Goedemorgen 2 januari!!
+3
GeKKiE
Oasis
Curious
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen 2 januari!!
Hehe, de feestdagen zijn voorbij. Eindelijk weer een normale dag, en weg met de feestdagen!
Heb net al demonstratief alle kerstversiering en kerstkaarten opgeruimd. Ga een grote schoonmaak houden vandaag.
Vriendlief ligt nog te slapen, is ook vrij vandaag. Hij mag de kerstboom dadelijk naar buiten verslepen.
Mn eerste goede voornemen is in ieder geval voor vandaag al gelukt: op tijd opstaan!
Nou eerst even lekker aan de thee en even wat nieuws kijken.
Wat zijn jullie plannen vandaag? Ben je alweer aan het werk of ben je nog vrij vandaag?
Fijne dag!!
Heb net al demonstratief alle kerstversiering en kerstkaarten opgeruimd. Ga een grote schoonmaak houden vandaag.
Vriendlief ligt nog te slapen, is ook vrij vandaag. Hij mag de kerstboom dadelijk naar buiten verslepen.
Mn eerste goede voornemen is in ieder geval voor vandaag al gelukt: op tijd opstaan!
Nou eerst even lekker aan de thee en even wat nieuws kijken.
Wat zijn jullie plannen vandaag? Ben je alweer aan het werk of ben je nog vrij vandaag?
Fijne dag!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Re: Goedemorgen 2 januari!!
Zo, goed bezig
Ik had eigenlijk stage vandaag maar werd wakker met keelpijn en hoofdpijn, dus het wordt uitzieken vandaag.
Helaas, want heb mijn tijd zo hard nodig!
Fijne dag allemaal, deze eerste werkdag van 2012!
Ik had eigenlijk stage vandaag maar werd wakker met keelpijn en hoofdpijn, dus het wordt uitzieken vandaag.
Helaas, want heb mijn tijd zo hard nodig!
Fijne dag allemaal, deze eerste werkdag van 2012!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb nog een week vakantie, maar ben ook gelijk met mijn vriend opgestaan.
Heb gisteren al alle "kerstdecoratie" opgeruimd en ga vandaag ook lekker opruimen, schoonmaken en vooral dingen weggooien.
De kasten raken altijd zo vol met.... troep!
Ik mag van mezelf nog tot 9 uur internetten en dan moet ik douchen!
Ik heb nog een week vakantie, maar ben ook gelijk met mijn vriend opgestaan.
Heb gisteren al alle "kerstdecoratie" opgeruimd en ga vandaag ook lekker opruimen, schoonmaken en vooral dingen weggooien.
De kasten raken altijd zo vol met.... troep!
Ik mag van mezelf nog tot 9 uur internetten en dan moet ik douchen!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
@oasis, balen zeg!! Beterschap!
@ gekkie, wat een troep kun je verzamelen he?? Ik ben pas verhuisd, heb toen al veel weggegooid, maar ga vandaag op zolder ook eens goed de dozen door zoeken naar rommel en wat er nou eigenlijk nog bewaard moet worden, aangezien er toch nog wel veel dozen staan. Succes! heb je lekker weer een opgeruimd en schoon huis straks!
@ gekkie, wat een troep kun je verzamelen he?? Ik ben pas verhuisd, heb toen al veel weggegooid, maar ga vandaag op zolder ook eens goed de dozen door zoeken naar rommel en wat er nou eigenlijk nog bewaard moet worden, aangezien er toch nog wel veel dozen staan. Succes! heb je lekker weer een opgeruimd en schoon huis straks!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb zoveel dozen, kasten, lades die ik het afgelopen jaar niet eens open heb gehad....
En ik ben gek op wegdoen/weggooien (kringloop)!
En ik ben gek op wegdoen/weggooien (kringloop)!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen!
Weer op de automatische piloot vertrokken richting werk, had wel kunnen wennen aan die vakantie. Weer streng in het Weight-Watchers-gareel, dat heb ik even laten vieren in de vakantie. Nu op mijn werk maar even rustig kijken wat er op me afkomt en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Weer op de automatische piloot vertrokken richting werk, had wel kunnen wennen aan die vakantie. Weer streng in het Weight-Watchers-gareel, dat heb ik even laten vieren in de vakantie. Nu op mijn werk maar even rustig kijken wat er op me afkomt en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb vandaag ook grote schoonmaak. De kerstboom is er al uit.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag ook grote schoonmaak. De kerstboom is er al uit.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goede morgen allemaal!
Hier ook nog een week vakantie, heerlijk!!!
Ik moet zo naar de tandarts, en aangezien ik vrees voor een gaatje heb ik er niet zoveel zin in eigenlijk.. Vanmiddag dan de box ophalen die ik heb 'gewonnen' op marktplaats, helemaal leuk! En verder ben ik niet zoveel van plan eigenlijk vandaag
Werkze allemaal!
Hier ook nog een week vakantie, heerlijk!!!
Ik moet zo naar de tandarts, en aangezien ik vrees voor een gaatje heb ik er niet zoveel zin in eigenlijk.. Vanmiddag dan de box ophalen die ik heb 'gewonnen' op marktplaats, helemaal leuk! En verder ben ik niet zoveel van plan eigenlijk vandaag
Werkze allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Wij hebben lekker uitgeslapen tot half 10. Daarna aan Sonja begonnen! Ontbijt ging al goed. Was bang dat ik niet vol werd, maar dat is gelukkig niet zo.
Wij hebben lekker uitgeslapen tot half 10. Daarna aan Sonja begonnen! Ontbijt ging al goed. Was bang dat ik niet vol werd, maar dat is gelukkig niet zo.
Gast- Gast
Goedemorgen!,
Dat vroege opstaan is mij alvast niet gelukt, lig nog in bed...
Ga zo maar eens douchen en dan ook aan de grote kerstopruiming beginnen. Allemaal een fijne dag! En Lejow, succes!
Dat vroege opstaan is mij alvast niet gelukt, lig nog in bed...
Ga zo maar eens douchen en dan ook aan de grote kerstopruiming beginnen. Allemaal een fijne dag! En Lejow, succes!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben om 9 uur opgestaan om wat dingen voor school te doen maar daar is nog niet zo veel van gekomen. Om 11:00 belde mijn beste vriendin om te vertellen dat ze is bevallen. Ik zit nu dus al 45 minuten naar leuke kraamcadeaus te zoeken, terwijl ik eigenlijk aan de studie moet.
Fijne dag iedereen!
Ik ben om 9 uur opgestaan om wat dingen voor school te doen maar daar is nog niet zo veel van gekomen. Om 11:00 belde mijn beste vriendin om te vertellen dat ze is bevallen. Ik zit nu dus al 45 minuten naar leuke kraamcadeaus te zoeken, terwijl ik eigenlijk aan de studie moet.
Fijne dag iedereen!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemiddag,
Ik was vanmorgen veel later wakker dan de bedoeling, maar goed vanaf morgen weer werken dus dan mag ik weer gewoon om 6 uur op. Net even naar de brievenbus geweest. Ben ondertussen bezig met een lijstje wat er nog allemaal gedaan moet worden in huisje. Zometeen ga ik vast met het lijstje beginnen. Vanmiddag nog even voorbereiden voor mijn cursus en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal.
Ik was vanmorgen veel later wakker dan de bedoeling, maar goed vanaf morgen weer werken dus dan mag ik weer gewoon om 6 uur op. Net even naar de brievenbus geweest. Ben ondertussen bezig met een lijstje wat er nog allemaal gedaan moet worden in huisje. Zometeen ga ik vast met het lijstje beginnen. Vanmiddag nog even voorbereiden voor mijn cursus en vanavond sporten.
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» En toen was het alweer 2 januari..
» Meeting Zwolle 28 januari
» Jippie 5 januari....
» Maastricht 1 januari