Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 6 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 21:21

Liz schreef:@ Rush: ik snap dat het je gaat tegenstaan. Ik heb het zelf ook overwogen maar denk dat ik te vaak zou gaan zondigen. Hoeveel ben je daarmee al afgevallen?

Niet zondigen is echt niet moeilijk, totdat je het 1x doet, dan is de drempel veel lager. Dus gewoon heel streng voor je zelf zijn, maar dat is het probleem ook niet.

Ik wil gewoon weer normaal eten. Ik heb nu als ontbijt een shake, mok thee en een mandarijntje en tussen de middag straks gewoon 2 volkoren boterhammen met mager beleg, ik kijk er al zo naar uit!! :shock:

Ik weet niet hoeveel ik afgevallen ben. Sowieso ben ik centimeters kwijt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 6 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 2:39

Ik vind cm's ook belangrijker dan kg's dus in dat opzicht prima. Deze week word drama denk ik. Ben ongesteld en heb weer zin in van alle lekkers. Nu zelfs erger als dat ik ongesteld was van de pil haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 13 dec 2011 - 2:41

M'n brood was heerlijk haha! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:05

Sorry dat ik eventjes niet gereageerd heb!
Ben een weekendje weg geweest en nu alweer druk aan het werk.
Ik zal morgenmiddag eventjes gaan bij lezen en daarna reageren smile

Gast
Gast

Bericht  Inge di 13 dec 2011 - 4:31

Rush schreef:M'n brood was heerlijk haha! I love you

haha mooi :-)

Ik heb vanavond een etentje, tapas en ga dan lekker eten. Vooral het toetje is goddelijk (pannenkoekje licor 43 met kaneelijs, slagroom en chocoladebrokken I love you )

Sinds 4 okt ben ik trouwens 35 cm kwijt :-o ik dacht eerst dat ze verkeerd had gemeten maar het is toch echt zo

Laatst aangepast door Inge op di 13 dec 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 5:58

Inge ben je met dat andere dieet ook zoveel cm kwijt geraakt?? want voor mijn gevoel ben je met cb veel meer in cm afgevallen dan met gezond eten??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 13 dec 2011 - 6:00

Fairytale schreef:Inge ben je met dat andere dieet ook zoveel cm kwijt geraakt?? want voor mijn gevoel ben je met cb veel meer in cm afgevallen dan met gezond eten??
Met gezond eten en sporten was ik minder centimeters kwijt geraakt. Geloof "maar" 10 ofzo?
Met CB ben ik veel meer in centimeters afgevallen, nou is 35 cm ook behoorlijk veel natuurlijk, maar komt echt door die vetverbranding, denk ik
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 6:04

Zou goed kunnen, ik bedacht me trouwens laatst waar het naar ruikt haha, en of dat nou zo'n compliment is.

edit: al vond ik het bij jou niet opvallen, tis dat je zei ik stink hoor haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 13 dec 2011 - 11:06

Haha het stinkt als een malle die ketose :-)
Ruikt naar poep ofzo :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 13 dec 2011 - 20:12

Nee ik ruik het wel eens bij mensen vlak voor ze overlijden. Eigenlijk ook niet gek want dan willen ze vaak ook niet meer eten. En geloof mij dan ruikt het echt nog 100 keer zo erg. Dan wil je na 3 min de kamer echt uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 14 dec 2011 - 6:13

ieuw
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 14 dec 2011 - 6:38

haha lekker onderwerp :P.

Gister trouwens een recept gezien in de kerstfolder van de spar, staat een recept in voor cranberry chocotaart. Dat ding bevat per portie 1050 kcal. Is toch niet normaal :O
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 14 dec 2011 - 6:46

Een portie is een gewoon puntje? :-o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 14 dec 2011 - 6:53

ja een portie is gewoon een puntje,

Nagerecht voor 5 personen

250 g bloem, gezeefd
100 g koude boter, in blokjes
100 g poedersuiker
2 eidooiers
bloem om te bestuiven
cacaopoeder
kerstchocolaatjes
voor de vulling:
300 g pure chocolade, in stukjes
200 g boter, in blokjes
2 eieren
2 eidooiers
75 g witte basterdsuiker
1 pot cranberrycompotetaart- of springvorm
bakknikkers of bonen

Voorbereiden:
Mix de bloem en de boter tot kruim. Schep er de poedersuiker door. Klop de eidooiers los en voeg deze bij het deegmengsel. Kneed het deeg tot een bal en laat deze in vershoud­folie 1 uur in de koelkast rusten.

Bereiden:
Verwarm de oven voor op 180°C. Neem het deeg uit de koelkast en rol het op een met bloem bestoven werkvlak iets uit. Leg het op de bodem van de vorm en bekleed bij een lage vorm de wand en bij een springvorm een gedeelte van de wand ermee. Leg bakpapier met daarop bakknikkers of bonen op de deegbodem en zet dit nog 15 minuten in de koelkast. Zet de deeg­bodem daarna 15-20 minuten in het midden van de oven tot de randen goudgeel zijn. Verwijder de bakknikkers of bonen en het bakpapier en laat de deegbodem afkoelen. Schakel de oven terug naar 160°C. Smelt voor de vulling de chocolade en boter au bain-marie. Klop de eieren en de eidooiers op met de basterdsuiker en spatel deze door de iets afgekoelde chocolademassa. Bestrijk de deegbodem met een laagje cranberrycompote, maar bewaar 2 eetlepels compote voor de garnering. Giet het chocolademengsel erop en strijk dit glad. Zet de taart 20 minuten in de oven en laat hem daarna op een rooster afkoelen. Zeef cacao over de bovenkant en bestrooi met poedersuiker. Leg in het midden een bergje cranberrycompote en garneer met kerstchocolaatjes. Verwijder de ring van de vorm en snijd de taart met een heet mes in parten.

Tip:
Neem in plaats van cranberry­compote bosvruchtenjam.

Voedingswaarde per persoon:
eiwit 13g
vet 65g
koolhydraten 93g
kcal 1010
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 7:36

Inge schreef:Haha het stinkt als een malle die ketose :-)

:shock:
Ruik jij naar poep omdat je aan het afvallen bent??? Ja sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor, maar ik zit echt met open mond te lezen :P

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 14 dec 2011 - 8:09

Reva schreef:
Inge schreef:Haha het stinkt als een malle die ketose :-)

:shock:
Ruik jij naar poep omdat je aan het afvallen bent??? Ja sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor, maar ik zit echt met open mond te lezen :P
whahaha lol!

Nee :-) Maar door de ketose stink je wel uit je mond
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat wo 14 dec 2011 - 9:57

ooh ja ketose stinkt bah!

Zo ben nog niet heel actief mee aan het schrijven, maar officieel is dit topic dan ook pas vanaf januari Wink
Ik probeer wel op te letten dat ik sowieso niet aankom... maar er liggen nog steeds chocoletters hier in de kast angel
En dan valt het niet altijd mee haha.
Maar het gaat goed dat wil zeggen ik kom niet aan. smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Minx wo 14 dec 2011 - 10:04

Prima toch, ik vind het altijd wel een gezellig kletstopic. En een deel is toch al bezig. Ik ben me nu echt mentaal aan het voorbereiden. Misschien toch nog maar een boek halen over orthomoleculaire voeding.

Net weer een uurtje gespint. Wel heel lekker. Ging weer eens helemaal stuk haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aagje! do 15 dec 2011 - 4:20

Lekker dat verhaal over die ketose Hahaha!!

Inge: ik wil jou graag wat vragen mbt het afvallen en de cm die eraf zijn! Waar ik dus op stuit is het volgende: tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten 2 maten gegroeid naar cup maat huge! Nu ben ik sinds mijn zwangerschap tot nu ongeveer 23 kilo minder maar die borsten blijven gewoon hetzelfde :s. Was dit bij jou toevallig ook zo? Of merk jij het wel degelijk aan je cup maat?

Ik heb wat gedaan meiden! Ik heb me opgegeven voor het slank fit programma van me sportschool/zwembad. Dat houd in dat als het doorgaat (als er genoeg mensen zijn 12 max) ik vanaf 19 januari 12 weken lang, 3x in de week intensief onder begeleiding ga sporten :shock: En ik blijf bij mijn Dietiste lopen met mijn dieet! Nou als dat geen goede start van 2012 wordt dan weet ik het ook niet meer!!

Verder baal ik enorm, omdat ik onwijze kiespijn heb Sad. Kan morgen bij de tandarts terecht en dan gaat hij kijken wat er aan de hand is, maar vermoedt zelf een wortel kanaaltje Sad!
Het is wel goed voor de lijn want ik eet bijna niets, laat staan snoepen smile haha

Laatst aangepast door XXAnnieXX op do 15 dec 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Rush do 15 dec 2011 - 4:22

Ik heb vandaag dag 2 van gezond eten en het gaat tot nu toe super!

Ik denk dat ik zoetjes ga halen voor in m`n thee. Zoetjes mogen wel toch?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 15 dec 2011 - 5:17

Ja hoor zoetjes is beter danb suiker, maar zonder is nog altijd het beste :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge do 15 dec 2011 - 5:42

Rush, zoetjes mogen idd wel. Ik mag ook gewoon zoetjes. Nou neem ik nooit zoetjes in mijn thee, wel eens in mijn warme chocoshake :-)
Je kan het best zoetjes van Stevia nemen, daar zit (dacht ik) geen aspartaan in

Annie, mijn borsten zijn wel iets minder vol geworden, maar qua cupmaat nog steeds hetzelfde volgens mij.
Mijne zijn trouwens niet mega groot, maar een D of E cup.
Qua omvang merk ik het wel heel erg
Super dat je je opgegeven hebt. Ik heb dat ook gedaan en was echt wel een fijne stimulans.
Succes met je kiespijn
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 15 dec 2011 - 7:07

Ik heb het 3 weken volgehouden, maar ik vind thee zonder suiker echt zo ranzig, brrr..

Dus ik ga zoetjes proberen haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 16 dec 2011 - 3:50

Zouden jullie het trouwens nog een leuk idee vinden om thuis wat oefeningetjes te doen om alles rond je romp te trainen?? Zijn oefeningen die je thuis kan doen. Ik wil daar dan op zich wel iedere week een klein schemaatje voor maken. Hoeft niet heel lang te zijn maar ook dat helpt al een beetje. En voor mij is het gelijk weer een oefening in het bedenken van oefeningen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge vr 16 dec 2011 - 3:51

Jaaa
Ik doe nu sowieso thuis ook oefeningen, dus dat is altijd welkom :-)

Ondanks etentjes vrijdag en dinsdag en verjaardag zondag vandaag toch weer 0,2 afgevallen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: