Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezin met 12 kinderen.. pffff...

+36
Muurvlindertje
Tiana
Minx
Tania
Bacio
Clapperdie
Niki
CCC
Sarah1985
Annie24
Lindsya
Sylvana
Liadan
Atelier Madame
Lejow
Darius
loesje
Bubbelicious
Siem
schuddebuikje
Highway
xxjojootjexx
Printje
Roza
Jazzlyn
Zininzon
SarahKey
Flower_L
Jeanette
Blond
Pandora
Kamperseboekenwurm
kwak
Fiebje
sabje
Annemie
40 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 4 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  Sylvana za 17 dec 2011 - 5:35

Rejoy. schreef:
Sylvana schreef:
Rejoy. schreef:
Darius schreef:
Darius schreef:O, ik zit nu net even de eerste aflevering te kijken. Mijn eerste reactie was: beetje tokkie, maar dat komt ook wel door het accent van beide families. Ik vind die Surinaamse vader wel grappig, hij is heel serieus volgens mij.

Verder hoorde ik dat er nog iemand van 27 thuis woont? Dat vind ik ook wel erg bijzonder. En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd hoe ze het financieel redden!

Ik begon over de Tokkie, en zoals je kunt lezen was dat gewoon mijn eerste gedachte, mijn eerste reactie, en dat komt dus waarschijnlijk door het accent, waarom ik dat denk.

plus de namen van een aantal kinderen, het opscharrelen van die tafel op straat, de inrichting van het huis, het halve werk met verven, komt bij mij toch wel een béétje tokkie over.

Jaaa dat maakt het inderdaad meteen een Tokkie familie laughcry .

Je kunt ook lopen zeiken, daardoor komt het gezin bij mij wat tokkie over, kan toch?

laughcry

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 4 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  CCC za 17 dec 2011 - 6:13

Uiteraard heb ik het deze week ook gezien... Vind het best apart dat het ene gezin in een klein appartement zoveel kids heeft, maar moet zeggen dat ik het tot nu toe altijd rustig vind verlopen bij dat gezin. Ik dacht nl. bij afl. 1 al van OMG die buren... Die zullen het nooit stil hebben in huis smile Maar ja, je weet nooit of dit de dagelijkse werkelijkheid is...

Surinaamse gezin lijkt het allemaal wat beter op orde te hebben qua ruimte in huis in elk geval, wat me daar wel opvalt elke keer is dat iedereen daar maar wat rondhangt op die bank... Ze lieten wel een zaterdagavond zien met muzikaliteit, maar vraag me af wat er werkelijk word ondernomen met de kids in het dagelijkse leven behalve buitenspelen, eten, hangen, tv kijken en soms naar de stad.

Moet er zelf trouwens niet aan denken, mijn lichaam zou het niet eens aankunnen en daarbij al dat geld wat je nodig hebt. Vraag me dan ook echt af, hoe het zit met de financiele situatie...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niki za 17 dec 2011 - 6:42

Een van de dochters bij het Surinaams gezin speelt viool. Ik neem aan dat ze dan vioolles heeft. Ze zei ook dat ze nu op hiphopviool zit. Dus wie weet hebben sommige wel een hobby..

Ik vind het wel een leuk programma.. Petje af voor de moeders!! Very Happy
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Clapperdie zo 18 dec 2011 - 8:34

Ik vind het leuk om te kijken!

Ik snap niet dat de gemeente het toestaat om met 14 personen in zo;n klein flatje te wonen (veiligheid) Zulke mensen moeten toch gewoon een eengezinswoning aangeboden krijgen? Ik ga er vanuit dat het socialehuur is waar ze in wonen. De huur wordt dan misschien wel iets hoger maar aangezien ze oudere kinderen hebben kunnen die best bijdragen daaraan. Al snap ik uberhaubt niet waarom je als je 27 bent nog thuis woont als de ruimte zo enorm beperkt is!

Jammer dat het maar 2 weken is.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 19 dec 2011 - 3:57

Ik vind het leuk dat in aflevering 4 die oudere meiden uit het surinaamse gezin aan het woord komen, leuk om te zien wat hun mening is over het grote gezin smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sarah1985 ma 19 dec 2011 - 7:48

snap niet dat jullie het zo vreemd vinden dat iemand van 27 nog thuis woont, mijn ene broer was 28 toen die uit huis ging. En mijn andere broer 27 en die is nu 32 en woont nu weer (tijdelijk) thuis
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Bacio ma 19 dec 2011 - 7:51

Sarah in principe ben je natuurlijk gewoon volwassen en heb je dan allang een baan. Dan is t op zich logisch dat je een keer het huis uitgaat, al helemaal als je je slaapkamer moet delen met 5(!!) anderen. Je hebt dan totaal geen privacy. Ik ben zelf ook 28 en moet er niet aan denken om mn kamer te moeten delen met 5 kinderen (want dat zijn de meesten).

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Tania ma 19 dec 2011 - 7:55

Bacio schreef:Sarah in principe ben je natuurlijk gewoon volwassen en heb je dan allang een baan. Dan is t op zich logisch dat je een keer het huis uitgaat, al helemaal als je je slaapkamer moet delen met 5(!!) anderen. Je hebt dan totaal geen privacy. Ik ben zelf ook 28 en moet er niet aan denken om mn kamer te moeten delen met 5 kinderen (want dat zijn de meesten).

Maar het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Zij weten niet beter en hebben het nooit anders gehad. Mij lijkt het ook niks hoor, maar als ik in dat gezin was opgegroeid had ik er waarschijnlijk wel anders over gedacht.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Siem ma 19 dec 2011 - 10:12

Niki schreef:Een van de dochters bij het Surinaams gezin speelt viool. Ik neem aan dat ze dan vioolles heeft. Ze zei ook dat ze nu op hiphopviool zit. Dus wie weet hebben sommige wel een hobby..

Betaald door iemand anders overigens ze zat in hollands got talent en haar ouders konden de lessen al langere tijd niet meer betalen en toen heeft een lerares aangeboden haar gratis les te geven.

Ik vraag me een beetje af in hoeverre het echt de werkelijkheid is hierdoor, bij hollands got talent vond ik die vader namelijk echt een rare vent die zijn dochters alleen maar zat te pushen. En nu komt hij alleen maar positief/leuk/gezellig over.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 10:15

Bij dat gezin heb ik soms het idee dat ze meedoen aan dit programma om hun dochters een podium te geven.

En natuurlijk gedragen ze zich iets anders met de camera er bij. Er wordt vast ook het een en ander gevraagd door de productie om dingen beter en mooier in beeld te krijgen en meer te dramatiseren. Het blijft tv en dus een hoop gespeeld.

Gast
Gast

Bericht  Siem ma 19 dec 2011 - 10:39

Daar heb je gelijk in denk ik, ze hebben inmiddels alle talentenjachten op tv wel gehad.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 10:51

sabje schreef:Ik ben het ook aan het kijken. Ik moet er ook niet aan denken. Alleen al de namen en de geboortedag opnoemen pffff.

Hoezo dit? Je kunt toch ook vast wel geboortedata en namen van meer dan 12 mensen om je heen onthouden? Mijn moeder komt uit een gezin van 12 en die zijn dan weer getrouwd, hebben kinderen. We gaan niet met iedereen om maar van veel weet ik de geboortedatum wel en ik kan zo de hele familie opnoemen...

chococupcake schreef:Moet er zelf trouwens niet aan denken, mijn lichaam zou het niet eens aankunnen en daarbij al dat geld wat je nodig hebt. Vraag me dan ook echt af, hoe het zit met de financiele situatie...

Mijn oma heeft het leven geschonken aan 13 kinderen en had een prachtig figuur. Of bedoel je jouw lijf specifiek? Want in principe is het gewoon de natuur en zou het mogelijk moeten zijn natuurlijk...

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 19 dec 2011 - 10:58

Hoe vaker ik het kijk hoe leuker ik de gezinnen vind. Ik vind die Surinaamse vader een leuke man/vader. Ik zou serieus gek worden als alle kinderen tegelijkertijd in een slaapkamer wilden komen helpen hahaha en hij lostte het leuk op. En die andere vader haha moeder lekker nachtje weg en hij alleen met de kids.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 10:59

Zusje, dat was ik mij ook aan het bedenken. Ik weet ook de geboortedata van al mijn oppaskinderen, van nu en van de afgelopen jaren, inc hun ouders. En ook van mijn broers, zussen e.d.

Laatst aangepast door Smikkell op ma 19 dec 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 11:16

Smikkell schreef:Zusje, dat was ik mij ook aan het bedenken. Ik weet ook de geboortedate van al mijn oppaskinderen, van nu en van de afgelopen jaren, inc hun ouders. En ook van mijn broers, zussen e.d.

Precies, ik vind sommige reacties wat overdreven in dit topic Very Happy. Ik heb het verder niet gezien trouwens. Zoals ik al zei; mijn moeder komt uit een gezin van 12. Volgens haar echt niet altijd leuk maar goed, dat was sowieso ook een heel andere tijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 22:44

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Zusje, dat was ik mij ook aan het bedenken. Ik weet ook de geboortedate van al mijn oppaskinderen, van nu en van de afgelopen jaren, inc hun ouders. En ook van mijn broers, zussen e.d.

Precies, ik vind sommige reacties wat overdreven in dit topic Very Happy. Ik heb het verder niet gezien trouwens. Zoals ik al zei; mijn moeder komt uit een gezin van 12. Volgens haar echt niet altijd leuk maar goed, dat was sowieso ook een heel andere tijd.

Die reactie is denk ik op het feit dat de ouders zélf niet alle data wisten op te noemen. Die zaten stotterend en nadenkend op te sommen, om vervolgens te zeggen: "ooo nee, voor de 27e komt eerst nog op de 19e in januari die en dán pas Jeffrey" (bijwijzevan). Ik vond het ook vrij merkwaardig, aangezien 12 data niet zo heel veel is en dan ook nog van je eigen kids.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 29 dec 2011 - 7:54

morgen heeft het ene gezin een nieuwtje.... het zal toch geen 13e worden??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 7:56

Fairytale schreef:morgen heeft het ene gezin een nieuwtje.... het zal toch geen 13e worden??
Had wel verwacht dat ze zo iets in het programma zouden brengen. Trekt kijkers. Is vast iets anders. Ik ga eens wat afleveringen terug kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 21:57

ik heb ze tot nu toe allemaal teruggekeken moet alleen die van gisteren nog als het goed is, moet wel zeggen dat ik me lichtelijk irriteer aan die Kimberly. En die andere ouders maar klagen dat ze geen geld hebben dat het allemaal zo duur is maar ze gaan wel een kerstsingle + clip opnemen en bijpassende kleding gekocht. Ja dat snap ik dan niet hoor.

Gast
Gast

Bericht  Tiana do 29 dec 2011 - 22:03

Fairytale schreef:morgen heeft het ene gezin een nieuwtje.... het zal toch geen 13e worden??

Dat dacht ik ook :o
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Clapperdie vr 30 dec 2011 - 0:26

Lily schreef:ik heb ze tot nu toe allemaal teruggekeken moet alleen die van gisteren nog als het goed is, moet wel zeggen dat ik me lichtelijk irriteer aan die Kimberly. En die andere ouders maar klagen dat ze geen geld hebben dat het allemaal zo duur is maar ze gaan wel een kerstsingle + clip opnemen en bijpassende kleding gekocht. Ja dat snap ik dan niet hoor.

+1!! Wat een irritant kind is dat zeg.

Verder vind ik het echt een leuk programma. Jammer dat vandaag de laatste aflevering is.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 2:33

Zit ze nu van deze week terug te kijken en inderdaad die Kimberley pffff
'Ik zie toch niets, ik hoef niets, ik vind dat allemaal nie mooi' Blegh

En dan zegt moeder: Kimberley is mijn winkelmaatje.. Nou ik snap niet waarom whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 2:37

Haha, moeder houdt niet van kerkmuziek, wel van 'Mariah Kerrie' :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 2:40

Lily schreef:ik heb ze tot nu toe allemaal teruggekeken moet alleen die van gisteren nog als het goed is, moet wel zeggen dat ik me lichtelijk irriteer aan die Kimberly. En die andere ouders maar klagen dat ze geen geld hebben dat het allemaal zo duur is maar ze gaan wel een kerstsingle + clip opnemen en bijpassende kleding gekocht. Ja dat snap ik dan niet hoor.
Houd er rekening mee dat het programma vast ook een deel bijdraagt. Zo zijn beide gezinnen dit jaar voor het eerst op vakantie geweest en knappen ze beiden een kamer op. Vast geen toeval.
Dat ze geen geld hebben betekent natuurlijk ook niet dat ze niet eens een keer lol mogen maken. Muziek is hun leven, dus ik snap hun keus eigenlijk wel.

Ik vind elke drie weken meer dan 60 euro uitgeven aan je nagels vreemder.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 2:42

Stylegirl schreef:

Dat dacht ik ook :o
Ging dat niet over die clip?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: