Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 23 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 1:55

Ploen schreef:Misschien een tip voor mensen die in limburg of brabant wonen. Via deze site kun je producten bestellen www.haiboerhai.nl.
Je kunt ze dan ophalen bij een punt in de buurt waart je woont of thuis laten bezorgen.

Ohh ik woon in Nijmegen toch best op de grens van limburg/brabant! Even kijken of hier ergens in de buurt ook zo'n punt zit Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 1:57

Ploen schreef:Misschien een tip voor mensen die in limburg of brabant wonen. Via deze site kun je producten bestellen www.haiboerhai.nl.
Je kunt ze dan ophalen bij een punt in de buurt waart je woont of thuis laten bezorgen.

Ik kijk tussen die adressen en het is juist allemaal in Noord holland, Flevoland, Utrecht, Overijssel en het noorden van Gelderland..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen do 21 apr 2011 - 21:08

Punk'd schreef:
Ploen schreef:Misschien een tip voor mensen die in limburg of brabant wonen. Via deze site kun je producten bestellen www.haiboerhai.nl.
Je kunt ze dan ophalen bij een punt in de buurt waart je woont of thuis laten bezorgen.

Ik kijk tussen die adressen en het is juist allemaal in Noord holland, Flevoland, Utrecht, Overijssel en het noorden van Gelderland..

huh? Hoe kan dat.. als ik bij Onze Boeren klik staat er allemaal brabant en limburg en belgie. Woon zelf ook in die regio en ze komen het vandaag thuisbezorgen. Je kunt ze ophalen op punten in Limburg en Brabant staat erbij.

@Betty, is wel lastig om alle punten te volgen hoor vooral dat tussen de middag warm eten zeg maar en ook stress vermijden...Ja is ook niet zo makkelijk.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty do 21 apr 2011 - 22:16

Ik vind op die sites ook 2 afleverpunten in mijn woonplaats (in Gelderland) smile
Laat je even weten hoe de service is? Wat heb je besteld?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen vr 22 apr 2011 - 1:23

Is goed, ze komen vanavond pas rond 8 uur. Ben erg benieuwd, heb een groentetas besteld voor 2 personen, lijnzaad, tahin, havervlokkeren, hamermout, geitenyoghurt, geitenmelk,noten en brood.
Zag ook dat je daar suikervrije taartjes enzo kan krijgen, erg fijn vind ik het!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:38

Ploen schreef:Is goed, ze komen vanavond pas rond 8 uur. Ben erg benieuwd, heb een groentetas besteld voor 2 personen, lijnzaad, tahin, havervlokkeren, hamermout, geitenyoghurt, geitenmelk,noten en brood.
Zag ook dat je daar suikervrije taartjes enzo kan krijgen, erg fijn vind ik het!

Waarom heb je voor geitenmelk gekozen? Melk is dus niet nodig he. Of heb je het boek niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen za 23 apr 2011 - 6:17

Ik wilde die geitenmelk eens proberen om havermout mee te maken.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 9:09

Ploen schreef:Ik wilde die geitenmelk eens proberen om havermout mee te maken.

Ah ok, maar heb je het boek ook, of niet? Melk mag juíst niet. Melk is voor babies/kalfjes. Of het nou koeienmelk of geitenmelk is nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen za 23 apr 2011 - 21:37

Jen_ schreef:
Ploen schreef:Ik wilde die geitenmelk eens proberen om havermout mee te maken.

Ah ok, maar heb je het boek ook, of niet? Melk mag juíst niet. Melk is voor babies/kalfjes. Of het nou koeienmelk of geitenmelk is nerd

oh okee ja heb het boek wel ja! Maar ik ben ook veel bezig met het boek Het Heden ik Kookboek omdat ik ook candida heb, dus haal soms vanalles door elkaar. Daar staan ook veel recepten in zonder suiker en gist. Dus als iemand eens een lekker toetje ofzo wil weten, hoor ik het wel!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 3:55

Ploen schreef:
Jen_ schreef:
Ploen schreef:Ik wilde die geitenmelk eens proberen om havermout mee te maken.

Ah ok, maar heb je het boek ook, of niet? Melk mag juíst niet. Melk is voor babies/kalfjes. Of het nou koeienmelk of geitenmelk is nerd

oh okee ja heb het boek wel ja! Maar ik ben ook veel bezig met het boek Het Heden ik Kookboek omdat ik ook candida heb, dus haal soms vanalles door elkaar. Daar staan ook veel recepten in zonder suiker en gist. Dus als iemand eens een lekker toetje ofzo wil weten, hoor ik het wel!

Ah zo! Wat naar van die candida, ik heb het ook een tijdje gehad, ben er nu gelukkig vanaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:47

Ik snap er niets van.. Ik heb die hele site afgespeurd maar ik krijg iedere keer dit..

Wij bezorgen in een groot gedeelte van midden Nederland aan huis of op een afhaaladres bij u in de buurt. In een notendop: Flevoland, de randgemeentes erom heen, ’t Gooi en de regio Amsterdam. (Binnenkort komt hier een Googlemap beschikbaar, tot die tijd nog even zo)

Onze bezorgdagen en routes zijn:

* Donderdag - Zeewolde
* Vrijdag - Flevoland en grof weg: Harderwijk, Ermelo, Nunspeet, Elburg, Kampen, Zwolle, Hattem, Amersfoort en 't Gooi
* Zaterdag - Amsterdam en Regio


Moet ik een andere regio kiezen, dat ik toevallig op de website van regio midden zit ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:09

Ik begrijp die site ook niet helemaal. Maar volgens mij zit er ook geen enkel adres in de buurt van Enschede, dus ik ga toch maar weer op mijn fietsje naar de Natuurwinkel Wink

Hoe gaat het verder met jullie tijdens de feestdagen dames? Ik merk namelijk dat ik het dan (in combinatie met die heerlijke weer!) wel lastig vind om de goede keuzes te maken. Als we gaan BBQ-en lust ik namelijk ook wel een paar glaasjes rosé en stokbrood met heerlijke, zelfgemaakte knoflooksaus. Ik eet dan ook genoeg verse salade, fruit en dergelijke, maar dan kan ik juist het toetje (Tiramisu-ijs) weer niet laten staan...

Volgende week dus maar weer even streng doen! En dan zal ik ook mijn weekmenu plaatsen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen di 26 apr 2011 - 0:25

Punk'd schreef:Ik snap er niets van.. Ik heb die hele site afgespeurd maar ik krijg iedere keer dit..

Wij bezorgen in een groot gedeelte van midden Nederland aan huis of op een afhaaladres bij u in de buurt. In een notendop: Flevoland, de randgemeentes erom heen, ’t Gooi en de regio Amsterdam. (Binnenkort komt hier een Googlemap beschikbaar, tot die tijd nog even zo)

Onze bezorgdagen en routes zijn:

* Donderdag - Zeewolde
* Vrijdag - Flevoland en grof weg: Harderwijk, Ermelo, Nunspeet, Elburg, Kampen, Zwolle, Hattem, Amersfoort en 't Gooi
* Zaterdag - Amsterdam en Regio


Moet ik een andere regio kiezen, dat ik toevallig op de website van regio midden zit ofzo?

Ik snap er niks van.. probeer dit eens http://www.vaneigenerf.nl/verkooppunten/

@ Jen.. Heb je toen ook een dieet moeten volgen ofniet?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 20:55

Oeh wat een goede site, hetgroenespoor.nl! Ik heb al allemaal lekkere, goede dingen gezien die ik binnenkort eens ga bestellen smile Bedankt voor de tip!

Ik had beloofd dat ik ook even mijn etenslijstje op zou schrijven, dus bij deze! Van vandaag:

's Ochtends:
Groentesap van wortel, tomaat, bleekselderij, peterselie en lijnzaadolie, plus een glas water.

Ontbijt:
Havermout met amandelmelk, kaneel, lijnzaadjes en een klein beetje agavesiroop.
Daarbij een bakje frambozen en bosbessen.

Tussendoor:
Een appel met een handje walnoten.

Lunch:
Salade van ijsbergsla, cherrytomaatjes, zongedroogde tomaatjes, olijven, komkommer, mais, kidneybonen en wat pompoenpitten.

Tussendoor:
Een stuk of 6 wortels met zelfgemaakte avocadodip van avocado, knoflook, chilipeper.

Diner:
Een stukje zalm met verse citroen, heel veel groenten en een klein beetje pasta. (Woensdag is mijn kookdag, ik maak altijd vis met veel groenten en dan iets van aardappel/pasta/rijst erbij voor mijn familie).

's Avonds eet ik niks meer. De hele dag door drink ik water en kruidenthee.

Ik heb alleen voor volgende week wel een ''probleem''. Dan ga ik namelijk een week werken op een camping (recreatiewerk) en dan komt er van echt gezond eten waarschijnlijk heel weinig terecht...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:55

Wat goed van je Lilium dat je vaak van die groentensapjes maakt! Zou ik opzich ook wel willen, maar heb geen sapding en die zijn duur! Of iemand met een tip voor goedkopere?

O: een glas tomatensap, biologische magere yoghurt met biologische musli, biologische honing, biologische (jaja) kaneel en 1 eetlepel gebroken lijnzaadjes.

T: een appel, cappuccino met melk

L: een salade (weet nog niet wat er allemaal in zit, haal deze straks in de kantine) met biologische mais (heb zelf een blikje meegenomen)

T: een appel

D: roerbakgroenten met vis en bruine zilvervliesrijst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 27 apr 2011 - 0:08

Ik zal mijn menu van vandaag er ook opzetten

Ochtend
Amandelmelk met havervlokken, lijnzaad, appel en kaneel

Tussendoor
2 crackers met rosbief en een ei

Lunch
2 zuurdesemboterhammen met rosbief
rijstwafel met kokosvet

Tussendoor
handje noten

Avond
gewokte groente, runderlapje en pandarijst
Tomaat, komkommer

Biogarde kwark
Handje noten
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Caro wo 27 apr 2011 - 0:20

Ik doe ook even mijn menuutje voor vandaag erop zetten:

O: glas tomaten/ groentesap met biologische yoghurt en kaneel

T; een appel en een peer

L: een wrap gevuld met hummus, gerookte kipfilet (vd slager en biologisch), twee handjes thaise wokgroenten, verse spinazie

T: een gesneden paprika en een eitje met chilizout

A: geen idee. Ga bij een vriendin eten :-).

Maar op zich is dit toch niet veel voor overdag? Snap er niks van, val niks af.. En door de week met werk ziet het weekmenu er meestal zo uit. Alleen varieer ik in de groenten en fruit. En 's avonds eten we van alles wat. Gisteren heb ik zelf aardappelpuree gemaakt, met een klein beetje roomboter, en hadden we een stukje kipfilet.
Ik voel me wel beter hoor: mijn huid en haren zijn een stuk beter maar ik val niet af. Frustrerend :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:24

Jen_ schreef:Wat goed van je Lilium dat je vaak van die groentensapjes maakt! Zou ik opzich ook wel willen, maar heb geen sapding en die zijn duur! Of iemand met een tip voor goedkopere?

Ik heb de mijne toevallig tweedehands gekocht van Tea-Leaf. Bevalt prima en was maar 25 euro. Misschien kun je hem ook tweedehands kopen? En anders hebben ze ook wel goedkopere hoor, ik geloof ''al'' vanaf 30-40 euro.
Het bevalt mij wel heel erg goed om die groentensappen te drinken in de morgen... Het is even een karweitje, maar dat heb ik er wel voor over smile
En wauw, jij hebt zelfs je kaneel biologisch! Goed hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:26

Caro schreef:Ik doe ook even mijn menuutje voor vandaag erop zetten:

O: glas tomaten/ groentesap met biologische yoghurt en kaneel

T; een appel en een peer

L: een wrap gevuld met hummus, gerookte kipfilet (vd slager en biologisch), twee handjes thaise wokgroenten, verse spinazie

T: een gesneden paprika en een eitje met chilizout

A: geen idee. Ga bij een vriendin eten :-).

Maar op zich is dit toch niet veel voor overdag? Snap er niks van, val niks af.. En door de week met werk ziet het weekmenu er meestal zo uit. Alleen varieer ik in de groenten en fruit. En 's avonds eten we van alles wat. Gisteren heb ik zelf aardappelpuree gemaakt, met een klein beetje roomboter, en hadden we een stukje kipfilet.
Ik voel me wel beter hoor: mijn huid en haren zijn een stuk beter maar ik val niet af. Frustrerend :-)

Oeh die wrap klinkt lekker! Misschien moet je lichaam er nog aan wennen en houdt het eerst vocht vast voordat je af valt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:26

Ik heb vandaag twee avocado's gekocht, want ik wil dat wondermiddel ook uitbuiten. Maareh, op welke manieren kun je zo'n avocado lekker maken en waar kun je het allemaal bij gebruiken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:30

Gloria schreef:Ik heb vandaag twee avocado's gekocht, want ik wil dat wondermiddel ook uitbuiten. Maareh, op welke manieren kun je zo'n avocado lekker maken en waar kun je het allemaal bij gebruiken?

Oeh lekker! Je kunt rijst koken, de avocado (als de rijst klaar is) er in plakjes opleggen, deksel er even op zodat het stoomt en daarna door de rijst roeren.

Mengen in een salade.

Maar het aller lekkerst vind ik het op een geroosterde (zuurdesem)boterham, roomboter, avocado erop prakken, zeezout, peper en een gesneden uitje. Of met knoflookpoeder. Of cherrytomaat. Er is een topic in ‘koken’ wat je allemaal kunt met een avocado!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 3:39

Gevonden, thanks!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 21:58

Ploen, zijn je spullen goed aangekomen? En lukt het een beetje om "anders" te eten?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen di 3 mei 2011 - 0:37

Ugly Betty schreef:Ploen, zijn je spullen goed aangekomen? En lukt het een beetje om "anders" te eten?

Ja, ze zijn goed aangekomen. Het lukt zeker, heb alleen ook moeilijke momenten. Zoals dit weekend iedereen lekker aan de friet zit en ik zit er met mijn rijst met groenten, nou het was toch heeeeeeeeeeeeeel moelijk om mezelf te beheersen.
Maargoed, het is voor een goed doel!
Hoe gaat het bij iedereen?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Starla wo 4 mei 2011 - 1:28

Ik ben ook begonnen smile Heb vandaag de groentensap gemaakt, moet wel even wennen aan de smaak hoor. Echt vies vind ik het niet maar ik weet ook niet wat ik er wel van moet vinden :p
En leuk zeg winkelen in de biowinkel, bijna allemaal (voor mij) nieuwe dingen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 23 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum