Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 21 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 13 apr 2011 - 4:06

Ugly Betty schreef:Ik maak zelf amandelmelk.
Recept:
500 ml water
100 gram gepelde amandelen /amandelschaafsel

Doe de amandelen me de helft van het water in een blender op de hoogte stand. Paar minuten mixen, daarna de rest van het water erbij doen en dan moet even mixen.


Dankje! Denk dat ik ook nog een sapcentrifuge aan ga schaffen. Wilde vanmiddag een groentesap maken in de blender, maar dat ging dus voor geen meter. (haha heb het idee dat ik een beetje doorsla maar goed Very Happy )
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 4:10

Balen dat dat niet wilde met de blender!
Ik had aan het begin ook het idee dat k aan het doorslaan was en dan heb jij het boek nog geen eens haha Wink
Ik heb een keukenmachine gekocht, met sapcentrifuge, notenmaler, blender, en zo'n snijding, die heb ik elke dag nog gebruikt sinds ik hem heb, vind het ideaal.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 13 apr 2011 - 4:17

ja...kun je nagaan hoe het straks gaat als het boek daadwerkelijk komt Very Happy Al ben ik al 3 weken aan het wachten..
Het is deze geworden http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000084213/Tristar_SC_2282.html
Besteld, betaald en morgen geleverd
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 4:28

Ploen schreef:ja...kun je nagaan hoe het straks gaat als het boek daadwerkelijk komt Very Happy Al ben ik al 3 weken aan het wachten..
Het is deze geworden http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000084213/Tristar_SC_2282.html
Besteld, betaald en morgen geleverd

Heb je de review gelezen? Dat klinkt niet best haha! Ik hoop dat die van jou het beter doet smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 13 apr 2011 - 4:34

Ugly Betty schreef:
Ploen schreef:ja...kun je nagaan hoe het straks gaat als het boek daadwerkelijk komt Very Happy Al ben ik al 3 weken aan het wachten..
Het is deze geworden http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000084213/Tristar_SC_2282.html
Besteld, betaald en morgen geleverd

Heb je de review gelezen? Dat klinkt niet best haha! Ik hoop dat die van jou het beter doet smile

haha, ja die las ik dus net nadat ik hem had besteld! misschien toch maar terugsturen, ben weer te enthousiast geweest haha
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 6:07

Ik zal nog even mijn dagmenu van vandaag erop zetten. Ik vind het ook altijd zo leuk om van anderen te lezen, dus bij deze:
Ontbijt: water + verse groentesap + havermout uit het boek (= amandelmelk+havervlokken+lijnzaad+Sesamzaad+Kaneel+appel+ agavestroop)+ thee
Tussendoor: cracker met zelfgemaakte eiersalade en een appel
Lunch: Japanse pizza van de site van amber
Tussendoor: Ananas en een paar amandelen
Diner: Eiersalade (moest op) met rauwe spinazie.
Avond snack: Appel of aardbeien

Verder alleen thee en water gedronken. Wat ik trouwens ook lekker vind: Gekookt water met verse muntblaadjes, even laten trekken en je hebt een heerlijke thee.

Heeft iemand van jullie wel eens zelf humus gemaakt? Hoe was dit? En heb je het recept?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:12

Wauw UglyBetty wat ben jij super goed bezig!! Echt helemaal volgens Amber Very Happy

Mijne ziet er vandaag zo uit:

Groentesap van bieten, wortels en selderij
Ontbijt: 2 gebakken eieren met 2 plakjes ontbijtspek (zonder brood of iets dergelijks)
Tussendoor: 2 mandarijntjes
Lunch: 2 crackers met zalm en een haring met uitjes
Tussendoor: 4 paaseitjes (kom het niet laten)
Avond: weet nog niet, ga bij een vriendin eten, hopelijk maakt ze wat gezonds, anders eet ik er gewoon vrij weinig van en probeer dan meer te eten van groentes en eventuele salade.

Verder: Een uur en een kwartier hardgelopen + een kwartier uitgewandeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 6:34

jij bent ook goed bezig Noa, maar je eet wel erg weinig of niet? En wat super dat je zo lang kan hard lopen!
Ik probeer trouwens ook om 's avonds een stukje te wandelen, of in mijn middag pauze als ik tijd heb, lekker ff buiten en dan kan ik er daarna weer tegen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SaS wo 13 apr 2011 - 13:15

Ploen schreef:ja...kun je nagaan hoe het straks gaat als het boek daadwerkelijk komt Very Happy Al ben ik al 3 weken aan het wachten..
Het is deze geworden http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000084213/Tristar_SC_2282.html
Besteld, betaald en morgen geleverd

Deze gebruik ik al een een mooi poosje en zowat elke dag.
Nog nooit geen problemen mee gehad hoor Very Happy
En mijn sapjes ruiken heerlijk naar groente en niet naar gesmolten plastic.
Tuurlijk moet je een tomaat wel even snijden voordat je hem erin doet maar das niet meer dan logisch lijkt me.
En nog niets is verkleurd, dus ik heb er goede ervaringen mee en het smaakt ook nog eens lekker
Laughing
SaS
SaS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 20:57

Ik maak amandelmelk ook zelf, heerlijk! smile

Ik ben nog steeds een beetje ziekig, dus kan nog geen lijstje plaatsen van wat ik eet. Tenzij jullie willen weten dat ik gisteren dertig koppen thee heb gedronken, 1 appel heb gegeten en een droge rijstwafel Wink
Misschien voel ik me morgen beter en dan zal ik weer braaf mijn lijstje plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar de pizza van Amber trouwens... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 20:58

Jen_ schreef:
Lilium schreef:Oh en Jen, je hebt gelijk!!! Ik zat echt vol na 2 gebakken eieren :o Dat had ik echt nooit verwacht... Waar bak jij ze in, olijfolie? Dat heb ik vanmorgen wel gedaan, gewoon een klein beetje. En heb er een appel bij gegeten...

Hahaha ik zei het toch! Geinig he, zou je echt niet verwachten! Ik bak ze idd in olijfolie.

Nee, ik had het inderdaad echt niet verwacht... Maar dat is dus een goede om te onthouden! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:08

Ugly Betty schreef:jij bent ook goed bezig Noa, maar je eet wel erg weinig of niet? En wat super dat je zo lang kan hard lopen!
Ik probeer trouwens ook om 's avonds een stukje te wandelen, of in mijn middag pauze als ik tijd heb, lekker ff buiten en dan kan ik er daarna weer tegen.
Ja, gister was wel erg weinig, ik probeer wel meer te eten, maar vind dat wel lastig, zit gewoon snel vol en heb dan echt geen zin om me vol te stoppen met brood...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:11

Noa schreef:
Ugly Betty schreef:jij bent ook goed bezig Noa, maar je eet wel erg weinig of niet? En wat super dat je zo lang kan hard lopen!
Ik probeer trouwens ook om 's avonds een stukje te wandelen, of in mijn middag pauze als ik tijd heb, lekker ff buiten en dan kan ik er daarna weer tegen.
Ja, gister was wel erg weinig, ik probeer wel meer te eten, maar vind dat wel lastig, zit gewoon snel vol en heb dan echt geen zin om me vol te stoppen met brood...

Brood hoeft dan ook niet, toch? Als je vol zit, zit je vol. Zolang je maar genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 21:14

Lilium schreef:Ik maak amandelmelk ook zelf, heerlijk! smile

Ik ben nog steeds een beetje ziekig, dus kan nog geen lijstje plaatsen van wat ik eet. Tenzij jullie willen weten dat ik gisteren dertig koppen thee heb gedronken, 1 appel heb gegeten en een droge rijstwafel Wink
Misschien voel ik me morgen beter en dan zal ik weer braaf mijn lijstje plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar de pizza van Amber trouwens... smile

Balen dat je je niet lekker voelt!
Het recept van die pizza staat op www.amberalbarda.nl onder recepten. Het is heel anders dan een gewone pizza, maar wel lekker.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:19

Ugly Betty schreef:
Lilium schreef:Ik maak amandelmelk ook zelf, heerlijk! smile

Ik ben nog steeds een beetje ziekig, dus kan nog geen lijstje plaatsen van wat ik eet. Tenzij jullie willen weten dat ik gisteren dertig koppen thee heb gedronken, 1 appel heb gegeten en een droge rijstwafel Wink
Misschien voel ik me morgen beter en dan zal ik weer braaf mijn lijstje plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar de pizza van Amber trouwens... smile

Balen dat je je niet lekker voelt!
Het recept van die pizza staat op www.amberalbarda.nl onder recepten. Het is heel anders dan een gewone pizza, maar wel lekker.

Ja, baal ik ook van! Sad Ik heb straks ook zangles, twijfel nog een beetje of ik zal gaan... Ik ga die pizza zeker een keer maken, lijkt me erg lekker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:20

Wat handig dat je die pizzabodem in een pan kan maken! Dat zie ik wel zitten, ga m ook binnenkort maken! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:26

Lilium schreef:
Noa schreef:
Ugly Betty schreef:jij bent ook goed bezig Noa, maar je eet wel erg weinig of niet? En wat super dat je zo lang kan hard lopen!
Ik probeer trouwens ook om 's avonds een stukje te wandelen, of in mijn middag pauze als ik tijd heb, lekker ff buiten en dan kan ik er daarna weer tegen.
Ja, gister was wel erg weinig, ik probeer wel meer te eten, maar vind dat wel lastig, zit gewoon snel vol en heb dan echt geen zin om me vol te stoppen met brood...

Brood hoeft dan ook niet, toch? Als je vol zit, zit je vol. Zolang je maar genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt...
Ja idd, dat is het belangrijkste. Soms mist de fantasie bij mij een beetje overdag. Ik wil meer groentes eten, maar als ik dan door de supermarkt loop is er niks waar ik zin in heb! Wat ik wel regelmatig doe is zo'n pot asperges kopen en daar ham omheen wikkelen. Gelukkig begint straks het asperge seizoen weer, dan ga ik weer lekker elke week asperges met ham, eieren en roomboter eten Very Happy (tip!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 22:12

Noa schreef:Wat handig dat je die pizzabodem in een pan kan maken! Dat zie ik wel zitten, ga m ook binnenkort maken! Very Happy

Het is helemaal niet moeilijk en het gaat nog sneller dan een pizza die een half uur in de oven moet!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 22:32

Ik moet vandaag vaak naar de wc joh, moet elk uur plassen! Hebben jullie dit ook? Zouden het afvalstoffen zijn die eruit komen? Ik drink best veel, maar niet veel meer dan normaal...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen do 14 apr 2011 - 0:58

Ugly Betty schreef:Ik moet vandaag vaak naar de wc joh, moet elk uur plassen! Hebben jullie dit ook? Zouden het afvalstoffen zijn die eruit komen? Ik drink best veel, maar niet veel meer dan normaal...

Daar heb ik de laatste twee dagen ook last van! Dacht eigenlijk meer aan blaasontsteking, maar dat zou ook goed kunnen.
Heb net mijn eerste groentesapje gemaakt, heb vanalles gepakt wat ik kon vinden. Paprika, sla, tomaat en bleekselderij.
Vond dat er wel erg weinig sap overbleef...
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty do 14 apr 2011 - 2:34

Heb je het in de sapcentrifuge gedaan? Heb je die nu al in huis?
Komkommers geven wel heel veel sap, misschien kan je die erbij doen? En rauwe rode biet ook wel...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen do 14 apr 2011 - 4:32

Ugly Betty schreef:Heb je het in de sapcentrifuge gedaan? Heb je die nu al in huis?
Komkommers geven wel heel veel sap, misschien kan je die erbij doen? En rauwe rode biet ook wel...

Ja in de sapcentrifuge, kwamen ze vandaag al brengen. Niks mis met dat ding, smaakt gelukkig niet naar plastic :P
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:38

Ik had echt iets genants vandaag!! Mijn poep was helemaal rood, dus ik schrok me dood en wilde al bijna de huisarts bellen. Maar toen bedacht ik me ineens... dat het ook wel door de bietensap kon komen, die ik steeds 's ochtends in grote hoeveelheden naar binnen slobber, whahaha laughcry

Eetlijstje vandaag:

Bietensap + glas warm water met citroen
Ontbijt: 2 zuurdesem boterhammen met makreel/ei
Lunch: 1 cracker makreel/ei
tussendoor: banaan
Diner: stamppot spinazie
daarna: misschien nog een peer

Zo is het al wel iets beter, toch? Qua hoeveelheid? Ik wilde 's middags eigenlijk 2 crackers eten, maar de 2e kreeg ik echt niet op...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen do 14 apr 2011 - 20:27

Noa schreef:Ik had echt iets genants vandaag!! Mijn poep was helemaal rood, dus ik schrok me dood en wilde al bijna de huisarts bellen. Maar toen bedacht ik me ineens... dat het ook wel door de bietensap kon komen, die ik steeds 's ochtends in grote hoeveelheden naar binnen slobber, whahaha laughcry

Eetlijstje vandaag:

Bietensap + glas warm water met citroen
Ontbijt: 2 zuurdesem boterhammen met makreel/ei
Lunch: 1 cracker makreel/ei
tussendoor: banaan
Diner: stamppot spinazie
daarna: misschien nog een peer

Zo is het al wel iets beter, toch? Qua hoeveelheid? Ik wilde 's middags eigenlijk 2 crackers eten, maar de 2e kreeg ik echt niet op...

Op caloriechecker.nl kun je kijken of je genoeg calorien per dag binnenkrijgt, kun je invoeren wat je eet.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:00

Ik moet inderdaad ook vaak naar de wc, maar volgens mij is dat vrij logisch. Je drinkt veel, dan moet je ook vaker naar de wc. En alle afvalstoffen moeten natuurlijk afgevoerd worden.

Noa, qua hoeveelheid is het denk ik al beter, maar ik zou toch proberen wat meer groente te eten. Misschien als lunch de makreel verwerken in een salade? En als tussendoortje stukjes groente dippen in hummus of een gezonde, zelfgemaakte variant van guacamole?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 21 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum