Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
haha gekkie :-)
Natuurlijk gaat jou dat ook lukken.
Tja mijn recept nu is heel saai; shaken shaken en nog eens shaken (ik ontbijt met een shake, ik lunch met een 1/2 reep, ik diner met een soep en in de avond een halve reep en een kopje bouillon, verder water water water ow en water) Ben dus nu even ongezond bezig, althans ongezond? mijn overgewicht was ook ongezond natuurlijk. En het is een manier die voor mij werkt.
De kilo's daarvoor heb ik er af gekregen door koolhydraten te minderen.
Zelf vond ik dr Frank op mijn eigen manier heel fijn werken (o: magere franse kwark, lunch: 2 eieren met groente of salade met tonijn en in de avond vlees met groente en eventueel een koolhydraatvrij sausje)
Maar goed ik heb ook nog gezond eetpatroon + 2x per week 5 kwartier sporten gedaan
O; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg
T; stukje fruit
L; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg (soms 3 boterhammen), glas melk
T; fruit
D; minimaal 200gr groente, 75 gr vlees, 3 aardappels / 2 el pasta of zilvervliesrijst. niks uit pakjes en zakjes
Veel water en thee drinken
A; Magere yoghurt
owja en mocht ook nog iets van 2 volkoren biscuitjes ofzo
Natuurlijk gaat jou dat ook lukken.
Tja mijn recept nu is heel saai; shaken shaken en nog eens shaken (ik ontbijt met een shake, ik lunch met een 1/2 reep, ik diner met een soep en in de avond een halve reep en een kopje bouillon, verder water water water ow en water) Ben dus nu even ongezond bezig, althans ongezond? mijn overgewicht was ook ongezond natuurlijk. En het is een manier die voor mij werkt.
De kilo's daarvoor heb ik er af gekregen door koolhydraten te minderen.
Zelf vond ik dr Frank op mijn eigen manier heel fijn werken (o: magere franse kwark, lunch: 2 eieren met groente of salade met tonijn en in de avond vlees met groente en eventueel een koolhydraatvrij sausje)
Maar goed ik heb ook nog gezond eetpatroon + 2x per week 5 kwartier sporten gedaan
O; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg
T; stukje fruit
L; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg (soms 3 boterhammen), glas melk
T; fruit
D; minimaal 200gr groente, 75 gr vlees, 3 aardappels / 2 el pasta of zilvervliesrijst. niks uit pakjes en zakjes
Veel water en thee drinken
A; Magere yoghurt
owja en mocht ook nog iets van 2 volkoren biscuitjes ofzo
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Als jij jezelf niet lekker voelt dan moet je ook zeker doorzetten. Dat doe ik ook.. ook al vindt mijn vriend het niet nodig.
Volgens mij hebben wij ongeveer dezelfde lengte (ooit eens ergens gelezen of ik heb het verkeerd onthouden kan ook :-) )
Ben jij ook rond de 1,65?
Volgens mij hebben wij ongeveer dezelfde lengte (ooit eens ergens gelezen of ik heb het verkeerd onthouden kan ook :-) )
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
haha nee dat werkt niet :-DMaura schreef:CB lijkt me wel gangbaar, maar ik had een collega die echt niet zonder eten kon. Dan stonden we in de Jumbo om cola light voor mij te halen en dan was ik haar opeens kwijt. Vond ik haar tussen de noten, om aan elk zakje te sniffen en te twijfelen of ze niet een zakje mee zou nemen. Of ze zat op het werk dropjes te sabbelen van collega's om ze vervolgens uit te spugen. Nou als ik zo moet dieten, dan hoeft het voor mij niet. Dan lijkt me de motivatie ook ver te zoeken.
Ik heb wel dat ik aan eten ruik trouwens :-D
Maar nog geen moment gehad dat ik gezondigd heb
Heb nu voor de 2e keer een eetweek dus dan eet ik mager en dat is wel echt heerlijk :-D
Inge- Ratel
@ inge jou recepten zijn helemaal niet saai, een lekkere chocoshake met peper. Is toch hardstikke creatief
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:@ inge jou recepten zijn helemaal niet saai, een lekkere chocoshake met peper. Is toch hardstikke creatief
haha, ja ik bedoel maar zeer creatief :-D
Heel slim peper in je chocoshake ipv kaneel :-D
Ik geniet bijna elke dag van een warme kop chocomintshake met kaneel... genieten :-D
Inge- Ratel
Zit even te bedenken wat ik als eerste doel (30 januari) zal doen.
Ik ben nu ongeveer 86/87 kg (ga op 2 januari nog even wegen)
Het liefst wil ik dan al 80 kg wezen maar dat ik niet echt realistisch..
Wat zouden jullie wel realistisch vinden?
Gast- Gast
Ja nog ietsje kleiner, 1,62 of 63 dat weet ik niet precies eigenlijkPussycat schreef:Als jij jezelf niet lekker voelt dan moet je ook zeker doorzetten. Dat doe ik ook.. ook al vindt mijn vriend het niet nodig.
@Inge, dat klinkt allemaal wel heel goed, dat eetpatroon!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nu ik al op dieet ben, merk ik wel dat ik de maaltijden die ik mag hebben zeer zeker meer waardeer (Ik heb het idee dat ik de maaltijden bewuster meemaak en meer geniet). En om met eten bezig te zijn vind ik ook heerlijk. Gewoon iets maken voor in de vriezer of mijn brood te smeren voor de volgende dag (ook al heb ik geen werk, ik maak nog wel steeds mijn bammetjes de dag van te voren. ) Ik heb het grote voordeel dat ik geen groot fan ben van Chips, koekjes en snoepjes. En dat ik de friteuse te erg vind stinken om hem aan te slingeren.
Vandaag "helaas" (want ik heb er onwijs veel zin in) een verjaardag met bittergarnituur en drank. Hoop me gewoon in te kunnen houden. Had mezelf voorgenomen niet te drinken en niets van de schaal te halen. Maar ik begin nu toch wel trek te krijgen.
Vandaag "helaas" (want ik heb er onwijs veel zin in) een verjaardag met bittergarnituur en drank. Hoop me gewoon in te kunnen houden. Had mezelf voorgenomen niet te drinken en niets van de schaal te halen. Maar ik begin nu toch wel trek te krijgen.
Gast- Gast
@ daisy als je nu al begint en met de feestdagen zo min mogelijk probeert te snoepen van al het lekkers dan kan het best hoor.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Nu beginnen is voor mij niet handig, want heb deze maand nog sowieso 10 dagen feestjes/kerst/oud en nieuw/weekendje weg dus dan zou ik mezelf te veel straffen. (en het niet vol houden)
Heb besloten om er wel om te denken en niet zoveel nemen als voorheen maar wil er nog wel eventjes van kunnen genieten
Dus daarom is het voor mij ook super om 2 januari te beginnen, dan hebben we even een tijdje geen verjaardagen/feestjes dus kan ik een goede start maken!
Heb besloten om er wel om te denken en niet zoveel nemen als voorheen maar wil er nog wel eventjes van kunnen genieten
Dus daarom is het voor mij ook super om 2 januari te beginnen, dan hebben we even een tijdje geen verjaardagen/feestjes dus kan ik een goede start maken!
Gast- Gast
Ik heb wel het geluk dat ik niet zo`n snoepert ben qua zoet. Ik heb liever hartige dingen.
Alleen koekjes, dat was echt een trigger!
Alleen koekjes, dat was echt een trigger!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik lust alles, maar vooral chocola en chips zijn mijn struikelblok. En thuis vind ik het moeilijker als bij mijn vriend. Die motiveert toch meer.
Minx- Lady Post-a-lot
Ah ik ben te laat, had heel graag mee willen doen! Veel succes met afvallen meiden
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Daisy schreef:Zit even te bedenken wat ik als eerste doel (30 januari) zal doen.
Ik zou denk ik je eerste doel op 83 zetten. Niet te veel in een keer. Beter op iets te weinig inzetten. Als je je eerste doel niet haalt demotiveert dat gelijk zo.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik eet wel graag mon chou met rookvlees en zalm met gekruide roomkaas.
Rush- Lady Post-a-lot
nee rookvlees met een gekookt eitje, dat op een meergranen triangel zo lekker.
Minx- Lady Post-a-lot
Gekookte eitjes zijn sowieso heerlijk!
Rush- Lady Post-a-lot
Jammer dat jullie al vol zitten, als er iemand afhaakt mag ik er dan bij?
Ik ben vorig jaar heel veel (zwangerschaps)kilo's afgevallen maar wil er nog wel wat af, bovendien merk ik aan mezelf dat ik weer te gemakkelijk wordt.... De laatste keer dat ik me woog was ik 74 kg. (1.72 lang) maar ik denk dat ik nu wel 75/76 weeg....
Ik zou graag onder de 70 willen komen, maar liever nog rond de 65...
Succes dames!
Ik ben vorig jaar heel veel (zwangerschaps)kilo's afgevallen maar wil er nog wel wat af, bovendien merk ik aan mezelf dat ik weer te gemakkelijk wordt.... De laatste keer dat ik me woog was ik 74 kg. (1.72 lang) maar ik denk dat ik nu wel 75/76 weeg....
Succes dames!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
De ervaring leert dat juist door een topic af te sluiten met VOL, het juist dood gaat bloeden. Omdat de helft afhaakt, amper post of degene die wel blijven posten uiteindelijk ook stoppen met posten omdat het niet leuk is om met 2 mensen heen en weer te posten of te posten als er amper reactie komt.. En een open topic juist uitnodigend werkt en blijft bestaan. Maar goed, hoop voor jullie dat jullie topic een uitzondering is. Succes!
Gast- Gast
We zullen het zien en anders kun je het altijd nog weer aanpassen. Of denk ik nu te simpel. Maar de meiden die hier nu gereageerd hebben komen uit een dood gebloed topic en vinden dat jammer. Lijkt me een prima combi
Minx- Lady Post-a-lot
Pandora schreef:Jammer dat jullie al vol zitten, als er iemand afhaakt mag ik er dan bij?
Succes dames!
Zullen wij anders alvast samen een nieuw topic openen ?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Rush schreef:Gekookte eitjes zijn sowieso heerlijk!
Maar eitjes zijn toch ook wel goed voor je? Ik hou van eitjes! Die wil niet laten staan!! :p
Gast- Gast
Yoyo schreef:Rush schreef:Gekookte eitjes zijn sowieso heerlijk!
Maar eitjes zijn toch ook wel goed voor je? Ik hou van eitjes! Die wil niet laten staan!! :p
Klopt is ook niet veel mis mee
Minx- Lady Post-a-lot
Liz schreef:Pandora schreef:Jammer dat jullie al vol zitten, als er iemand afhaakt mag ik er dan bij?
Succes dames!
Zullen wij anders alvast samen een nieuw topic openen ?
Ja, doen we!
Aan jou de eer!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wat mij betreft mag iedereen mee schrijven hoor :-)
Dan moet je koolhydraatbeperkend gaan eten (dr Frank op je eigen manier) ;-)
Ik at nog wel eens als tussendoortje ei in rookvlees met een likje mayo (zaanse mayo minste koolhydraten, zalm met roomkaas of roomkaas door mijn groente heen)... en ik viel gewoon nog goed af ook :-D
Rush schreef:Ik eet wel graag mon chou met rookvlees en zalm met gekruide roomkaas.
Dan moet je koolhydraatbeperkend gaan eten (dr Frank op je eigen manier) ;-)
Ik at nog wel eens als tussendoortje ei in rookvlees met een likje mayo (zaanse mayo minste koolhydraten, zalm met roomkaas of roomkaas door mijn groente heen)... en ik viel gewoon nog goed af ook :-D
Inge- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari