Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Zullen we er dan 10 van maken?? Want mijn ervaring is ook dat per 1 jan heel veel het willen en het onoverzichtelijk word.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ik wil ook mee doen!
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Tesss schreef:ik wil ook mee doen!
goh fijn
Minx- Lady Post-a-lot
Lief dat je PM stuurde Fairy! ik ga even bijlezen en dan mijn gegevens in de lijst zetten!
Edit: Ik ben 1,81 en woog 3 weken geleden 105,6. Vorige week woog ik 102,5 dus 3 kilo afgevallen, niet helemaal eerlijk omdat ik ziek was . Ik wil minimaal 20 kilo afvallen maar begin maar eens met 10. Mijn uiteindelijke doel is rond de 80 kilo. Ik ga Atkins doen (koolhydraat arm). Ik ga mijn ontbijt vervangen door de Atkins shakes. Verder weet ik het nog niet goed, wil dat op mijn gemakje allemaal uit gaan zoeken en dan in het nieuwe jaar beginnen. Ik woon in Brabant
Edit: Ik ben 1,81 en woog 3 weken geleden 105,6. Vorige week woog ik 102,5 dus 3 kilo afgevallen, niet helemaal eerlijk omdat ik ziek was . Ik wil minimaal 20 kilo afvallen maar begin maar eens met 10. Mijn uiteindelijke doel is rond de 80 kilo. Ik ga Atkins doen (koolhydraat arm). Ik ga mijn ontbijt vervangen door de Atkins shakes. Verder weet ik het nog niet goed, wil dat op mijn gemakje allemaal uit gaan zoeken en dan in het nieuwe jaar beginnen. Ik woon in Brabant
Laatst aangepast door Liz op vr 9 dec 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
mag je hier ook neerzetten dan zet ik ze erbij
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Zullen we er dan 10 van maken?? Want mijn ervaring is ook dat per 1 jan heel veel het willen en het onoverzichtelijk word.
Oooo wat leuk! Fijn dat ik nog mee mag doen!
Ik heb nog niet op de weegschaal gestaand maar ik schat dat ik nu zo'n 76 kg. weeg. Ik wil wel proberen de komende weken (weer) een beetje op te letten qua eten en drinken maar ik weet niet of het me gaat lukken... Mijn motivatie is gewoon even zoek, terwijl ik het wel heel graag wil.... herkennen jullie dat?
Ik ga weer koolhydraatbeperkt doen, ik ontbijt dan bijv. met kwark, crackers met gekookte eitjes of een koolhydraatarme boterham. Ik lunch met koolhydraatarm brood een salade of een omeletje en bij het diner neem ik dan vaak geen aardappelen, rijst of pasta en anders maar heel weinig. Als tussendoortje neem ik een cracker, gekookteitje, rolletje rookvlees, rolletje kipfilet (lekker met smeerkaas er in!) en soms wat fruit.
Met deze levensstijl ben ik mijn zwangerschapskilo's (ong. 20) kwijtgeraakt, hoop dat het straks ook weer gaat lukken want wil proberen om onder de 70 kg. te komen en misschien zelfs wel door naar de 65........
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Jammer dat ik te laat ben ..... Maaaaar allemaal veeeel succes!!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Fairytale schreef:Tesss schreef:ik wil ook mee doen!
goh fijn
haal mij er maar uit.
Tesss- Fluisteraar
Tesss schreef:Fairytale schreef:Tesss schreef:ik wil ook mee doen!
goh fijn
haal mij er maar uit.
Mag ik er dan bij??????????
Aagje!- Kletskop
XXAnnieXX schreef:Tesss schreef:Fairytale schreef:Tesss schreef:ik wil ook mee doen!
goh fijn
haal mij er maar uit.
Mag ik er dan bij??????????
van mij wel
Vond dat 'goh fijn' zo stom overkomen en bij nader inzien hoef ik niet zoveel dan jullie af te vallen.
Tesss- Fluisteraar
Mss je eigen reactie even teruglezen en die van de andere meiden. Annie heb het veranderd hoor.
Minx- Lady Post-a-lot
Pussycat schreef:Ik woon in hoofddorp
Wat leuk, ik kom uit nieuw vennep ....
ik ga de rest morgen lezen en reageren! Gezellig dt ik toch mee mag doen!
Aagje!- Kletskop
Hmm waarom reageerde je zo op Tess? Volg het niet helemaal
Maar gisteren vertelde ik aan mijn zus dat ik weer eens een poging ging doen. Waarop zij zei: Goh, alweer? Niet echt motiverend!
Hoe gaan jullie hier mee om ?
Maar gisteren vertelde ik aan mijn zus dat ik weer eens een poging ging doen. Waarop zij zei: Goh, alweer? Niet echt motiverend!
Hoe gaan jullie hier mee om ?
Gast- Gast
Haar reactie schoot me een beetje in het verkeerde keelgat. Je komt een topic binnen en roept Ik wil mee doen!! meer ook niet geen info niets. Terwijl er hier meiden toch al deels hun verhaal neer zetten. Vandaar.
Maar daar moet je je niets van aantrekken. Hoe moeilijk ook. Jij weet hoe het zit met je motivatie. En zie het als motivatie. Zij denkt dat jij het niet kan (misschien). als je dan denkt ik zal het je eens laten zien dat ik het wel kan. Ik ken je zus natuurlijk niet maar sommige mensen hebben een rare manier van motiveren.
Maar daar moet je je niets van aantrekken. Hoe moeilijk ook. Jij weet hoe het zit met je motivatie. En zie het als motivatie. Zij denkt dat jij het niet kan (misschien). als je dan denkt ik zal het je eens laten zien dat ik het wel kan. Ik ken je zus natuurlijk niet maar sommige mensen hebben een rare manier van motiveren.
Minx- Lady Post-a-lot
nogal vreemd dat je zo reageert hoor was alleen maar enthousiast!
Daarna kon ik toch een stukje schrijven als ik wist dat ik erbij kon? of moet je eerst je een stukje zodat het niet in je verkeerde keelgat schiet?
nou ja..
Daarna kon ik toch een stukje schrijven als ik wist dat ik erbij kon? of moet je eerst je een stukje zodat het niet in je verkeerde keelgat schiet?
nou ja..
Tesss- Fluisteraar
Het is denk ik maar net hoe je haar reactie interpreteert Fairytale, want ik heb er helemaal geen problemen mee. Want zelf had ik ook zo'n reactie geplaatst. Weliswaar later aangevuld, maar toch.
Gast- Gast
Is wel degelijk verschil in, daarbij als je het topic door had gelezen zie je al dat het is opgehoogd naar 10. Daarbij geeft ze net aan dat ze geen info plaatst als ze het niet wist. Beetje rare manier van vragen heb je dan. Ik denk dat mijn punt duidelijk is ga me nu vooral richten op het afvallen.
(al zit ik nu nog dropjes te eten)
Edit: ik wil ook graag mee doen, of ik wil mee doen! vind ik een behoorlijk verschil. De een is nou eenmaal vragender dan de ander.
(al zit ik nu nog dropjes te eten)
Edit: ik wil ook graag mee doen, of ik wil mee doen! vind ik een behoorlijk verschil. De een is nou eenmaal vragender dan de ander.
Minx- Lady Post-a-lot
moet je hier smeken dan? Alleen als je het op jouw manier vraagt dan reageer je normaal. vreemd hoor!
En inderdaad later zou ik het aangevuld hebben. Maar ik hoef er niet eens meer bij als het zo flauw moet veel plezier hier voor de rest.
En inderdaad later zou ik het aangevuld hebben. Maar ik hoef er niet eens meer bij als het zo flauw moet veel plezier hier voor de rest.
Tesss- Fluisteraar
Oke, naja dan hebben we daar een verschillende mening over.
Vandaag ook een slechte dag hier hoor! Maar het is ook nog geen januari.
Vandaag ook een slechte dag hier hoor! Maar het is ook nog geen januari.
Gast- Gast
Nee inderdaad, ik geniet er ook nog even lekker van. Even alles op een rijtje zetten. Mezelf met oud en nieuw misselijk eten aan de knieperties en dan de komende tijd niets meer willen eten.
Denk dat ik binnenkort ook een boek over goh hoe heet die manier van eten toch, heel natuurlijk enzo. kan er niet opkomen.
edit: orthomoleculaire voeding.
Denk dat ik binnenkort ook een boek over goh hoe heet die manier van eten toch, heel natuurlijk enzo. kan er niet opkomen.
edit: orthomoleculaire voeding.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou ben ik heel benieuwd wat knieperties zijn, heb er nog nooit van gehoord! Ik heb gister geshopt en mijn oud&nieuw/kerst jurk gevonden, daarna uitgebreid uit eten geweest en nergens op gelet. Het is nog geen januari gelukkig
Liz- Prater
Hele dunne platte wafeltjes. Wikipedia kent ze wel haha. Gebruik nu tel dus afbeelding invoegen gaat wat moeilijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Hele dunne platte wafeltjes. Wikipedia kent ze wel haha. Gebruik nu tel dus afbeelding invoegen gaat wat moeilijk.
Ik heb even op Wikipedia gekeken, ziet er heerlijk uit! Helaas hebben we die in Brabant niet
Liz- Prater
Is ook echt lekker . Alleen een rotwerk om te maken.
Minx- Lady Post-a-lot
Je kunt knieperties toch ook wel in de winkel kopen?
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!