Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers

+12
Kaboutertje
Guus
snoep
xxDila
JD
Phileine
Sylvana
_Muppit
Jeanette
Shy
Pussycat
Antibes
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jaloers Empty Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:43

Ik heb lang getwijfeld of ik een topic moet openen, maar ik doe het toch maar.
Ik ben vreselijk jaloers in mijn relatie en ik schaam me er best wel voor. Mijn vriend is pas een avond alleen weggeweest en heeft daar een tijd met een meisje staan praten. Er zijn ook telefoonnummers uitgewisseld, volgens mijn vriend gewoon voor als hij daar nog eens zou zijn (heeft vroeger daar gewoond). Deze week kwam zijn telefoonrekening en ik weet dat het fout is, maar ik heb gekeken en hij heeft dus met haar gesmst.
Volgens mijn vriend is het 'gewoon' een gezellig contact maar dit gaat er bij mij op de een of andere manier niet in, ook al is hij er eerlijk over.
Ik heb ook geen reden om het niet te vertrouwen, hij laat zijn telefoon gewoon overal slingeren net als vroeger.
Het steekt gewoon dat ik regelmatig een sms naar hem stuur en nooit wat terug krijg, maar als zij iets stuurt kan er wel gereageert worden.
Ik hoop dat er iemand is die mijn verhaal herkent en die tips heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Antibes vr 27 mei 2011 - 6:41

Zelf zou ik het denk ik ook niet prettig vinden als hij nieuwe vrouwelijke contacten oppikt uit de kroeg hoor. Ik vind dat redelijk gezond jaloers.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:49

Antibes schreef:Zelf zou ik het denk ik ook niet prettig vinden als hij nieuwe vrouwelijke contacten oppikt uit de kroeg hoor. Ik vind dat redelijk gezond jaloers.. Wink

+ 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Pussycat vr 27 mei 2011 - 6:59

Inderdaad... vertelt hij wel wat hij smst met haar? Hoeft niet letterlijk... maar ik bedoel meer van vertelt hij het gewoon of is het meer van ow gewoon en vraag er niet naar.

Ik zou ook jaloers worden als mijn man uit ging en zomaar nummers uitwisselt dan wil ik er ook wel het fijne van weten Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:05

Op zich is het niet zo gek dat je hier jaloers van wordt. Je kunt er van opaan dat hij haar leuk en/of aantrekkelijk vindt, anders dan wissel je geen nummers uit. Dan kan het evengoed wel gewoon vriendschappelijk zijn, maar 'gewoon vriendschappelijk' is niet met een meisje wat je volslagen onaantrekkelijk vindt.

Maar ik denk dat als hij gewoon open is over wat er speelt je een tikje overdrijft. Je kunt er vanuit gaan dat als hij weet dat je zijn rekening gecontroleerd hebt hij je niet meer zoveel vertelt over wat er allemaal speelt. Je kunt hem toch niet weerhouden van vreemdgaan, als hij dat zou willen, dat gaat hij niet alleen maar laten omdat je zijn rekening controleert bijvoorbeeld.

Dus logisch dat je een tikje jaloers wordt, bespreek dat ook gewoon met je vriend. Maar hij doet niets wat niet mag, lijkt me, dus als je al te hysterisch gaat doen dan heb je kans dat hij de volgende keer dat hij nummers uitwisselt er gewoon niets meer over zegt, hij zijn telefoon gaat verstoppen en jij nóg jaloerser en achterdochtiger wordt.

Open zijn over je gevoelens, maar niet te hysterisch doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:06

Ik vind deze jaloezie gezond hoor! Zou ik ook niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. Zo zit onze relatie niet in elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:07

Pussycat schreef:Inderdaad... vertelt hij wel wat hij smst met haar? Hoeft niet letterlijk... maar ik bedoel meer van vertelt hij het gewoon of is het meer van ow gewoon en vraag er niet naar.


Zegt niets. Toen ik met mijn scharrel aan de sms was vroeg mijn man ook weleens 'waar gaat het over'. En dan was het antwoord altijd 'oh, niets bijzonders, muziek, of onze dag, of werk, of het weekend.' En dat wás dan ook zo, op dat moment. Maar een uur later konden de meest heftige smsjes over en weer vliegen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:07

[quote="Persephone"]Op zich is het niet zo gek dat je hier jaloers van wordt. Je kunt er van opaan dat hij haar leuk en/of aantrekkelijk vindt, anders dan wissel je geen nummers uit. Dan kan het evengoed wel gewoon vriendschappelijk zijn, maar 'gewoon vriendschappelijk' is niet met een meisje wat je volslagen onaantrekkelijk vindt.

Maar ik denk dat als hij gewoon open is over wat er speelt je een tikje overdrijft. Je kunt er vanuit gaan dat als hij weet dat je zijn rekening gecontroleerd hebt hij je niet meer zoveel vertelt over wat er allemaal speelt. Je kunt hem toch niet weerhouden van vreemdgaan, als hij dat zou willen, dat gaat hij niet alleen maar laten omdat je zijn rekening controleert bijvoorbeeld.

Dus logisch dat je een tikje jaloers wordt, bespreek dat ook gewoon met je vriend. Maar hij doet niets wat niet mag, lijkt me, dus als je al te hysterisch gaat doen dan heb je kans dat hij de volgende keer dat hij nummers uitwisselt er gewoon niets meer over zegt, hij zijn telefoon gaat verstoppen en jij nóg jaloerser en achterdochtiger wordt.

Open zijn over je gevoelens, maar niet te hysterisch doen.

Goede tip Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Pussycat vr 27 mei 2011 - 8:03

Persephone schreef:
Pussycat schreef:Inderdaad... vertelt hij wel wat hij smst met haar? Hoeft niet letterlijk... maar ik bedoel meer van vertelt hij het gewoon of is het meer van ow gewoon en vraag er niet naar.


Zegt niets. Toen ik met mijn scharrel aan de sms was vroeg mijn man ook weleens 'waar gaat het over'. En dan was het antwoord altijd 'oh, niets bijzonders, muziek, of onze dag, of werk, of het weekend.' En dat wás dan ook zo, op dat moment. Maar een uur later konden de meest heftige smsjes over en weer vliegen smile

Haha ja... dat is ook weer zo.
Al ben ik wel een stuk gerustiger wanneer mijn man er gewoon open over is dan dat hij uit alle macht het onderwerp probeert te ontwijken en geheimzinnig gaat lopen doen.

Verder kan er natuurlijk altijd wat gebeuren... en dat heb je gewoon niet in de hand. Maar als hij in dit stadium al moeilijk zou doen moet je nagaan hoe hij dan zou doen als er wél wat gebeurt. Waarschijnlijk niks dus... en als er een goede communicatie/vertrouwen is dan ben ik ervan overtuigd dat mensen elkaar meer vertellen.

Nou ja het is wel duidelijk denk ik...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:13

Gelukkig vinden jullie me niet raar Wink
Hij weet dat ik op zijn rekening gekeken heb, daar was hij ook best boos over. Ik ga maar proberen om het los te laten, als hij echt vreemd wil gaan hou ik het inderdaad niet tegen!
Hij doet inderdaad niets dat niet 'mag' maar ik snap het gewoon niet, zelf heb ik helemaal niet de behoefte aan nieuwe mannelijke vrienden. En het irriteert me gewoon mateloos dat hij haar wel terug smst en mij niet Rolling Eyes
Bedankt voor jullie reacties smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:26

Eline schreef:Gelukkig vinden jullie me niet raar Wink
Hij weet dat ik op zijn rekening gekeken heb, daar was hij ook best boos over. Ik ga maar proberen om het los te laten, als hij echt vreemd wil gaan hou ik het inderdaad niet tegen!
Hij doet inderdaad niets dat niet 'mag' maar ik snap het gewoon niet, zelf heb ik helemaal niet de behoefte aan nieuwe mannelijke vrienden. En het irriteert me gewoon mateloos dat hij haar wel terug smst en mij niet Rolling Eyes
Bedankt voor jullie reacties smile

Ik snap je wel, ik zou ook jaloers zijn. Mijn vriend zou dit ook niet doen en ik zou dat ook echt niet waarderen mocht hij dat wel doen. Dus gezonde jaloezie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 19:36

appeltje schreef:
Eline schreef:

Ik snap je wel, ik zou ook jaloers zijn. Mijn vriend zou dit ook niet doen en ik zou dat ook echt niet waarderen mocht hij dat wel doen. Dus gezonde jaloezie smile

Omdat jij het ook zou hebben is het gezonde jaloezie? smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Shy vr 27 mei 2011 - 20:19

Als mijn vriend zomaar even nummers zou uitwisselen zou ik dat ook zeker niet leuk vinden. Ik doe dat ook niet en vindt het nergens voor nodig..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 21:33

Antibes schreef:Zelf zou ik het denk ik ook niet prettig vinden als hij nieuwe vrouwelijke contacten oppikt uit de kroeg hoor. Ik vind dat redelijk gezond jaloers.. Wink

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  _Muppit za 28 mei 2011 - 6:18

Eline schreef:Gelukkig vinden jullie me niet raar Wink
Hij weet dat ik op zijn rekening gekeken heb, daar was hij ook best boos over. Ik ga maar proberen om het los te laten, als hij echt vreemd wil gaan hou ik het inderdaad niet tegen!
Hij doet inderdaad niets dat niet 'mag' maar ik snap het gewoon niet, zelf heb ik helemaal niet de behoefte aan nieuwe mannelijke vrienden. En het irriteert me gewoon mateloos dat hij haar wel terug smst en mij niet Rolling Eyes
Bedankt voor jullie reacties smile

Ik snap dat je het irritant vind dat jij niets terug krijgt, maar zij wel. Daar zou ik ook niet blij mee zijn.
Verder vind ik het raar dat hij geen nieuwe vrienden/vriendinnen mag maken. Er wordt altijd geroepen dat het niet uit maakt of het jongens of meiden zijn, maar als het puntje bij paaltje komt wordt er een probleem van gemaakt...
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 6:41

Dat hij tijdens het uitgaan aan de klets raakt met een meid, oke, dat moet gewoon kunnen natuurlijk. Dat er vervolgens nummers worden uitgewisseld (onder het mom van een vriendschap, terwijl ze elkaar net een avond gesproken hebben), daar zou ik al niet zo heel blij mee zijn. Maar dat vervolgens blijkt dat meneer wel háár nog kan smsen, maar jou niet, dat zou me wel degelijk steken.

Ik vind je dus niet overdreven jaloers! Ik vind het eigenlijk wel een beetje logisch dat je je zo voelt..

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:29

Sylvana schreef: Maar dat vervolgens blijkt dat meneer wel háár nog kan smsen, maar jou niet, dat zou me wel degelijk steken.


Waarom is dat raar? Je gaat toch niet iemand smsen die je elke dag spreekt? Dus ik vind het vrij logisch dat hij wel met andere mensen smst en niet met zijn vriendin. Die spreekt hij toch vaak genoeg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:32

Stel je een vraag waar hij niet op terug smst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 7:35

Persephone schreef:
Sylvana schreef: Maar dat vervolgens blijkt dat meneer wel háár nog kan smsen, maar jou niet, dat zou me wel degelijk steken.


Waarom is dat raar? Je gaat toch niet iemand smsen die je elke dag spreekt? Dus ik vind het vrij logisch dat hij wel met andere mensen smst en niet met zijn vriendin. Die spreekt hij toch vaak genoeg?

Ik vind dat raar ja, dat hij haar wel terug kan smsen maar zijn vriendin niet. Je kunt elkaar nog zo vaak zien, dat wilt toch niet meteen zeggen dat er nooit meer gesmst kan worden toch? Al is het maar om even snel iets te vragen, of een lief berichtje te sturen dat je aan hem denkt. Ik vind dat niet zo gek.

En nee, ik zou het dus niet leuk om te merken dat ik niks meer terug krijg op mijn berichtjes, maar mijn vriend wel met een ander meisje kan smsen.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:38

Hm, ik sms vrijwel nooit met mijn man. En ik krijg vaak genoeg geen antwoord terug, hij ook niet. En ik sms wel met andere mensen. Als hij me smst dat hij me lief vindt heb ik niet altijd tijd/zin om te antwoorden, dat vertel ik hem dan 's avonds thuis wel. Andersom net zo. Vind het een beetje gezeur om dat tegen elkaar af te wegen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 7:47

Ik zit ook geen hele dagen met mijn vriend te smsen, maar als ik hem een berichtje stuur krijg ik eigenlijk altijd gewoon antwoord, en hij van mij ook. Dat gaat vanzelf.

Maar het zou mij dus wel opvallen als hij mij helemaal niet meer terug zou smsen, en het zou mij dan wel steken als ik merk dat hij wel met een andere meid smst.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:04

Dolcis_ schreef:Stel je een vraag waar hij niet op terug smst?

Ja, als ik een vraag stel krijg ik geen antwoord. Dat was al zo, maar sinds ik weet dat zij antwoord krijgt raak ik daar mateloos door geirriteerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:08

Eline schreef:
Dolcis_ schreef:Stel je een vraag waar hij niet op terug smst?

Ja, als ik een vraag stel krijg ik geen antwoord. Dat was al zo, maar sinds ik weet dat zij antwoord krijgt raak ik daar mateloos door geirriteerd.

Wat voor vragen dan?

Vragen als 'hoe laat ben je thuis vanavond' of 'hou je nog van me' of 'wat ben je aan het doen?'

Als je op het eerste geen antwoord krijgt vind ik dat raar, bij de rest minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:51

Sylvana schreef:Dat hij tijdens het uitgaan aan de klets raakt met een meid, oke, dat moet gewoon kunnen natuurlijk. Dat er vervolgens nummers worden uitgewisseld (onder het mom van een vriendschap, terwijl ze elkaar net een avond gesproken hebben), daar zou ik al niet zo heel blij mee zijn. Maar dat vervolgens blijkt dat meneer wel háár nog kan smsen, maar jou niet, dat zou me wel degelijk steken.

Ik vind je dus niet overdreven jaloers! Ik vind het eigenlijk wel een beetje logisch dat je je zo voelt..

Ik ook. En ik zou me er ook aan storen dat hij haar wel terug kan smsen en jou niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 10:01

Persephone schreef:
Eline schreef:
Dolcis_ schreef:Stel je een vraag waar hij niet op terug smst?

Ja, als ik een vraag stel krijg ik geen antwoord. Dat was al zo, maar sinds ik weet dat zij antwoord krijgt raak ik daar mateloos door geirriteerd.

Wat voor vragen dan?

Vragen als 'hoe laat ben je thuis vanavond' of 'hou je nog van me' of 'wat ben je aan het doen?'

Als je op het eerste geen antwoord krijgt vind ik dat raar, bij de rest minder.

De soort vraag is toch niet van belang.. feit is dat zij geen antwoord krijgt op haar smsjes (wat voor een vragen het ook mogen zijn), terwijl meneer wel volop kan smsen met een mokkel (pardon) wat 'ie in de kroeg heeft opgedoken.. Dat klopt gewoon niet, toch?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers Empty Re: Jaloers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum