Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:14

Coco schreef:Heeft iemand de koekjes van Amber al eens gemaakt?
Nee, maar zien er wel lekker uit! Ik ga ze binnenkort wel een keer proberen, alleen ben ik altijd bang dat als ik zoiets maak ik me niet kan inhouden en ze allemaal in 1 keer opgaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:16

Punk'd schreef:Ik heb gisteren het boek gekocht (omdat ik skinny bitch echt te ver vond gaan). Ondanks dat er veel in de twee boeken overeen komt ben ik benieuwd of ik dit iets beter kan volhouden. Ik blijf wel vleesloos eten (of msischien dat ik dan wel eens wat biologisch vlees van de slager haal.. maar dat weet ik nog niet :P ).

Ik ga straks naar de natuurwinkel wat spul halen, ben erg beniewd. Wil vooral opzoek naar desembrood zonder E nummers want die van de AH haalt de test niet :P

Heb je bij jou in de buurt een brood2day? Daar verkopen ze alleen natuurbrood en hebben ze veel verschillende soorten desem. Ik vind die heel lekker. En anders bij bakkerij het stoepje op de markt (weet niet of die bij jou in de buurt is). Succes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake zo 6 maa 2011 - 6:09

Ik heb het boek nu bijna uit (moet alleen het laatste hoofdstuk nog). Sommige dingen vind ik inderdaad wel logisch klinken, maar er zijn ook dingen die ik een beetje onzin vind of in ieder geval niet logisch. Verder vind ik het ook wel jammer dat ze niet wat dieper op sommige dingen in gaat. Ik zal dus lang niet alle regels naleven die er genoemd worden, maar ik zal er zeker wat dingen uit halen, bijv. het meer natuurlijker eten. Als ik dinsdag een dagje vrij ben zal ik ook maar eens een keer een natuurwinkel bezoeken. Ik ben benieuwd.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:10

Pancake schreef:Ik heb het boek nu bijna uit (moet alleen het laatste hoofdstuk nog). Sommige dingen vind ik inderdaad wel logisch klinken, maar er zijn ook dingen die ik een beetje onzin vind of in ieder geval niet logisch. Verder vind ik het ook wel jammer dat ze niet wat dieper op sommige dingen in gaat. Ik zal dus lang niet alle regels naleven die er genoemd worden, maar ik zal er zeker wat dingen uit halen, bijv. het meer natuurlijker eten. Als ik dinsdag een dagje vrij ben zal ik ook maar eens een keer een natuurwinkel bezoeken. Ik ben benieuwd.

Wat voor dingen vind je onzin, heb je een voorbeeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake zo 6 maa 2011 - 6:41

Wat ik onzin vind. Er wordt o.a. gezegd dat je dus op tijd naar bed moet want dan vinden er allerlei processen in je lichaam plaats die dan weer goed voor je zijn.... maar alleen tussen bepaalde tijdstippen. Ik geloof daar niet helemaal in. Ik denk dat je lichaam zich toch wel aan bepaalde dingen aanpast. Er is volgens mij wel echt een verschil tussen avond- en ochtendmensen. En het boek wekt het idee (bij mij in ieder geval) dat we dan maar ochtendmens moeten worden. Ik snap wel dat ik sommige dingen niet zo zwart-wit moet zien en dat je lever niet om half 1 weet van 'ja, ik moet weer aan de gang', maar ja zo staat het er wel.

Verder had ik ook iets gelezen over "vroeger aten mensen zus en zo... en toen was er nog geen kanker". Dan denk ik wel "ja dat klopt", maar mensen werden jaren geleden niet ouder dan 40 en kanker is een ouderdomsziekte, dus daarom kwam het niet voor.

Ik heb ook veel gelezen over enzymen, maar ik lees dus nergens wat voor enzymen en waarom gaan deze dan niet kapot in het lichaam etc? In mijn werk werk ik ook wel eens met enzymen en wat ik ervan weet is dat de meeste enzymen extreem gevoelig zijn voor o.a. zuurtegraad, temperatuur etc. Ik zou denken dat in een zure maag enzymen zeker kapot gaan en dan heb je er dus niks aan. Maar goed, dit is dus mijn logica, en dat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn.

Dit is dus een greep uit de dingen die ik zelf dus niet helemaal logisch vind.



Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:48

Pancake schreef:Wat ik onzin vind. Er wordt o.a. gezegd dat je dus op tijd naar bed moet want dan vinden er allerlei processen in je lichaam plaats die dan weer goed voor je zijn.... maar alleen tussen bepaalde tijdstippen. Ik geloof daar niet helemaal in. Ik denk dat je lichaam zich toch wel aan bepaalde dingen aanpast. Er is volgens mij wel echt een verschil tussen avond- en ochtendmensen. En het boek wekt het idee (bij mij in ieder geval) dat we dan maar ochtendmens moeten worden. Ik snap wel dat ik sommige dingen niet zo zwart-wit moet zien en dat je lever niet om half 1 weet van 'ja, ik moet weer aan de gang', maar ja zo staat het er wel.

Ok ik snap wat je hiermee bedoeld ja.

Verder had ik ook iets gelezen over "vroeger aten mensen zus en zo... en toen was er nog geen kanker". Dan denk ik wel "ja dat klopt", maar mensen werden jaren geleden niet ouder dan 40 en kanker is een ouderdomsziekte, dus daarom kwam het niet voor.

Hmm dit geloof ik niet helemaal. Kanker een ouderdomsziekte? Dat komt toch ook bij hele jonge mensen voor? Er zijn bepaalde landen/delen van de wereld waar kanker nagenoeg niet voorkomt en in die landen eten de mensen puur en onbespoten. Ik heb er verder niet voor gestudeerd, maar geloof zeker wel dat het een verband houdt met het ander.

Ik heb ook veel gelezen over enzymen, maar ik lees dus nergens wat voor enzymen en waarom gaan deze dan niet kapot in het lichaam etc? In mijn werk werk ik ook wel eens met enzymen en wat ik ervan weet is dat de meeste enzymen extreem gevoelig zijn voor o.a. zuurtegraad, temperatuur etc. Ik zou denken dat in een zure maag enzymen zeker kapot gaan en dan heb je er dus niks aan. Maar goed, dit is dus mijn logica, en dat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn.

Hier heb ik geen verstand van, dus hier kan ik niks over zeggen smile

Dit is dus een greep uit de dingen die ik zelf dus niet helemaal logisch vind.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake zo 6 maa 2011 - 9:11

Jen_ schreef:
Pancake schreef:
Verder had ik ook iets gelezen over "vroeger aten mensen zus en zo... en toen was er nog geen kanker". Dan denk ik wel "ja dat klopt", maar mensen werden jaren geleden niet ouder dan 40 en kanker is een ouderdomsziekte, dus daarom kwam het niet voor.

Hmm dit geloof ik niet helemaal. Kanker een ouderdomsziekte? Dat komt toch ook bij hele jonge mensen voor? Er zijn bepaalde landen/delen van de wereld waar kanker nagenoeg niet voorkomt en in die landen eten de mensen puur en onbespoten. Ik heb er verder niet voor gestudeerd, maar geloof zeker wel dat het een verband houdt met het ander.


Van wat ik geleerd heb is dat kanker een ouderdomsziekte is. Het komt voor op jonge leeftijd, maar dan is het vaak genetisch/erfelijk en hebben omgevingsfactoren er vaak niks mee te maken. Op zich heb jij ook wel gelijk en kan je dieet ook wel kanker veroorzaken (te veel vet eten, etc), maar mijn eerste gedachte was eigenlijk toch wel dat wat ik dacht. Maar je ziet tegenwoordig vooral meer kanker omdat mensen dus ouder worden.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake ma 7 maa 2011 - 9:24

Om maar meteen eens wat te proberen heb ik de pasta uit het boek gemaakt, alleen dan zonder feta, want die was vergeten te kopen. Ik moet zeggen dat het me erg goed smaakte. De pesto die ik over heb kan ik lekker op mijn broodje smeren, heb ik ook alvast iets goeds voor bij mijn lunch.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 10:45

Pancake schreef:Om maar meteen eens wat te proberen heb ik de pasta uit het boek gemaakt, alleen dan zonder feta, want die was vergeten te kopen. Ik moet zeggen dat het me erg goed smaakte. De pesto die ik over heb kan ik lekker op mijn broodje smeren, heb ik ook alvast iets goeds voor bij mijn lunch.

Ohhh lekker is 'ie he?! Mijn vriend houdt niet van zongedroogde tomaat (why?) dus kan het helaas niet zo vaak eten. Als er vriendinnen komen maak ik het wel altijd, vind het echt zo lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 10:56

Laat ik er toevallig nou wel voor gestudeerd hebben, althans ik zou deels op promoveren.;-) Kanker is in bepaalde vormen zelfs een bijna geheel westers fenomeen, wat puur ligt aan de slechte eet- en leefgewoonte van de patiënt die het heeft gekregen; denk hierbij aan lever-maag-(darm)kanker. Een substantieel deel van de bevolking in de westerse maatschappij leeft ongezond in de breedste zin van het woord en is daardoor vatbaarder voor bepaalde soorten kanker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 20:57

Guattari schreef:Laat ik er toevallig nou wel voor gestudeerd hebben, althans ik zou deels op promoveren.;-) Kanker is in bepaalde vormen zelfs een bijna geheel westers fenomeen, wat puur ligt aan de slechte eet- en leefgewoonte van de patiënt die het heeft gekregen; denk hierbij aan lever-maag-(darm)kanker. Een substantieel deel van de bevolking in de westerse maatschappij leeft ongezond in de breedste zin van het woord en is daardoor vatbaarder voor bepaalde soorten kanker.

Zie je nou! Ik had geen goede onderbouwing - want niet voor geleerd - maar hier het antwoord. Tnx!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  aniet wo 9 maa 2011 - 2:43

Ik ben wel benieuwd naar het recept van die pasta. smile
Kan iemand die hier voor me plaatsen,of via Pm sturen?
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 3:40

Jen_ schreef:
Guattari schreef:Laat ik er toevallig nou wel voor gestudeerd hebben, althans ik zou deels op promoveren.;-) Kanker is in bepaalde vormen zelfs een bijna geheel westers fenomeen, wat puur ligt aan de slechte eet- en leefgewoonte van de patiënt die het heeft gekregen; denk hierbij aan lever-maag-(darm)kanker. Een substantieel deel van de bevolking in de westerse maatschappij leeft ongezond in de breedste zin van het woord en is daardoor vatbaarder voor bepaalde soorten kanker.

Zie je nou! Ik had geen goede onderbouwing - want niet voor geleerd - maar hier het antwoord. Tnx!

You're welcome.smile Iedereen heeft (goedaardige) cellen in zich, die kunnen veranderen in kwaadaardige cellen. Dit kan echter bij bepaalde soorten kanker alleen als dit wordt gestimuleerd door ongezond gedrag, zoals uren onbeschermd in de zon zitten, roken tot je erbij neervalt, zuipen tot je in een delirium raakt etc etc. Als je dat met enige regelmaat tot vaak doet, hoef je niet meer zo oud te zijn om kanker te krijgen. Oftewel: alles waar 'te' voor staat kan schadelijk zijn en kanker stimuleren. Borstkanker is bijvoorbeeld weer meer erfelijk bepaald, maar dat gaat dus lang niet bij alles op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 4:12

aniet schreef:Ik ben wel benieuwd naar het recept van die pasta. smile
Kan iemand die hier voor me plaatsen,of via Pm sturen?

op www.alberalbarda.nl staat het recept!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  aniet wo 9 maa 2011 - 4:16

Dankjewel,Jen! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie wo 9 maa 2011 - 10:00

Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:01

Nathalie schreef:Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Natuurlijk wist ik dat Very Happy Kan niet wachten, ben heel benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:06

Nathalie schreef:Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Jaaaa! Duurt lang Wink!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie wo 9 maa 2011 - 10:22

appeltje schreef:
Nathalie schreef:Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Jaaaa! Duurt lang Wink!

Ik kan ook niet wachten.

Heb trouwens vorige week bij een 2ehands boekenwinkel een kookboek van Jamie oliver gekocht. Hij kookt ook graag puur en vers dus voor die paar euro maar meegenomen. Wel jammer dat hij bij de toetjes/taartjes suiker en meel gebruikt.

En bij bij de boekendump hebben ze voor 4 euro een kookboek over Spelt!

Echt heel leuk, taartjes, koekjes, bladerdeeg en brood. Allemaal lekkerere recepten met speltmeel.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:28

Nathalie schreef:
appeltje schreef:
Nathalie schreef:Wisten jullie dat er in Mei een kookboek van amber uitkomt. Dat lijkt me nou echt leuk, omdat veel producten mij onbekend zijn.

Jaaaa! Duurt lang Wink!

Ik kan ook niet wachten.

Heb trouwens vorige week bij een 2ehands boekenwinkel een kookboek van Jamie oliver gekocht. Hij kookt ook graag puur en vers dus voor die paar euro maar meegenomen. Wel jammer dat hij bij de toetjes/taartjes suiker en meel gebruikt.

En bij bij de boekendump hebben ze voor 4 euro een kookboek over Spelt!

Echt heel leuk, taartjes, koekjes, bladerdeeg en brood. Allemaal lekkerere recepten met speltmeel.

Die recepten van Jamie kun je toch ook een beetje aanpassen en dan speltmeel of boekweitmeel gebruiken? Suiker is nooit goed, maar je kunt wel een ruwere variant kiezen en misschien de hoeveelheid iets aanpassen?

Ik wist nog niet dat Amber met een kookboek komt, wel leuk!! Ben erg benieuwd en denk dat het wel een goede inspiratie kan zijn, nu vind ik het toch nog wel lastig hoor...

Merk wel dat mijn lichaam al anders reageert op eten. Gister ging ik eten bij een vriendin en die had pasta gemaakt, witte pasta, wel met allemaal groenten enzo, maar toch reageerde mijn hele lijf zo fout op die witte pasta... Buik helemaal opgezet enzo. Wel goed opzich, want dit stimuleert me om volkorenpasta en brood te blijven gebruiken en boekweitmeel e.d. Ik vind het daarnaast ook véél lekkerder (wist ik helemaal niet smile

Maar hoe kun je dat oplossen met etentjes bij mensen thuis? Ik wil liever niet zo'n zeur zijn die zegt: ik eet dit niet, ik eet dat niet... laughcry (gezond eten in een restaurant valt me trouwens alles mee! Ik kies nu steeds voor een soepje en dan een voorgerecht erbij. ik dacht altijd: getver een salade, dat is zonde in een restaurant, maar ik heb juist ondervonden hoe lekker ze die dingen kunnen klaarmaken en daar haal ik weer inspiratie uit! Salades kunnen echt heel goed en vullend zijn, weer wat geleerd Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 21:29

Ik ben ook erg benieuwd naar haar kookboek. Mijn inspiratie begint wel een beetje op te raken en steeds hetzelfde gaat ook wel vervelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ugly Betty vr 11 maa 2011 - 1:31

Leuk dat receptenboek! Ik ben de laatste tijd niet meer zo goed bezig en ik merk dat ik moe ben... Heeft iemand nog een goed weekmenu die je hier wil plaatsen? Misschien motiveert het mij weer smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Inge di 15 maa 2011 - 2:34

Zelf doe ik hier niet aan, lees wel met jullie mee en misschien ga ik mij er ook wel eens in verdiepen.
Maar van Amber moet je zuurdesembrood eten toch?
Nu heb ik afgelopen zondag bij Borrels & bites biologisch zuurdesembrood gegeten (tip voor als je in de buurt van Zwolle woont om daar te lunchen :P). Maar dat vond ik echt heel lekker.
Kopen jullie dit brood bij de natuurwinkel? Of is het ook te koop bij een goede bakker? Bakker bart?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:19

Inge schreef:Zelf doe ik hier niet aan, lees wel met jullie mee en misschien ga ik mij er ook wel eens in verdiepen.
Maar van Amber moet je zuurdesembrood eten toch?
Nu heb ik afgelopen zondag bij Borrels & bites biologisch zuurdesembrood gegeten (tip voor als je in de buurt van Zwolle woont om daar te lunchen :P). Maar dat vond ik echt heel lekker.
Kopen jullie dit brood bij de natuurwinkel? Of is het ook te koop bij een goede bakker? Bakker bart?
Ligt echt aan de bakker, de ene heeft het wel de andere niet. Natuur/Biologische winkels hebben het altijd wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Inge di 15 maa 2011 - 10:52

Dank je voor je antwoord
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 16 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum