Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Wat voor sapcentrifuge heb je? Ik was er laatst voor eentje aan het kijken, maar daar mochten geen sinaasappels in
Gast- Gast
Haha, dan kan het heel snel. Ik heb altijd wel zin in een bananenshake, maar ik snap nooit waarom er of aardbeien of sinasappel bij moet. Dus ik denk dat ik ook maar niet begin met shaken, want als een pure bananenshake te eten/drinken zou zijn, of genoeg sap zou produceren, dan lag het wel in de schappen.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat voor sapcentrifuge heb je? Ik was er laatst voor eentje aan het kijken, maar daar mochten geen sinaasappels in
Ook niet zonder schil??
Gast- Gast
Yoyo schreef:Reva schreef:Wat voor sapcentrifuge heb je? Ik was er laatst voor eentje aan het kijken, maar daar mochten geen sinaasappels in
Ook niet zonder schil??
Nope. Vond het ook heel raar
Gast- Gast
Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Naja, daar kan ik opzich nog wel inkomen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Jij mag hier niet posten
Gast- Gast
Owja. Oeps.Reva schreef:Smikkell schreef:Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Jij mag hier niet posten
Ben weer weg!
Gast- Gast
Ik heb de philips hr1854. Mogen wel sinaasappels in alleen geen vezelige vruchten. Dus liever geen banaan. Schijnt ook weinig sap uit te komen. Heb nog een blender er naast dus dat is mooi
Deze is het
Deze is het
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Smikkell schreef:Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Jij mag hier niet posten
Jij ook niet
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Dat is het zelfde als dat rode peper niet in een pepermolen mag
Jij mag hier niet posten
Jij ook niet
Wel. Ik doe niet negatief
En er mag wel meer niet, liegen, posten onder 2 accounts etc.
Gast- Gast
Wel mooi trouwens!! Jammer dat ik geen ruimte heb in de keuken.
Ik gaat ook weer, gegroet!
Ik gaat ook weer, gegroet!
Gast- Gast
zo hee ik moet veel terug lezen!!
@Fairy, heerlijk zo een tut dagje! Je brengt me op een idee, ik ga straks ook nog even mijn nageltjes lakken ..Leuk kerstpakket heb je dan zo! ik moet nog wat uitzoeken, maar weet het niet.... denk dat ik toch voor de schoonheids behandeling ga . Hoe gaat het tussen jou en je vriend?
@ puk: balen zeg dat je 4 kilo aangekomen bent! Ik herken het.... had hetzelfde
@Inge: mooi dat je zo een leuke verjaardag hebt gehad. Goed dat je er geen spijt van hebt, dan heb je er lekker van genoten
@Daisy: wat goed 1 kilo eraf!!! Hoe ging het op de verjaardag??
@Yoyo: wat leuk dat jullie samen gaan sporten! goede motivatie om te gaan! Dat van het zondigen is voor mij heel herkenbaar. ik denk zovaak, ach dat kan wel...! Ik heb nog geen manier gevonden om er goed mee om te gaan....misschien kan de psych wat voor me doen
@maura: wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Als het histerische huilen oplucht dan is daar helemaal niets mis mee hoor meid!! En voor die paar toastjes hoef je je echt niet schuldig te voelen hoor! Jammer dat je weggaat! Succes met alles, en misschien zien we je nog een keer terug
@rush: zo 8 kilo!! dat is echt veel! hoe is het nu met je??
-----------------------------------------------
zo ik heb wel steeds meegelezen, maar ff geen puf om te reageren....
ik zal eerst even mijn info voor het schema vertellen. Ik woog aan het begin van dit jaar dus op 2 januari 104.9. Heb dus totaal mijn eetverslaving niet onder controle kunnen houden sinds september.... Mijn doel is om uiteindelijk richting de 80 te gaan. Maar heb er niet echt een vaste datum voor in me hoofd... ik zie wel hoe het loopt.
Vanochtend gewogen en toen woog ik 102.2. Er is dus een hoop vocht vanaf. ik drink veel ste weinig normaal gesproken, maar moet nu van mezelf veel meer drinken!!
Tja, het afvallen gaat niet zo goed als vorig jaar. Heb nog genoeg zondig momenten, en elke keer weer baal ik er enorm van. Heb ook al wel vaak dingen afgeslagen, en als ik dan met iets in me handen stond in de supermarkt het ook weer terug gelegd, en geloof me dat is voor mij al knap. Dan denk ik steeds: doe het nou niet, als er weer een kilo af is dan ben je weer trots op jezelf.... Maar dit lukt nog niet altijd. Ik heb al wel geleerd bij mijn gesprekken dat dit nou eenmaal niet zo snel op te lossen is, en als het dan een keer gebeurd ik op dat moment beter kan denken: tja het is nu al gebeurd, volgende keer probeer ik minder te eten, of het te laten staan. Zo zou het beetje bij beetje minder moeten worden.... en mijn eerste doel is dus om dat te overwinnen! elke kilo dit ik dan daarbij afval is mooi meegenomen....
ik heb op dit moment een zwem abbonnement, maar wil deze (als de fitslank cursus niet doorgaat) laten omzetten in het sport abbo, en dan in het begin kijken of ik 3 keer kan sporten, zodat ik lekker veel beweging krijg. en dan wil ik het later gewoon op 2x houden, als er een boel kilo's af zijn...
nou ik ga nu lekker douchen en dan verder in me boek 'KanjerGuusje' erg aangrijpend en mooi boek!
@Fairy, heerlijk zo een tut dagje! Je brengt me op een idee, ik ga straks ook nog even mijn nageltjes lakken ..Leuk kerstpakket heb je dan zo! ik moet nog wat uitzoeken, maar weet het niet.... denk dat ik toch voor de schoonheids behandeling ga . Hoe gaat het tussen jou en je vriend?
@ puk: balen zeg dat je 4 kilo aangekomen bent! Ik herken het.... had hetzelfde
@Inge: mooi dat je zo een leuke verjaardag hebt gehad. Goed dat je er geen spijt van hebt, dan heb je er lekker van genoten
@Daisy: wat goed 1 kilo eraf!!! Hoe ging het op de verjaardag??
@Yoyo: wat leuk dat jullie samen gaan sporten! goede motivatie om te gaan! Dat van het zondigen is voor mij heel herkenbaar. ik denk zovaak, ach dat kan wel...! Ik heb nog geen manier gevonden om er goed mee om te gaan....
@maura: wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Als het histerische huilen oplucht dan is daar helemaal niets mis mee hoor meid!! En voor die paar toastjes hoef je je echt niet schuldig te voelen hoor! Jammer dat je weggaat! Succes met alles, en misschien zien we je nog een keer terug
@rush: zo 8 kilo!! dat is echt veel! hoe is het nu met je??
-----------------------------------------------
zo ik heb wel steeds meegelezen, maar ff geen puf om te reageren....
ik zal eerst even mijn info voor het schema vertellen. Ik woog aan het begin van dit jaar dus op 2 januari 104.9. Heb dus totaal mijn eetverslaving niet onder controle kunnen houden sinds september.... Mijn doel is om uiteindelijk richting de 80 te gaan. Maar heb er niet echt een vaste datum voor in me hoofd... ik zie wel hoe het loopt.
Vanochtend gewogen en toen woog ik 102.2. Er is dus een hoop vocht vanaf. ik drink veel ste weinig normaal gesproken, maar moet nu van mezelf veel meer drinken!!
Tja, het afvallen gaat niet zo goed als vorig jaar. Heb nog genoeg zondig momenten, en elke keer weer baal ik er enorm van. Heb ook al wel vaak dingen afgeslagen, en als ik dan met iets in me handen stond in de supermarkt het ook weer terug gelegd, en geloof me dat is voor mij al knap. Dan denk ik steeds: doe het nou niet, als er weer een kilo af is dan ben je weer trots op jezelf.... Maar dit lukt nog niet altijd. Ik heb al wel geleerd bij mijn gesprekken dat dit nou eenmaal niet zo snel op te lossen is, en als het dan een keer gebeurd ik op dat moment beter kan denken: tja het is nu al gebeurd, volgende keer probeer ik minder te eten, of het te laten staan. Zo zou het beetje bij beetje minder moeten worden.... en mijn eerste doel is dus om dat te overwinnen! elke kilo dit ik dan daarbij afval is mooi meegenomen....
ik heb op dit moment een zwem abbonnement, maar wil deze (als de fitslank cursus niet doorgaat) laten omzetten in het sport abbo, en dan in het begin kijken of ik 3 keer kan sporten, zodat ik lekker veel beweging krijg. en dan wil ik het later gewoon op 2x houden, als er een boel kilo's af zijn...
nou ik ga nu lekker douchen en dan verder in me boek 'KanjerGuusje' erg aangrijpend en mooi boek!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik zal zo alles weer even aanpassen.
Ik had wel een beetje een domper bij de fysio net . Moet tijdens werk of activiteiten die pijn veroorzaken een brace om gaan doen. Dus straks even een tapeje aanleggen aangezien ik nog geen brace heb.
@annie, die verleidingen zijn er helaas altijd. En af en toen eens een keer wat lekkers moet kunnen. Anders houd je het nooit vol. Met mijn vriend en mij gaat het al weer beter alleen het probleem dat hij en mijn ouders niet lekker lopen blijft wel.
Vanochtend gaat het goed. Ontbeten met een bakje magere yoghurt. Tussendoor een lekker sapje van sinaasappels en kiwi. En zo een wrap met paprika en kaas . Vanavond lasagne met vis en spinazie. Heb eventueel ook nog wat noten liggen dus ik kom mijn dag wel door.
Ik had wel een beetje een domper bij de fysio net . Moet tijdens werk of activiteiten die pijn veroorzaken een brace om gaan doen. Dus straks even een tapeje aanleggen aangezien ik nog geen brace heb.
@annie, die verleidingen zijn er helaas altijd. En af en toen eens een keer wat lekkers moet kunnen. Anders houd je het nooit vol. Met mijn vriend en mij gaat het al weer beter alleen het probleem dat hij en mijn ouders niet lekker lopen blijft wel.
Vanochtend gaat het goed. Ontbeten met een bakje magere yoghurt. Tussendoor een lekker sapje van sinaasappels en kiwi. En zo een wrap met paprika en kaas . Vanavond lasagne met vis en spinazie. Heb eventueel ook nog wat noten liggen dus ik kom mijn dag wel door.
Minx- Lady Post-a-lot
Uiteraard zijn er altijd verleidingen, maar je moet ook gewoon dingen af kunnen staan en een rem hebben.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ja inderdaad dat is waar. Vooral die rem is heel belangrijk .
Net trouwens het kookboek van amber albarda even bekeken bij de bruna en hoop nu dat die van mij heel snel binnen komt. Vorig jaar duurde het heel lang, hoorde van een collega dat zij binnen 3 dagen haar cadeau had. Dus hopen dat het bij mij ook snel gaat.
Net trouwens het kookboek van amber albarda even bekeken bij de bruna en hoop nu dat die van mij heel snel binnen komt. Vorig jaar duurde het heel lang, hoorde van een collega dat zij binnen 3 dagen haar cadeau had. Dus hopen dat het bij mij ook snel gaat.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou gister toch nog een beetje gezondigd op de verjaardag
Had het liever niet gedaan maar we waren maar met zijn 2en en vonden het alle 2 niet kunnen om niks te nemen.
Dus hebben schoonmoeder en ik een gebakje gedeeld (scheelt dat we daar altijd al kleine stukjes krijgen) en hebben alle 2, 1 kleine stukje worst gehad.
En voor de rest heb ik veel thee en water gedronken.
Gisteravond voor het eerst sinds anderhalve week aardappels gegeten (met spinazie) maar ik had toen we op bed gingen gewoon weer honger
Terwijl ik rond half 9 ook nog een appeltje had gegeten..
Dus dat beviel niet echt
Vanavond maar weer lekker aan de soep met een afbak broodje
Had het liever niet gedaan maar we waren maar met zijn 2en en vonden het alle 2 niet kunnen om niks te nemen.
Dus hebben schoonmoeder en ik een gebakje gedeeld (scheelt dat we daar altijd al kleine stukjes krijgen) en hebben alle 2, 1 kleine stukje worst gehad.
En voor de rest heb ik veel thee en water gedronken.
Gisteravond voor het eerst sinds anderhalve week aardappels gegeten (met spinazie) maar ik had toen we op bed gingen gewoon weer honger
Terwijl ik rond half 9 ook nog een appeltje had gegeten..
Dus dat beviel niet echt
Vanavond maar weer lekker aan de soep met een afbak broodje
Gast- Gast
Wij zijn hier ook wel klaar met de aardappelen eigenlijk. Vanavond staan er sperziebonen op het menu, iets waar ik echt geen zin in heb, dus hou ik maar een zakje rauwkost op de achterhand Daarbij eten we aardappelschijfjes en een tartaar.
Als lunch mocht ik welgeteld 2 (!) boterhammen! Omdat ik voor het ontbijt geen mueslibol had gehad (die waren er niet meer) heb ik toen een broodje gegeten en tussen de middag een super vers mueslibolletje van de bakker Ik mocht rauwkost bij de lunch, maar had nu niks in huis. Omdat ik zin had in een eitje heb ik een eitje erbij gekookt..
Daisy, een klein beetje zondigen mag! Ik vind dat je je netjes in hebt gehouden. Gisteravond waren mijn zus en zwager even hier en eigenlijk moest ik streng zijn van Sonja, maar ik heb wel wat japanse nootjes gehad. Dit mag ik normaal vrijdag, maar dan eet ik ze niet.
Fairy, ik hoop voor je dat het boek snel binnenkomt!
Gisele, ik ben benieuwd naar jouw eetschema. Wat eet je op zo'n dag en hoe voel je je erbij? Ik merk zelf dat mijn lichaam wel moet wennen!
Als lunch mocht ik welgeteld 2 (!) boterhammen! Omdat ik voor het ontbijt geen mueslibol had gehad (die waren er niet meer) heb ik toen een broodje gegeten en tussen de middag een super vers mueslibolletje van de bakker Ik mocht rauwkost bij de lunch, maar had nu niks in huis. Omdat ik zin had in een eitje heb ik een eitje erbij gekookt..
Daisy, een klein beetje zondigen mag! Ik vind dat je je netjes in hebt gehouden. Gisteravond waren mijn zus en zwager even hier en eigenlijk moest ik streng zijn van Sonja, maar ik heb wel wat japanse nootjes gehad. Dit mag ik normaal vrijdag, maar dan eet ik ze niet.
Fairy, ik hoop voor je dat het boek snel binnenkomt!
Gisele, ik ben benieuwd naar jouw eetschema. Wat eet je op zo'n dag en hoe voel je je erbij? Ik merk zelf dat mijn lichaam wel moet wennen!
Gast- Gast
Ik ben er vandaag vroeg bij qua avondeten. Want ik heb het al achter de kiezen. Een half uur eerder dan normaal. Maar het was lekker en ik ben vol. Een salade met ijsbergsla, tomaat, ui, tonijn en een dressing van tomatensaus (tomatenpuree uit blik, wat ik doorgaans voor macaroni gebruik) met peper en italiaansekruiden.
En mijn eetschema? Ontbijt; Eén boterham met willekeurig beleg. Middag; Eén boterham met willekeurig beleg. En gewoon avondeten. Aardappeltjes, groente, vlees of Pasta met saus. En soms eet ik in de avond nog een cracker met smeersel. Ligt aan mijn bui.
Ik krijg altijd hoofdpijn op de vierde en vijfde dag. Maar verder heb ik nergens last van.
En mijn eetschema? Ontbijt; Eén boterham met willekeurig beleg. Middag; Eén boterham met willekeurig beleg. En gewoon avondeten. Aardappeltjes, groente, vlees of Pasta met saus. En soms eet ik in de avond nog een cracker met smeersel. Ligt aan mijn bui.
Ik krijg altijd hoofdpijn op de vierde en vijfde dag. Maar verder heb ik nergens last van.
Gast- Gast
Drink je dan wel genoeg? Misschien kan je nog wat toevoegen aan je ontbijt en lunch. Fruit o.i.d.?
Ik heb net 200gram sperziebonen weggehakt.. Bluh... vies. Vanavond mag ik niks meer hebben, behalve water. Gelukkig heb ik vanavond wat te doen, en ga daarna naar mijn vriend waar toch niks te snaaien is
Ik heb net 200gram sperziebonen weggehakt.. Bluh... vies. Vanavond mag ik niks meer hebben, behalve water. Gelukkig heb ik vanavond wat te doen, en ga daarna naar mijn vriend waar toch niks te snaaien is
Gast- Gast
Ik heb t/m zondag even een cambridge pauze en een paar ongezond eten dagen
Vandaag taart getrakteerd op mijn werk en net lekker bami gegeten (met beetje pindasaus en kroepoek)
Morgen ben ik jarig en gaan wij in ondertrouw, dus dan mag ik een lekker taartje en gaan we 's avonds uit eten ow en natuurlijk hoort er ook een glaasje alcohol bij
Zaterdag niks bijzonders verder
zondag vieren wij onze verjaardag voor de familie dus dan lekkere hapjes en patat.
Vanaf maandag ga ik weer hard aan de bak, maar had met mijzelf van te voren afgesproken dat ik deze dagen mocht genieten
Was vanochtend weer iets lichter, 84,2 nu in totaal -37,3
Vandaag taart getrakteerd op mijn werk en net lekker bami gegeten (met beetje pindasaus en kroepoek)
Morgen ben ik jarig en gaan wij in ondertrouw, dus dan mag ik een lekker taartje en gaan we 's avonds uit eten ow en natuurlijk hoort er ook een glaasje alcohol bij
Zaterdag niks bijzonders verder
zondag vieren wij onze verjaardag voor de familie dus dan lekkere hapjes en patat.
Vanaf maandag ga ik weer hard aan de bak, maar had met mijzelf van te voren afgesproken dat ik deze dagen mocht genieten
Was vanochtend weer iets lichter, 84,2 nu in totaal -37,3
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Lekker toch ondanks alles toch afvallen
Minx- Lady Post-a-lot
Yoyo; Ik drink echt meer dan voldoende. Liters op een dag. Cola light Ben vorig jaar trouwens een week lang alleen aan het water geweest en moet zeggen dat, dat ook wel bevalt. Dus dat wil ik ook nog even inregelen.
Om eerlijk te zijn, durf ik nog helemaal niet te wegen. Iets houdt me echt tegen. Veel te bang dat er niets af is.
Om eerlijk te zijn, durf ik nog helemaal niet te wegen. Iets houdt me echt tegen. Veel te bang dat er niets af is.
Gast- Gast
ARRGGG zit mezelf helemaal gek te maken, ik moet ongesteld worden en ben het nog steeds niet. De kans op zwangerschap is echt miniem. Maar toch zit ik allerlei rare scenario's te bedenken. Word gek.
Minx- Lady Post-a-lot
Je hebt natuurlijk wel stress gehad de afgelopen weken. Ik weet niet of het bij jou ook zo werk, maar bij mij slaat het me gelijk op het lichamelijke. Dan is alles van de regel. Wanneer had je het moeten worden?
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!