Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezin met 12 kinderen.. pffff...

+36
Muurvlindertje
Tiana
Minx
Tania
Bacio
Clapperdie
Niki
CCC
Sarah1985
Annie24
Lindsya
Sylvana
Liadan
Atelier Madame
Lejow
Darius
loesje
Bubbelicious
Siem
schuddebuikje
Highway
xxjojootjexx
Printje
Roza
Jazzlyn
Zininzon
SarahKey
Flower_L
Jeanette
Blond
Pandora
Kamperseboekenwurm
kwak
Fiebje
sabje
Annemie
40 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 7 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 7:49

Lekker toch. vind het wel leuk dat die kinderen gewoon lekker mogen knoeien Very Happy.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezin met 12 kinderen.. pffff... - Pagina 7 Empty Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 7:50

Ja knoeien, maar kom op, ze gooiden de rijst door de hele woonkamer heen... dat is toch geen knoeien :P

Ja hoor, ze is zwanger...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 7:51

Dus toch.... nummer 13
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 7:52

Wel jammer dat het afgelopen is, vond het een leuke serie
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 7:53

Ik zeg een nieuwe serie met alleen de familie baumgard en dan rond de geboorte van nummer 13. Ik vraag me namelijk wel af hoe dat in zo'n mega gezin gaat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PluDan vr 30 dec 2011 - 7:59

Fairytale schreef:Ik zeg een nieuwe serie met alleen de familie baumgard en dan rond de geboorte van nummer 13. Ik vraag me namelijk wel af hoe dat in zo'n mega gezin gaat.
Idd want daar ben ik ook heel benieuwd naar. Jammer dat het afgelopen is...

PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:01

Ik heb het paar keer gezien, vind vooral erg leuk om naar fam Baumgard te kijken smile Zo leuk hoe die kinderen met elkaar omgaan, anders dan bij die andere fam vind ik. De vader vind ik ook zo leuk hoe die met zn kinderen omgaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:53

Ik vind Kimberley niet zo vervelend hoor. Ze praat precies zoals haar moeder praat en zoals er tegen haar gesproken wordt, kan je haar niet kwalijk nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 9:41

Smikkell schreef:Ik vind Kimberley niet zo vervelend hoor. Ze praat precies zoals haar moeder praat en zoals er tegen haar gesproken wordt, kan je haar niet kwalijk nemen.

Oh, maar dat vind ik ook irritant. Ik stoor me aan heel die familie. Ik kan het die kinderen inderdaad niet kwalijk nemen, maar het zijn geen mensen die ik graag in mijn omgeving zou hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:50

Ik zit het terug te kijken. Verbaas me toch wel een beetje. ze laat haar nagels voor dik 60 euro (heel lelijk) maken & vervolgens bij de kerstcadeautjes moeten ze alles bij de Wibra halen omdat ze toch wel op de kleintjes moeten letten..... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 4:51

Ik had het idee dat ze der nagels had laten doen van die 'bonus' die haar man gekregen had, waar ze ook de auto van gekocht hadden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  piene1983 di 3 jan 2012 - 4:58

Gisteren zei ik nog tegen mijn vriend dat de Baumgard familie er echt uitzag alsof ze "één" waren. Een hechte gemeenschap waarin iedereen een rol had en zichzelf kon en mocht zijn. De ouderen zorgden her en der voor de kleintjes maar dat was geen must maar een natuurlijk gegeven. Vader vond ik erg leuk met zijn kinderen! De andere familie vond ik minder samen, gek gezegd misschien maar ze gaven een ander gevoel. Misschien ook door het type gezin, de manier waarop zij in het leven stonden.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Bubbelicious di 3 jan 2012 - 5:06

piene1983 schreef:Gisteren zei ik nog tegen mijn vriend dat de Baumgard familie er echt uitzag alsof ze "één" waren. Een hechte gemeenschap waarin iedereen een rol had en zichzelf kon en mocht zijn. De ouderen zorgden her en der voor de kleintjes maar dat was geen must maar een natuurlijk gegeven. Vader vond ik erg leuk met zijn kinderen! De andere familie vond ik minder samen, gek gezegd misschien maar ze gaven een ander gevoel. Misschien ook door het type gezin, de manier waarop zij in het leven stonden.

Ik 'ken' ze nadat ze in het kraamhotel zijn verbleven, van hun 12e kindje. En hoe ze op tv waren, zo waren ze irl ook. Heel erg lief, en beleefd. Vooral de moeder was een heel lief en zachtaardig persoon. Veel mensen blijven me niet bij, maar toen ik ze op tv zag, was het gelijk...hee die ken ik smile
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blair di 3 jan 2012 - 6:34

Mijn zus heeft 8 kindjes. Ik ben al op om 19:00 van eentje (die meteen voor 4 telt).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: