Gezin met 12 kinderen.. pffff...
+36
Muurvlindertje
Tiana
Minx
Tania
Bacio
Clapperdie
Niki
CCC
Sarah1985
Annie24
Lindsya
Sylvana
Liadan
Atelier Madame
Lejow
Darius
loesje
Bubbelicious
Siem
schuddebuikje
Highway
xxjojootjexx
Printje
Roza
Jazzlyn
Zininzon
SarahKey
Flower_L
Jeanette
Blond
Pandora
Kamperseboekenwurm
kwak
Fiebje
sabje
Annemie
40 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...
Ik zou er niet aan moeten denken en zou geloof ik gillend gek worden in zo'n flat met 14 mensen.
Maar vind het wel bijzonder dat er nog zulke grote gezinnen bestaan en leuk om ze is te volgen, ga vanavond ook zeker weer kijken.
Maar vind het wel bijzonder dat er nog zulke grote gezinnen bestaan en leuk om ze is te volgen, ga vanavond ook zeker weer kijken.
Gast- Gast
Even een reminder: het is er NU op op NL 1
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Het dorp waar ik ben geboren en heel lang heb gewoond, daar is het vrij normaal. Daar zijn meerdere gezinnen die bestaan uit 16 kinderen of meer...
Ik zou er niet aan moeten denken
Ik zou er niet aan moeten denken
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
12 kinderen en ze lopen allemaal op vrij nieuwe Nikes.. Dan doen ze het goed!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Och..dat kleine ventje is ziek.
lijkt me niet erg gezond om met zn 6en op zo'n kamer te liggen, net geverfd...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Snoepy87 schreef:Ik zou er niet aan moeten denken en zou geloof ik gillend gek worden in zo'n flat met 14 mensen.
En die mensen naast/eronder zijn ook gezegend met zo'n gezin boven of naast hen. Zoveel kinderen maken toch een hoop lawaai lijkt me.
Ik vind het leuk om te kijken en bedenk mezelf dan steeds in geen miljoen jaar wil ik 12 kinderen hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Roza schreef:12 kinderen en ze lopen allemaal op vrij nieuwe Nikes.. Dan doen ze het goed!
Misschien werken ze wel gewoon, krijgen ze kinderbijslag en wachten ze op de uitverkoop !?
Gast- Gast
Die mensen hoeven eigenlijk al nie meer te werken.. Die leven van de kinderbijslag, huurtoeslag enz
Het lijkt me wel leuk, zo'n groot gezin. Maar alleen als ik bulkte van t geld.
Gast- Gast
Flower_L schreef:Och..dat kleine ventje is ziek.
Nee, en ook niet handig als er 's nachts iemand moet plassen of ziek wordt. Laat staan dat er brand uit breekt...!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik vind dat zulke flauwe opmerkingen. Alsof je daarvan kan leven. In verhouding krijgen ze evenveel als elk ander gezin.PrinsesBo schreef:Die mensen hoeven eigenlijk al nie meer te werken.. Die leven van de kinderbijslag, huurtoeslag enz
Ik zou het zelf wel jammer vinden om zo allemaal apart te eten. Paar op de bank, paar op stoel er achter of achter de computer. Een groot gezin in zo´n klein en vol huis, daar zou ik zelf niet voor kiezen en dan willen ze er eventueel nog wel eentje.
Ik vind wel dat die blanke moeder erg snauwt naar haar kinderen.
Edit:daar naast hebben ze meerderjarige kinderen in huis en dus zullen ze zelfs hier en daar gekort worden om die reden en voor hen ontvangen ze geen kinderbijslag meer. Die vader draait nachtdiensten. Beide vaders werken (gewoon).
Gast- Gast
Hier in de omgeving zijn ook een boel grote gezinnen..
Ik weet één gezin met 15 kinderen
Het lijkt mij prachtig een groot gezin, maar bij groot denk ik aan 4 kinderen.
Wat stikt dit topic trouwens van de vooroordelen..
Ik weet één gezin met 15 kinderen
Het lijkt mij prachtig een groot gezin, maar bij groot denk ik aan 4 kinderen.
Wat stikt dit topic trouwens van de vooroordelen..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Printje schreef:Snoepy87 schreef:Ik zou er niet aan moeten denken en zou geloof ik gillend gek worden in zo'n flat met 14 mensen.Maar vind het wel bijzonder dat er nog zulke grote gezinnen bestaan en leuk om ze is te volgen, ga vanavond ook zeker weer kijken.
En die mensen naast/eronder zijn ook gezegend met zo'n gezin boven of naast hen. Zoveel kinderen maken toch een hoop lawaai lijkt me.
Ik vind het leuk om te kijken en bedenk mezelf dan steeds in geen miljoen jaar wil ik 12 kinderen hahaha.
Ik heb het gisteren gezien, maar ik vond juist dat ze allemaal zo rustig waren, weinig lawaai, geen geduw, geklier enzovoorts. Dat zie je ook wel eens anders.
Gast- Gast
Ik vind de fam Baumgard echt een leuk gezin, volgens mij hebben zij het prima voor elkaar.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
Ze zegt boodschappen te doen voor 200 euro per maand voor 14 personen. Dat zie ik 95% van het forum niet doen. Daarentegen mogen ze geen eten pakken wanneer ze willen en krijgen ze maar eenvierde appel per kind, dat vind ik dan weer jammer om te horen.
Waarom in het andere gezin bijvoorbeeld die zoon van 27 nog thuis woont vraag ik mij wel af. Denk dat de oudere kinderen vast kostgeld betalen. Ik hoop dat er ook nog meer over de financiele kant in het programma komt.
Ze zegt boodschappen te doen voor 200 euro per maand voor 14 personen. Dat zie ik 95% van het forum niet doen. Daarentegen mogen ze geen eten pakken wanneer ze willen en krijgen ze maar eenvierde appel per kind, dat vind ik dan weer jammer om te horen.
Waarom in het andere gezin bijvoorbeeld die zoon van 27 nog thuis woont vraag ik mij wel af. Denk dat de oudere kinderen vast kostgeld betalen. Ik hoop dat er ook nog meer over de financiele kant in het programma komt.
Gast- Gast
Kostgeld betalen zal vast wel, deed ik vroeger ook gewoon.
Leven van de kinderbijslag is echt onmogelijk hoor, als ik al zie wat mijn ouders per maand al kwijt zijn aan bijv zorgverzekering of gas, water en licht...
Leven van de kinderbijslag is echt onmogelijk hoor, als ik al zie wat mijn ouders per maand al kwijt zijn aan bijv zorgverzekering of gas, water en licht...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
ik ben wel heel benieuwd naar haar boodschappen lijstje dan. want dat lijkt mij vrij onlogisch. en dan kan ik zien wat ik verkeerd doe. als zij 200 euro per maand kwijt zijn met 14 personen. moet ik het kunnen doen van 28 euro per maand voor 2 personen. :o mmmh. ik probeer het niet eens.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
schuddebuikje schreef:Smikkell schreef:Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
ik ben wel heel benieuwd naar haar boodschappen lijstje dan. want dat lijkt mij vrij onlogisch. en dan kan ik zien wat ik verkeerd doe. als zij 200 euro per maand kwijt zijn met 14 personen. moet ik het kunnen doen van 28 euro per maand voor 2 personen. :o mmmh. ik probeer het niet eens.
Het was toch EUR 200,-- per week??????
Pandora- Prater
Pandora schreef:schuddebuikje schreef:Smikkell schreef:Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
Klopt het was inderdaad 200 euro per week, weet nog niet goed wat ik van het hele programma moet vinden. Vind het ergens fascinerend om te zien, maar ook wel ergens onverantwoord om op zo'n hoge leeftijd nog kinderen te nemen waardoor de risico's veel hoger zijn. En hoewel het ook zijn voordelen zal hebben zo'n groot gezin, vind ik dat er 2 jongens in het ene gezin constant op de grond moeten slapen om matrassen erg zielig en ook gevaarlijk (mocht er iets gebeuren) en in het andere gezin werd aangegeven dat ze niet gewoon eten mochten pakken. Waar ik geen probleem mee heb, echter als er 5 appels geschild worden voor het hele gezin dan is het ook niet mogelijk om ieder 2 stuks fruit per dag te geven..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Dat was ook mijn eerste gedachte, want ik zei nog tegen mijn vriend dat ze dan meer dan 800 euro per maand aan boodschappen hebben dus volgens mij +1Pandora schreef:schuddebuikje schreef:Smikkell schreef:Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Bubbelicious schreef:Pandora schreef:schuddebuikje schreef:Smikkell schreef:Een van die zonen werkt in een schoenenwinkel, dat zal vast schelen in schoenen. De oudere kinderen werken en verdienen dus geld. Ik gok dat zij hun eigen kleding en dure smaak betalen.
Dat was ook mijn eerste gedachte, want ik zei nog tegen mijn vriend dat ze dan meer dan 800 euro per maand aan boodschappen hebben dus volgens mij +1
Ja, zo was ik inderdaad ook al aan het rekenen.....
Alleen al die 36 wc rollen ben je al een vermogen aan kwijt....
Pandora- Prater
Die 200,- was idd per week. En denk dat ze niet rondkomen van alleen kinderbijslag hoor. Want dan zouden wij toch ook moeten rond komen? In verhouding krijgen zij net zoveel. En ze hebben ook al wat ouderen kinderen thuis wonen waar ze geen bijslag meer voor krijgen.
Vond het zo sneu om te zien hoe ziek dat jongste kereltje was.. arm ding!
Vind het ook wel dapper om met z'n alle de stad in te gaan haha..
Vond het zo sneu om te zien hoe ziek dat jongste kereltje was.. arm ding!
Vind het ook wel dapper om met z'n alle de stad in te gaan haha..
Gast- Gast
een huis vol
Kijken jullie dat?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=7415&md5=574bdc6614179c147f0f348b1e1e8b52&sq=huis+vol
Wat vinden jullie ervan? Ik word al naar als ik ernaar kijk, moet er echt níet aan denken om 12 kinderen te hebben in een appartementje met maar 3 slaapkamers.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=7415&md5=574bdc6614179c147f0f348b1e1e8b52&sq=huis+vol
Wat vinden jullie ervan? Ik word al naar als ik ernaar kijk, moet er echt níet aan denken om 12 kinderen te hebben in een appartementje met maar 3 slaapkamers.
Gast- Gast
nee niks voor mij.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Bij Uitgaan staat hier ook een topic over. Nee ik moet er ook niet aan denken. 12 zou echt teveel zijn.
Gast- Gast
ooh, ik zie het nu pas. Ik heb met ctrl-F gezocht op een huis vol, maar dat topic heet anders!
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin met 5 kinderen of meer?
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Pffff
» Pffff is dat even schrikken..
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Pffff
» Pffff is dat even schrikken..
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: