Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 5 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 5:37

Heeft het serieus zin om steeds weer een nieuw topic te openen met (bijna) de zefde namen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 5 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx zo 11 dec 2011 - 7:43

Yoyo schreef:Je kunt knieperties toch ook wel in de winkel kopen?

Als je kniepertie wil die niet te eten zijn Wink. Het is nog een groter verschil als met cake die je in de winkel koopt of zelf maakt. Daar zit op de een of andere manier een soort van zurig/weeïge smaak aan.

@smikkell ik zie dit als helemaal een nieuwe start vandaar een nieuw topic 2011 als niet zo'n leuk jaar afsluiten en 2012 fris starten. Voor mij geeft het dus zeker wel zin en zo denk ik ook meerdere meiden met mij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! zo 11 dec 2011 - 8:55

ik zal me eerst even tja.... soort van voorstellen smile....

ik ben dit jaar al 8 kilo afgevallen met koolhydraad beperkt eten, maar helaas is dat door stress (ben ook een emo eter, maar word aan gewerkt smile ) afgezakt. Doe nog steeds rustig aan met de koolhydraten, maar snoep wel af en toe...
ik weeg op dit moment 98 kilo en wil graag naar de 70-75, maar ik bekijk het per 5 kilo. Dus het volgende doel is 95!

Wil in januari het dieet weer helemaal oppakken! En het moet lukken volgend jaar om de nodige kilo's te verliezen, ben er zo klaar mee Very Happy

Dus ben blij dat ik mee mag schrijven, want het vorige topic heeft me ook geholpen!! cheers
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Inge zo 11 dec 2011 - 9:40

Smikkell schreef:Heeft het serieus zin om steeds weer een nieuw topic te openen met (bijna) de zefde namen?

Tja in voorgaande topics bloedde het al snel dood, dan is het wel zo leuk om een topic te starten met nieuwe meiden die er voor gaan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Pussycat zo 11 dec 2011 - 9:51

Smikkell schreef:Heeft het serieus zin om steeds weer een nieuw topic te openen met (bijna) de zefde namen?

Bedankt voor je succes wensen dat is goed voor onze motivatie Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 9:58

Er zijn er een aantal die van topic naar topic hoppen, daar zie ik het nut niet van. Tuurlijk mag er een nieuw topic komen, elke kilo is er een en wat mij betreft een topic waard. Al ik er maar een die er baad bij heeft is het ´t topic al waard, begrijp me niet verkeerd. Maar soms loopt een topic nog en stappen mensen al over. Er zijn zóveel topics geweest de afgelopen weken en welk topic heeft echt goed gelopen? En wat is de reden om je in elk nieuw topic aan te melden?

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 11 dec 2011 - 10:04

Van topic naar topic hoppen weet ik eigenlijk niet of dat vaak gebeurd. Als ik naar mezelf kijk: Dat doe ik niet. Mijn topic daar postte niemand meer in ik ben volgens mij de laatste die daar gepost heeft de rest is allemaal gestopt of overgestapt omdat ze vonden dat die topic meer op hun van toepassing was helaas.

Maar goed van de rest weet ik het dus niet, maar het motiveert mij wel enorm als ik er met anderen over kan ''praten'' in ieder geval en ik hoop echt dat dit topic niet doodbloedt of dat er mensen gaan overstappen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Liz zo 11 dec 2011 - 10:34

Smikkell schreef:Er zijn er een aantal die van topic naar topic hoppen, daar zie ik het nut niet van. Tuurlijk mag er een nieuw topic komen, elke kilo is er een en wat mij betreft een topic waard. Al ik er maar een die er baad bij heeft is het ´t topic al waard, begrijp me niet verkeerd. Maar soms loopt een topic nog en stappen mensen al over. Er zijn zóveel topics geweest de afgelopen weken en welk topic heeft echt goed gelopen? En wat is de reden om je in elk nieuw topic aan te melden?

Ik heb een hele tijd meegeschreven in het 15 kilo of meer afvallen topic en dat heb ik als steun ervaren. Ik ben geen topic hopper, heb nu weer nieuwe motivatie gevonden die ik met de meiden in dit topic kan delen. Dus zoals je zelf al benoemt, iedere kilo is er 1. Als je je eraan stoort, lees dan die topics niet.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Inge zo 11 dec 2011 - 11:43

Liz schreef:
Smikkell schreef:Er zijn er een aantal die van topic naar topic hoppen, daar zie ik het nut niet van. Tuurlijk mag er een nieuw topic komen, elke kilo is er een en wat mij betreft een topic waard. Al ik er maar een die er baad bij heeft is het ´t topic al waard, begrijp me niet verkeerd. Maar soms loopt een topic nog en stappen mensen al over. Er zijn zóveel topics geweest de afgelopen weken en welk topic heeft echt goed gelopen? En wat is de reden om je in elk nieuw topic aan te melden?

Ik heb een hele tijd meegeschreven in het 15 kilo of meer afvallen topic en dat heb ik als steun ervaren. Ik ben geen topic hopper, heb nu weer nieuwe motivatie gevonden die ik met de meiden in dit topic kan delen. Dus zoals je zelf al benoemt, iedere kilo is er 1. Als je je eraan stoort, lees dan die topics niet.

In dat topic heb ik ook lang meegeschreven en veel motivatie aan gehad. Dat topic liep ook goed en vrij lang.
Ook nog in een ander topic geschreven, dus schreef toen in 2 topics tegelijk
Op een gegeven moment ben ik zelf gestopt met veel schrijven daar omdat het voor mij erg eentonig ging worden met wat ik te vertellen had.
In het nieuwe jaar zal ik het eten gaan opbouwen en het shaken afbouwen dus dan kan ik een nieuw topic wel goed gebruiken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! zo 11 dec 2011 - 21:52

Ik heb ook veel steun gehad aan het andere topic! En hoop hier weer net zo veel aan te hebben!
Wil wel wat meer gaan schrijven in dit topic!

Wil vandaag proberen niet te snoepen en het MOET lukken!!
Misschien is het leuk als iedereen haar motivatie opschrijft waarom ze zo graag wil afvallen. Is dat puur alleen om gezondheids redenen? Of heeft het nog een andere rede? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat zo 11 dec 2011 - 22:07

Ik wil vooral afvallen omdat ik mij niet lekker voel bij dit gewicht. Ik woog altijd 20 kilo minder dan dit. Maar door zwangerschap/heel erg veel stress lukte het mij niet om gezond te blijven eten. Nu zit ik eindelijk weer in wat rustiger vaarwater. (heb het ook al eerder geprobeerd maar toen zat ik nog volop in de stress en dat werkt gewoon niet).

En ook om gezondheidsredenen want een bmi van 30 is natuurlijk niet gezond.
En ik wil weer zwanger worden. En dan niet teveel aankomen.

Maar moet je nagaan ik eet alweer een paar dagen heel gezond en gelijk bijna 2 kilo kwijt. Nu gaat het nog snel natuurlijk als je teveel weegt. laugh

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 11 dec 2011 - 23:22

Mijn redenen om af te vallen;
Gezondheid; ik was echt veel te dik en ben nog te dik.
Trouwen; in juli gaan wij trouwen en ik wilde zo niet dik mogelijk trouwen
Toekomst; in de toekomst hopen wij een kindje te mogen /kunnen krijgen, dat speelt ook mee in de redenen om nu af te vallen
Onzekerheid; ik voelde mij totaal niet fijn in mijn eigen lichaam en was erg onzeker
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! ma 12 dec 2011 - 0:02

Mijn redenen:

- willen in 2013 voor een tweede kindje gaan en dan wil ik afgevallen zijn zodat het gewicht niet nog bij mijn huidige gewicht komt
- ik wil me niet onzeker voelen en leuke kleren aan die ik nu niet durf te dragen
- ik wil een gezond eet patroon hebben als voorbeeld voor mijn dochter
- gezondheidsredenen
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 0:07

Ik ben weight care echt goed zat aan het raken. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aagje! ma 12 dec 2011 - 0:12

Waarom rush?

Wat houd het dieet precies in? Ik ben niet zeker
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 0:14

Shakes en repen. En shakes en repen en shakes etc. :P

Nou, door het eet patroon van Inge en m`n gigantische verlangen naar normaal eten, heb ik het gewoon echt gehad.

Ik at al niet ongezond, maar ik moet gewoon veel meer gaan sporten en daar moet ik even overheen. En als ik dan zie wat Inge nog gewoon at, nou dat is voor mij al bijna veel.

Ik verlang gewoon naar brood met m`n stukje rundvlees. :cyclops:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aagje! ma 12 dec 2011 - 0:18

Ik begrijp heel goed dat je verlangt naar 'gewoon' eten. Is het niet zo dat je weer wat gewone dingen moet toevoegen na een tijdje?

Of ben je nog niet op dat punt?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 0:21

Ja, je mag dan `s avonds een lichte maaltijd eten. Alleen ik heb net weer een reep op en het kropt zo op. Het gaat me zo tegenstaan.

En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik normaal moet ontbijten. Om half 8 en niet om half 12. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aagje! ma 12 dec 2011 - 0:26

Het is niet zo dat je ook weer langzaam brood toe moet voegen? Of yoghurt?

Haha das wel laat om het nog ontbijt te noemen :p.

Ik hoop dat je het nog vol kunt houden, als bij mij iets tegen gaat staan in een dieet dan merk ik dat ik steeds meer ga zondigen, dat is ook wel per persoon verschillend!

Misschien heb je even een dip en kijk je er over een paar dagen heel anders tegen aan!! Kom op, je kunt het!! Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge ma 12 dec 2011 - 1:29

Rush schreef:Shakes en repen. En shakes en repen en shakes etc. :P

Nou, door het eet patroon van Inge en m`n gigantische verlangen naar normaal eten, heb ik het gewoon echt gehad.

Ik at al niet ongezond, maar ik moet gewoon veel meer gaan sporten en daar moet ik even overheen. En als ik dan zie wat Inge nog gewoon at, nou dat is voor mij al bijna veel.

Ik verlang gewoon naar brood met m`n stukje rundvlees. :cyclops:

Ik moest ook meer gaan eten toen ik bij de diëtiste liep. Ik kon rustig overdag niks eten of 1 ding en dan pas weer avond eten. Aan het begin had ik echt moeite om alles op te krijgen die dag. Ik postte hier op het forum een keer mijn lijstje en kreeg reacties dat het zo weinig was, terwijl ik het onwijs veel vond. Ik zat dan zo rond de 1400 calorieën ongeveer.
Na een tijdje was ik er aan gewend en lukte het beter, sommige dagen bleef ik het lastig vinden om alles op te krijgen. De koekjes skipte ik dan vaak omdat ik die niet op kreeg / die niet wilde.

Kan mij voorstellen dat je het shaken zat ben, heb ik zelf nog niet... maar dat moment komt ongetwijfeld wel.

qua sporten tja, gewoon lekker een stuk lopen, een fitness apparaat thuis, step oefeningen op de trap etc... is dat geen idee.

Vrijdag uit eten geweest met mijn collega's en dat is de 1e keer in 2 maanden tijd dat ik gezondigd heb (bewust gezondigd). Ben ook weer uit ketose (vetverbranding) maar heb mij voorgenomen dat ik bepaalde dagen gewoon mag avondeten van mijzelf.
Morgen tapas eten met vriendinnen en dat wordt ook gewoon genieten van het lekkere eten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 1:32

Ik heb een paar weken bijgehouden op voedingscentrum wat ik eet en meestal kwam ik niet boven de 1000 calorieën uit. Ik eet dus veel te weinig voor een goede verbranding denk ik en dat begin ik nu pas in te zien.

Dat vinden sommige waarschijnlijk een beetje laat, maar de knop omzetten is nogal wat. In de garage staan wel fitness apparaten. M`n vriend maar even lief aankijken of er 1tje naar boven mag. We hebben zelfs een loopband! nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 12 dec 2011 - 6:03

Jeej geeft rush bij deze een schop onder haar kont! Loopband + start to run ik zeg mooie combi. Vriend hoorde net dat hij bijzonder goed sollicitatie gesprek heeft gehad net. Dus wss heeft hij een baan Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 12 dec 2011 - 9:21

Mijn motivatie om af te vallen is dat ik het laatste jaar zo'n 15kg ben aangekomen. Deze wil ik er weer af hebben. Daarnaast vind ik niet dat het kan met mijn werk om te dik te zijn. Ook weet ik dat het gezonder is, kleren staan mooier en het heeft een hoop voordelen.

Ik wil net als rush gaan shaken. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud. Het liefste tot ik mijn doel bereikt heb natuurlijk. Maar als de shakes me tegen gaan staan oid. Kan ik altijd nog weer overschakelen naar koolhydraatarm.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz ma 12 dec 2011 - 9:30

@ Rush: ik snap dat het je gaat tegenstaan. Ik heb het zelf ook overwogen maar denk dat ik te vaak zou gaan zondigen. Hoeveel ben je daarmee al afgevallen?

Mijn motivatie:

- Ik heb een kast vol kleren (zo'n 10 spijkerbroeken, 20 shirtjes, 5 rokjes, blousjes, riemen etc.) die ik niet durf te dragen omdat ze te strak zitten, doodzonde natuurlijk en dus een goede motivatie.
- Ik voel me bij dit gewicht niet goed, voel me lelijk en dik. Ik weet dat mijn vriend mij ook mooier vindt als ik slanker ben.
- Over een aantal jaar willen we trouwen en kinderen en dan wil ik slank zijn.

Ik ga dus Atkins doen en daarnaast gaan sporten. Ik weet van mezelf dat het niet lukt om mezelf naar de sportschool te slepen omdat ik redelijk intensief werk heb. Daarom heb ik 'firm express' gedownload (van tel sell jaja Wink) waarbij je 3 keer in de week 20 minuten heel intensief traint. Dat kan ik thuis doen en met 20 minuten per keer ben ik ook gemotiveerd te houden dus ben benieuwd.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Inge ma 12 dec 2011 - 11:02

Liz schreef:@ Rush: ik snap dat het je gaat tegenstaan. Ik heb het zelf ook overwogen maar denk dat ik te vaak zou gaan zondigen. Hoeveel ben je daarmee al afgevallen?
Ik dacht dit ook van te voren. Maar ik heb 2 maanden zonder zondigen vol gehouden. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst bewust gezondigd.
Het is echt heel simpel en geeft mij de rust in mijn hoofd die ik voorheen niet had.
Zelf ben ik sinds 4 okt bezig en 19 kilo kwijt met cambridge
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: