Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 11:19

Inge schreef:Dank je voor je antwoord

Ik ben er achter gekomen dat ze het zelfs bij de V&D hebben, is wel wit desembrood maar ik weet niet of dat nou slechter is? En ze hebben bij de bakker bart oberlander (is desem brood) en bij de natuurwinkels hebben ze het ook smile
Ik koop het het liefst op de markt bij bakkerij het stoepje. Die krijgen het iedere dag vers van een duitse bakker en dat is echt heerlijk brood en ik ga ook graag naar de brood2day maar weet niet of dat in jou omgeving zit.

Edit: die van de bakker bart vind ik niet zo lekker :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Inge di 15 maa 2011 - 11:35

bakkerij het stoepje staat hier elke donderdag op de markt, ga na mijn werk daar wel even kijken.
Dank je wel smile
Ik vond het echt heel lekker brood wat ze bij die tent hadden.
Volg nu zelf dieet via dietiste en moet volkoren brood eten maar ik neem aan dat dit brood ook gewoon mag / kan
smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty do 17 maa 2011 - 0:00

Ik heb pas ook desembrood gekocht bij het Stoepje, ze hadden maar 1 soort en dat vond ik niet lekker, dus ik ga weer naar de bakker.

Ik ben deze week echt goed begonnen. Heb het weekend het boek erbij gepakt en allemaal dingen gekocht zodat ik de recepten uit het weekmenu kan maken. Dit is dag 4 en mijn buik is echt een stuk platter omdat ie niet meer opgezet is. Ik heb ook helemaal geen drang naar zoetigheid en heb een verzadigd gevoel Very Happy

Zijn jullie nog goed bezig?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:21

Ugly Betty schreef:Ik heb pas ook desembrood gekocht bij het Stoepje, ze hadden maar 1 soort en dat vond ik niet lekker, dus ik ga weer naar de bakker.

Ik ben deze week echt goed begonnen. Heb het weekend het boek erbij gepakt en allemaal dingen gekocht zodat ik de recepten uit het weekmenu kan maken. Dit is dag 4 en mijn buik is echt een stuk platter omdat ie niet meer opgezet is. Ik heb ook helemaal geen drang naar zoetigheid en heb een verzadigd gevoel Very Happy

Zijn jullie nog goed bezig?

Goed zo! En ja ik ben nog steeds goed bezig, al een half jaar angel Maar met zo nu en dan natuurlijk lekker snoepen tussendoor! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen za 19 maa 2011 - 7:27

Ik heb vandaag ook het abonnement bij de top sante besteld MET boek (ging me op het boek Very Happy )
Volgende week naar de natuurwinkel! Heb nu al zin om te beginnen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:37

Dat wordt ooit een Amber-hapjes-meeting.

Ik ga het ook weer oppakken. Ik ben de afgelopen twee maanden 8 kilo aangekomen.. (door hoe het nu met mij gaat en eigenlijk gewoon door de wijn :P ) Terwijl het in januari zo goed ging.
Daarnaast ben ik echt mijn omgeving aan het 'besmetten' met Amber. Allemaal enthousiast geworden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty za 19 maa 2011 - 7:46

Het is jammer dat haar workshops zo duur zijn, anders konden we daar heen gaan met een groepje!

Jen: Heb jij ook nog apparaten aangeschaft? Een blender, keukenmachine ofzo? En hoe maak jij noten klein? (Voor amandelmelk)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen za 19 maa 2011 - 7:50

Ik vraag me eigenlijk af of er ook veel producten gewoon in de supermarkt te halen zijn?
Of toch vooral de natuurwinkels?
Hoe zit het eigenlijk met alcohol?
(sorry, heb het boek nog niet binnen)
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 9:39

Ugly Betty schreef:Het is jammer dat haar workshops zo duur zijn, anders konden we daar heen gaan met een groepje!

Jen: Heb jij ook nog apparaten aangeschaft? Een blender, keukenmachine ofzo? En hoe maak jij noten klein? (Voor amandelmelk)

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Vijzel

angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 za 19 maa 2011 - 14:58

met de ´grinder´(zie plaatje hier boven)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 za 19 maa 2011 - 14:59

iemand nog quinio tips?vond t recept uit t boek niet superlekker
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen zo 20 maa 2011 - 5:36

Welke crackers kopen jullie uit de supermarkt waar geen gist in zit?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty zo 20 maa 2011 - 5:53

Ik heb nog Wasa vezel rijk crackers, die eet ik eerst op smile In het boek staat: rogge of havercrackers...

@ Ploen, ga je nu stoppen met je andere dieet?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 6:09

Ugly Betty schreef:Het is jammer dat haar workshops zo duur zijn, anders konden we daar heen gaan met een groepje!

Jen: Heb jij ook nog apparaten aangeschaft? Een blender, keukenmachine ofzo? En hoe maak jij noten klein? (Voor amandelmelk)

Ik wil opzich heel graag een keukenmanchine zodat ik mijn eigen sapjes kan maken. Maar ik kan hem niet kwijt in de keuken! En ben toch bang dat dat ding op een gegeven moment stof staat te verzamelen. Ik maak noten en sausen met een blender, heet dat een blender? Zo'n ding op een staaf.

Ik heb amarantcrackers van de natuurwinkel, die eet ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen zo 20 maa 2011 - 6:16

Ugly Betty schreef:Ik heb nog Wasa vezel rijk crackers, die eet ik eerst op smile In het boek staat: rogge of havercrackers...

@ Ploen, ga je nu stoppen met je andere dieet?

Ja..merk nog geen verschil en had er geen goed gevoel meer bij. Heb deze week een afspraak bij een andere orthomoleculair therapeute, maar verwacht dat er ook een dieet uitkomt zonder gist, suiker, alcohol..
Zijn die wasa-crackers ook goed dan? want rogge en havercrackers zullen ze wel niet in de supermarkt hebben ofwel?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty zo 20 maa 2011 - 6:21

Ploen schreef:
Ugly Betty schreef:Ik heb nog Wasa vezel rijk crackers, die eet ik eerst op smile In het boek staat: rogge of havercrackers...

@ Ploen, ga je nu stoppen met je andere dieet?

Ja..merk nog geen verschil en had er geen goed gevoel meer bij. Heb deze week een afspraak bij een andere orthomoleculair therapeute, maar verwacht dat er ook een dieet uitkomt zonder gist, suiker, alcohol..
Zijn die wasa-crackers ook goed dan? want rogge en havercrackers zullen ze wel niet in de supermarkt hebben ofwel?

Dan kan je beter stoppen inderdaad! Toen ik dat dieet deed waarbij ik ook geen gist enzo mocht gaven ze het advies om die wasa vezelrijk te eten... Ik heb in de supermarkt nog nooit gekeken voor die andere crackers...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen zo 20 maa 2011 - 23:06

Nathalie schreef:Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Las gister toevallig dat het boek niet in mei uitkomt, maar pas tegen de zomer een keer!
BALEN
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen zo 20 maa 2011 - 23:20

In Het Heden Ik kookboek van anne marie reuzenaar staan ook vele recepten die op hetzelfde principe neerkomen.
Misschien een tip voor mensen die het moeilijk vinden om nieuwe recepten te bedenken!

- Hoe maken jullie trouwens een omelet aan? Moet toch met melk dacht ik?
- En wat voor bouillonblokjes gebruiken jullie zonder gistextract?

Shit, ik ben wel erg enthousiast bezig Very Happy haha sorry voor al mijn vragen!


Laatst aangepast door Ploen op zo 20 maa 2011 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:33

Ploen schreef:In Het Heden Ik kookboek van anne marie reuzenaar staan ook vele recepten die op hetzelfde principe neerkomen.
Misschien een tip voor mensen die het moeilijk vinden om nieuwe recepten te bedenken!

- Hoe maken jullie trouwens een omelet aan? Moet toch met melk dacht ik?

Een omelet hoeft helemaal niet altijd met melk? Ik kluts gewoon eieren in een kom, hup omelet! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:56

Ik maak een omelet ook (bijna) nooit met melk. Heb het laatst wel een keer met wat amandelmelk gedaan, maar vond het toch iets minder. Ik gooi er dus alleen maar groenten door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 0:08

Ploen schreef:In Het Heden Ik kookboek van anne marie reuzenaar staan ook vele recepten die op hetzelfde principe neerkomen.
Misschien een tip voor mensen die het moeilijk vinden om nieuwe recepten te bedenken!

- Hoe maken jullie trouwens een omelet aan? Moet toch met melk dacht ik?
- En wat voor bouillonblokjes gebruiken jullie zonder gistextract?

Shit, ik ben wel erg enthousiast bezig Very Happy haha sorry voor al mijn vragen!

Oeh bouillonblokjes zonder gist? Geen idee! Heb ze wel van de natuurwinkel omdat daar geen E-nummers in zitten. Heb er verder niet op gelet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty ma 21 maa 2011 - 3:37

Gebruiken jullie dat zeewier om linzen e.d. mee te koken? (zoals ze beschrijft in het boek, weet ff niet meer hoe het heet...)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Feline ma 21 maa 2011 - 3:41

Nou, ik heb het een beetje geprobeerd maar ik val maar niet af.. Dus ga nu echt even voor streng. 's Ochtends bakje yoghurt met muesli, tussendoor appel, groentesalade als lunch, tussendoor bakje kwark en stuk fruit en avond alleen groente met vegetarisch vlees of vis.

Probeer de koolhydraten zoveel mogelijk te schrappen. Vriendin van me doet zo'n heel fout shake-dieet, had exact hetzelfde figuur als ik en is nu al 11 kilo kwijt.. Ben ik toch wel jaloers hoe dondersgoed ik ook weet dat het heel slecht is wat ze doet!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ploen ma 21 maa 2011 - 5:00

Feline schreef:Nou, ik heb het een beetje geprobeerd maar ik val maar niet af.. Dus ga nu echt even voor streng. 's Ochtends bakje yoghurt met muesli, tussendoor appel, groentesalade als lunch, tussendoor bakje kwark en stuk fruit en avond alleen groente met vegetarisch vlees of vis.

Probeer de koolhydraten zoveel mogelijk te schrappen. Vriendin van me doet zo'n heel fout shake-dieet, had exact hetzelfde figuur als ik en is nu al 11 kilo kwijt.. Ben ik toch wel jaloers hoe dondersgoed ik ook weet dat het heel slecht is wat ze doet!

Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde. Het is echt NIET de bedoeling dat ik afval, ben laatste tijd enorm veel afgevallen door ziekte en wil dit ook gaan doen voor mijn gezondheid en echt niet voor het afvallen.
Heeft er iemand misschien tips voor producten die wat vetter zijn of in ieder geval waar je niet zo snel van afvalt?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie ma 21 maa 2011 - 5:35

Ploen schreef:
Feline schreef:Nou, ik heb het een beetje geprobeerd maar ik val maar niet af.. Dus ga nu echt even voor streng. 's Ochtends bakje yoghurt met muesli, tussendoor appel, groentesalade als lunch, tussendoor bakje kwark en stuk fruit en avond alleen groente met vegetarisch vlees of vis.

Probeer de koolhydraten zoveel mogelijk te schrappen. Vriendin van me doet zo'n heel fout shake-dieet, had exact hetzelfde figuur als ik en is nu al 11 kilo kwijt.. Ben ik toch wel jaloers hoe dondersgoed ik ook weet dat het heel slecht is wat ze doet!

Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde. Het is echt NIET de bedoeling dat ik afval, ben laatste tijd enorm veel afgevallen door ziekte en wil dit ook gaan doen voor mijn gezondheid en echt niet voor het afvallen.
Heeft er iemand misschien tips voor producten die wat vetter zijn of in ieder geval waar je niet zo snel van afvalt?

Noten en vis zijn vet maar zijn wel goede vetten. Verder zou je meer koolhydraten kunnen nemen, dus meer volkoren pasta en rijst etc.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 17 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum