Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Het staat zo mooi, denk ik.
En ik vind het wel een goed idee om doelen te stellen per 4 weken.
En ik vind het wel een goed idee om doelen te stellen per 4 weken.
Gast- Gast
Inge schreef:Ik wil vanaf januari ook nog 12,5 kilo kwijt. Maar ik doe shaken dus niet helemaal eerlijk om mee te schrijven :-p Heb dan weinig te schrijven (vanmorgen een shake, vanmiddag een reep, 's avonds een soep :-p)
Januari is voor mij sowieso een rot maand nog omdat we beide jarig zijn + meerdere feestjes, etentjes en verjaardagen
Als je er ff door zit. Of ontzettend zin aan wat lekkers hebt. Daarbij krijg jij je opbouw en je hebt je eetweken nog. Dus je mag gewoon mee schrijven hoor. Daarbij heb jij ook een bak kennis wat ook handig kan zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook mee doen!!
Ik ben nu sinds 3 maanden 2x per week aan het sporten en merk dat het vet al slapper word.
Vanaf het nieuwe jaar wil ik er ook echt bij gaan afvallen!
Ik ben nu sinds 3 maanden 2x per week aan het sporten en merk dat het vet al slapper word.
Vanaf het nieuwe jaar wil ik er ook echt bij gaan afvallen!
Gast- Gast
Gezellig,
yoyo en pussycat waar uit nederland komen jullie ongeveer?? want zoals ik het zie hebben we behoorlijk dezelfde richting allemaal qua wonen haha
yoyo en pussycat waar uit nederland komen jullie ongeveer?? want zoals ik het zie hebben we behoorlijk dezelfde richting allemaal qua wonen haha
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Inge schreef:Ik wil vanaf januari ook nog 12,5 kilo kwijt. Maar ik doe shaken dus niet helemaal eerlijk om mee te schrijven :-p Heb dan weinig te schrijven (vanmorgen een shake, vanmiddag een reep, 's avonds een soep :-p)
Januari is voor mij sowieso een rot maand nog omdat we beide jarig zijn + meerdere feestjes, etentjes en verjaardagen
Als je er ff door zit. Of ontzettend zin aan wat lekkers hebt. Daarbij krijg jij je opbouw en je hebt je eetweken nog. Dus je mag gewoon mee schrijven hoor. Daarbij heb jij ook een bak kennis wat ook handig kan zijn.
Naja dan wil ik wel meeschrijven. Ik weeg nu 86,4 en wil graag naar de 70-75
Ik denk dat ik in februari ga afbouwen. Heb wel voor mijzelf besloten dat er in december en januari dagen komen dat ik mij niet aan het shaken hou. Hou mij er nu al meer dan 2 maanden volledig aan
Laatst aangepast door Inge op vr 9 dec 2011 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben trouwens wel kort door de bocht met mijn info zie ik
Maar goed, ik wil proberen af te te vallen met Sonja. Maar hier ben ik nog niet helemaal over uit. Misschien dat ik eerst begin met het brooddieet en dat ik daarna opbouw naar Sonja.
Momenteel heb ik maat 44/46/48 (verschilt heel erg) maar ik wil dus in maat 40/42 passen. Verder hoop ik bepaalde veranderingen te zien in mijn lichaam, die ik hier moeilijk kan uitleggen haha.
Maar goed, ik wil proberen af te te vallen met Sonja. Maar hier ben ik nog niet helemaal over uit. Misschien dat ik eerst begin met het brooddieet en dat ik daarna opbouw naar Sonja.
Momenteel heb ik maat 44/46/48 (verschilt heel erg) maar ik wil dus in maat 40/42 passen. Verder hoop ik bepaalde veranderingen te zien in mijn lichaam, die ik hier moeilijk kan uitleggen haha.
Gast- Gast
Ik woon in hoofddorp
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Fairytale schreef:Gezellig,
Groningen!
Gast- Gast
haha groningen ligt wel in de buurt ja
Pussycat- Ratel
Inge, wat voor shakes doe jij? :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wow inge al 2 maanden volledig aan de shakes? Hoe hou je het vol! Echt zelfdiscipline heb jij zeg.
Pussycat- Ratel
Ik wil straks beginnen met de 5 dagen kuur van weightcare.
En daarna moet ik nog even zien hoe ik verder ga.
Ik moet in ieder geval leren om regelmatiger te eten en meer te drinken!
Er mag bij mij wel 20 kilo af maar ga eerst voor de 10 kilo
En daarna moet ik nog even zien hoe ik verder ga.
Ik moet in ieder geval leren om regelmatiger te eten en meer te drinken!
Er mag bij mij wel 20 kilo af maar ga eerst voor de 10 kilo
Gast- Gast
Rush, cambridge doe ik
Pussycat, het is echt het makkelijkste wat ik ooit gedaan heb / vol heb gehouden. Het is best pittig maar ik heb nog nooit zo weinig trek gehad / iets zo goed vol kunnen houden / zo'n rust in mijn hoofd gehad qua wel/niet eten, keuzes maken etc
Pussycat, het is echt het makkelijkste wat ik ooit gedaan heb / vol heb gehouden. Het is best pittig maar ik heb nog nooit zo weinig trek gehad / iets zo goed vol kunnen houden / zo'n rust in mijn hoofd gehad qua wel/niet eten, keuzes maken etc
Inge- Ratel
Ah dan is dat de enige uit de richting.
Maar eerste subdoel zetten op 30 januari??
haha kom nu pas tot de conclusie 2 jan op een maandag is haha
Maar eerste subdoel zetten op 30 januari??
haha kom nu pas tot de conclusie 2 jan op een maandag is haha
Minx- Lady Post-a-lot
Dat snap ik heel goed inge, want dat gevoel heb ik met mijn kuur, maar met die shakes kan ik dat echt niet volhouden haha. Zo zal iedereen zijn eigen aanpak hebben of zijn juiste dieet. Maar toch blijft het een hele prestatie wat jij hebt gedaan en nog doet.
Pussycat- Ratel
2 januari en ook nog op een maandag, dat kan eigenlijk niet beter.
Mijn startgewicht op 2 januari hoort 75 kg te zijn. Dat heb ik zo afgesproken met Shy. Ze gaat me zelfs wegen als ze hier is met Oud en Nieuw. Ik geloof dat 5 kg per maand gangbaar is? Dan zou ik graag 70 kg willen wegen op 30 januari. Of is dat niet goed? Jij doet iets met gewicht en ondersteuning Fairy?
Mijn startgewicht op 2 januari hoort 75 kg te zijn. Dat heb ik zo afgesproken met Shy. Ze gaat me zelfs wegen als ze hier is met Oud en Nieuw. Ik geloof dat 5 kg per maand gangbaar is? Dan zou ik graag 70 kg willen wegen op 30 januari. Of is dat niet goed? Jij doet iets met gewicht en ondersteuning Fairy?
Gast- Gast
Ja Inge, dat is ook zo!
Ik zou het ook wel volhouden op alleen shakes, alleen m`n vriend vind het niet nodig dat ik af val en hij wil niet thuis eten als ik aan een shake ga. Dus als we samen eten (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag) dan eet ik licht of weinig. Op maandag, dinsdag en woensdag eet hij bij z`n ouders.
Ik zou het ook wel volhouden op alleen shakes, alleen m`n vriend vind het niet nodig dat ik af val en hij wil niet thuis eten als ik aan een shake ga. Dus als we samen eten (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag) dan eet ik licht of weinig. Op maandag, dinsdag en woensdag eet hij bij z`n ouders.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush je kan ook CB 800 doen met een maaltijd
Maar goed dan kan je idd niet zo goed weight care doen volgens mij
Ik vind het echt goed vol houden en ideaal.
De 1e 16 kilo ben ik trouwens wel afgevallen dmv gezond eetpatroon en sporten, de rest van de kilo's door het shaken
Maura, ze zeggen toch meestal een 1/2 kilo per week tot een kilo per week is haalbaar?! 4 kilo eraf in een maand zou mooier zijn denk
Maar goed dan kan je idd niet zo goed weight care doen volgens mij
Ik vind het echt goed vol houden en ideaal.
De 1e 16 kilo ben ik trouwens wel afgevallen dmv gezond eetpatroon en sporten, de rest van de kilo's door het shaken
Maura, ze zeggen toch meestal een 1/2 kilo per week tot een kilo per week is haalbaar?! 4 kilo eraf in een maand zou mooier zijn denk
Inge- Ratel
balen dat je vriend het niet ndoig vindt rush. De mijne is er ook geen voorstandig van, maar ziet dat ik niet lekker in mijn vel zit met het gewicht wat ik nu heb, dus hij steunt me gelukkig wel, maar gaat er zelf niet alles voor laten. Maar probeert ook om niet van alles te eten in mijn bijzijn dus dat ik wel fijn. Maar toch lastig als je vriend het eigenlijk niet zoveel uitmaakt (tenminste dat merk ik) dan daalt mijn motivatie ook een beetje.
Pussycat- Ratel
Dank je wel.
Ik was dan ook echt wel veel te dik natuurlijk. 38 kilo door medicatie aangekomen en nu gelukkig al weer 35 er van af :-D
Ik was dan ook echt wel veel te dik natuurlijk. 38 kilo door medicatie aangekomen en nu gelukkig al weer 35 er van af :-D
Inge- Ratel
Inge? Jij bent mijn voorbeeld
Doe mij jouw recept, dit moet me ook gewoon lukken!
Doe mij jouw recept, dit moet me ook gewoon lukken!
Gast- Gast
Welk dieet ik doe maakt hem niet uit, maar hij denk dat het niet werkt en dat dieeten slecht is. Als ik wil afvallen vind hij dat ik meer moet gaan sporten. Maar ik heb niet zo`n ellenlange energie als hem en in de sportschool voel ik me erg bekeken.Pussycat schreef:balen dat je vriend het niet ndoig vindt rush. De mijne is er ook geen voorstandig van, maar ziet dat ik niet lekker in mijn vel zit met het gewicht wat ik nu heb, dus hij steunt me gelukkig wel, maar gaat er zelf niet alles voor laten. Maar probeert ook om niet van alles te eten in mijn bijzijn dus dat ik wel fijn. Maar toch lastig als je vriend het eigenlijk niet zoveel uitmaakt (tenminste dat merk ik) dan daalt mijn motivatie ook een beetje.
Nu wonen we erg achteraf en als het donker is ga ik niet start to run doen. Dat kan hier ook echt niet hoor, naast het bos. Dus ik zit een beetje klem wat dat betreft.
Ik zet wel gewoon door, want ik vind mezelf echt te dik.
Rush- Lady Post-a-lot
CB lijkt me wel gangbaar, maar ik had een collega die echt niet zonder eten kon. Dan stonden we in de Jumbo om cola light voor mij te halen en dan was ik haar opeens kwijt. Vond ik haar tussen de noten, om aan elk zakje te sniffen en te twijfelen of ze niet een zakje mee zou nemen. Of ze zat op het werk dropjes te sabbelen van collega's om ze vervolgens uit te spugen. Nou als ik zo moet dieten, dan hoeft het voor mij niet. Dan lijkt me de motivatie ook ver te zoeken.
Gast- Gast
Ik studeer over een half jaar af als fysio, daarbij ook nog eens een ontzettend grote interesse in alles wat met voeding en eten te maken heeft. Zo'n boek lees ik ook gewoon voor de lol door haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari