Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
-
Laatst aangepast door chococupcake op ma 9 jan 2012 - 5:09; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is hier ook een stuk minder maar dan voornamelijk omdat ik buikpijn krijg daarna dus daardoor is het gewoon niet meer prettig.
Bij mijn vorige zwangerschap deden we het wel regelmatig haha..
Ach ja komt wel weer na de zwangerschap
Bij mijn vorige zwangerschap deden we het wel regelmatig haha..
Ach ja komt wel weer na de zwangerschap
Gast- Gast
Wij hebben in de eerste 3 maanden 1x in de 2 weken sex gehad, de 2de 3 maanden 1x in de maand en de laatste 3 maanden NIET. Toen ging ze ook meedoen (trappen etc.) en mijn vriend vond 'dat als de vk het hoofdje al kon voelen (ben gestript) dan wilde hij al helemaal niet meer'.
Gisteren overigens wel gevraagd of mijn vriend me mooi vond in mijn zwangerschap. Hij vond me heus niet heel lelijk, sexy allesbehalve maar zo gedroeg ik me ook niet, maar hij vond het vooral heel mooi dat ik zijn dochter in zijn buik had. Maar juist daarom, nam de zin in sex af. Terwijl hij toch gefrustreerd raakte en ik dat over me heen kreeg zo af en toe, lastig lastig!
Gisteren overigens wel gevraagd of mijn vriend me mooi vond in mijn zwangerschap. Hij vond me heus niet heel lelijk, sexy allesbehalve maar zo gedroeg ik me ook niet, maar hij vond het vooral heel mooi dat ik zijn dochter in zijn buik had. Maar juist daarom, nam de zin in sex af. Terwijl hij toch gefrustreerd raakte en ik dat over me heen kreeg zo af en toe, lastig lastig!
Gast- Gast
De eerste maanden voelde ik me zo beroerd en moe dat ik er echt niet aan moest denken... De laatste weken is t twee keer gebeurd, waarbij ze bij de laatste x meedeed en ik aan niks anders kon denken.. toen was het voor mij snel klaar. Komt wel weer als ik bevallen ben. Hand en mondwerk gebeurt nog wel zo op zn tijd hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat laastste komt hier gelukkig ook nog regelmatig voor Lejow!
Gast- Gast
Even andere vraag, ik heb al de hele dag pijn aan mijn stuitje. Alsof ik een pokke end gefietst heb pp een fout zadel.. herkenbaar
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat had ik vorige week Lejow... Zo irritant, kon ook niet normaal rechtop zitten... Want dat deed pijn... Zal er wel weer bij horen denk ik?
CCC- Ratel
Ja helaas wel..
De eerste zwangerschap had ik t ook vanaf week of 16 dat werd langzaam erger..
Deze keer is mijn bekken gewoon compleet verrot.. Zeg maar..
Er gaat straks een wereld voor me open straks als ik weer pijn vrij ben.
De eerste zwangerschap had ik t ook vanaf week of 16 dat werd langzaam erger..
Deze keer is mijn bekken gewoon compleet verrot.. Zeg maar..
Er gaat straks een wereld voor me open straks als ik weer pijn vrij ben.
Gast- Gast
Is dat vanuit mijn bekken dan?
Wat een klote gevoel zeg, het voelt echt bont en blauw..
Wat een klote gevoel zeg, het voelt echt bont en blauw..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ccc Nee ben er nog niet uit wat voor schoenen ik wil. Help je zoeken
Heb net ook al een topic geopend bij liefde&relatie
Heb net ook al een topic geopend bij liefde&relatie
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Gister toen ik thuiskwam was ik heel erg blij trouwens haha.
De babykamer is nu helemaal mooi strak in de behang, en de rolgordijntjes hangen ook.
Nu nog de meubeltjes in elkaar zetten
De babykamer is nu helemaal mooi strak in de behang, en de rolgordijntjes hangen ook.
Nu nog de meubeltjes in elkaar zetten
Shy- Kletskop
Het zal wel aan mijn hormonen liggen maar als het aan mij ligt kan het niet vaak genoeg. Helaas denkt vriendlief er anders over.. Frustrerend..
Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ik heb echt totaal geen energie.. Kan de hele dag wel slapen. Morgen weer naar school maar ik ben bang dat ik halverwege in slaap val.
Zijn jullie ook nog steeds zo moe? Ik heb echt totaal geen energie.. Kan de hele dag wel slapen. Morgen weer naar school maar ik ben bang dat ik halverwege in slaap val.
Laatst aangepast door yvonne op ma 9 jan 2012 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Happy schreef:Even totaal iets anders, misschien persoonlijk en/of genant, maar is jullie seksleven nog hetzelfde als voorheen?
Mijn zin is er zeker wel, maar ik voel me totaal niet sexy en aantrekkelijk. Mijn vriend vind me heel mooi zwanger maar niet sexy op dit moment, wat ik erg logisch vind. Ik kan niet wachten tot die buik weg is, en ik mijn eigen figuur weer een beetje terug begin te krijgen en we kunnen rollebollen want ik mis dat wel Maar met dit lichaam laat ik het maar even aan me voorbij gaan.. Nooit verwacht deze woorden uit mijn mond, nouja vingers , komen want ik vind het absoluut niet het belangrijkste in een relatie.
Nouja, dat is er ook weer uit..
Hier is het ook zeker niet hetzelfde als voorheen, mijn libido is behoorlijk wat hoger dan dat van mijn vriend en dat frustreert mij enorm..
Shy- Kletskop
CCC; héél verstandig dat je een dagje thuis blijft van je werk. Even aan jezelf denken! Vind het sowieso knap hoor. Ik mag dan misschien de gemakkelijkste zwangerschap hebben, en voordat ik 'ziek' werd maakte ik tijdens de zwangerschap ook wel eens dagen van 10 uur, maar dan was ik wel gesloopt hoor aan het einde van de dag Ik geloof niet dat ik dat héél lang zou hebben volgehouden.
Shygirl: veel plezier met het verder werken aan het kamertje! Klinkt alsof jullie lekker opschieten
Flesvoeding/ borstvoeding: natuurlijk weet ik niet hoe het gaat lopen, maar ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven. Overigens lijkt iedereen altíjd wel een mening te hebben over de juistheid van bepaalde manieren van (op)voeden. Nu keuren veel mensen het misschien 'af' wanneer er kv gegeven wordt, vroeger was dat volgens mijn moeder juist met bv het geval. Dat was in de tijd dat ze ons voedde veel minder gebruikelijk en zij werd dus juist vreemd aangekeken omdat ze bv gaf. Niets aantrekken dus van wat mensen vinden, maar vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Seks: totdat ik voortijdige weeën kreeg hadden wij wel nog regelmatig seks. Minder dan voor de zwangerschap, en we moesten wat creatiever zijn, maar het was er nog wel. Aangezien nu alle stimulatie weeën op kan wekken, ligt het hier nu wel helemaal stil. Geeft ook niet. Moet er met al die harde buiken over het algemeen ook helemáál niet aan denken
Pijn bij stuitje: ja herkenbaar! Ik weet niet meer wanneer dat begon te komen, maar het was bij mij ook een voorbode van bekkenklachten. Die heb ik ook buiten mijn zwangerschap trouwens, maar nu wat extremer. Dat begon met pijn bij mijn stuitje, trok zich later door naar mn rechterheup en uiteindelijk was het zo dat ik aan het einde van de dag vaak niet meer kon lopen omdat ik dan 'door mijn heup heen zakte', zeg maar. Los van fysiotherapie heeft een orthomanueel arts mij daar trouwens heel veel ondersteuning in gegeven. Die zette de boel weer recht waardoor het allemaal een stuk minder pijn deed!
@All: mag ik even juichen? Vandaag de 36 weken gehaald! Nog één weekje wachten en ik zal niet alleen een mama van 23 zijn als uk geboren wordt (ik ben zaterdag jarig), maar ook zal het kindje dan niet meer prematuur zijn als het komt. Spannend! Qua hoe erg het rommelt is het ontzettend wisselend trouwens. Ik lig nog steeds bijna alleen maar, en af en toe denk ik echt: ja, het gaat doorzetten, maar over het algemeen is mijn buik een stuk rustiger dan bijv. een week geleden, en dat zorgt voor een hoop meer rust! Af en toe slááp ik gewoon een paar uur aaneengesloten, en dat is toch wel heel erg fijn!
Shygirl: veel plezier met het verder werken aan het kamertje! Klinkt alsof jullie lekker opschieten
Flesvoeding/ borstvoeding: natuurlijk weet ik niet hoe het gaat lopen, maar ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven. Overigens lijkt iedereen altíjd wel een mening te hebben over de juistheid van bepaalde manieren van (op)voeden. Nu keuren veel mensen het misschien 'af' wanneer er kv gegeven wordt, vroeger was dat volgens mijn moeder juist met bv het geval. Dat was in de tijd dat ze ons voedde veel minder gebruikelijk en zij werd dus juist vreemd aangekeken omdat ze bv gaf. Niets aantrekken dus van wat mensen vinden, maar vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Seks: totdat ik voortijdige weeën kreeg hadden wij wel nog regelmatig seks. Minder dan voor de zwangerschap, en we moesten wat creatiever zijn, maar het was er nog wel. Aangezien nu alle stimulatie weeën op kan wekken, ligt het hier nu wel helemaal stil. Geeft ook niet. Moet er met al die harde buiken over het algemeen ook helemáál niet aan denken
Pijn bij stuitje: ja herkenbaar! Ik weet niet meer wanneer dat begon te komen, maar het was bij mij ook een voorbode van bekkenklachten. Die heb ik ook buiten mijn zwangerschap trouwens, maar nu wat extremer. Dat begon met pijn bij mijn stuitje, trok zich later door naar mn rechterheup en uiteindelijk was het zo dat ik aan het einde van de dag vaak niet meer kon lopen omdat ik dan 'door mijn heup heen zakte', zeg maar. Los van fysiotherapie heeft een orthomanueel arts mij daar trouwens heel veel ondersteuning in gegeven. Die zette de boel weer recht waardoor het allemaal een stuk minder pijn deed!
@All: mag ik even juichen? Vandaag de 36 weken gehaald! Nog één weekje wachten en ik zal niet alleen een mama van 23 zijn als uk geboren wordt (ik ben zaterdag jarig), maar ook zal het kindje dan niet meer prematuur zijn als het komt. Spannend! Qua hoe erg het rommelt is het ontzettend wisselend trouwens. Ik lig nog steeds bijna alleen maar, en af en toe denk ik echt: ja, het gaat doorzetten, maar over het algemeen is mijn buik een stuk rustiger dan bijv. een week geleden, en dat zorgt voor een hoop meer rust! Af en toe slááp ik gewoon een paar uur aaneengesloten, en dat is toch wel heel erg fijn!
Gast- Gast
Wat fijn Tiramisu! Zo is het toch elke keer aftellen naar een bepaalde datum! Nog maar een weekje!!
Hmm, ik moet deze pijn dus goed in de gaten houden!
Shy, wat fijn dat het kamertje zo ver af is. Hier is het behang nog steeds niet binnen en begin ondertussen best pissig te worden...
Shy, wat fijn dat het kamertje zo ver af is. Hier is het behang nog steeds niet binnen en begin ondertussen best pissig te worden...
Lejow- Lady Post-a-lot
pijn in stuitje is idd door je bekken. Ik had het aan het eind van de 1e zwangerschap, en nu wat eerder. Maar hier zei iemand ook dat het ook weer minder kan worden, bij mij is het de ene week niet en dan weer wel.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Tiramisu: wat lijkt me dat een fijn gevoel! We gaan voor nog een weekje erbij zeg ik!
CCC- Ratel
Lejow schreef:Wat fijn Tiramisu! Zo is het toch elke keer aftellen naar een bepaalde datum! Nog maar een weekje!!
Aah ja kan ik mij iets bij voorstellen dat je daar boos van wordt! Duurt inderdaad erg lang zeg Wanneer zou je het binnen krijgen?
Ik ben benieuwd wanneer de meubeltjes klaar zijn, allebei druk deze week en het weekend ook genoeg te doen.
Shy- Kletskop
Hier ook een pissige hormonale vrouw... En ook over het behang... Moet er zelf weer achteraan en ja hoor, de leverancier heeft problemen met het systeem... Ja heb ik wat aan.... Vroeger deden ze alles ook met een papiertje en een potlood... wil gewoon verder... Verder heb ik nergens last van hoor!
CCC- Ratel
Ik heb het eerste kerstdag besteld en normaal is het 3 werkdagen. Nu bleekt het tussen oud en nieuw dicht te zijn, dus zijn ze pas 2 januari naar de bestelling gaan kijken. In mijn ogen had het dus vorige week donderdag of vrijdag prima binnen kunnen zijn... Morgen ga ik weer bellen
Lejow- Lady Post-a-lot
Vind ik ook, dat we voor nog één weekje erbij gaan Maar ná dat weekje mag uk wel komen hoor, haha. Hoewel alles vanaf volgende week wel weer wat makkelijker zal zijn. Ik kijk er nu al naar uit dat ik dan in ieder geval niet meer zo heel veel hoef te liggen omdat het dan niet meer uitmaakt (lees: héél erg welkom is) als er weeën komen/het kindje komt. Gewoon weer wat dingen kunnen doen in huis. En als komende week dan zo 'rustig' blijft als afgelopen week, dan ben ik helemaal blij; kan ik nog wat bij tanken voor de bevalling daadwerkelijk begint. Langzaamaan voel ik me in ieder geval niet meer zo ontzettend uitgeput.
Rare gedachte wel hoor. Het kindje kan elk moment komen, maar over tijd lopen kan ook nog gewoon, en in dat geval zal het dus nog zo'n 6 weken duren. Maar hoe het ook loopt, binnen nu en zo'n maximaal zes weken zullen we hier papa en mama zijn, en dat is wel zo'n heerlijke, mooie, onwerkelijke gedachte! Enerzijds kan ik niet wachten tot het kindje er is, anderzijds zijn er nog steeds af en toe van die momenten momenten dat het angstzweet me zo'n beetje uitbreekt
Rare gedachte wel hoor. Het kindje kan elk moment komen, maar over tijd lopen kan ook nog gewoon, en in dat geval zal het dus nog zo'n 6 weken duren. Maar hoe het ook loopt, binnen nu en zo'n maximaal zes weken zullen we hier papa en mama zijn, en dat is wel zo'n heerlijke, mooie, onwerkelijke gedachte! Enerzijds kan ik niet wachten tot het kindje er is, anderzijds zijn er nog steeds af en toe van die momenten momenten dat het angstzweet me zo'n beetje uitbreekt
Gast- Gast
Ja is wel normaal denk ik hoor, die wisselende gevoelens/ gedachten... Dat heb ik ook nog steeds eigenlijk... Gaat vast goedkomen straks als het er eenmaal is!
CCC- Ratel
Pfff die gevoelens heb ik ook... wordt er af en toe horendol van, en volgens mij wordt het als je tegen het einde loopt alleen maar erger hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven zeg!
Tiramisu: Yeah weer een weekje erbij! Hoop dat de kleine nu niet heeel lang meer op zich laat wachten
Bekkenpijn: vandaag weer begonnen met werken na een week vrij geweest te zijn en toen ik om 15:00 uur naar huis liep zakte ik al 2x door mn rechterbeen heen en had wat pijn in mn onderrug/billen en dan ook aan de voorkant. Ik dacht een soort bandenpijn. Toen ik thuis was even 1 1/2 uur op bed gelegen en toen ik uit bed wilde gaan kon ik gewoon helemaal niet op mn rechterbeen staan. Zakte er steeds doorheen en deed echt super veel pijn. Even contact gehad met de VK en morgen moet ik contact opnemen met de fysio voor verdere behandeling.
Was een teken dat ik vandaag te druk ben geweest. Tja na een week vrij geweest te zijn is het al snel te veel denk ik. Hoop dat dit niet blijvend is en dat het de rest van de week wel goed gaat.
Sexleven: Hier weinig actie. Vriend wil wel maar ik heb er totaal geen behoefte aan. Vooral omdat je de kleine voelt bewegen. Wel help ik mijn vriend af en toe een handje
Tiramisu: Yeah weer een weekje erbij! Hoop dat de kleine nu niet heeel lang meer op zich laat wachten
Bekkenpijn: vandaag weer begonnen met werken na een week vrij geweest te zijn en toen ik om 15:00 uur naar huis liep zakte ik al 2x door mn rechterbeen heen en had wat pijn in mn onderrug/billen en dan ook aan de voorkant. Ik dacht een soort bandenpijn. Toen ik thuis was even 1 1/2 uur op bed gelegen en toen ik uit bed wilde gaan kon ik gewoon helemaal niet op mn rechterbeen staan. Zakte er steeds doorheen en deed echt super veel pijn. Even contact gehad met de VK en morgen moet ik contact opnemen met de fysio voor verdere behandeling.
Was een teken dat ik vandaag te druk ben geweest. Tja na een week vrij geweest te zijn is het al snel te veel denk ik. Hoop dat dit niet blijvend is en dat het de rest van de week wel goed gaat.
Sexleven: Hier weinig actie. Vriend wil wel maar ik heb er totaal geen behoefte aan. Vooral omdat je de kleine voelt bewegen. Wel help ik mijn vriend af en toe een handje
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken