jaloers
+17
woezel
Muppetje
Le Chat Noir
Flower_L
Supertalentje
Alyssa
Weegschaal
Annie24
SarahKey
joyce0606
Atelier Madame
Paper Crown
Puzzle
Makamba
Lindsya
Susan
Blue flower
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: jaloers
Ik denk dat Zelda het in het algemeen bedoeld hoor.Jolicious schreef:Wie zegt dat ze het zwaar moet vinden dan? Succes, CKC, 4 januari is al bijna!
Thnx! Ja is woensdag al..ben heel benieuwd.. ben nu ook net 1 dag ongesteld, dus bloedprikken kan dan gelijk op hormoonwaardes en dan zal ik wel met de pil moeten beginnen.. Moet ik denk je de pil slikken bij mijn eerste dag van de volgende menstruatie of is dat in het geval van IVF icm met langprotocol (dus aan de pil) niet zo?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik denk dat Zelda het in het algemeen bedoeld hoor.Jolicious schreef:Wie zegt dat ze het zwaar moet vinden dan? Succes, CKC, 4 januari is al bijna!
Thnx! Ja is woensdag al..ben heel benieuwd.. ben nu ook net 1 dag ongesteld, dus bloedprikken kan dan gelijk op hormoonwaardes en dan zal ik wel met de pil moeten beginnen.. Moet ik denk je de pil slikken bij mijn eerste dag van de volgende menstruatie of is dat in het geval van IVF icm met langprotocol (dus aan de pil) niet zo?
Volgens mij moet je met het lange protocol altijd eerst aan de pil. Moest ik in ieder geval wel en ik had ook het lange protocol. Maar je bent nu pas nog met hormoonwaardes meten bezig? Dan duurt de behandeling nog wel even denk ik of niet? Aan de pil gaan is dan wel net zo makkelijk denk ik.
Gast- Gast
Jolicious schreef:2CKC2 schreef:Ik denk dat Zelda het in het algemeen bedoeld hoor.Jolicious schreef:Wie zegt dat ze het zwaar moet vinden dan? Succes, CKC, 4 januari is al bijna!
Volgens mij moet je met het lange protocol altijd eerst aan de pil. Moest ik in ieder geval wel en ik had ook het lange protocol. Maar je bent nu pas nog met hormoonwaardes meten bezig? Dan duurt de behandeling nog wel even denk ik of niet? Aan de pil gaan is dan wel net zo makkelijk denk ik.
Haha nee joh! Dat heb ik nu al 5x gehad. Ik moet nog 1x om er precies zeker van te worden dat ik de allerlaagste dosering krijg.. Ik vraag me alleen af of ik een eerste menstruatiedag moet afwachten voordat ik mag beginnen met de pil of gewoon op een willekeurige dag mag beginnen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
@CKC: ik moest op dag 1 beginnen met de pil en op dag 19 met decapeptyl. Ik zat nog eens te denken, ik kan me ook best voorstellen dat jij er zoveel vertrouwen in hebt dat het lukt omdat je eerder ook gemakkelijk zwanger raakte?
@Jolicious: we hebben er nog geen harde afspraken over gemaakt ofzo hoe ver we gaan. Wij moeten er wel echt voor sparen elke keer als we het zelf moeten gaan betalen. Maar ook als je alle geld van de wereld hebt kan ik me nu wel voorstellen dat je er op een gegeven moment mee wilt stoppen. Wij hebben het ook wel over een zaaddonor gehad, staan hier op dit moment positief tegenover wanneer het steeds niet zou lukken met icsi. Maar wanneer we die beslissing zouden maken... Hopelijk is het niet nodig. De embryo's waren deze keer van goede kwaliteit.
@Jolicious: we hebben er nog geen harde afspraken over gemaakt ofzo hoe ver we gaan. Wij moeten er wel echt voor sparen elke keer als we het zelf moeten gaan betalen. Maar ook als je alle geld van de wereld hebt kan ik me nu wel voorstellen dat je er op een gegeven moment mee wilt stoppen. Wij hebben het ook wel over een zaaddonor gehad, staan hier op dit moment positief tegenover wanneer het steeds niet zou lukken met icsi. Maar wanneer we die beslissing zouden maken... Hopelijk is het niet nodig. De embryo's waren deze keer van goede kwaliteit.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: