Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ja haha dat kun je doen ja! Mijn man deed dat toen der tijd ook bij ons zoontje toen we er nog niet voor 100% uit waren maar zodoende werd ik wel steeds meer een beetje "verliefd" op die naam! En is t m uiteindelijk ook geworden!
Hier was de echoscopiste heel zeker van haar zaak ze zei: nee t is absoluut not à boy! Ik heb t daarna nogmaals gevraagd en toen checkte ze weer en weer zei ze nee dit is heel duidelijk want ik zie duidelijke schaamlipjes.. Haha
Maar ergens twijfel ik nog over een pretecho, just in case!
Hier was de echoscopiste heel zeker van haar zaak ze zei: nee t is absoluut not à boy! Ik heb t daarna nogmaals gevraagd en toen checkte ze weer en weer zei ze nee dit is heel duidelijk want ik zie duidelijke schaamlipjes.. Haha
Maar ergens twijfel ik nog over een pretecho, just in case!
Gast- Gast
In 2003 werden er nog geen 20 weken echo's gemaakt. 4 dagen na zijn geboorte zijn we wel midden in de nacht met hem naar de dokterswacht geweest omdat hij echt heel hard huilde en ontroostbaar was. Daar zeiden ze: weer zo'n jonge moeder die niet weet wat ze moet doen blabla. (ik was toen net 20.) Daarna heb ik eigenlijk nooit iets gemerkt. Hij dronk niet zijn flessen leeg maar dat deden mijn nichtjes ook niet.. Hij was wel bleek maar dat ben ik ook.. Achteraf vraag ik me wel af of ik niet beter op had moeten letten maar ja, wat wist ik van hartafwijkingen etc..
Tijdens de vorige en deze zwangerschap wordt het hartje gelukkig heel goed gecontroleerd..
Tijdens de vorige en deze zwangerschap wordt het hartje gelukkig heel goed gecontroleerd..
Gast- Gast
Arden schreef:Jaaa die namen haha... Laurientje wij hebben ook elke keer een naam achter de hand gehad, ok bij de eerste en dit kindje moeten ze wel héél verkeerd gekeken hebben wil het nog een meisje zijn haha... maar vooral bij meisjes is dat toch een beetje spannend, minder duidelijk. Maar die naam wordt het sowieso niet, was toen Lucas. Wel leuk maar het komt zo vaak voor hier. Ik heb eigenlijk mijn zinnen gezet op 1 naam, ga eens proberen of mijn vriend overstag gaat als ik de baby gewoon zo ga noemen
Ben benieuwd hoe dit kindje van jullie gaat heetten. Mijn vriend probeert trouwens hetzelfde als wat ji wil proberen maar tot nu toe vind ik het nog steeds een belachelijke naam.
Gast- Gast
Monnie: wel erg leuk natuurlijk zeker omdat je al een zoontje hebt! Lijkt mij heel erg leuk een zoon en een dochter!
Ik heb 2x een echo gehad door 2 verschillende personen dus ik twijfel niet hoor, aan de andere kant ze hebben er wel voor geleerd hè dus het zal wel kloppen voor jullie
Ik heb 2x een echo gehad door 2 verschillende personen dus ik twijfel niet hoor, aan de andere kant ze hebben er wel voor geleerd hè dus het zal wel kloppen voor jullie
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ CCC, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar vervelend voor je, een dikke Je kan ook altijd even PM'en als je je verhaal kwijt wil
@ Monnie, nou het was de bedoeling dat ik gewoon tot 36 weken door zou werken, maar niks aan te doen. Bij de vorige werkte ik ook door tot 36 weken.
Wat leuk dat je zoontje loopt!
@ All, verder weet ik het even niet meer haha..
@ Monnie, nou het was de bedoeling dat ik gewoon tot 36 weken door zou werken, maar niks aan te doen. Bij de vorige werkte ik ook door tot 36 weken.
Wat leuk dat je zoontje loopt!
@ All, verder weet ik het even niet meer haha..
Gast- Gast
Even niet opletten en er is weer een hele rits bijgeschreven....
Ben je weer een beetje bijgekomen CCC? Heb je je verhaal nog bij iemand kwijtgekund?
De naam is hier eigenlijk al heel wat jaren een twistpunt... Haha! Eigenlijk zijn er al een aantal jaren een paar namen die we allebei leuk vinden en blijven vinden, nu nog kiezen. En hopen dat niemand anders de naam "pikt" natuurlijk. Er zijn niet heel veel zwangeren in onze omgeving dus we lopen niet heel veel risico.
Vandaag bij de gyneacoloog geweest. Ontzettend aardige vrouw en die heeft mij echt gerust kunnen stellen. Mijn bloeddruk was wel weer torenhoog, nadat die vorige week naar keurige waarden was teruggezakt. Ook zij heeft de risico's genoemd en beaamd dat deze aanzienlijk zijn maar ook dat ik goed in de gaten gehouden ga worden en dat we er "samen" voor zouden gaan. Bloedwaarden waren goed en we hebben een geweldige echo gehad waarbij we ons kindje voor het eerst helemaal hebben mogen bewonderen. Ditmaal gewoon via een buikecho en het was allemaal prachtig te zien. Geen verloskundige meer voor mij, begeleiding in het ziekenhuis vanaf nu.
Hoe doen jullie het met dingetje voor de baby aanschaffen, ik merk namelijk aan mezelf dat ik toch naar blauw of roze aan het kijken ben wat betreft kleding en sommige accessoires maar we weten het geslacht nog helemaal niet... Misschien een luxeprobleem maar toch!
Ben je weer een beetje bijgekomen CCC? Heb je je verhaal nog bij iemand kwijtgekund?
De naam is hier eigenlijk al heel wat jaren een twistpunt... Haha! Eigenlijk zijn er al een aantal jaren een paar namen die we allebei leuk vinden en blijven vinden, nu nog kiezen. En hopen dat niemand anders de naam "pikt" natuurlijk. Er zijn niet heel veel zwangeren in onze omgeving dus we lopen niet heel veel risico.
Vandaag bij de gyneacoloog geweest. Ontzettend aardige vrouw en die heeft mij echt gerust kunnen stellen. Mijn bloeddruk was wel weer torenhoog, nadat die vorige week naar keurige waarden was teruggezakt. Ook zij heeft de risico's genoemd en beaamd dat deze aanzienlijk zijn maar ook dat ik goed in de gaten gehouden ga worden en dat we er "samen" voor zouden gaan. Bloedwaarden waren goed en we hebben een geweldige echo gehad waarbij we ons kindje voor het eerst helemaal hebben mogen bewonderen. Ditmaal gewoon via een buikecho en het was allemaal prachtig te zien. Geen verloskundige meer voor mij, begeleiding in het ziekenhuis vanaf nu.
Hoe doen jullie het met dingetje voor de baby aanschaffen, ik merk namelijk aan mezelf dat ik toch naar blauw of roze aan het kijken ben wat betreft kleding en sommige accessoires maar we weten het geslacht nog helemaal niet... Misschien een luxeprobleem maar toch!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
piene: Wat fijn dat je je zo op je gemak voelde vandaag bij de gyn. Mag je ook bij hem/haar onder controle blijven?
En qua babyspulletjes, wij hebben met 17 weken een geslachtsbepaling gedaan en toen we wisten dat het een jongetje is zijn we helemaal los gegaan! Willen jullie het weten?
En qua babyspulletjes, wij hebben met 17 weken een geslachtsbepaling gedaan en toen we wisten dat het een jongetje is zijn we helemaal los gegaan! Willen jullie het weten?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
CCC, hoe gaat het nu met je?
Piene, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de gynaecoloog!
Wat betreft spulletjes aanschaffen: wij weten het geslacht niet Hier dus veel neutrale kleertjes. Maar volgens mij gaat er nog heel veel roze/blauw komen na de geboorte!
Piene, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de gynaecoloog!
Wat betreft spulletjes aanschaffen: wij weten het geslacht niet Hier dus veel neutrale kleertjes. Maar volgens mij gaat er nog heel veel roze/blauw komen na de geboorte!
Gast- Gast
Piene, qua grote dingen (box, kinderwagen, maxicosi, kamer, kinderstoel) hebben wij gekozen voor neutrale spulletjes (bij ons is de kinderwagen zilver, de maxicosi donkergrijs met zwart en de kinderstoel antraciet). Zodra we bij de 20 weken echo het geslacht wisten ben ik qua kleertjes en aankleding idd helemaal losgegaan!
Gast- Gast
grote dingen hier ook neutraal en na de geslachtsbepaling los gegaan in het roze
Wat fijn Piene, dat je je zo op je gemak voelde!
Hmm hier minder goed nieuws.. Mijn moeders nieren zitten helemaal bomvol met nierstenen, en aangezien ze geen blaas meer heeft is het niet zo simpel om die er uit te krijgen. Verder is er op de echo nog iets gevonden wat de artsen nog niet kunnen definieren.. Ze krijgt woensdag dus een extra onderzoek..
Bah.. hoop niet dat het iets ernstigs is..
Hmm hier minder goed nieuws.. Mijn moeders nieren zitten helemaal bomvol met nierstenen, en aangezien ze geen blaas meer heeft is het niet zo simpel om die er uit te krijgen. Verder is er op de echo nog iets gevonden wat de artsen nog niet kunnen definieren.. Ze krijgt woensdag dus een extra onderzoek..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oei, dat klinkt niet goed Lejow. Veel sterkte voor je mama en voor jou!
Gast- Gast
Lejow schreef:grote dingen hier ook neutraal en na de geslachtsbepaling los gegaan in het roze
Ohh wat balen Lejow! Het houdt ook maar niet op he...
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Tjee Lejow, sterkte!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik ben me zo aan het afvragen wat het in hemelsnaam allemaal zou kunnen zijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
Even een korte reactie van mij. Want jullie zijn weer zo aan het kletsen .
@ Lejow: Veel sterkte met je moeder. Hopelijk is het niets ernstigs. Want ze is al heel ziek toch? Hoe dan ook, heel veel sterkte. En geniet van je vakantie.
@ CCC: Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ook een voor jou. Zo te zien is er iets heftigs in jouw leven aan de hand. Sterkte!
Wij weten vanaf 16 weken de geslachten van de baby's. Wij hebben eigenlijk alles neutraal en ik ben nog helemaal niet losgegaan wat kleertjes betreft. Ook omdat ik helemaal niet weet hoe groot ze geboren worden enz. Wel heb ik het eerste pakje 'in kleur' voor ze. Heel lief . Oja en nog 2 shirtjes per persoon, een paar witte broekjes en verder nog een grijs met wit pakje met een jasje erbij. Dit is wat ik zelf gekocht heb. De rest komt later wel.
Ik moet me soms wel inhouden hoor, haha. Maar het gaat me goed af .
Hebben jullie zin in de kerstdagen? Ik wel, ik ben gek op familiedingetjes . We gaan dan ook de kerst gezellig met familie en schoonfamilie vieren.
@ Lejow: Veel sterkte met je moeder. Hopelijk is het niets ernstigs. Want ze is al heel ziek toch? Hoe dan ook, heel veel sterkte. En geniet van je vakantie.
@ CCC: Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ook een voor jou. Zo te zien is er iets heftigs in jouw leven aan de hand. Sterkte!
Wij weten vanaf 16 weken de geslachten van de baby's. Wij hebben eigenlijk alles neutraal en ik ben nog helemaal niet losgegaan wat kleertjes betreft. Ook omdat ik helemaal niet weet hoe groot ze geboren worden enz. Wel heb ik het eerste pakje 'in kleur' voor ze. Heel lief . Oja en nog 2 shirtjes per persoon, een paar witte broekjes en verder nog een grijs met wit pakje met een jasje erbij. Dit is wat ik zelf gekocht heb. De rest komt later wel.
Ik moet me soms wel inhouden hoor, haha. Maar het gaat me goed af .
Hebben jullie zin in de kerstdagen? Ik wel, ik ben gek op familiedingetjes . We gaan dan ook de kerst gezellig met familie en schoonfamilie vieren.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Zooo ben ik ook weer eens!
Lange dag gehad, daarna nog even met mijn collega wat wezen eten en en de stad in geweest. Was wel even gezellig, zou anders toch alleen thuiszitten omdat mijn vriend vanavond avonddienst heeft.
Hier weer alles goed hoor...
Nu even lekker drie dagen vrij, heerlijk! Sta volgende week dinsdag alleen op de groep met 2 kids van 7 tot 18.00 uur. Dus ga lekekr met de kids naar een binnenspeeltuin/ speelparadijs. Een vriendin van me is vrij die dag, dus zij komt gezellig die kant uit en kan ik zo nog even het eea combineren... Ik mag immers toch niet meespelen
Kijk zooo uit naar dinsdag, ben zoo nieuwsgierig! Was net bij de Wibra en ze hadden van die leren slofjes zoooo cute! Maja... alleen in roze nog... dus ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is! Denk trouwens echt een jongen... Hmm... tijd zal het uitwijzen!
Lange dag gehad, daarna nog even met mijn collega wat wezen eten en en de stad in geweest. Was wel even gezellig, zou anders toch alleen thuiszitten omdat mijn vriend vanavond avonddienst heeft.
Hier weer alles goed hoor...
Nu even lekker drie dagen vrij, heerlijk! Sta volgende week dinsdag alleen op de groep met 2 kids van 7 tot 18.00 uur. Dus ga lekekr met de kids naar een binnenspeeltuin/ speelparadijs. Een vriendin van me is vrij die dag, dus zij komt gezellig die kant uit en kan ik zo nog even het eea combineren... Ik mag immers toch niet meespelen
Kijk zooo uit naar dinsdag, ben zoo nieuwsgierig! Was net bij de Wibra en ze hadden van die leren slofjes zoooo cute! Maja... alleen in roze nog... dus ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is! Denk trouwens echt een jongen... Hmm... tijd zal het uitwijzen!
Laatst aangepast door chococupcake op vr 23 dec 2011 - 12:04; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ccc: hoe is het nu met je? Hmm het klinkt voor mij inderdaad erg warrig je verhaal. Als je het kwijt wil mag je me pm-en hoor! Dat is lekker beginnen dinsdag na je vrije dagen. Hebben jullie 's avonds de echo?
@laurientje: haha, heel herkenbaar. Vindt het wel lastig om nou echt te geloven dat het een meisje is. Maar ze zal het vast goed gezien hebben.
@snoepy: oh, dat had ik niet meegekregen. Moet je stoppen om lichamelijke klachten?
@piene: wat fijn dat je een goed gevoel had bij de gyn. Vorige zwangerschap wisten wij het geslacht ook niet, hebben toen alles gewoon neutraal gekocht.
@lejow: hopelijk valt het mee met je moeder, sterkte meid!
@all: vanmiddag de eerste roze kleertjes geshopt, zo leuk! Ik hoop dat ik me nog een beetje in kan houden de komende maanden met roze shoppen, haha. Ook een kamertje voor mijn zoontje gekocht, vindt het wel lekker als zijn kamer straks klaar is. Verder alles rustig hier!
@laurientje: haha, heel herkenbaar. Vindt het wel lastig om nou echt te geloven dat het een meisje is. Maar ze zal het vast goed gezien hebben.
@snoepy: oh, dat had ik niet meegekregen. Moet je stoppen om lichamelijke klachten?
@piene: wat fijn dat je een goed gevoel had bij de gyn. Vorige zwangerschap wisten wij het geslacht ook niet, hebben toen alles gewoon neutraal gekocht.
@lejow: hopelijk valt het mee met je moeder, sterkte meid!
@all: vanmiddag de eerste roze kleertjes geshopt, zo leuk! Ik hoop dat ik me nog een beetje in kan houden de komende maanden met roze shoppen, haha. Ook een kamertje voor mijn zoontje gekocht, vindt het wel lekker als zijn kamer straks klaar is. Verder alles rustig hier!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Werk jij op een kdv ccc? Misschien raar hoor, maar is het wel toegestaan dat je zomaar iemand uitbodigd om met de kinderen te gaan spelen? Wanneer l zoieta zou doen, zou ik wel raar en niet zo prettig vinden. Jij kent haar, maar de ouders niet. misschien doe je wel ander werk hoor, en zit ik gelemaal verkeerd
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Werk jij op een kdv ccc? Misschien raar hoor, maar is het wel toegestaan dat je zomaar iemand uitbodigd om met de kinderen te gaan spelen? Wanneer l zoieta zou doen, zou ik wel raar en niet zo prettig vinden. Jij kent haar, maar de ouders niet. misschien doe je wel ander werk hoor, en zit ik gelemaal verkeerd
Even snel hoor, ben ondertussen even wat lekkere hapjes voor vanavond aan het maken...
Ik werk op een B.SO... geen KDV... Deze situatie zit ook wel een beetje anders in elkaar, is niet dat ik dat zomaar even zelf heb besloten en bedacht, natuurlijk in overleg met mijn leidinggevende. Normaal gaan wij niet open voor 2 kinderen, het is min. vanaf 5 kinderen per dag, maar omdat moeder enorm vastzat hebben we een uitzondering gemaakt. Het is niet dat ik de hele dag ga zitten kletsen met een vriendin, hier in het indoor speelparadijs mag je niet op de speelvloer, dus dan komt er alleen even een vriendin langs. Ouders kennen haar trouwens ook, ze heeft daar stage gelopen op deze basisschool dus dat is ook geen probleem. Snap je idee wel hoor...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Even ego, hoor! We hebben vanochtend de 3d/4d echo gehad!! Het was zo gaaf! . Het werd dus ook opgenomen op dvd en ze was ook vruchtwater aan het drinken, zo leuk om te zien! En het is echt een meid, hoor! Nu is het 3 keer bevestigd, dus ik ga er nu wel vanuit dat we echt een meisje krijgen Het schijnt trouwens normaal te zijn dat neuzen op (3d) echo's groot lijken, haha. Hieronder 2 foto's.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Ik heb trouwens alles wel gelezen, hoor, maar er is zoveel bijgeschreven! Daarom dit keer een korte reactie. Ben nog een beetje hyper van de echo, haha! De foto's zijn in het echt wel iets meer duidelijk.
@ Monnie: Fijn dat de echo goed was! Het aantal jongens/meisjes toch een beetje in evenwicht!
@ Lejow: Sterkte met je moeder!
@ Monnie: Fijn dat de echo goed was! Het aantal jongens/meisjes toch een beetje in evenwicht!
@ Lejow: Sterkte met je moeder!
Earane- Prater
Oh wow Earane, wat bijzonder is zo'n echo toch altijd!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja hè, het is ook echt bijzonder. Echt aan te raden ook! Hopelijk kan je je vriend nog overhalen om ook zo'n echo te laten doen!
Earane- Prater
Nou... ik reed net waarschijnlijk per ongeluk door rood licht met de auto, en er stond een flitser
Ik heb niets gezien, dus heb hoop, maar de komende 6 weken worden spannend, en als het raak is, wordt het sowieso dus geen echo, want dan kan ik de 160 euro doorschuiven naar de CJIB.. HAD IK TWEE ECHO'S VAN KUNNEN DOEN
Ik heb niets gezien, dus heb hoop, maar de komende 6 weken worden spannend, en als het raak is, wordt het sowieso dus geen echo, want dan kan ik de 160 euro doorschuiven naar de CJIB.. HAD IK TWEE ECHO'S VAN KUNNEN DOEN
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh jee, dat is wel heel erg balen zeg!! Hopelijk krijg je geen bericht!
Earane- Prater
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken