Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezin met 12 kinderen.. pffff...

+36
Muurvlindertje
Tiana
Minx
Tania
Bacio
Clapperdie
Niki
CCC
Sarah1985
Annie24
Lindsya
Sylvana
Liadan
Atelier Madame
Lejow
Darius
loesje
Bubbelicious
Siem
schuddebuikje
Highway
xxjojootjexx
Printje
Roza
Jazzlyn
Zininzon
SarahKey
Flower_L
Jeanette
Blond
Pandora
Kamperseboekenwurm
kwak
Fiebje
sabje
Annemie
40 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 3 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 1:42

Ik geloof nooit dat mijn lichaam dat zou trekken...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 3 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  Darius za 17 dec 2011 - 1:53

O, ik zit nu net even de eerste aflevering te kijken. Mijn eerste reactie was: beetje tokkie, maar dat komt ook wel door het accent van beide families. Ik vind die Surinaamse vader wel grappig, hij is heel serieus volgens mij.

Verder hoorde ik dat er nog iemand van 27 thuis woont? Dat vind ik ook wel erg bijzonder. En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd hoe ze het financieel redden!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 1:57

Die surinaamse familie vind ik wel leuk! Die andere familie vind ik inderdaad wel een beetje tokkie. Volgens mij zijn ze in de tweede aflevering de muur aan het verven met lakverf, gewone zijdeglans zeg maar :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 17 dec 2011 - 2:04

Ik ga het ook eens even terug kijken, ben benieuwd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 2:18

Ik ben ook heel benieuwd hoe je zoiets financieel nog kan redden.... en verder vind ik het zielig dat er zoveel kinderen op 1 kamer slapen, maar aan de andere kant vroeger deden ze niet anders..

Wat me wel opvalt tot nu toe gaat het er allemaal zo rustig aan toe, hier in mijn huis is het met 3 kids toch meer rommel en drukker lijkt het wel :-)

vind het wel enorm leuk om te kijken, gewoon lekker binnen kijken in een ander gezin.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame za 17 dec 2011 - 2:26

BeeGee schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe je zoiets financieel nog kan redden.... en verder vind ik het zielig dat er zoveel kinderen op 1 kamer slapen, maar aan de andere kant vroeger deden ze niet anders..

Wat me wel opvalt tot nu toe gaat het er allemaal zo rustig aan toe, hier in mijn huis is het met 3 kids toch meer rommel en drukker lijkt het wel :-)

vind het wel enorm leuk om te kijken, gewoon lekker binnen kijken in een ander gezin.

+1 (maar heb geen kinderen dus bij ons is het niet druk in huis :P)
wel super leuk, vooral het Surinaamse gezin vind ik leuk!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Liadan za 17 dec 2011 - 2:30

Ik vind die surinaamse familie erg leuk. De andere familie vind ik nogal apart. Maar het gaat er wel heel gemoedelijk aan toe bij beide families. En ik vind het ook mooi om te zien dat alle kinderen zo welkom zijn.
Die geverfde muur vond ik trouwens ook raar, lijkt inderdaad zijdeglans of zoiets Laughing en dan de kleuren groen en bruin, haha.
En de ene moeder vertelde dat ze 2 keer door de pil heen zwanger is geworden en dat ze 'm daarna maar helemaal niet meer is gaan slikken, hielp toch niet Very Happy .
Maar ik denk dat ik gek zou worden als ik in zo'n klein appartement/huis met zoveel kinderen zou wonen, nooit even een plekje voor jezelf.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Darius za 17 dec 2011 - 2:33

Nooit een plekje voor jezelf idd. Ik heb die aflevering met die verf nog niet gezien, maar zag in de eerste aflevering wel dat het allemaal wel een likje verf mocht gebruiken....Ik zou trouwens zelf ook gek worden van die keuken en die badkamer, die zijn echt wel heel erg oud! Maar goed, dat heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Sylvana za 17 dec 2011 - 2:39

Ik vind het een heerlijk programma om naar te kijken.

Alleen een beetje jammer dat de Amsterdamse familie hier gelijk tot familie Tokkie wordt gebombardeerd. Ik zie de vergelijking niet?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan za 17 dec 2011 - 2:42

Ik vind het ook geen Tokkie familie, helemaal niet zelfs (ja het enige asociale vind ik dat ze binnen roken). Ik vind wel dat ze een beetje simpele denken over een heleboel. Maar asociaal vind ik ze eigenlijk ook niet (en tokkie staat voor mij toch wel gelijk aan asociaal).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annemie za 17 dec 2011 - 2:45

Ik kijk ook, vind het een leuk programma, maar ik snap ook niet hoe ze dat financieel doen en ik moet er ook niet aan denken 12 kinderen, ik vind 1 kindje af en toe al behoorlijk zwaar, laat staan 12 kinderen, maarja iedereen zijn ding, maar blijkbaar gaat het daar allemaal hartstikke goed.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Lindsya za 17 dec 2011 - 3:52

Ik kijk ook naar het programma. Ik vind het leuk om te kijken. De surinaamse familie vind ik ook het leukste. Ik ben ook zeer benieuwd hoe ze het financieel allemaal doen.
Maar het lijkt me voor het Nederlandse gezin niet altijd makkelijk om met 14 personen in een flat te wonen en zo groot lijkt de flat niet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Annie24 za 17 dec 2011 - 4:09

Annemie schreef:Ik kijk ook, vind het een leuk programma, maar ik snap ook niet hoe ze dat financieel doen en ik moet er ook niet aan denken 12 kinderen, ik vind 1 kindje af en toe al behoorlijk zwaar, laat staan 12 kinderen, maarja iedereen zijn ding, maar blijkbaar gaat het daar allemaal hartstikke goed.

Zij zullen het vast ook zwaar gehad hadden toen al die kindjes nog klein waren. Inmiddels kunnen de meesten veel dingen zelf, dat scheelt al een heleboel natuurlijk Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Lejow za 17 dec 2011 - 4:23

Ik snap nie helemaal dat die gozer van 27 nog thuis woont....
Die kan toch nooit een vriendin mee naar huis nemen (om te 'slapen')
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:24

Ik kijk het ook!

Vind sommige dingen wel heel bijzonder ja, die jongen van 27 die nog thuis woont. En zijn broertje van 24 ook. Zij slapen met 6 jongens op een hele kleine kamer en 's avonds worden de matrassen op de grond gelegd. Die jongen van 24 (of 27 weet het niet meer zeker) belt zijn moeder de hele dag door. Zij vindt dat wel heel gezellig, ik vind dat wel wat vreemd. Denk dat het niet meer dan gezond is dat je op een gegeven moment je eigen plek nodig hebt en niet meer met 5 broertjes op een kamer slaapt omdat het 'zo gezellig is'.

Daarnaast vraag ik mij ook wel af hoe het gemonteerd is. Dat jongste kindje had het zo spaans benauwd en was ook ziek, maar in dezelfde aflevering zie je dat ze de kamer aan het verven zijn (met lak, hahaha) en binnen roken. Dat zet wel meteen een beeld neer. Toch kan dat roken en verven natuurlijk op een heel ander moment gefilmd zijn dan dat het jongetje ziek werd..

Ook doucht dat Amsterdamse gezin alleen in het weekend en doordeweeks alleen wassen, dat vind ik zelf niet zo heel fris. Dat haagse gezin vind ik die vader wel leuk hoor. Uitgebreid koken en veel regels, mama komt me een beetje lui over (maar again: zo kan het ook gemonteerd zijn)..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:25

Lejow schreef:Ik snap nie helemaal dat die gozer van 27 nog thuis woont....

Nee hahaha, sta je te zoenen in de gang kom je die slaapkamer op liggen er 5 jongens je aan te kijken :shock:

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 17 dec 2011 - 4:29

Als ze gaan verven ook, hij verft overal omheen :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:30

Lejow schreef:Als ze gaan verven ook, hij verft overal omheen :P
ja om die grote kast heen he!! echt humor :-)

Gast
Gast

Bericht  Darius za 17 dec 2011 - 4:34

Darius schreef:O, ik zit nu net even de eerste aflevering te kijken. Mijn eerste reactie was: beetje tokkie, maar dat komt ook wel door het accent van beide families. Ik vind die Surinaamse vader wel grappig, hij is heel serieus volgens mij.

Verder hoorde ik dat er nog iemand van 27 thuis woont? Dat vind ik ook wel erg bijzonder. En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd hoe ze het financieel redden!

Ik begon over de Tokkie, en zoals je kunt lezen was dat gewoon mijn eerste gedachte, mijn eerste reactie, en dat komt dus waarschijnlijk door het accent, waarom ik dat denk.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 17 dec 2011 - 4:51

Lejow schreef:Ik snap nie helemaal dat die gozer van 27 nog thuis woont....

Dan gaat die jongen toch bij die vriendin 'slapen' :P

Mijn oude buurjongen is 27 en woont ook nog thuis en de buurjongen aan de andere kant is nu 26 en woont ook nog thuis. Ze hebben allebei geen broers/zussen, dus hebben het goud goed thuis. Gewoon een full time baan en het geld kan allemaal worden gespaard, want kosten voor een eigen huis, verzekeringen enzo hebben ze niet. Hoogstens dat ze wat geld aan hun ouders af moeten dragen, maar dat zal ook niet overdreven veel als ik die ouders zo inschat. Ze hebben allebei gewoon een vriendin en zullen vast erg creatief zijn met de plaatsen waar ze sex hebben Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 5:09

Darius schreef:
Darius schreef:O, ik zit nu net even de eerste aflevering te kijken. Mijn eerste reactie was: beetje tokkie, maar dat komt ook wel door het accent van beide families. Ik vind die Surinaamse vader wel grappig, hij is heel serieus volgens mij.

Ik begon over de Tokkie, en zoals je kunt lezen was dat gewoon mijn eerste gedachte, mijn eerste reactie, en dat komt dus waarschijnlijk door het accent, waarom ik dat denk.

plus de namen van een aantal kinderen, het opscharrelen van die tafel op straat, de inrichting van het huis, het halve werk met verven, komt bij mij toch wel een béétje tokkie over.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 17 dec 2011 - 5:09

Ik wist gewoon dat ik dat ene meisje uit dat Surinaamse gezin ergens van kende! Maar die heeft meegedaan met Holland Got Talent!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sylvana za 17 dec 2011 - 5:14

Rejoy. schreef:
Darius schreef:

plus de namen van een aantal kinderen, het opscharrelen van die tafel op straat, de inrichting van het huis, het halve werk met verven, komt bij mij toch wel een béétje tokkie over.

Jaaa dat maakt het inderdaad meteen een Tokkie familie laughcry .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sarah1985 za 17 dec 2011 - 5:16

ik kijk het ook, erg leuk om te zien. Dat ene gezin met zn 6en op 1 kamer slapen jemig he. En die moeder steeds zo schreeuwen. Dat andere gezin lijkt me een leuk gezin, alleen vreemd dat ze allemaal plastic bordjes hebben scheelt water zei die man. maar kost toch een vermogen dat plastic?

Hier in de straat woont een gezin met meen 15 kinderen, als die vrouw bevallen is, is ze snel weer zwanger. En zo gaan ze maar door. Ze wil niet aan de pil want mag vanuit hun cultuur niet. De mensen die er naast wonen hebben er heel veel overlast van

En vroeger had ik een vriendin die volgens mij met hun 14en waren en je kon er altijd blijven eten, erg gezellig altijd
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 5:19

Sylvana schreef:
Rejoy. schreef:
Darius schreef:

Jaaa dat maakt het inderdaad meteen een Tokkie familie laughcry .

Je kunt ook lopen zeiken, daardoor komt het gezin bij mij wat tokkie over, kan toch?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: