Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 24 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 8:45

Ik heb sinds deze week een nieuwe baan, met een geweldige kantine! Ze hebben er alles, en ook veel keuze uit biologische producten. Zoals bijvoorbeeld linzensoep die ze deze week hadden, en courgettesoep, wortelsoep, allemaal vers bereidt en biologisch. Echt super Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 4 mei 2011 - 9:42

O Jen dat is echt super! En hoe is het werk verder? Leuke collega's enzo?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 9:44

Ugly Betty schreef:O Jen dat is echt super! En hoe is het werk verder? Leuke collega's enzo?

Ja echt super he? Mijn werk bevalt goed, leuke sfeer, veel mensen van mijn leeftijd. Lief dat je het vraagt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 2:21

Jen_ schreef:
Ugly Betty schreef:O Jen dat is echt super! En hoe is het werk verder? Leuke collega's enzo?

Ja echt super he? Mijn werk bevalt goed, leuke sfeer, veel mensen van mijn leeftijd. Lief dat je het vraagt smile

Fijn dat het zo leuk is!

Mijn basis is nog steeds wel goed, maar ik vind het weer erg moeilijk om van de chocola af te blijven en als ik eenmaal begin... Sad
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 5:44

Ik ben vandaag weer heel dapper door de supermarkt gegaan. Moest echt even slikken toen ik de chips en snoep afdeling oversloeg, whaha! Maarja, het kan niet elke dag feest zijn! Vandaag en morgen even normaal eten, sowieso. Maak nu een vegetarisch stamppotje met veel veldsla, wel wat kaas, maar ok... wel eitje erbij etc. Dat eet ik morgen ook, want dan sport ik direct uit mijn werk, dus heb geen tijd om te eten eigenlijk... Very Happy Op mijn werk lukt het me altijd om normaal te eten, omdat we ook veel biologische dingen hebben en zuurdesembrood, avocado's en rucola enzo, best bijzonder eigenlijk smile Op mijn vrije dagen eet ik meer, maar probeer tenminste woensdag en donderdag gezond te eten, maar dan wel wat meer luxe dingen, zoals makreel bijvoorbeeld of asperges. Mjam Very Happy Zo eet ik in elk geval 4 dagen écht gezond. In het weekend gun ik mezelf wat meer slechte dingen, zoals mijn lievelings chips en eens ijs ofzo.

Zo gaat het me eigenlijk goed af! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Minx do 19 mei 2011 - 1:26

Gister het boek binnen gekregen en nu flink door aan het lezen. Best interessant eigenlijk. Vond het boek eigenlijk wat duur om te kopen maar ben nu aan het lezen en die 23 euro is het eigenlijk wel waard (al heb ik hem voor 10 incl verz op marktplaats gekocht) Vind het ook bijzonder dat er een bronnenlijst in staat. Die heb ik andere schrijvers nog niet zien gebruiken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen vr 20 mei 2011 - 7:21

Ik weet dat ik deze vraag al eens heb gepost, maar zit nu even omhoog.
Ik mag wegens mijn ziekte ook geen suiker, gist, witte koolhydraten etc. Eigenlijk alles wat amber dus ook beschrijft. Maar nu ben ik erg afgevallen en heb erg ondergewicht. Hebben jullie tips voor producten waar veel calorieen in zitten waardoor ik niet verder afval of hopelijk juist aankom. Eet veel groenten/rauwkost/fruit nu en hoewel dit wel gezond is ben ik bang dat als ik dit doorzet ik steeds verder af ga vallen wat niet de bedoeling is.
Bedankt voor de tips!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 7:27

Ploen schreef:Ik weet dat ik deze vraag al eens heb gepost, maar zit nu even omhoog.
Ik mag wegens mijn ziekte ook geen suiker, gist, witte koolhydraten etc. Eigenlijk alles wat amber dus ook beschrijft. Maar nu ben ik erg afgevallen en heb erg ondergewicht. Hebben jullie tips voor producten waar veel calorieen in zitten waardoor ik niet verder afval of hopelijk juist aankom. Eet veel groenten/rauwkost/fruit nu en hoewel dit wel gezond is ben ik bang dat als ik dit doorzet ik steeds verder af ga vallen wat niet de bedoeling is.
Bedankt voor de tips!

Eh: roomboter, vette vis, hummus, avocado etc. Dat zijn gezonde dingen maar zitten wel de benodigde vetten in..

Ik heb als vraag of rijstmelk mag? Amandelmelk is me echt te duur en toen vond ik rijstmelk voor door mijn havermout!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 25 mei 2011 - 6:38

Waar kopen jullie pure chochola zonder suiker? Ik heb zin in wat lekkers!
Vandaag bij de natuurwinkel was allemaal rietsuiker toegevoegd.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:42

Ploen schreef:Waar kopen jullie pure chochola zonder suiker? Ik heb zin in wat lekkers!
Vandaag bij de natuurwinkel was allemaal rietsuiker toegevoegd.
In chocolade zit altijd wel suiker volgens mij, de truc is dat er minder suiker in zit dan in andere chocolade soorten, omdat er meer cacoa dingen inzitten, voor de rest kun je de soort suiker dus zo gezond (en dus onbewerkt) mogelijk houden, maar écht gezond zal chocolade nooit worden. (maar af en toe een stukje nemen is juist goed, je moet ook weer niet gaan overdrijven! En puur met noten en onbewerkte suiker is dan een relatief gezonde keuze)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 25 mei 2011 - 6:51

Ik heb iets lekkers gevonden denk ik

http://suikerwijzer.nl/chocoladetaart-noten-zonder-suiker/
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:54

Dat ziet er goed uit!! Ga ik ook eens proberen, ben wel benieuwd hoe dat smaakt zonder suiker... zou mezelf denk ik wel moeten bedwingen er niet een beeeetje suiker bij te doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 9:19

Ik heb ook een tip!

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Image
Ik vind het heerlijk! Biologisch en met bietsuiker.
Hier ontbijt ik vaak mee, met biologische musli, en 1 eetlepel gebroken lijnzaadjes. En er zijn 3 smaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:34

Dat ziet er lekker uit Jen! Is dat natuurlijke yoghurt dan, met levende culturen enzo? Misschien is dat dan iets voor mij als afwisseling smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:26

Lilium schreef:Dat ziet er lekker uit Jen! Is dat natuurlijke yoghurt dan, met levende culturen enzo? Misschien is dat dan iets voor mij als afwisseling smile

Oei, geen idee of het met levende culturen is, maar het is iig biologisch. Anders moet je maar even op de verpakking kijken, ze verkopen het iig bij de Albert Heijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:31

Jen_ schreef:Ik heb ook een tip!

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Image
Ik vind het heerlijk! Biologisch en met bietsuiker.
Hier ontbijt ik vaak mee, met biologische musli, en 1 eetlepel gebroken lijnzaadjes. En er zijn 3 smaken.

Die is inderdaad heel erg lekker!

Ik moet ook echt weer beter mijn best gaan doen. Ben woensdag weer begonnen met sporten dus nu moet ik ook weer meer Ambers regels gaan volgen haha.. Ik heb de laatste tijd echt veel te veel snoepjes en chips gegeten.

Vandaag wilde ik eigenlijk weer lekker sporten, maar ga eerst even een kleine 2 uur in de auto naar mijn zus in Lelystad want die heeft een kindje gekregen Very Happy .. (daarna weer terug naar huis.. en dan hopelijk nog puf om te sporten.. maar ik denk het eigenlijk niet)..

Nouja morgen weer een dag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:56

Jen_ schreef:
Lilium schreef:Dat ziet er lekker uit Jen! Is dat natuurlijke yoghurt dan, met levende culturen enzo? Misschien is dat dan iets voor mij als afwisseling smile

Oei, geen idee of het met levende culturen is, maar het is iig biologisch. Anders moet je maar even op de verpakking kijken, ze verkopen het iig bij de Albert Heijn.

Dan ga ik morgen gelijk even kijken! Bedankt voor de tip smile

Punk'd: Gefeliciteerd! Very Happy Ik moet ook weer even een beetje beter opletten. Door alle studie-stress eet ik op het moment ook niet helemaal volgens Amber...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty vr 27 mei 2011 - 2:05

Goeie tip Jen!
En Ploen dat is een goeie site, daar ga ik eens even wat lekkere recepten vanaf halen!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:09

Jen_ schreef:Ik heb ook een tip!

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Image
Ik vind het heerlijk! Biologisch en met bietsuiker.
Hier ontbijt ik vaak mee, met biologische musli, en 1 eetlepel gebroken lijnzaadjes. En er zijn 3 smaken.

Die zijn idd heerlijk. En de (vind ik) vieze lijnzaadsmaak proef je zo ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:28

Coco schreef:
Jen_ schreef:Ik heb ook een tip!

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Image
Ik vind het heerlijk! Biologisch en met bietsuiker.
Hier ontbijt ik vaak mee, met biologische musli, en 1 eetlepel gebroken lijnzaadjes. En er zijn 3 smaken.

Die zijn idd heerlijk. En de (vind ik) vieze lijnzaadsmaak proef je zo ook niet.

Ja eerst dacht ik 'hmm die lijnzaadjes proef je helemaal niet!' Maar geen idee waarom ik dat dacht, want je proeft ze wel nerd Het smaakt een beetje naar plant ofzo, niet echt lekker nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 19:51

Ik heb het boek ook een paar weken in huis, en ik vind het over het algemeen heel prettig en goed te doen en érg lekker.

Heb niet het hele topic doorgelezen, want 40 pagina's is wat veel smile Maar ik merk wel dat ik in tijden van dubbele stress moeite heb om me eraan te houden, terwijl het dan juist zo belangrijk is. En ik weet dat ik me véél beter voel als ik me er wél aan hou. Ik weet al jaren dat ik me niet prettig voel als ik veel brood eten, dan voel ik me opgeblazen en krijg ik juist honger, en dat ik het veel beter doe op kwark/yoghurt of fruit als ontbijt. En dat ik me ook niet goed voel bij pakjes en zakjes, die probeer ik ook al best lang te vermijden bij het koken. Maar zoals ik al zei: als het erg druk is is het soms wel erg makkelijk om een pot pastasaus open te trekken en witte paste te koken met een zak roerbakgroenten.
Terwijl ik dan na een uur weer honger heb, door de witte pasta.

Laatst een recept uit het boek gemaakt, speltpasta met geroosterde tomaatjes en zelfgemaakte pesto en dat was werkelijk hemels.... Very Happy En het grote voordeel was dat ik véél minder pasta nodig had dan normaal (een halve zak ipv bijna een hele normaal) en dat we allemaal vol zaten en vol bléven de rest van de avond ipv dat we om 21.00 op zoek gingen naar dingen om te eten. Plus dat het zóveel lekkerder was dan normale pasta uit een zakje.

Ik moet weer leren plannen en even opnieuw leren omgaan met boodschappen enzo, ik weet dat ik dat kan, maar het is even lastig. Ik heb wel een sapcentrifuge, dus ik wil langzaamaan ook weer beginnen met sapjes maken 's ochtends, koolhydraten afschaffen 's avonds bij het eten.

Scheelt dat ik sowieso al dol ben op salades, dat ik avocado zo'n beetje het lekkerste vind wat er is (op een speltboterham of een cracker met wat zout en peper of een beetje kip eronder... of gewoon uitlepelen zonder iets erop...) dus heel veel moeite kost het me niet om dat soort dingen te eten. De meeste moeite zit erin dat ik genoeg moet drinken en dat ik de tijd moet nemen om mijn eten klaar te maken en niet uit gemak naar een mars grijp als ik even een dipje heb, maar iets gezonds ga maken.

Vanaf vandaag maar weer verder smile Oh, en amandelpasta is ook erg lekker! Nadeel is alleen dat onze natuurvoedingswinkel niet heel uitgebreid is, dus ik ga even op zoek naar een andere in het centrum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 19:52

Jen, die Arla yoghurt is erg lekker, maar vergis je niet in de gigantische hoeveelheid suiker die erin zit. Wat voor suiker boeit niet zo, maar er zit echt veel suiker in.

Ik neem meestal gewone yoghurt met fruit en een drupje honing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie zo 29 mei 2011 - 22:34

Persephone schreef:Jen, die Arla yoghurt is erg lekker, maar vergis je niet in de gigantische hoeveelheid suiker die erin zit. Wat voor suiker boeit niet zo, maar er zit echt veel suiker in.

Ik neem meestal gewone yoghurt met fruit en een drupje honing.

het zijn goede suikers dus dat maakt niet uit. Gewone witte suiker die in de meeste producten zit is bagger.

En als het het afwisseld is het geen probleem.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Minx zo 29 mei 2011 - 22:48

Is het misschien een idee om een recepten topic te maken. Ik vind dat namelijk erg moeilijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 23:00

Eerst heb ik ook helemaal het boek gevolgd maar toen kocht mijn moeder alles. Inmiddels woon ik op mijzelf en wil ik er weer aan beginnen en het zo houden. Maar zijn jullie nou meer voor de boodschappen kwijt? Met alle groenten en fruit enzo?

Een receptentopic is trouwens een erg goed idee hier voor! Ik maak hem wel even aan via Koken.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 24 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum