Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben jaloers op dit kind van 3...

+3
Oasis
Jeanette
smooch
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 9:19

Hij heeft duidelijk nu al zijn passie gevonden en ik ben nog steeds op zoek laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  smooch do 10 maa 2011 - 10:51

Dat filmpje heb ik gezien inderdaad, echt cool!
Sommige zijn er (te) vroeg bij Wink
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 22:03

Haha wat leuk Very Happy had `m nog niet gezien. Achja misschien is het maar een fase he, vindtie er over een paar jaar helemaal niks meer aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Jeanette do 10 maa 2011 - 22:12

Whahahaha geweldig! Laughing
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Oasis do 10 maa 2011 - 23:49

Hahah wat lief!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Miccie vr 11 maa 2011 - 3:42

Leuk filmpje!
Ouders hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat hun kindje te weinig lichaamsbeweging heeft.. Hij staat toch lekker te bewegen daar smile
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 6:32

Nou weet ik niet hoe serieus je t bedoelt gezien het een zeer jong kindje ( allthough extremely talented ) betreft, maar het lijkt me ook heerlijk als je een enorme passie hebt gevonden in je leven. Is dat de insteek van je topic? ( Heb de rest nog niet gelezen, sorry als ik spuit11 ben )

Ik denk dat mijn passie schrijven is. In welke vorm dan ook. Maar ik ben bang, onzeker, twijfelachtig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Roze Roos vr 11 maa 2011 - 10:02

Geniaal is ie he!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Ella vr 11 maa 2011 - 22:19

haha geweldig zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 22:44

Tea-Leaf schreef:Nou weet ik niet hoe serieus je t bedoelt gezien het een zeer jong kindje ( allthough extremely talented ) betreft, maar het lijkt me ook heerlijk als je een enorme passie hebt gevonden in je leven. Is dat de insteek van je topic? ( Heb de rest nog niet gelezen, sorry als ik spuit11 ben )

Ik denk dat mijn passie schrijven is. In welke vorm dan ook. Maar ik ben bang, onzeker, twijfelachtig...

Het is wel duidelijk dat hij er veel plezier in heeft hoor dus dat hij jong is lijkt me geen reden om hem niet te laten doen wat hij leuk vindt. Maar ik had niet echt een insteek met dit topic al ben ik wel echt jaloers smile. Ik zal vast ook wel een passie hebben maar durf ze niet uit te spreken Wink.

Waar ben je onzeker over? Moet je perse goed in iets zijn om iets je passie te noemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 10:55

Leeeuk! Die jongen heeft wel talent, of zijn vader/moeder moet dirigent zijn! (Maar dan nog, wat een gevoel voor muziek.. )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Bolleke za 12 maa 2011 - 20:50

Zijn ouders zijn niet muzikaal aangelegd, hij heeft een orkest gezien op televisie en sindsdien is dit alles wat hij doet. Het is echt ongelooflijk, omdat hij niet zomaar wat doet maar ook precies alles aangeeft en de muziek echt lijkt te kennen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 21:37

Idd, eerst dacht ik dat hij gewoon iets deed wat hij gezien had maar hij kent die nummers echt, heeft favoriete stukken, voorkeur en is gek op viool spelen. Ik heb al zijn filmpjes zitten kijken. Hij is nu 4 en mocht al een keer echt dirigent zijn voor een orkest:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Bolleke za 12 maa 2011 - 23:11

Ik kan de filmpjes helaas niet zien in dit topic maar wist meteen wie je bedoelde. Het is gewoon een wonderkind denk ik, dit kun je ook niet zomaar leren. Kun je een gewone link plaatsen naar dat filmpje waar hij een echt orkest dirigeert?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:55

Ik denk trouwens niet dat de orkesten waar ik in speel, hier wijs uit kunnen worden. Maar dat heb ik ook met grote dirigenten, die begrijp ik ook nooit. Haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Bolleke zo 13 maa 2011 - 0:07

Nou als je heel goed kijkt geeft hij op heel veel plaatsen aan welk instrument moet inzetten, hij dirigeert als een grootse dirigent. Dat is nu net het knappe ervan.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 2:49

Zusje van Bert schreef:Ik zal vast ook wel een passie hebben maar durf ze niet uit te spreken Wink.

Waar ben je onzeker over? Moet je perse goed in iets zijn om iets je passie te noemen?

Nope. Maar ik denk wel dat ik goed ben, en daarom ben ik juist onzeker. Want wat als anderen vinden dat ik keihard suck in wat ik doe? laughcry

Wat is jouw passie ZvB? En waarom durf je deze niet uit te spreken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 3:36

ZachtCookie schreef:Ik denk trouwens niet dat de orkesten waar ik in speel, hier wijs uit kunnen worden. Maar dat heb ik ook met grote dirigenten, die begrijp ik ook nooit. Haha.

https://www.youtube.com/watch?v=c7ILOqRkg4U

@ Tea; Ik ben zelf nog niet zeker ervan, daarom spreek ik het liever nog niet uit. Toen ik na de telecom twee maanden voor mezelf had, heb ik veel tijd gehad om dingen te doen die ik leuk vind en er waren wel twee dingen dat ik dacht; mss kan ik daar toch eens iets meer mee doen. Maar goed, nu moet ik kijken of dat haalbaar is, om daar werkelijk iets mee te doen en of het uberhaupt iets op zal leveren. Het is niet iets dat je als hobby gaat doen :P.

Verder vind ik schrijven ook erg leuk. Ik zou graag een kinderboek schrijven maar heb er de tijd niet voor en weet ook echt niet of ik daar goed in ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben jaloers op dit kind van 3... Empty Re: Ik ben jaloers op dit kind van 3...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum