Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:23

Wauw dames, dan zijn jullie allemaal wel echt heel slank voor zover ik kan lezen!

Ik wil zoooo graag weer terug naar 80 kilo en het liefst 75 (ben 1.87m) en ben nu gelukkig al op de goede weg! (87 kilo) En ik was ruim in de 90, kun je nagaan...

Maar ik heb dus wel vaak last van hoofdpijn, hebben jullie dat ook (gehad)?
En hoe ziet een dagje eten voor jullie er uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:47

@ Lilium heb ook regelmatig last van hoofdpijn, maar niet sinds dit ‘dieet’. Mijn nekspieren zitten regelmatig vast, en dat straalt door naar mijn hoofd.

Een dag eten voor mij:

Vanmorgen als ontbijt:
Biologische milde yoghurt met verse aardbeien, 1 eetlepel lijnzaadjes, biologische honing, biologische musli.
1 glas tomatensap

Tussendoor:
2 mandarijntjes en een cappuccino met melk (I know, fout haha)
2 chocolade eitjes.

Lunch:
1 volkoren rijstwafel en 1 volkoren knäckebröd met sesam op basis van roggemeel. Met roomboter, een avocado, zeezout en peper. Ernaast een salade (weet nog niet welke, dat zie ik zo in de kantine)

Tussendoor:
1 appel

Diner:
Volkoren pasta met makreel, cherrytomaatjes, prei, knoflook, ui en gezeefde tomaten uit blik voor de saus.

’S avonds misschien nog wat fruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:24

Jen, ik heb echt sinds dit dieet geregeld hoofdpijn. Zou dat misschien kunnen komen doordat ik opeens (bijna) geen suiker meer eet? Eerder at ik namelijk veel suiker, verkeerde vetten en alcohol stond ook bijna dagelijks op het programma...

En jouw dagje eten ziet er goed uit hoor! Drink je elke dag zo'n cappuccino? Moet toch eigenlijk haast geen kwaad kunnen denk ik...
Eet je dagelijks zo? En waar breng je variatie aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:30

Lilium schreef:Jen, ik heb echt sinds dit dieet geregeld hoofdpijn. Zou dat misschien kunnen komen doordat ik opeens (bijna) geen suiker meer eet? Eerder at ik namelijk veel suiker, verkeerde vetten en alcohol stond ook bijna dagelijks op het programma...

En jouw dagje eten ziet er goed uit hoor! Drink je elke dag zo'n cappuccino? Moet toch eigenlijk haast geen kwaad kunnen denk ik...
Eet je dagelijks zo? En waar breng je variatie aan?

Ja elke werkdag, vind het zo lekker Very Happy Elke werkdag 1. Ik heb thuis geen koffiezetapparaat, hou niet echt van koffie. Maar een cappu met echte melk is wel erg lekker.

Ik zou wat meer variatie kunnen aanbrengen in mijn lunch. Ik eet regelmatig een avocado en een salade. Hoewel de salade elke dag anders is, dus dat is ook al een soort variatie. Mijn avondeten wisselt elke dag.

Als ontbijt neem ik ook wel eens 2 spiegeleieren (zonder brood of toast) en zit dan echt vol! Eiwitten vullen inderdáád! Of chocolade rijstmelk met brinta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen ma 11 apr 2011 - 22:36

Ik ga zo een blender kopen! Heeft er iemand een lekker idee voor een sapje of shake?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:20

Jen_ schreef:
Lilium schreef:Jen, ik heb echt sinds dit dieet geregeld hoofdpijn. Zou dat misschien kunnen komen doordat ik opeens (bijna) geen suiker meer eet? Eerder at ik namelijk veel suiker, verkeerde vetten en alcohol stond ook bijna dagelijks op het programma...

En jouw dagje eten ziet er goed uit hoor! Drink je elke dag zo'n cappuccino? Moet toch eigenlijk haast geen kwaad kunnen denk ik...
Eet je dagelijks zo? En waar breng je variatie aan?

Ja elke werkdag, vind het zo lekker Very Happy Elke werkdag 1. Ik heb thuis geen koffiezetapparaat, hou niet echt van koffie. Maar een cappu met echte melk is wel erg lekker.

Ik zou wat meer variatie kunnen aanbrengen in mijn lunch. Ik eet regelmatig een avocado en een salade. Hoewel de salade elke dag anders is, dus dat is ook al een soort variatie. Mijn avondeten wisselt elke dag.

Als ontbijt neem ik ook wel eens 2 spiegeleieren (zonder brood of toast) en zit dan echt vol! Eiwitten vullen inderdáád! Of chocolade rijstmelk met brinta.

Haha, nou, als je het echt zo lekker vindt, dan mag het best toch! Very Happy
Avocado eet jij dus geprakt en dan op je cracker? Best lekker lijkt me!
En alleen 2 eieren, raak je daar echt vol van? Rijstmelk vind ik niet lekker, maar ik eet vaak die havermout met amandelmelk, die vind ik wel lekker.
Mijn avondeten varieert ook elke avond. Ik heb alleen een kookfanaat van een broertje die een koksopleiding gaat doen en dus heeeeerlijk kan koken, maar helaas meestal niet zo gezond Wink Zelf kook ik 1 keer in de week thuis en ik zorg dat dat met vis of vegetarisch is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:22

Ploen schreef:Ik ga zo een blender kopen! Heeft er iemand een lekker idee voor een sapje of shake?

Oeh er zijn er genoeg!
Zelf hou ik erg van mango en banaan gemixt met vers geperst sinaasappelsap, hoewel het sinaasappelsap niet echt Amber-proof schijnt te zijn, maar wel ontzettend lekker! En nog altijd beter dan cola Wink En kijk ook eens op internet, er zijn zo ontzettend veel recepten te vinden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen di 12 apr 2011 - 4:24

Lilium schreef:
Ploen schreef:Ik ga zo een blender kopen! Heeft er iemand een lekker idee voor een sapje of shake?

Oeh er zijn er genoeg!
Zelf hou ik erg van mango en banaan gemixt met vers geperst sinaasappelsap, hoewel het sinaasappelsap niet echt Amber-proof schijnt te zijn, maar wel ontzettend lekker! En nog altijd beter dan cola Wink En kijk ook eens op internet, er zijn zo ontzettend veel recepten te vinden...

Hoezo is sinaasappelsap niet zo goed dan? haha, heb net een net sinaasappelen gekocht.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty di 12 apr 2011 - 5:33

Ik heb niet echt recepten voor een blender, ik heb zelf een sapcentrifuge...

Mijn eten van vandaag:
Ontbijt: Glas water + verse groentesap + 2 sneetjes desembrood met humus, spinazie en komkommer en een schaaltje aardbeien.
Tussendoor: cracker met zelfgemaakte eiersalade en een appel
Lunch: zilvervliesrijst met gestoomde broccoli, linzen, gegrilde kip en sesamzaadje en een beetje olijfolie er over heen.
Tussendoor: Cracker met zelfgemaakte eiersalade, wat wortels en een paar amandelen.
Avond eten: Citroen bloemkool (Recept uit het boek)
Straks: een warme (gestoomde) appel met kaneel en wat noten

Ik wissel ook elke dag met wat ik eet. Nu heb ik nog wat bloemkool over dus neem ik dat morgen mee naar mijn werk met wat rijst erbij en heb nog stukjes kip in de koelkast. Heb nog een ananas en mango in huis dus die kan ik morgen eten en heb ook rijstwafels e.d. is ook lekker met amandelpasta. En ik varieer ook altijd met de verschillende ontbijtjes uit het boek.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie di 12 apr 2011 - 5:34

Ploen schreef:
Lilium schreef:
Ploen schreef:Ik ga zo een blender kopen! Heeft er iemand een lekker idee voor een sapje of shake?

Oeh er zijn er genoeg!
Zelf hou ik erg van mango en banaan gemixt met vers geperst sinaasappelsap, hoewel het sinaasappelsap niet echt Amber-proof schijnt te zijn, maar wel ontzettend lekker! En nog altijd beter dan cola Wink En kijk ook eens op internet, er zijn zo ontzettend veel recepten te vinden...

Hoezo is sinaasappelsap niet zo goed dan? haha, heb net een net sinaasappelen gekocht.

Een sinaasappel is super gezond, maar niet als je hem perst. Dan hou je alleen het sap over en blijven alle vezels die hem gezond maken achter. Daarom is hij dus niet goed volgens Amber.

Hier gaat het trouwens steeds beter. Pas steeds meer amber toe, vond het in een keer wat te heftig. We hebben sinds kort een volkstuin dus gaan eigen biologische groente en fruit kweken! Als het dan niet goed komt weet ik het ook niet meer.

Afgelopen 3 dagen hebben mn vriend en ik 60m2 omgespit dus heb mijn beweging wel gehad afgelopen dagen. Als het goed is gaan we rond 1 mei beginnen met zaaien en de eerste groente kunnen we dan in de eerste 2 weken van juni oogsten. Al hebben sommige groenten veel langer nodig.

Ik heb alleen nog wel veel moeite met de avonden, vind het moeilijk het lekker te weerstaan zo rond 8-9 uur.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty di 12 apr 2011 - 5:41

Nathalie bij mij helpt het als ik iets ga doen als ik zin krijg in wat lekkers. ff een was opvouwen bijvoorbeeld en niet voor die tv blijven hangen. Verder helpt het ook om iets in stukjes te eten, een appel in kleine stukjes, aardbeien in stukjes ofzo. Dan zit je voor je gevoel lekker te snaaien (haha hoezo jezelf voor de gek houden?!)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:35

Lilium schreef:
Jen_ schreef:
Lilium schreef:Jen, ik heb echt sinds dit dieet geregeld hoofdpijn. Zou dat misschien kunnen komen doordat ik opeens (bijna) geen suiker meer eet? Eerder at ik namelijk veel suiker, verkeerde vetten en alcohol stond ook bijna dagelijks op het programma...

En jouw dagje eten ziet er goed uit hoor! Drink je elke dag zo'n cappuccino? Moet toch eigenlijk haast geen kwaad kunnen denk ik...
Eet je dagelijks zo? En waar breng je variatie aan?

Ja elke werkdag, vind het zo lekker Very Happy Elke werkdag 1. Ik heb thuis geen koffiezetapparaat, hou niet echt van koffie. Maar een cappu met echte melk is wel erg lekker.

Ik zou wat meer variatie kunnen aanbrengen in mijn lunch. Ik eet regelmatig een avocado en een salade. Hoewel de salade elke dag anders is, dus dat is ook al een soort variatie. Mijn avondeten wisselt elke dag.

Als ontbijt neem ik ook wel eens 2 spiegeleieren (zonder brood of toast) en zit dan echt vol! Eiwitten vullen inderdáád! Of chocolade rijstmelk met brinta.

Haha, nou, als je het echt zo lekker vindt, dan mag het best toch! Very Happy
Avocado eet jij dus geprakt en dan op je cracker? Best lekker lijkt me!
En alleen 2 eieren, raak je daar echt vol van? Rijstmelk vind ik niet lekker, maar ik eet vaak die havermout met amandelmelk, die vind ik wel lekker.
Mijn avondeten varieert ook elke avond. Ik heb alleen een kookfanaat van een broertje die een koksopleiding gaat doen en dus heeeeerlijk kan koken, maar helaas meestal niet zo gezond Wink Zelf kook ik 1 keer in de week thuis en ik zorg dat dat met vis of vegetarisch is.

Klopt, gewoon geprakt op een cracker/zuurdesem/rijstwafel. Zout, peper, heerlijk!
Joh je moet het eens proberen voor de gein, 2 eieren (gebakken, of spiegel) ik zit echt zo vol kan ook geen ei meer zien daarna, haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:37

Nathalie schreef:
Ploen schreef:
Lilium schreef:
Ploen schreef:Ik ga zo een blender kopen! Heeft er iemand een lekker idee voor een sapje of shake?

Oeh er zijn er genoeg!
Zelf hou ik erg van mango en banaan gemixt met vers geperst sinaasappelsap, hoewel het sinaasappelsap niet echt Amber-proof schijnt te zijn, maar wel ontzettend lekker! En nog altijd beter dan cola Wink En kijk ook eens op internet, er zijn zo ontzettend veel recepten te vinden...

Hoezo is sinaasappelsap niet zo goed dan? haha, heb net een net sinaasappelen gekocht.

Een sinaasappel is super gezond, maar niet als je hem perst. Dan hou je alleen het sap over en blijven alle vezels die hem gezond maken achter. Daarom is hij dus niet goed volgens Amber.

Hier gaat het trouwens steeds beter. Pas steeds meer amber toe, vond het in een keer wat te heftig. We hebben sinds kort een volkstuin dus gaan eigen biologische groente en fruit kweken! Als het dan niet goed komt weet ik het ook niet meer.

Afgelopen 3 dagen hebben mn vriend en ik 60m2 omgespit dus heb mijn beweging wel gehad afgelopen dagen. Als het goed is gaan we rond 1 mei beginnen met zaaien en de eerste groente kunnen we dan in de eerste 2 weken van juni oogsten. Al hebben sommige groenten veel langer nodig.

Ik heb alleen nog wel veel moeite met de avonden, vind het moeilijk het lekker te weerstaan zo rond 8-9 uur.

Wauw jij bent echt goed bezig! Zelfs je lunch heb je omgewisseld met avond eten qua rijst enzo, goed hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:38

Hoe is het eigenlijk met Feline, hou je het vol en merk je eindelijk dat je wat kilo's verliest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Feline di 12 apr 2011 - 9:56

Toevallig keek ik net weer even in dit topic smile

Maar nee, ik houd het niet vol. Misschien een slap excuus maar het is echt heel erg moeilijk in combinatie met mijn werk. En nu ben ik weer even werkloos en vind ik alles weer te duur omdat ik geen inkomen heb haha..
En ik merkte eigenlijk totaal geen verschil. Heb 2 weken geen koolhydraten gegeten (op 1 schep muesli 's ochtends na), alleen maar groente en vis/vlees en geen kilo kwijt.

Ontbijt nu bijna elke ochtend met yoghurt en Jordan's.. Lunch wissel ik af, groente omelet/salade/cracker/volkorenbrood/zuurdesem en 's avonds nog steeds geen koolhydraten. Tussendoor fruit/noten of stukje pure biologisch chocola.. Dit is op dit moment goed vol te houden. Maar ik val niet af.

Heb wel respect voor jullie hoor!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 19:55

Feline schreef:Toevallig keek ik net weer even in dit topic smile

Maar nee, ik houd het niet vol. Misschien een slap excuus maar het is echt heel erg moeilijk in combinatie met mijn werk. En nu ben ik weer even werkloos en vind ik alles weer te duur omdat ik geen inkomen heb haha..
En ik merkte eigenlijk totaal geen verschil. Heb 2 weken geen koolhydraten gegeten (op 1 schep muesli 's ochtends na), alleen maar groente en vis/vlees en geen kilo kwijt.

Ontbijt nu bijna elke ochtend met yoghurt en Jordan's.. Lunch wissel ik af, groente omelet/salade/cracker/volkorenbrood/zuurdesem en 's avonds nog steeds geen koolhydraten. Tussendoor fruit/noten of stukje pure biologisch chocola.. Dit is op dit moment goed vol te houden. Maar ik val niet af.

Heb wel respect voor jullie hoor!

Nou wat jij nu doet is ook goed hoor! En wie weet komt dat afvallen nog, duurt het bij jou gewoon langer omdat je lichaam er nog aan moet wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:29

Wauw UglyBetty, dat ziet er goed uit zeg! Goed bezig hoor! Jij hebt dus echt lunch en diner omgewisseld? Hoe combineer je dat met je werk? En eet je dan 's avonds alleen maar bloemkool? En vind je het goed vol te houden?

Feline, wat je nu doet is toch ook al hartstikke goed... En idd, zoals Jen zegt, misschien moet jouw lichaam er wat langer aan wennen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:30

Oh en Jen, je hebt gelijk!!! Ik zat echt vol na 2 gebakken eieren :o Dat had ik echt nooit verwacht... Waar bak jij ze in, olijfolie? Dat heb ik vanmorgen wel gedaan, gewoon een klein beetje. En heb er een appel bij gegeten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen di 12 apr 2011 - 23:16

Ik zal mijn menu voor vandaag eens neerzetten

Ontbijt
2 zuurdesemboterhammer met huttenkase en sla
verse tomatensap met lijnzaadolie
kop groene thee

Tussendoor
rijstwafel met sesampasta en roomboter
handje noten

Lunch
Tosti van zuurdesembrood met geitenkaas
Sla met Olijfolie en citroensap

Tussendoor
Appel

Avondeten
Andijviestampot
Stukje kalkoenfilet

S´avonds
Tortillachips
als ik nog honger heb een cracker of rijstwafel met beleg
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 1:08

Lilium schreef:Wauw UglyBetty, dat ziet er goed uit zeg! Goed bezig hoor! Jij hebt dus echt lunch en diner omgewisseld? Hoe combineer je dat met je werk? En eet je dan 's avonds alleen maar bloemkool? En vind je het goed vol te houden?

Feline, wat je nu doet is toch ook al hartstikke goed... En idd, zoals Jen zegt, misschien moet jouw lichaam er wat langer aan wennen...

Ik heb inderdaad mijn lunch en diner omgewisseld. Ik heb nu een bak rijst in de koelkast staan, wat gegrilde kip en linzen. Vanavond stoom ik dan nog wat wortels, dat doe ik samen in een bak en dan neem ik dat gewoon mee naar mijn werk en eet het koud op.
Vorige week had ik zondags die pasta gemaakt en kon ik dat weer een paar dagen mee nemen naar m'n werk.

Mijn man wil gewoon normaal warm eten 's avonds, doordat ik dan een salade eet of groente met vis o.i.d. heb ik vaak maar 1 pan voor mezelf nodig en kan ik voor hem normaal koken, dat vind ik wel een voordeel!
Gisteren had ik inderdaad alleen bloemkool en daar heb ik ook genoeg aan.

Heb net die japanse pizza gemaakt, was lekker!

Ploen, ziet er goed uit jouw dagmenu!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:27

Ugly Betty, ik vind dat echt knap van je hoor! Merk je nou ook daadwerkelijk verschil met het omwisselen van je lunch en diner? Voel je je er beter door en uitgeruster als je 's ochtends wakker wordt?

Ploen, jouw dagmenu ziet er ook lekker uit! Ik heb zelf alleen in de ochtend meer moeite met hartig, ik heb dan meer zin in wat zoets. Vandaar dat ik vaak havermout met amandelmelk neem.

Ik zal binnenkort ook mijn lijstje van eten weer eens plaatsen, vandaag voel ik me niet goed, dus ik heb nog erg weinig gegeten. Ik vind het wel heel handig om jullie lijstjes ook te lezen, daar haal ik dan zelf ook inspiratie uit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:54

Lilium schreef:Oh en Jen, je hebt gelijk!!! Ik zat echt vol na 2 gebakken eieren :o Dat had ik echt nooit verwacht... Waar bak jij ze in, olijfolie? Dat heb ik vanmorgen wel gedaan, gewoon een klein beetje. En heb er een appel bij gegeten...

Hahaha ik zei het toch! Geinig he, zou je echt niet verwachten! Ik bak ze idd in olijfolie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 2:42

Ik merk heel erg verschil, ik word uit mezelf wakker vlak voor de wekker. En ook als ik uit kan slapen ben ik tussen 7 en half 8 wakker en helemaal uitgerust, echt heeeeerlijk na jaren lang dat ik me 's ochtends nog net zo moe voelde als voordat ik ging slapen.
Zondag ochtend was k ook om 7 uur wakker dus ging ik maar uit bed, groentesap maken, toen had ik daarna zin om te gaan hardlopen haha, daar ging ik om 7.30 uur. Mijn man toen ik terug kwam :shock:
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen wo 13 apr 2011 - 2:56

Lilium schreef:Ugly Betty, ik vind dat echt knap van je hoor! Merk je nou ook daadwerkelijk verschil met het omwisselen van je lunch en diner? Voel je je er beter door en uitgeruster als je 's ochtends wakker wordt?

Ploen, jouw dagmenu ziet er ook lekker uit! Ik heb zelf alleen in de ochtend meer moeite met hartig, ik heb dan meer zin in wat zoets. Vandaar dat ik vaak havermout met amandelmelk neem.

Ik zal binnenkort ook mijn lijstje van eten weer eens plaatsen, vandaag voel ik me niet goed, dus ik heb nog erg weinig gegeten. Ik vind het wel heel handig om jullie lijstjes ook te lezen, daar haal ik dan zelf ook inspiratie uit smile

Waar kun je die amandelmelk kopen? Ik heb gister een soyamelk gekocht, wilde daar ook havermoutpap van maken. Maar BAAAAAAAAH, wat is die vies. Jammer, want wil wel graag afwisselen met iets van pap of melk met suikervrije cornflakes ofzo in plaats van telkens brood. Wil ook niet te veel salades enzo eten omdat ik al zo mager ben.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 3:04

Ik maak zelf amandelmelk.
Recept:
500 ml water
100 gram gepelde amandelen /amandelschaafsel

Doe de amandelen me de helft van het water in een blender op de hoogte stand. Paar minuten mixen, daarna de rest van het water erbij doen en dan moet even mixen.

Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 20 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum