Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 7:00

Doi.. ik heb me verluld in de 'populaire namen 2011' topic...
Had het aantal genoemd hoevaak die naam in 2011 gegeven is, en er blijkt maar 1 meisjesnaam te zijn die zo vaak gegeven is..

STUPID STUPID STUPID STUPID
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC wo 11 jan 2012 - 7:09

Muts...

Ipv dat je dan zegt ooohneee het is zo vaak gegeven, had me vergist haha! Nu maak je het algemeen bekend tuttebelletje! hahahahahaa

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 7:12

Ja, dat had ik ook nog kunnen doen..
Kom je nu mee
whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC wo 11 jan 2012 - 7:20

Lejow heeft te weinig slimpies gegeten vandaag.... angel En ik moet nu echt mijn tonijnsalade afmaken.... Grrrr...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy wo 11 jan 2012 - 7:30

ben ik ook weer een keer ik kan jullie bijna niet bijhouden!

heb nu lekker een weekje vrij en we zijn flink bezig met het kamertje de muren zijn getext,

het meubeltje hebben we geschilderd het is van mijn broer en schoonzus geweest en wij hebben het gepimpt, ben er heel erg tevreden over het is net als nieuw, morgen gaan we het in elkaar zetten en dan hoeven we alleen nog maar op pad voor de aankleding dus het gaat best snel inneens.

welkom pollewop

@ snoepy fijn dat het weer goed was bij de vk en alvast gefeliciteerd met je moeder

@ tiramisu en heb je lekker kunnen slapen in je hoge bedje haha

@ cranberrie wat vervelend van je bekkenpijn, misschien kan je iets regelen met je baas ik zit ook voor een paar uur per dag in de ziektewet als het goed is is je werkgever ervoor verzekerd.

@earana wat een klein groepje voor de zwangerschapsgym krijg je wel goede begeleiding wie weet wordt het nog minder zweverig en anders heb je toch nog wat te lachen:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy wo 11 jan 2012 - 8:35

Yvonne: nee niet echt onder mijn voet, niet 1 plek ofzo eigenlijk gewoon mijn hele voeten.

Pff uurtje geleden ben ik gevallen met de fiets, schrik zat er goed in.
Wilde een stoepje op fietsen maar mijn fiets werkte niet mee. Kwam op mijn handen en rechterknie terecht, knie bloeden en branderig gevoel.
Maak me nu druk om uk Neutral
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 8:38

Even VK bellen Shy en verhaal uitleggen! En wel nu! Hup hup!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie wo 11 jan 2012 - 8:41

Shygirl85 schreef:Yvonne: nee niet echt onder mijn voet, niet 1 plek ofzo eigenlijk gewoon mijn hele voeten.

Pff uurtje geleden ben ik gevallen met de fiets, schrik zat er goed in.
Wilde een stoepje op fietsen maar mijn fiets werkte niet mee. Kwam op mijn handen en rechterknie terecht, knie bloeden en branderig gevoel.
Maak me nu druk om uk Neutral

Even rustig op je linkerzij liggen en even kijken of je de kleine voelt. Anders even de VK bellen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:53

Hè Shy wat schrikken!

Ik ben mijn vorige zwangerschap met 32 weken ook eens flink van de trap gevallen, ik mocht toen even bij de vk langskomen en alles was in orde!
Dus al je je ongerust maakt gewoon even bellen hoor! hug

Clapperdie, ik heb je buik even bewonderd en ik vind m mooi hoor!! Ik had ook al een beste buik toen, en nu werd er op t werk ook al aan me gevraagd of ik nog niet met verlof was? (moet nog ruim vijf weken werken..)

Lejow pas je op me je verkletsen! Hahaha ik ben nu wel heel benieuwd :P

Hier gaat alles wel redelijk, gisteren avond waren we op verjaardag maar na 20 min moesten we weg want ik hield t niet meer van de buikkramp.. Eenmaal thuis kon ik redelijk naar de w.c gelukkig en met een kruik in bed gedoken, vandaag gaat t beter.
Heb de huisarts gebeld en krijg nu lactulose voorgeschreven..

Morgen ga ik even bellen naar de winkel waar we t nieuwe kamertje van mijn zoontje gekocht hebben wanneer de meubels nu eens komen.. Want de babykamer moet ook nog helemaal aangepakt worden! Krijg de kriebels ineens! Haha

Onze kleine ligt steeds in stuitligging dus ik voel t schoppen nu vooral helemaal onderin en binnen in.. Raar gevoel!

Gast
Gast

Bericht  Shy wo 11 jan 2012 - 8:55

Lejow schreef:Even VK bellen Shy en verhaal uitleggen! En wel nu! Hup hup!
Nu? Ik heb nog niet eens een vaste verloskundige( praktijk waar er 6 rondlopen) ik weet wel even wat anders!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 8:57

Ik voel het dus echt door mijn hele buik heen iedere keer!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:59

Lejow schreef:Ik voel het dus echt door mijn hele buik heen iedere keer!

Hier heb ik dat af en toe nog maar nu ligt ze al een tijdje in deze houding!
(alhoewel vanmiddag dacht ik wel weer voeten aan de zij/boven kant te voelen)

Mijn zoontje lag al met 30 weken ingedaald!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 9:00

Shygirl85 schreef:
Nu? Ik heb nog niet eens een vaste verloskundige( praktijk waar er 6 rondlopen) ik weet wel even wat anders!

Dat hoeft toch ook niet, je kunt toch gewoon de praktijk bellen en vragen hoe of wat?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy wo 11 jan 2012 - 9:14

Lejow schreef:
Shygirl85 schreef:

Dat hoeft toch ook niet, je kunt toch gewoon de praktijk bellen en vragen hoe of wat?
Ja dat hoeft ook inderdaad niet, Miep paniek hier!

Ik heb gebeld en kan morgenochtend langskomen, ze heeft mij wel gerust gesteld net dat scheelt weer een beetje!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 11 jan 2012 - 9:30

Dat is schrikken Shy! Gelukkig viel je op je knieeën en handen, niet dat dat minder vervelend is.... maar je buik was in elk geval niet hard terecht gekomen. Goed dat je de VK even hebt gebeld voor de zekerheid!

Pfff... eindelijk wat gegeten... Was zo moe, en na het eten had ik weer wat energie gelukkig. Mijn vriend kwam thuis met dat we zaterdag uit eten gaan met zijn werk, ik moet mee... Maar nu heb ik gekeken naar de menukaart en veel rood vlees helaas... best een luxe keuken ook... Dus ben benieuwd eigenlijk... Ben al blij met wat frietjes en een frikandel :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy wo 11 jan 2012 - 9:40

chococupcake schreef:Dat is schrikken Shy! Gelukkig viel je op je knieeën en handen, niet dat dat minder vervelend is.... maar je buik was in elk geval niet hard terecht gekomen. Goed dat je de VK even hebt gebeld voor de zekerheid!

Pfff... eindelijk wat gegeten... Was zo moe, en na het eten had ik weer wat energie gelukkig. Mijn vriend kwam thuis met dat we zaterdag uit eten gaan met zijn werk, ik moet mee... Maar nu heb ik gekeken naar de menukaart en veel rood vlees helaas... best een luxe keuken ook... Dus ben benieuwd eigenlijk... Ben al blij met wat frietjes en een frikandel :P

Ja ik ben echt heel erg geschrokken! Ik ging op mijn nieuwe fiets even wat ophalen. Vriend zei nog voor de grap niet vallen hè! Ik zei nee ik gooi mijn fiets zo voor een auto haha en wat gebeurt er.. Ik kwam terug gelijk dikke tranen, leek wel een klein kind haha.

Vindt je het niet leuk etentje van zijn werk? Of zijn de mensen die meegaan niet zo?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20708
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: