Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers

+18
Suus
Guus
Atelier Madame
Paper Crown
Pien
Rumble
joyce0606
Tania
BJA
SuperGrover
Bubbelicious
Susan
Lavendel
Blond
Caresses
Feline
rapa nui
Monte
22 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Jaloers Empty Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:06

Waar ben jij jaloers op of kun je jaloers van worden? Hoe komt het dat dat zo'n gevoelig punt is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:07

Ik ben nooit jaloers, echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 1:09

Materiële zaken ben ik totaal niet jaloers op. Het maakt mij echt niet uit of mijn buurman of vriendin de loterij heeft gewonnen en ik niet. Maar ik ben wel ''jaloers'' op mensen om mij heen die gaan trouwen. Ik wil namelijk ook graag een man en ook graag trouwen en kan er niet zo goed tegen als vriendinnen(die nooit aandacht voor mannen hadden) nu wel een vriend hebben of zelfs al gaan trouwen. Dat wil ik ook heel graag. Maar voor mij komt het ook wel, maar wat later dan nu(en ik ben nog jong :P )

Maar jaloers vind ik ook wel een groot woord. Ik vind het naar om te zien, maar ik gun het de ander wel volledig, dus echt jaloers ben ik ook weer niet, vind ik.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:11

mozzarella schreef:Ik ben nooit jaloers, echt niet.
Ik ook niet. Maar dat kan ook liggen aan mijn onbegrip van de definitie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  rapa nui zo 19 jun 2011 - 1:39

Ik kan me wel vinden in de mening van Monte. Ik ben ook wel ietwat jaloers (in de zin dat ik het ook wel graag zou willen en dat ik het mis) op de familieband van mijn beste vriendin. Dat is zo'n hecht, meelevend gezin, ouders die interesse hebben en belangstelling tonen voor hun kinderen en aanhang, die samen met de hele familie dingen doen, uit eten gaan, samen een weekendje weg gaan etc. Dat is bij ons op die manier niet geweest. Ik hou van mijn ouders en broers en zij ook wel van mij maar we doen eigenlijk niets samen, delen maar weinig zelfde interesses en zijn al snel uitgepraat.

Voor de rest ben ik niet jaloers. Het gras lijkt altijd groener bij de uren en iedereen heeft wel weer wat en zijn eigen problemen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Feline zo 19 jun 2011 - 1:50

Ik ben lichtelijk jaloers op mensen die op grote reizen gaan aangezien dat het liefste is wat ik wil! Een vriendinnetje van me heeft net een ticket geboekt voor 7 maanden Australie/NZ maar ik heb echt moeite om blij voor haar te zijn omdat het echt pijn doet.
Overigens kan ik niet reizen vanwege gezondheidsproblemen.

Dat is ook echt mijn enige jaloezie (afgezien van fysieke dingen die ik niet kan vanwege gezondheid)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Caresses zo 19 jun 2011 - 1:59

Als (knappe) vrouwen heel spontaan zijn. Ikzelf ben, als ik mensen niet goed ken, best rustig en heb geen idee waar ik het met vreemde mensen over kan hebben (verder wat doe jij enz. komt het vaak niet). Zelf zou ik graag ook vrolijk een spontaan zijn en daarom ben ik wel eens jaloers op andere vrouwen die dat wel zijn. Waarom knappe vrouwen? Nou omdat ik af en toe een bui heb dat ik mijzelf saai vind en ik onzeker wordt als er dan een knappe vrouw spontaan een vrolijk aan het doen is waar mijn vriend bij is. Dan ben ik ergens bang dat hij haar misschien leuker gaat vinden.
Nou klink ik wel als een heel onzeker mens, maar ook vaak genoeg ben ik dat niet hoor smile Maar wel vooral in grote groepen mensen waarvan ik niemand ken.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Caresses zo 19 jun 2011 - 2:00

O ja en als ik zwangere vrouwen zie lopen (ik gun het hen echt wel), en ik wil héél graag moeder worden, alleen is het helaas nog niet gelukt Sad.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Blond zo 19 jun 2011 - 3:10

Ik ben een jaloers kreng. Vreselijk, baal er zelf ook van.

Ik ben jaloers op meiden die dunner zijn dan ik, meiden die wel een leuke vriend hebben, meiden die al een (vaste) baan hebben. Damn denk ik dan, dat wil ik ook.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:13

_Chance schreef:Ik ben een jaloers kreng. Vreselijk, baal er zelf ook van.
Maar het siert je wel dat je het eerlijk toegeeft en van jezelf weet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:16

Ik vind er zo'n negatieve smaak aan hangen. Sommige mensen roepen bv ook dat ze jaloers zijn dat ik wéér op reis ga. En dan heb ik het niet over mensen als Feline, waarbij het qua gezondheid gewoon niet gaat. Daar kan ik nog inkomen. Nee, gewoon mensen die ook werken maar andere prioriteiten stellen qua uitgaves ed. Ze reageren dan alsof ik het allemaal zo makkelijk doe, alsof het mij aan komt waaien. Hetzelfde met andere zaken in mijn leven. Niets is mij zomaar aan komen waaien, ik heb er ook voor moeten werken/ knokken en tijd en energie in moeten steken. Plus dat die mensen dan ook vaak genoeg dingen hebben waar ze zichzelf gelukkig mee mogen prijzen, zoals een liefhebbende man aan hun zij bijvoorbeeld. Nee, ik kan heel slecht tegen jaloers gedrag. Alleen in een enkel geval kan ik me er iets bij voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:12

Ik ben stiekum wel een beetje jaloers op vrouwen die een ongecompliceerde zwangerschap hebben, die er echt van kunnen genieten.
Lekker kunnen gaan shoppen, lekker het kamertje inrichten, lekker ...

Zal het straks vast allemaal wel vergeten zijn als het goed af loopt en heb het er echt wel voor over, maar het lijkt me zo lekker om niet iedere keer naar het ziekenhuis te moeten met in het achterhoofd dat je misschien wéér moet blijven enz. en dat er iedere keer weer iets bij komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:15

Complete gezinnen vol liefde en trouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Lavendel zo 19 jun 2011 - 4:48

Ik ben wel eens 'jaloers' op mensen die precies weten wat ze willen in het leven qua werk en die het ook vrij gemakkelijk lukt om een baan te krijgen.

Verder heb ik weleens van die jaloerse momentjes op iemand die mooie krullen heeft/ slanker is/ mooie kleding heeft/spontaner is/ lekker op vakantie gaat. Dit alleen als ik zelf een chagrijnige bui heb en alles even niet wil. Maar eigenlijk ben ik heel tevreden met mezelf smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Lavendel zo 19 jun 2011 - 4:50

Bazinga schreef:Complete gezinnen vol liefde en trouw.

Uit zo'n gezin kom ik. En vaak sta ik er zelf niet bij stil wat ik eigenlijk wel allemaal heb waar anderen zelfs jaloers op zijn. Moet ik toch vaker doen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 4:51

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:00

Dat lijkt me inderdaad vervelend, Susan. Maar het komt wel helemaal goed met hem?

Ik ben niet echt jaloers maar als ik mijn vriendinnen met hun vriend zie heb ik wel heimwee naar vroeger, naar toen ik nog een partner had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 5:03

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:11

Ik weet niet of jaloers het goede woord er voor is maar soms als een moeder een foto laat zien van haar 2 (of meer) kinderen kan ik wel eens jaloers zijn. Ik zou ook zo graag willen dat ik foto's van mijn 2 zoontjes samen kon maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:32

Pfff ik ben vaak jaloers, heel erg onterecht. Meiden met kinderen, of als een vriendin zwanger is. Terwijl ik er zelf niet eens aan toe ben. Meiden die een mooi figuur hebben, mooiere borsten, mooier haar, leuker aankleden, gevat zijn, meer geld hebben. Mensen die een wereldreis maken , terwijl mijn hart daar niet eens ligt. Gelukkig is dat gevoel nooit overheersend, en kan ik er goed tegen. Maar vaak komt dat duiveltje even opzetten. Maar dan denk ik weer aan wat ik zelf heb, en dan is het gevoel ook vaak weer over smile

Ergo: ik ben een verschrikkelijk persoon Twisted Evil
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:32

Ik ben op het moment niet echt jaloers op mensen.

Als het om materiele zaken gaat denk ik wel altijd "Dat wil ik ook in de toekomst". Het is voor mij meer een uitdaging om flink aan de slag te gaan voor mijn toekomst en de dingen die ik wil.

Ik ben eigenlijk nooit jaloers op iemand als persoon. (qua karakter of uiterlijk). Natuurlijk zou ik wel een lichaam willen hebben als een Victoria Secret model.. Maar hetzelfde als hierboven, ik word door plaatjes van deze modellen uitgedaagd om flink aan mijn eigen lichaam te werken (sporten/hardlopen/gezond eten etc.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:33

yvonne schreef:Ik weet niet of jaloers het goede woord er voor is maar soms als een moeder een foto laat zien van haar 2 (of meer) kinderen kan ik wel eens jaloers zijn. Ik zou ook zo graag willen dat ik foto's van mijn 2 zoontjes samen kon maken..

Ben jij een kindje verloren Yvonne? Cry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:55

Bubbelicious schreef:
yvonne schreef:Ik weet niet of jaloers het goede woord er voor is maar soms als een moeder een foto laat zien van haar 2 (of meer) kinderen kan ik wel eens jaloers zijn. Ik zou ook zo graag willen dat ik foto's van mijn 2 zoontjes samen kon maken..

Ben jij een kindje verloren Yvonne? Cry
Ja, mijn eerste zoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:56

Ik ben jaloers op vrouwen die gezond zijn qua vruchtbaarheid. En op mensen die al hun rekeningen zorgeloos kunnen betalen.

Verder ben ik niet snel jaloers, iig niet op materiële zaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:57

Trouwens, Susan: hug Lijkt me erg moeilijk voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum