Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 19 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:12

Ugly Betty schreef:
Ploen schreef:Nou ben nu voor de derde dag bezig, gister wat producten gehaalt bij de natuurwinkel en brood. Groente en fruit wel gewoon uit de supermarkt, doen jullie dit ook? Of halen jullie het echt sllemaal biologisch bij een boer ofzo?
Hoe snel merkten jullie resultaat?

Ik koop groente en fruit ook gewoon in de supermarkt of op de markt, vind het biologisch ook te duur. Ik merk dat ik wel iets fitter ben, maar ik moet zeggen dat het me de laatste paar dagen niet gelukt is om geen chocola te eten (ongesteld Twisted Evil). Maar je lichaam heeft wel wat tijd nodig om te ontgiften en om te wennen aan het nieuwe eetpatroon.

Ik haal mijn fruit/groentes niet biologisch want dat vind ik echt veel te duur. Ik merkte het na een weekje ongeveer, ik was fitter en mijn buik was minder opgeblazen. Helaas heb ik me er de laatste tijd helemaal neit aan gehouden dus ik moet het weer echt gaan oppakken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  ekiaam87 do 24 maa 2011 - 7:58

Ik heb Fjord Crackers ontdekt, daar zit geen gist in en is op basis van rogge & heel goedkoop, sowieso te halen bij de Hoogvliet, maar zijn ze ook 'goedgekeurd' met dit boek? Er zitten geen E-nummers in
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 21:44

Smikkell schreef:Het lukt niet om hier te plaatsen, onderaan staat een schemaatje..

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/44839-noten-zijn-gezond.html

Nou ik zit op dit moment braaf aan de 6 walnoten hoor angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 21:47

Jen_ schreef:
Smikkell schreef:Het lukt niet om hier te plaatsen, onderaan staat een schemaatje..

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/44839-noten-zijn-gezond.html

Nou ik zit op dit moment braaf aan de 6 walnoten hoor Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 166342
*Steekt haar duim omhoog voor Jen Very Happy *

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen vr 25 maa 2011 - 2:13

Hoe zit het eigenlijk met fruit, daar zitten toch ook suikers in? Hebben jullie geen last gehad van ineens geen suiker meer eten? Duizelig, trillen ofzo?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty vr 25 maa 2011 - 2:15

Ploen schreef:Hoe zit het eigenlijk met fruit, daar zitten toch ook suikers in? Hebben jullie geen last gehad van ineens geen suiker meer eten? Duizelig, trillen ofzo?

In fruit zit inderdaad suiker, in het boek wordt aangeraden om 2 tot 3 stuks fruit te eten per dag, anders krijg je teveel suiker binnen.
Ik merk wel aan mezelf dat ik op tijd moet eten, anders wordt ik wel wat flauw, maar dat heb ik eigenlijk altijd al wel...

Heb je erg last van duizeligheid en trillen?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:15

Ploen schreef:Hoe zit het eigenlijk met fruit, daar zitten toch ook suikers in? Hebben jullie geen last gehad van ineens geen suiker meer eten? Duizelig, trillen ofzo?

Ja in fruit zitten suikers, maar kun je gewoon lekker eten. Het zijn natuurlijke suikers.
Ik heb geen last van minderen met suiker, ben een echte hartig-liefhebber.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen vr 25 maa 2011 - 2:42

Ugly Betty schreef:
Ploen schreef:Hoe zit het eigenlijk met fruit, daar zitten toch ook suikers in? Hebben jullie geen last gehad van ineens geen suiker meer eten? Duizelig, trillen ofzo?

In fruit zit inderdaad suiker, in het boek wordt aangeraden om 2 tot 3 stuks fruit te eten per dag, anders krijg je teveel suiker binnen.
Ik merk wel aan mezelf dat ik op tijd moet eten, anders wordt ik wel wat flauw, maar dat heb ik eigenlijk altijd al wel...

Heb je erg last van duizeligheid en trillen?

Beetje raar gevoel, onrustig, slappe spieren en net of mijn hoofd niet mee werkt. Zo onwerkelijk zeg maar. Maar kan wel meer oorzaken hebben
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen di 29 maa 2011 - 22:11

En hoe gaat het met iedereen? Nog goed vol te houden?
Ik ben nog vol spanning op het boek aan het wachten.
Heb me laten verleiden en lekkere chocoladerijstwafels en koekjes gekocht van zonnatura, maar geloof dat zonnatura nou ook niet altijd goed is? maar was even toe aan wat lekkers Very Happy
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:51

Ik ben nog steeds bezig en het bevalt me steeds beter. Begin een beter evenwicht te krijgen tussen het eten van goede en minder goede dingen. Het eten van onverwerkt eten begint een sport te worden en zelfs zuurdesembrood vind ik nu lekker (met pompoenpitten bijvoorbeeld en dan even onder de grill).

Sinds ik me hieraan hou ben ik al 3 kilo afgevallen en ook dat vind ik wel fijn zo voor de zomer. Heb nu ook nauwelijks meer last van een opgezette buik. Laatst at ik bij een vriendin witte pasta en toen had ik direct buikpijn en ik kon maar de helft op van wat ik normaal zou eten. Dit lijkt me wel een duidelijk teken van mijn lichaam dat het blij is met al die zuurdesem pasta's etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty wo 30 maa 2011 - 5:46

Fijn Noa dat het zo goed gaat en dat je je zo goed voelt!
Bij mij gaat het ook goed. Ik heb afgelopen weekend een keukenmachine van mijn man gehad Very Happy Met een sapcentrifuge, hakmolen, blender dus ik ben lekker mijn eigen groentesappen aan het maken smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:38

Upder-de-up!

Gaat alles nog OK dames?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 11 apr 2011 - 5:51

Ja zeker, ik krijg steeds meer energie. Ik ben hard aan het afkicken van mijn suikerverslaving en zit op dag 6 van de 7 Very Happy

Ik zag op de site www.amberalbarda.nl dat er een paar nieuwe recepten opstaan, die Okonomiyaki (Japanse Pizza) lijkt me wel lekker.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen ma 11 apr 2011 - 5:59

Ik ben nog steeds vol spanning op het boek aan het wachten!!
Vind het nog wel lastig omdat thuis woon, vooral bij het avondeten is het vaak moeilijk qua vlees bijvoorbeeld.
Hoe voel je je verder Betty, afkickverschijnselen of valt het mee?
Ik vind het ook wel lastig waar nou suiker in zit, als het niet bij ingredienten staat zit het er dan niet in.
Ik zie bv. bij noten dan in die tabel van vet, koolhydraten etc. wel suiker staan terwijl het bij ingredienten niet staat.
Beetje verwarrend, weet iemand dit?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:00

Ah, hij is al ge-upt zie ik! Mooi smile

Ik ben sinds 3 weken weer echt goed bezig en het gaat me ook goed af. Ik heb wel 1 dag in de week (zondag) dat ik wat lekkere dingetjes mag. Verder niet...

Ik eet desembrood, veel rauwe groenten, fruit, noten, vis en weinig koolhydraten zoals rijst, pasta en aardappelen. Ik drink alleen water, kruidenthee en 's ochtends groentesap. Ook sport ik gemiddeld 4-5 keer in de week.

Het gaat me goed af, maar ik mis soms wat variatie, dus nieuwe recepten zijn altijd welkom! En ik ben benieuwd wat de rest op een dag zoal eet en waarin je varieert.

Mijn dag ziet er ongeveer zo uit;

's ochtends na het wakker worden:
vers groentesap en water

ontbijt:
havermout met amandelmelk, klein beetje agavesiroop en kaneel
een stuk fruit (meestal appel)

tussendoor:
stuk fruit met 4 noten (paranoten, hazelnoten, amandelen, walnoten, pecannoten, macadamia's)

lunch:
vers gemaakte salade (meestal met sla, kidneybonen, maiskorrels, avocado, tomaat, komkommer)

tussendoor:
stuk fruit met 4 noten

diner:
wat de pot schaft (ik woon nog thuis), ik zorg hierbij dat ik veel groenten eet en een klein stukje vlees of gewoon vis/vegetarisch en een klein beetje koolhydraten

's Avonds na het diner neem ik niks meer. Tussendoor drink ik alleen water en kruidenthee. Het eerste tussendoortje valt nog wel eens weg, simpelweg omdat ik geen trek heb.

Wel merk ik dat ik af en toe last heb van hoofdpijn, heb jullie dat ook (gehad)?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 11 apr 2011 - 6:26

Ploen schreef:Ik ben nog steeds vol spanning op het boek aan het wachten!!
Vind het nog wel lastig omdat thuis woon, vooral bij het avondeten is het vaak moeilijk qua vlees bijvoorbeeld.
Hoe voel je je verder Betty, afkickverschijnselen of valt het mee?
Ik vind het ook wel lastig waar nou suiker in zit, als het niet bij ingredienten staat zit het er dan niet in.
Ik zie bv. bij noten dan in die tabel van vet, koolhydraten etc. wel suiker staan terwijl het bij ingredienten niet staat.
Beetje verwarrend, weet iemand dit?

Misschien zijn het suikers die in de noten zelf zitten? Zoals fruitsuikers in fruit... Anders zou ik het niet weten.
suiker wordt soms ook anders genoemd he, fructose, sacarose en hoe heet dat allemaal?
Ik heb geen afkickverschijnselen, ik heb ook helemaal geen behoefte aan suiker smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:28

Bij mij gaat het ook nog steeds goed! Moet misschien iets meer gaan eten want weeg nu 56.5 kilo bij 1.68. Komt denk ik omdat ik ook 3 keer in de week 40 minuten hardloop. Opzich vind ik dit gewicht prima (wow ben nog nooit zo licht geweest haha!) maar het moet niet minder worden. Dus dat moet ik even in de gaten houden en dan iets meer zuurdesem eten ipv crackers en salade's als lunch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 11 apr 2011 - 7:35

Jen, dan moet je inderdaad een beetje gaan opletten! Misschien ook wat meer noten eten voor de vetten?
40 minuten hardlopen dat is echt lang, ik ben nu bezig met Start to run en dan hoef ik nog maar 3 minuten haha Wink
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:38

Ik vind het af en toe wel moeilijk om me eraan te houden. Het komt allemaal aan op planning, zeker als je veel werkt - zoals ik nu. Op mijn werk lunchen we samen, daar zijn gelukkig wel veel gezonde dingen, maar ik ben de avocado's en de mozzarella met pesto, hummus en sla, en dat soort dingen nu echt spuugzat. Heb echt behoefte aan hartige dingen, Neem dan lekker ossenworst/eiersalade/ham, dat soort dingen. Vind ik gewoon zóveel lekkerder. Op mijn vrije dag maak ik wel salades 's middags en ga ik vaak even naar de visboer i.p.v. zoals ik normaal deed: naar de slager, heerlijk! Dan is het ook makkelijker om even zuurdesem te roosteren en dat soort dingen. Noten moet ik ook weer wat meer aan gaan denken als tussendoortje. Ik eet wel gewoon 2 keer per dag fruit als tussendoortje, nooit meer iets van ontbijtkoek of energy reep ofzo.

Ik heb hetzelfde gewicht als jij Jen, bij dezelfde lengte ongeveer (1.69 Wink en heb hetzelfde gevoel erbij. Prima zo, maar veel minder moet het niet worden. Bij mezelf stabiliseert het altijd wel zo rond de 55/56 kilo, dus dat is opzich prima, misschien gebeurt dat bij jou nu ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:42

Ugly Betty schreef:Jen, dan moet je inderdaad een beetje gaan opletten! Misschien ook wat meer noten eten voor de vetten?
40 minuten hardlopen dat is echt lang, ik ben nu bezig met Start to run en dan hoef ik nog maar 3 minuten haha Wink

Haha ja dan klinkt 40 minuten lang he? Ik ben vorig jaar ook begonnen met start to run, dus weet hoe het is Very Happy Ik ben nu bezig met start to run 5-10 km maar ik vind 40 minuten rennen wel genoeg. Het moet wel leuk blijven nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:43

Noa schreef:Ik vind het af en toe wel moeilijk om me eraan te houden. Het komt allemaal aan op planning, zeker als je veel werkt - zoals ik nu. Op mijn werk lunchen we samen, daar zijn gelukkig wel veel gezonde dingen, maar ik ben de avocado's en de mozzarella met pesto, hummus en sla, en dat soort dingen nu echt spuugzat. Heb echt behoefte aan hartige dingen, Neem dan lekker ossenworst/eiersalade/ham, dat soort dingen. Vind ik gewoon zóveel lekkerder. Op mijn vrije dag maak ik wel salades 's middags en ga ik vaak even naar de visboer i.p.v. zoals ik normaal deed: naar de slager, heerlijk! Dan is het ook makkelijker om even zuurdesem te roosteren en dat soort dingen. Noten moet ik ook weer wat meer aan gaan denken als tussendoortje. Ik eet wel gewoon 2 keer per dag fruit als tussendoortje, nooit meer iets van ontbijtkoek of energy reep ofzo.

Ik heb hetzelfde gewicht als jij Jen, bij dezelfde lengte ongeveer (1.69 Wink en heb hetzelfde gevoel erbij. Prima zo, maar veel minder moet het niet worden. Bij mezelf stabiliseert het altijd wel zo rond de 55/56 kilo, dus dat is opzich prima, misschien gebeurt dat bij jou nu ook?

Hmm ik weet het niet, moet het even uitvinden. 55 kilo vind ik voor mezelf wel echt te weinig. Ik zat van de week nog in de spiegel te kijken of mijn billen er nog wel zijn, maar gelukkig zitten die er nog prima Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen ma 11 apr 2011 - 7:46

Jen_ schreef:
Noa schreef:Ik vind het af en toe wel moeilijk om me eraan te houden. Het komt allemaal aan op planning, zeker als je veel werkt - zoals ik nu. Op mijn werk lunchen we samen, daar zijn gelukkig wel veel gezonde dingen, maar ik ben de avocado's en de mozzarella met pesto, hummus en sla, en dat soort dingen nu echt spuugzat. Heb echt behoefte aan hartige dingen, Neem dan lekker ossenworst/eiersalade/ham, dat soort dingen. Vind ik gewoon zóveel lekkerder. Op mijn vrije dag maak ik wel salades 's middags en ga ik vaak even naar de visboer i.p.v. zoals ik normaal deed: naar de slager, heerlijk! Dan is het ook makkelijker om even zuurdesem te roosteren en dat soort dingen. Noten moet ik ook weer wat meer aan gaan denken als tussendoortje. Ik eet wel gewoon 2 keer per dag fruit als tussendoortje, nooit meer iets van ontbijtkoek of energy reep ofzo.

Ik heb hetzelfde gewicht als jij Jen, bij dezelfde lengte ongeveer (1.69 Wink en heb hetzelfde gevoel erbij. Prima zo, maar veel minder moet het niet worden. Bij mezelf stabiliseert het altijd wel zo rond de 55/56 kilo, dus dat is opzich prima, misschien gebeurt dat bij jou nu ook?

Hmm ik weet het niet, moet het even uitvinden. 55 kilo vind ik voor mezelf wel echt te weinig. Ik zat van de week nog in de spiegel te kijken of mijn billen er nog wel zijn, maar gelukkig zitten die er nog prima Very Happy

Ik heb dit probleem ook! Ben 1.64 groot/klein en weeg nu 48 kilo, al mager en wil echt niet verder afvallen.
Maar wel graag verdergaan en me niet vol gaan proppen met slechte dingen om maar niet verder af te vallen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:03

Jen, ik heb precies hetzelfde, whaha! Ben ook zo blij met mijn kont, maar gelukkig gaat dat er echt niet zo snel af daar Very Happy Vooral mijn buik en love handles worden minder (zijn nu weg), maar mijn kont, bovenbenen en kuiten blijven lekker zitten waar ze zitten Laughing

Zelf sport ik ook 3 keer in de week en ben nu ook zover dat ik 40 minuten kan rennen. Merk wel dat mijn lichaam dan ook om meer eten vraagt, ik vind het dan lastig om de goede dingen aan te vullen in plaats van me te storten op ijs en chips, ik heb dan het gevoel: dat mag ik wel, want ik ben toch slank, maar echt gezond is het natuurlijk niet, welk gewicht je ook hebt.... Af en toe, juist na het hardlopen heb ik zoooo'n behoefte aan zout, dan eet ik het liefst mijn lievelingschips, terwijl ik natuurlijk beter voor zoute vis kan gaan ofzo... maarja, ook niet alles kan altijd perfect natuurlijk...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:08

Ploen schreef:
Jen_ schreef:
Noa schreef:Ik vind het af en toe wel moeilijk om me eraan te houden. Het komt allemaal aan op planning, zeker als je veel werkt - zoals ik nu. Op mijn werk lunchen we samen, daar zijn gelukkig wel veel gezonde dingen, maar ik ben de avocado's en de mozzarella met pesto, hummus en sla, en dat soort dingen nu echt spuugzat. Heb echt behoefte aan hartige dingen, Neem dan lekker ossenworst/eiersalade/ham, dat soort dingen. Vind ik gewoon zóveel lekkerder. Op mijn vrije dag maak ik wel salades 's middags en ga ik vaak even naar de visboer i.p.v. zoals ik normaal deed: naar de slager, heerlijk! Dan is het ook makkelijker om even zuurdesem te roosteren en dat soort dingen. Noten moet ik ook weer wat meer aan gaan denken als tussendoortje. Ik eet wel gewoon 2 keer per dag fruit als tussendoortje, nooit meer iets van ontbijtkoek of energy reep ofzo.

Ik heb hetzelfde gewicht als jij Jen, bij dezelfde lengte ongeveer (1.69 Wink en heb hetzelfde gevoel erbij. Prima zo, maar veel minder moet het niet worden. Bij mezelf stabiliseert het altijd wel zo rond de 55/56 kilo, dus dat is opzich prima, misschien gebeurt dat bij jou nu ook?

Hmm ik weet het niet, moet het even uitvinden. 55 kilo vind ik voor mezelf wel echt te weinig. Ik zat van de week nog in de spiegel te kijken of mijn billen er nog wel zijn, maar gelukkig zitten die er nog prima Very Happy

Ik heb dit probleem ook! Ben 1.64 groot/klein en weeg nu 48 kilo, al mager en wil echt niet verder afvallen.
Maar wel graag verdergaan en me niet vol gaan proppen met slechte dingen om maar niet verder af te vallen

Oei, dat is wel heel licht hoor!
Je hoeft je zeker niet vol te proppen met slecht eten, je kunt bij je avond eten meer koolhydraten opscheppen zoals volkoren pasta/rijst/aardappels. En zuurdesem kun je natuurlijk ook gewoon lekker eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:09

Noa schreef:Jen, ik heb precies hetzelfde, whaha! Ben ook zo blij met mijn kont, maar gelukkig gaat dat er echt niet zo snel af daar Very Happy Vooral mijn buik en love handles worden minder (zijn nu weg), maar mijn kont, bovenbenen en kuiten blijven lekker zitten waar ze zitten Laughing

Zelf sport ik ook 3 keer in de week en ben nu ook zover dat ik 40 minuten kan rennen. Merk wel dat mijn lichaam dan ook om meer eten vraagt, ik vind het dan lastig om de goede dingen aan te vullen in plaats van me te storten op ijs en chips, ik heb dan het gevoel: dat mag ik wel, want ik ben toch slank, maar echt gezond is het natuurlijk niet, welk gewicht je ook hebt.... Af en toe, juist na het hardlopen heb ik zoooo'n behoefte aan zout, dan eet ik het liefst mijn lievelingschips, terwijl ik natuurlijk beter voor zoute vis kan gaan ofzo... maarja, ook niet alles kan altijd perfect natuurlijk...


Mijn borsten zijn trouwens wel kleiner geworden, maar dat vind ik niet zo erg. Nee niet alles kan altijd perfect en gelukkig 'hoeft' dat van Amber ook niet. Als 80% dus de basis goed zit, ben je al een heel end! En dan maakt soms jouw lievelingschips of een lekker groot stuk chocola echt niets uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 19 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum