Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 9 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SoGood wo 26 jan 2011 - 22:58

Ojee.. Very Happy Hier was ik al bang voor, ik moet echt gaan minderen want per dag krijg ik minstens 15 van die zoetstoftabletten binnen.

Bedankt iig voor je info Jen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 23:07

Sogood schreef:Ojee.. Very Happy Hier was ik al bang voor, ik moet echt gaan minderen want per dag krijg ik minstens 15 van die zoetstoftabletten binnen.

Bedankt iig voor je info Jen.

Graag gedaan! Je kan het wel hoor! Tenminste als ik het al kan Very Happy Ik dronk vroeger in elke kop thee 3 theelepels suiker. Ik ben er 'gewoon' mee gestopt van de 1 op de andere dag. De theesmaak was in het begin wennen natuurlijk, maar nu vind ik het zelfs weer lekker. Ik ging gewoon opzoek naar leuke aparte thee-en bij de groene winkel. Lekkere kruidenthee-en enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SoGood wo 26 jan 2011 - 23:10

Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ojee.. Very Happy Hier was ik al bang voor, ik moet echt gaan minderen want per dag krijg ik minstens 15 van die zoetstoftabletten binnen.

Bedankt iig voor je info Jen.

Graag gedaan! Je kan het wel hoor! Tenminste als ik het al kan Very Happy Ik dronk vroeger in elke kop thee 3 theelepels suiker. Ik ben er 'gewoon' mee gestopt van de 1 op de andere dag. De theesmaak was in het begin wennen natuurlijk, maar nu vind ik het zelfs weer lekker. Ik ging gewoon opzoek naar leuke aparte thee-en bij de groene winkel. Lekkere kruidenthee-en enzo.

Ik ga het gewoon proberen! Ik heb altijd wel de apartere soorten thee dus het moet gewoon wennen. Ik ga even doorzetten en laat je volgende week weten hoe het is gegaan. Wat vindt Amber eigenlijk van honing?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 23:43

Sogood schreef:
Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ojee.. Very Happy Hier was ik al bang voor, ik moet echt gaan minderen want per dag krijg ik minstens 15 van die zoetstoftabletten binnen.

Bedankt iig voor je info Jen.

Graag gedaan! Je kan het wel hoor! Tenminste als ik het al kan Very Happy Ik dronk vroeger in elke kop thee 3 theelepels suiker. Ik ben er 'gewoon' mee gestopt van de 1 op de andere dag. De theesmaak was in het begin wennen natuurlijk, maar nu vind ik het zelfs weer lekker. Ik ging gewoon opzoek naar leuke aparte thee-en bij de groene winkel. Lekkere kruidenthee-en enzo.

Ik ga het gewoon proberen! Ik heb altijd wel de apartere soorten thee dus het moet gewoon wennen. Ik ga even doorzetten en laat je volgende week weten hoe het is gegaan. Wat vindt Amber eigenlijk van honing?

Is goed, ben benieuwd! Honing is OK! Of Agarvesiroop. Het moet wel ruwe honing zijn. Ik heb de mijne bij de groene winkel gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Caro do 27 jan 2011 - 0:44

Ik_zelf_87 schreef:
Jen_ schreef:Ik bak alles in olijfolie.

Dat doe ik ook.. behalve het vlees want dat gaat vreselijk spetteren en dat bakken wij wel gewoon in bakboter smile

Oja ik drink al geen melk meer maar dat is puur omdat ik er niet tegen kan (lactose-intolerantie) en ik heb mijn vriend gisteren even verteld dat melk met extra calcium alleen maar slecht is omdat je én geen calcium nodig hebt én er dik van word..zijn reactie zal ik nooit vergeten haha hij wil namelijk absoluut niet dik worden (hij staat ook zeker elke maand op de weegschaal haha)

Nou, je lichaam heeft wel calcium nodig hoor. Maar je kan het uit andere voedselbronnen halen dan melk. Een simpele vervanger is al bijvoorbeeld biologiosche yoghurt..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet do 27 jan 2011 - 1:19

@ Jen_: Haha neeee hij wou melk meteen skippen 👅 Maar ik zit inderdaad al een paar weken te denken aan soja-melk!

@ Caro: Biologische yoghurt zeg je...ik ga straks meteen even kijken! Dat doet mij trouwens meteen denken aan 'Arla' van die reclame met dat jongetje angel
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  minoessepoes do 27 jan 2011 - 2:28

Melk is voor kalfjes, maar yoghurt is wel goed? Dat wordt toch ook gemaakt van melk?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Daarnaast vraag ik me af, willen jullie dit echt voor de rest van je leven gaan doen, dus een nieuwe levensstijl, of is het tijdelijk om wat af te vallen en je even wat beter te voelen/je lichaam schoon te maken?
Ik vind het namelijk allemaal nogal rigoureus overkomen en krijg het idee dat het voor de meeste mensen ( natuurlijk zijn er mensen die het wel blijven doen) een hype is waar ze aan mee doen, even heel fanatiek en dat dan over een maand of wat het boek in de kast beland en langzaam aan alle dingen vergeten worden. Net zoals je vaak met allerlei diëten en nieuwe eetstijlen hoort. Nu heb ik het boek niet gelezen dus kan ik er niet over oordelen, alleen aan de hand van wat ik hier lees, maar ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, denken jullie dit echt jaren zo te gaan doen? Gewoon nieuwsgierigheid hoor!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Caro do 27 jan 2011 - 3:30

Dat heb ik mezelf ook al eens afgevraagd Minous. En ja: ik denk wel dat ik dit lang kan volhouden. het voelt heel natuurlijk ana: ik hoef er niet uitgebreid bij na te denken en het zijn vrij simpele aanpassingen. De grootste is eigenlijk dat je geen brood meer mag/ moet eten. Voor de rest: veel drinken/ weinig tot geen suiker deed ik al.

Ik ben afgebracht van die eeuwige light-hype.. waardoor je continue karton aan het eten bent..

Dus het voelt niet als een gigantische grote switch aan. Wel voel je je er lekkerder door: en zodra je dus profijt merkt en ziet van keuzes die je maakt is het natuurlijk makkerlijker vol te houden. En ik merk ook al snel resultaat: dus niet pas na 6 weken dat je iets merkt.
Ohh en heel fijn: je hebt geen honger :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:50

Dat van yoghurt vind ik inderdaad ook een beetje raar. Als geen 'bekers' koemelk meer wil binnen krijgen zou ik ook de yoghurt van alpro nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:13

Ik gebruik zelf agavesiroop om iets te zoeten. Dit doe ik bijvoorbeeld ook door de couscous en de Yoghurt. Thee zoet ik nooit, dat drink ik gewoon zo. Een van mijn oppasgezinnen (welke ook heel bewust eten) gebruikt die agavesiroop ook voor hun kinderen. Daar heb ik het van.
Ik heb bij de biowinkel ook allemaal lekkere kruidenthee gevonden. Normaal haalde ik die bij Dille en Kamille.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:06

minoessepoes schreef:Melk is voor kalfjes, maar yoghurt is wel goed? Dat wordt toch ook gemaakt van melk?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Daarnaast vraag ik me af, willen jullie dit echt voor de rest van je leven gaan doen, dus een nieuwe levensstijl, of is het tijdelijk om wat af te vallen en je even wat beter te voelen/je lichaam schoon te maken?
Ik vind het namelijk allemaal nogal rigoureus overkomen en krijg het idee dat het voor de meeste mensen ( natuurlijk zijn er mensen die het wel blijven doen) een hype is waar ze aan mee doen, even heel fanatiek en dat dan over een maand of wat het boek in de kast beland en langzaam aan alle dingen vergeten worden. Net zoals je vaak met allerlei diëten en nieuwe eetstijlen hoort. Nu heb ik het boek niet gelezen dus kan ik er niet over oordelen, alleen aan de hand van wat ik hier lees, maar ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, denken jullie dit echt jaren zo te gaan doen? Gewoon nieuwsgierigheid hoor!

Ik snap wel hoor, waarom jij je dit afvraagt (sorry als de t daar niet hoort) ik heb SB gedaan, (daarmee 4 kilo afgevallen) maar SB is amper vol te houden, ik had de hele dag honger. En SB is ronduitslecht met haar zogenaamd veranwoorde tussendoorjes als eierkoeken en alle lightproducten. Ik doe dit 'dieet' nu zo'n 4 maanden denk ik, en het is gewoon vol te houden. Ik zet dieet ook tussen haakjes omdat ik het niet als een dieet zie, maar als een levensstijl. Of in ieder geval een voedingsstijl. Ik kan voor mezelf ook nooit meer terugvallen op sultana's/eierkoeken/ontbijtkoek als tussendoortje omdat het ook gewoon niks voor je doét. Ik weet nu door het boek wat wel en niet goed voor mij is, dus denk dat ik dit mijn hele leven vol kan houden ja. En als ik zin heb om naar de Mac te gaan (bijvoorbeeld voor ik een biosje pak) of een patatje mét wil eten, dan doe ik dat gewoon. Voel ik me ook niet schuldig over, want de basis is goed.

Het is meer een eyeopener voor mij geweest, hoeveel slechte dingen ik wel niet at, waarvan anderen, het voedingscentrum notabene mij altijd hebben verteld dat het goed voor je was. Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe ik voor de gek gehouden ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 0:44

Sogood schreef:
Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ojee.. Very Happy Hier was ik al bang voor, ik moet echt gaan minderen want per dag krijg ik minstens 15 van die zoetstoftabletten binnen.

Bedankt iig voor je info Jen.

Graag gedaan! Je kan het wel hoor! Tenminste als ik het al kan Very Happy Ik dronk vroeger in elke kop thee 3 theelepels suiker. Ik ben er 'gewoon' mee gestopt van de 1 op de andere dag. De theesmaak was in het begin wennen natuurlijk, maar nu vind ik het zelfs weer lekker. Ik ging gewoon opzoek naar leuke aparte thee-en bij de groene winkel. Lekkere kruidenthee-en enzo.

Ik ga het gewoon proberen! Ik heb altijd wel de apartere soorten thee dus het moet gewoon wennen. Ik ga even doorzetten en laat je volgende week weten hoe het is gegaan. Wat vindt Amber eigenlijk van honing?

Dag 2: Bah, ik moet nog erg wennen maar ik zet door. Het is wel te doen maar thee smaakt gewoon minder lekker, de lol is er vanaf. Very Happy

Ik hou van cappuchino en cafe latte, die drink ik echt met 2 zoetjes anders vind ik het echt niet lekker. Maaar, ik drink dat maar 2 keer per week ofzo. Scheelt weer.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:06

Goed bezig Sogood! Joh ik drink elke werkdag 1 cappuccino mét echte melk en 1 zoetje. Slecht he? haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  SoGood vr 28 jan 2011 - 4:06

Jen_ schreef:Goed bezig Sogood! Joh ik drink elke werkdag 1 cappuccino mét echte melk en 1 zoetje. Slecht he? haha

Haha, ik zal niks door vertellen aan Amber. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Feline vr 28 jan 2011 - 4:37

Ik wil ook een beetje de richtlijnen van Amber gaan volgen. Ik at sowieso al niets wits (pasta, rijst, brood) maar eet nu alleen maar vezelrijke crackers bij de lunch. Voor de afwisseling heb ik net een halfje zuurdesem gekocht (€1,20), een zakje havermoutvlokken met gedroogd fruit (€0,99 per 100gram), kaneelamandelen (€1,85 per 100gram) en volkorenrijstwafels (gratis, vergeten aan te slaan kwam ik net achter) Ben wel benieuwd of jullie ongeveer hetzelfde betalen. Die kaneelamandelen zijn trouwens echt goddelijk! Vind 't soms wel lastig om een beetje afwisseling te houden zonder dat het niet meer te betalen is. Zag namelijk ook lekkere gezonde cruesli maar die kostte €5 per zak.. vond ik vrij veel.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:07

Ik heb al twee dagen geen vlees gegeten nerd haha.. Ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen. Ben benieuwd hoelang die gevoel blijft.. en of ik nooit meer vlees ga eten.. (kan het me haast niet voorstellen, want als ik ga uit eten vind ik een kogelbiefstukje toch wel errug lekker Wink )

Verder eet ik ook al 2 dagen niet light.. heb alle light rommel de deur uit gedaan.. Voel me serieus na 2 dagen al kiplekker!! zo raar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:27

Waarom nemen jullie zoetjes ipv suiker?
1 klontje zitten "maar" 16-20 kcal in en zoetjes is zo chemisch brrr.


Ik heb het boek ook besteld maar moet om 1 of andere vage reden nog 1,5 week wachten. Wilde juist volgende week in de avonddienst van mijn man eens een goed begin maken.

Wat zegt Amber over dadels en rozijnen? Mogen die wel of is dat te?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:55

Punk'd schreef:Ik heb al twee dagen geen vlees gegeten nerd haha.. Ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen. Ben benieuwd hoelang die gevoel blijft.. en of ik nooit meer vlees ga eten.. (kan het me haast niet voorstellen, want als ik ga uit eten vind ik een kogelbiefstukje toch wel errug lekker Wink )

Verder eet ik ook al 2 dagen niet light.. heb alle light rommel de deur uit gedaan.. Voel me serieus na 2 dagen al kiplekker!! zo raar Very Happy

Goed zo!!!! Ja je voelt het al snel he? Ik ook tenminste!

@Coco gewone suiker ipv zoetjes is inderdaad beter. Maar dan absoluut geen witte suiker, maar bruine suiker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 vr 28 jan 2011 - 21:38

ben ook fanatiek begonnen en vind het gewoon leuk om zo gezond mogelijk te eten! vanmiddag ga ik groentesappen maken dus ben benieuwd!

wel moet ik oppassen dat ik niet te enthousiast te vaak noten neem als tussendoortje maar juist groentes!(noten zijn zo lekker smile)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 za 29 jan 2011 - 5:11

hee probeerde et zo een groentesapje te maken met een staafmixer maar het is meer een prakje .Ik heb er een klein beetje water bij gedaan maar dat is ook het enige wat vloeibaar is .

waar maken jullie je sapjes mee?( werkt een sapcentrifuge beter?)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:00

Bluuuuh, wat is een avocado vies :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:02

Ik heb net een biologisch volkorenbroodje op met een biologisch vrije uitloop ei (ik voel me een echte dierenvriend nerd )


En het was lekker om weer eens een volkorenbroodje te eten na 4 dagen volkoren crackers :P

Ik ben trouwens sinds woensdag (toen ik begon) al 1 kg kwijt Very Happy (mooi meegenomen!)


Laatst aangepast door Punk'd op za 29 jan 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:03

Reva schreef:Bluuuuh, wat is een avocado vies :shock:

Ieehw dat lust ik ook echt niet.. bleeughh ik krijg er al rillingen van als ik het lees hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 za 29 jan 2011 - 23:08

ik vind het ook heeeel vies bleeh
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:11

Haha, ow gelukkig, ik dacht dat iedereen het lekker vond! :P

Zijn er nog mensen met weeklijstjes/eetlijstjes? Ik ben zo inspiratieloos qua avondeten Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 9 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum