola toch heeeelemaal op in 1x, zak snoep bij bios), maar blijkbaar minder dan ik deed, want ik blijf (heel rustig) afvallen.. Vanaf donderdag moet ik stage lopen en ik verwacht dat het dan nog beter gaat, aangezien ik dan volle dagen bezig ben = minder snoep tijd!

Wat fantaaaastisch dat je die 10kg al gepasseerd bent, Rovine!!

Merai: ook thumbs op voor jou, want ik vind het heel knap dat je je motivatie niet verliest.

Laatst aangepast door Antibes op vr 3 feb 2012 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 3 feb 2012 - 22:55

Het is best grappig. Heel januari ben ik heel fanatiek geweest, elke dag gesport, netjes aan de punten gehouden en zeker driekwart groene logo's, terwijl ik amper afviel. Deze week even flink schijt aan alles gehad (3x gebak op het werk en me 2x niet in kunnen houden). Verder wel relatief netjes en alles geschreven. En nu vliegen de kilo's er ineens af. Net was ik 1 kg lichter dan afgelopen maandag. Verwacht dat dat verschil woensdag ietsje minder is, maar met alles boven de 0,5 ben ik dolblij. Mijn gemiddelde staat nog steeds op 0,6, hoop dat ik dat vol kan houden. In een jaar zou dat 30 kilo zijn en dat is echt onvoorstelbaar veel. Dat kan ik niet eens tillen.

Antibes, er is trouwens een WW-winkel geopend in "jouw" stad. Mocht je van plan zijn te gaan kijken hoor ik graag van je ervaringen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 3 feb 2012 - 23:23

Haha, vreemd is dat inderdaad. Maar ik heb ook wel eens het idee dat je resultaat soms pas twee weken later ziet ofzo.. :P

Winkel klopt, mijn cursus is ook daarheen verhuisd geloof ik. Dus dan zal ik er vanzelf wel een keer een kijkje nemen. Ben alleen totaal niet thuis in de producten van WW enzo, dus ik weet niet of ik er iets zinnigs over kan zeggen.

Ik dacht trouwens dat je abonnement en cursuspas enzo automatisch verlengd werden (tenzij je het opzegt), maar ik heb nog helemaal geen nieuwe pas thuis gehad (en mijn vorige liep tot eergisteren)???? Online kan ik wel nog gewoon inloggen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 4 feb 2012 - 2:59

Die cursuspas is soms te laat, dan kun je een tijdelijke uitprinten via je account. Ik heb weleens die pas opgezocht op mijn telefoon en mijn scherm daar laten zien. Niet echt handig. Betaling zou automatisch moeten gaan.

Mijn kleding begint nu aan de ruime kant te zitten, al kan het nog wel, hoewel broeken soms afzakken. Maar waar ik van sta te kijken is dat mijn schoenen ook veel ruimer zitten. Schommel altijd een beetje tussen 38 en 39, de schoenen van de laatste 2 jaar zijn allemaal in 39. En die zitten nu allemaal een beetje losjes. Wel stom, ik had een paar laarsjes met hakken. Nu er wat gewicht af is kan ik veel beter op die hakken lopen, maar gaat het alsnog voor geen meter omdat ik er steeds uit stap.
Binnenkort dus weer schoenen shoppen. Denk toch niet dat ik ooit richting 37 zal gaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes za 4 feb 2012 - 3:13

Hij was precies vandaag binnen haha.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 4 feb 2012 - 23:26

Naar wat ik begrepen heb mag die winkel nog geen voedsel verkopen vanwege wetten en regels. Vermoed dus dat ze alleen de verpakte dingen hebben van de meetings en geen vleeswaren en pizzas. Maar je kunt er wel binnenlopen voor gesprekken of om te wegen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 5 feb 2012 - 10:18

Dankjewel Antibes!

Ik woon echt om de hoek van die WWwinkel aan de overtoom maar ben er ook nog niet binnen geweest. Weet ook niet zo goed wat ik daar te zoeken zou hebben. Ik heb vandaag weer gewogen en woog hetzelfde als vorige week, niets eraf maar ook niets erbij dus daar haal ik nu mijn inspiratie maar even uit Wink. Hoe gaat het met jullie?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 5 feb 2012 - 10:41

Mijn avondeten waren medium twister fries en zes kipnuggets.. En daarna kwamen ze met een berg gal omhoog tijdens de film. Erg van genoten dus.. Rolling Eyes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Merai zo 5 feb 2012 - 19:48

Hmm dat klinkt niet fijn Antibes! Ik wil graag geloven dat je lichaam gewend raakt aan gezond eten maar dit gaat wel erg ver..
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 5 feb 2012 - 23:13

Wow, dat is een behoorlijk heftige reactie, zeker omdat je nog niet superlang bezig bent, zou je voedsel binnen een maand kunnen ontwennen? Ik heb zelf de eerste weken wel regelmatig buikpijn en oprispingen gehad omdat mijn lichaam moest wennen aan al die vezels en gezond. Ben zelf niet naar de mac/bk geweest sinds WW, al heb ik wel eens een patatje gehad of iets uit de muur getrokken. Dan had ik er verder geen last van.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 5 feb 2012 - 23:25

Nah, is gewoon verkeerd gevallen denk ik. Maar baal er dan wel van, als ik dan zondig is het wel fijn als het ook lekker was. laughcry Ontwenning zal het zeker niet zijn, daar zondig ik dan weer te vaak voor..

Ik ben wel positief, nog steeds totaaaaaaal geen "dieet" gevoel, eigenlijk maar een heel klein beetje bewuster met eten omgaan en ik val langzaam maar zeker gewoon af. Ik geloof echt dat ik met 4-6 weken gewoon weer onder die 90 kom en dan heb ik in ieder geval de schade van afgelopen jaar weer wegwerkt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 5 feb 2012 - 23:37

Afgelopen week had ik wel een beetje dieetgevoel, wilde chocolade en VEEL. Toen was ik wel even gefrustreerd. Maar had deze week niks speciaals qua etentjes/stappen, dus ik heb lekker veel chocolade-punten opgemaakt.

Heb nu weer spierpijn, gisteren in totaal ruim een uur op de wii gespeeld. Wel vreemd, op de cross-en roeitrainer heb ik naderhand amper spierpijn, terwijl ik die als zwaarder ervaar. Heeft wellicht te maken met een goede warming-up. Of misschien spreek ik op de Wii minder getrainde spieren aan. Vanavond weer, heb wat nieuwe spelletjes ontdekt en het spreekt me momenteel even meer aan dan dat gehang op die apparaten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 5:07

Goed bezig allemaal! Ik blijf een beetje steken. Zaterdag had ik een high tea, gisteren had ik mezelf niet helemaal in de hand Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 14 394967 en vandaag ga ik er weer met frisse moed tegenaan. Ik heb ook het idee dat ik vocht aan het vasthouden ben, zal vast met een paar dagen weer wegtrekken!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: