Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 40 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 6:17

Liz schreef:Ik ben net even bij de natuurwinkel geweest en heb heerlijke speltcrackers gehaald met mozarella/tomaat en met kaas/pompoenpitten. Ook heb ik lijnzaad en crunchy bio pindakaas gekocht. Ik word altijd zo gelukkig van de natuurwinkel I love you

Lekker!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 40 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 6:42

Lekker Yoyo

Liz schreef:Ik ben net even bij de natuurwinkel geweest en heb heerlijke speltcrackers gehaald met mozarella/tomaat en met kaas/pompoenpitten. Ook heb ik lijnzaad en crunchy bio pindakaas gekocht. Ik word altijd zo gelukkig van de natuurwinkel I love you

hmmm klinkt heerlijk
Wanneer ik klaar ben met shaken en ga op en afbouwen ga ik ook inslaan bij de natuurwinkel :-D

Tot nu toe vandaag een goede dag, merk wel dat ik uit ketose ben en dus opnieuw in ketose moet raken, want heb echt trek. Naja gaat goed en zit er weer helemaal in.
Laat ontbeten, net een bouillonnetje op, zo mijn soepje en vanavond in de bios mijn reep in stukjes
Zit nog wel beetje in twijfel of ik over ga stappen op de 800 variant met een avond maaltijd :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liz ma 23 jan 2012 - 6:52

Inge schreef:Lekker Yoyo

hmmm klinkt heerlijk
Wanneer ik klaar ben met shaken en ga op en afbouwen ga ik ook inslaan bij de natuurwinkel :-D

Tot nu toe vandaag een goede dag, merk wel dat ik uit ketose ben en dus opnieuw in ketose moet raken, want heb echt trek. Naja gaat goed en zit er weer helemaal in.
Laat ontbeten, net een bouillonnetje op, zo mijn soepje en vanavond in de bios mijn reep in stukjes
Zit nog wel beetje in twijfel of ik over ga stappen op de 800 variant met een avond maaltijd :-)

Hoeveel wil je nog afvallen voor je gaat trouwen?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 6:57

Inge nog ff doorbijten, die paar weekjes. Je bent er bijna.

Liz ohw dat klinkt echt lekker Very Happy

Ik had vandaag zo'n honger dat ik 1 slecht broodje heb gehad. Verder eigenlijk een prima dag. Had geen tijd om brood te smeren dus dit maar. Daarbij een handje noten en ik zat vol echt niet normaal meer. Na die tijd op een ander station nog een appeltje gehaald en een flesje water. Dus schade echt beperkt gehouden. Merk ook echt dat het met keuzes maken goed gaat. Ik was trouwens ook kapot na dat broodje dus ik merk echt dat het een mega invloed heeft. Vanavond lekker gezond gegeten. Boodschappen was echt schokkend haha. Ik ben vrij slecht in voor uit bedenken wat ik wil koken enzo. Maar vanaf morgen loop ik stage en wil er toch wel invloed op hebben aangezien mijn vriend echt dramatisch slecht is in het combineren van eten. Het slechtste wat hij me ooit heeft voorgezet is saucijsjes in sojasaus. Was dus echt niet te vreten....

Verder een fortuin uit gegeven aan een speltbroodje, maar er zit dan ook werkelijk geen enkele toevoeging in. Mijn vriend kreeg zo ongeveer een hartverzakking toen hij de prijs zag. Maar aan de andere kant als ik 2 boterhammen eet ipv van 4 omdat ik vol zit na twee scheelt dat natuurlijk de helft van de prijs. Dan betaal ik liever wat meer. Nu al zin aan de lunch van morgen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:06

Fairy, dat heb ik ook heel erg, als ik bijvoorbeeld wit pistoletje eet of bord witte pasta dat ik daarna bijna in slaap val. Heel irritant, gegarandeerd spijt daarna :P

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:09

Ja suf is dat he, daar denk je normaal niet over na. En het brood vult ook gewoon veel meer. Brood wat ik nu gekocht heb heeft dit als ingrediëntenlijst: spelt, zout, desem en water. en is nog biologisch ook. Was wel even zoeken waar de winkel zit.

Al denk ik dat ik voor morgen tussen de middag 2 broodjes mee neem en voor in de trein ook nog 1. Amsterdam Centraal is namelijk erg gevaarlijk met honger.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 7:13

Wanneer ik wit brood, witte pasta, witte rijst etc eet, krijg ik vaak last van mijn darmen / maag
Fairy, waar had je het speltbrood gehaald? Je kan het bij de plus hier ook kopen, maar weet niet of daar nog veel toevoegingen in zitten?

Liz schreef:
Hoeveel wil je nog afvallen voor je gaat trouwen?
14a15 Kilo
wil graag rond de 70 wegen (liefst 69,9 :-p)
Maar denk dat ik bij 75 ga op en afbouwen met CB
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:15

bij de stadsbakker naast de goodyfoods. haha omgerekend 22 cent per boterham :P haha.

edit: ik dacht als ik dan toch veel geld uit geef aan brood doe ik het goed :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 7:16

Fairytale schreef:bij de stadsbakker naast de goodyfoods. haha omgerekend 22 cent per boterham :P haha.
Oke top. Naja kan ik dat mooi combineren :-) eerst stadsbakker, dan goodyfoods. Hoewel je zal wel moeten bestellen bij de bakker of niet?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:20

Ik betaal 2.80 voor een 'halfje' (formaat van half brood, maar dan met 2 kapjes). Echt te gek eigenlijk.. Maar het is zo lekker :P

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:22

Als je er veel mee wilt nemen. Ze zijn namelijk niet heel groot, 12 boterhammen en 2 kapjes. Dus zeg maar 14 boterhammen uit 1 brood. Er lagen er toen ik kwam om kwart over 4 ofzo nog genoeg. Dus bestellen is niet echt nodig denk ik.

Hebben jullie geen natuurwinkel?? hier zitten er zo megaveel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:23

Reva schreef:Ik betaal 2.80 voor een 'halfje' (formaat van half brood, maar dan met 2 kapjes). Echt te gek eigenlijk.. Maar het is zo lekker :P

die van mij was 3,10 iets groter dan een halfje maar niet veel. En dus ook biologisch zonder toevoegingen dus daar betaal je ook wel voor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 7:24

Nope hier zit er geen 1 :-(
Heb een tijd geleden speltbrood bij plus gehaald en die was ook wel lekker :-) maar goed misschien nog wel wat toevoegingen. ?
Wanneer ik ga af en opbouwen ga ik lekker speltbrood halen dus :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:28

Helaas wil J. de boeken niet lezen kost te veel tijd. Dus dat is elke keer weer een discussie. Waarom haal je roomboter en niet de becel. Niet te veel van dit of van dat. Arg, hele discussies steeds weer. Gelukkig heb ik gister weer ff lekker met zijn schoonzus kunnen praten die al helemaal volgens amber leeft.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 23 jan 2012 - 7:36

Mannen ;-)

Op het vivaforum staan ook lekkere recepten vaak in het AA topic

Zo las ik deze: (van forummer boselfje)
http://www.thespunkycoconut.com/2011/06/strawberry-birthday-cake-gluten-free.html
Ik heb alleen de cake gemaakt zonder glazuur en ik heb het recept als volgt aangepast:

- Gemalen gierstvlokken (met mijn nieuwe koffiemolen ) ipv tapiocabloem
- palmsuiker ipv honing
- gewone stevia ipv raspberry stevia
- een eetl tot poeder gemalen lijnzaad om extra te binden (daar was eigenlijk de tapiocabloem voor. gierst bindt niet echt omdat het glutenvrij is)
- een beetje van de volgende kruiden: kaneel, kruidnagel en zelf gemalen kardemom (smaakt veel lekkerder dan gemalen uit een potje)
- de applesauce maak ik als volgt: in stukken gesneden hele appel (met schil en klokhuis) een half uurtje of uurtje stoven (gewoon zonder water op laag vuur), dan staafmixeren, dan door een zeef roeren, dan nog een paar minuten doorkoken voor d ehoudbaarheid en dan in een schoon afsluitbaar bakje. Die ik vandaag heb gebruikt, stond al een maand in de koelkast en was nog goed, dus is ook goed te bewaren.
appelmoes wordt vaker gebruikt ipv vet of boter in recepten (of ernaast)
- ik heb het in een taartvorm gebakken, in 1 ipv 2 en een half uur ipv 18 min in de oven.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 7:39

ja fijn he, het is lief want hij bedoelt het goed.

Owh daar misschien ook maar eens kijken. Haha morgen gewoon simpel stamppot boerenkool. Dat vind ik zo lekker dus dat blijft :P.

edit: ben eindelijk ongesteld en dan helemaal geen zoet zin Very Happy. Liggen inmiddels wel twee chocoladerepen extra puur in de kast geloof 80% cacao

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20951
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: