Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie.... Volgens mijn collega's zag ik er veel beter uit dan voor de vakantie, dank voor het compliment! Hihi! Ik voelde me ook wel echt beter maar aan het eind van de dag was ik wederom helemaal "op". Als een zombie naar huis gereden vanwege knallende hoofdpijn en thuis een uurtje mijn bed ingedoken. Nu gaat het wel weer redelijk, net ook gegeten en dat scheelt ook. Mijn vriend maar naar het huis van mijn ouders gestuurd om de kliko binnen te zetten( ouders zijn op vakantie), gelukkig wonen ze een paar straten verderop. Soms vind ik het zo moeilijk om hem iets te vragen, dan vind ik mezelf echt zo'n zeikerd!
Vanmorgen heel kort met mijn leidinggevende gesproken, binnenkort even zitten over het verlof. Kreeg van haar een website waarop ik kon uitrekenen wanneer ik met verlof ging, wanneer ik weer aan het werk zou moeten en welke compensatie zal gelden t.a.v de zomervakantie. Aangezien mijn verlof op een week na volledig samenvalt met de zomervakantie krijg ik sowieso 3 weken gecompenseerd! Dat betekent dat ik 19 weken verlof zal hebben ipv 16. Het mooie is dat het niet uitmaakt wanneer mijn verlof ingaat, de drie weken worden sowieso bij de vakantie opgeteld. Dus ik ga 6 weken van tevoren in de meivakantie met verlof en kom eind september weer terug. Heerlijk, wat een goed vooruitzicht!
Een van mijn leerlingen stelde vandaag dat ons kindje eigenlijk gewoon een winterslaap heeft omdat het de hele winter "binnen" blijft en er pas in de zomer weer uitkomt.
Hier is het sexleven niet meer aanwezig, knuffelen en zoenen wel maar verder niet. Hand en span diensten verleen ik helaas voor mijn vriend ook niet, ik ben van het type "Ik niet, dan hij ook niet". Hij heeft het echt zwaar te verduren met mij. Dat hij het bij zichzelf doet vind ik daarentegen geen enkel probleem, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen. De eerste periode gebeurde er niets omdat ik niet lekker was, sinds ik me beter voel heb ik veel last van mijn darmen en eigenlijk vind ik het idee gewoon niet prettig.... Ben echt bang dat er iets niet goed gaat, ik weet echt wel beter hoor, maar dat gevoel dat blijft.
Vanmorgen heel kort met mijn leidinggevende gesproken, binnenkort even zitten over het verlof. Kreeg van haar een website waarop ik kon uitrekenen wanneer ik met verlof ging, wanneer ik weer aan het werk zou moeten en welke compensatie zal gelden t.a.v de zomervakantie. Aangezien mijn verlof op een week na volledig samenvalt met de zomervakantie krijg ik sowieso 3 weken gecompenseerd! Dat betekent dat ik 19 weken verlof zal hebben ipv 16. Het mooie is dat het niet uitmaakt wanneer mijn verlof ingaat, de drie weken worden sowieso bij de vakantie opgeteld. Dus ik ga 6 weken van tevoren in de meivakantie met verlof en kom eind september weer terug. Heerlijk, wat een goed vooruitzicht!
Een van mijn leerlingen stelde vandaag dat ons kindje eigenlijk gewoon een winterslaap heeft omdat het de hele winter "binnen" blijft en er pas in de zomer weer uitkomt.
Hier is het sexleven niet meer aanwezig, knuffelen en zoenen wel maar verder niet. Hand en span diensten verleen ik helaas voor mijn vriend ook niet, ik ben van het type "Ik niet, dan hij ook niet". Hij heeft het echt zwaar te verduren met mij. Dat hij het bij zichzelf doet vind ik daarentegen geen enkel probleem, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen. De eerste periode gebeurde er niets omdat ik niet lekker was, sinds ik me beter voel heb ik veel last van mijn darmen en eigenlijk vind ik het idee gewoon niet prettig.... Ben echt bang dat er iets niet goed gaat, ik weet echt wel beter hoor, maar dat gevoel dat blijft.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Piene, zou je mij die site willen pm'en?
Ik heb een week voorjaarsvakantie, dan werk ik 2 dagen en dan ga ik 5 weken van te voren met verlof. Als onze kleine meid 2 weken overtijd komt heb ik precies vakantie tot aan het begin van de zomervakantie, en kom ik dus pas half augustus weer terug. Komt ze eerder, heb ik een gat van een paar dagen en moet ik nog even uit gaan zoeken hoe we dat op lossen, of volgend schooljaar wat extra dagen werkenm of ouderschapsverlof voor die paar dagen...
Ook hier de complimentjes trouwens, dat ik er een stuk beter uit zag, en uitgerust, en dat mijn buikje flink gegroeid was enz enz, haha
Ook goed blijven drinken he! Zeker met hoofdpijn.
Ik heb een week voorjaarsvakantie, dan werk ik 2 dagen en dan ga ik 5 weken van te voren met verlof. Als onze kleine meid 2 weken overtijd komt heb ik precies vakantie tot aan het begin van de zomervakantie, en kom ik dus pas half augustus weer terug. Komt ze eerder, heb ik een gat van een paar dagen en moet ik nog even uit gaan zoeken hoe we dat op lossen, of volgend schooljaar wat extra dagen werkenm of ouderschapsverlof voor die paar dagen...
Ook hier de complimentjes trouwens, dat ik er een stuk beter uit zag, en uitgerust, en dat mijn buikje flink gegroeid was enz enz, haha
Ook goed blijven drinken he! Zeker met hoofdpijn.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Earane: Meisje, Uitgerekende datum 17 Maart.
Monnie: Meisje
Laurientje: Meisje, Uitgerekende datum 9 April.
Lejow: Meisje , Uitgerekende datum 11 April.
Rouge: Meisje, uitgerekende datum 27 April
Chococupcake: Meisje, Uitgerekende datum 10 Juni.
Clapperdie: Jongen, Uitgerekende datum 16 Maart.
Yvonne: Jongen
Shygirl: Jongen, Uitgerekende datum 29 April.
Arden: Jongen, Uitgerekende datum 26 April.
Happy: Jongen, Uitgerekende datum 18 Mei.
Snoepy: Verrassing , Uitgerekende datum 8 April.
Piene1983: Nog een verrassing, Uitgerekende datum 13 juni
Monnie: Meisje
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Spannend Piene! We zitten echt dichtbij elkaar wbt de uitgerekende datum!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
piene1983 schreef:Earane: Meisje, Uitgerekende datum 17 Maart.
Monnie: Meisje, uitgerekende datum 11 Mei.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Net de echo gehad, we hebben ons meisje weer even goed kunnen bekijken, ook veel foto's meegekregen, erg leuk! En volgens deze echoscopiste was het ook een meisje, dus dan zal het echt wel kloppen
Ons seksleven staat ook op een laag pitje, heb er echt totaal geen behoefte aan. Heb soms best met mijn man te doen, maar ach, komt wel weer.
@tiramisu: jeej, 36 weken, wat fijn!
Ons seksleven staat ook op een laag pitje, heb er echt totaal geen behoefte aan. Heb soms best met mijn man te doen, maar ach, komt wel weer.
@tiramisu: jeej, 36 weken, wat fijn!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Wat fijn dat jullie nog even hebben kunnen spieken naar jullie meisje Leuk!
@ all, hier wat last van de banden dus ik doe het vandaag maar rustig aan, heb al wel even gezogen en gedweild want dat moest echt gebeuren.
@ all, hier wat last van de banden dus ik doe het vandaag maar rustig aan, heb al wel even gezogen en gedweild want dat moest echt gebeuren.
Gast- Gast
Ik voel me echt niet lekker.. zie ander topic..
Is het t een niet dan is t wel t ander.. Bah.
Is het t een niet dan is t wel t ander.. Bah.
Gast- Gast
Mag ik ook even zeuren? Zal in ieder geval opluchten!
Ik ben vandaag aan het werk van 08.30 tot 17.30 toen ik op mijn werk kwam of nouja toen ik uit bed kwam al dacht ik mijn voeten doen zo'n pijn!
Laat ik nou net werk doen dat je de hele dag staat.. Pff shitzooi.
Iemand enig idee of daar wat aan te doen is?
In ieder geval even mijn arme voetjes laten masseren door mijn vriend vanavond haha.
Ooh ja nog wel iets leuks vanavond komt de trouwmevrouw om dingen door te nemen voor onze dag!
Ik ben vandaag aan het werk van 08.30 tot 17.30 toen ik op mijn werk kwam of nouja toen ik uit bed kwam al dacht ik mijn voeten doen zo'n pijn!
In ieder geval even mijn arme voetjes laten masseren door mijn vriend vanavond haha.
Ooh ja nog wel iets leuks vanavond komt de trouwmevrouw om dingen door te nemen voor onze dag!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Nou meiden allemaal een mindere dag vandaag?
Snoepy lekker rustig aan doen vandaag!
Laurientje, hoe voel je je nu?
Ik had al sinds gisteravond de kleine niet meer gevoelt, terwijl hij iedere avond zijn gym uurtje heeft.. Vanmorgen nog heel stil.. Gelukkig nu weer alive and kicking! Kun je je dan zorgen maken..
Snoepy lekker rustig aan doen vandaag!
Laurientje, hoe voel je je nu?
Ik had al sinds gisteravond de kleine niet meer gevoelt, terwijl hij iedere avond zijn gym uurtje heeft.. Vanmorgen nog heel stil.. Gelukkig nu weer alive and kicking! Kun je je dan zorgen maken..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Shygirl85 schreef:Mag ik ook even zeuren? Zal in ieder geval opluchten!
Is het geen vocht wat je vasthoudt? Dat kan flink veel pijn doen!
Kan je je schoenen nog aan?
Gast- Gast
Laurientje: hoe voel je je ondertussen? Ben je nog naar de HA geweest?
Shygirl: hmm... vervelend zeg! Ben je de dag een beetje doorgekomen?
Parel: hoe is het met je kleine meisje? had al het eea op FB gelezen, niet leuk allemaal!
Monnie: leuk weer een echo! En dus toch echt een meisje! Ik laat het over 2 weken ook even checken bij de 20 weken echo hoor!
Ik had al 2 weken geen buikfoto meer gemaakt en schrok eigenlijk een beetje van het verschil met twee weken terug! Zal ze zo hieronder even plaatsen... Maar de buik zit er nu echt haha!
weg
Parel: hoe is het met je kleine meisje? had al het eea op FB gelezen, niet leuk allemaal!
Monnie: leuk weer een echo! En dus toch echt een meisje! Ik laat het over 2 weken ook even checken bij de 20 weken echo hoor!
Ik had al 2 weken geen buikfoto meer gemaakt en schrok eigenlijk een beetje van het verschil met twee weken terug! Zal ze zo hieronder even plaatsen... Maar de buik zit er nu echt haha!
weg
Laatst aangepast door chococupcake op wo 11 jan 2012 - 0:17; in totaal 2 keer bewerkt
CCC- Ratel
O my... krijg die foto's nooit kleiner op de één of andere manier... Naja... dan is het duidelijk
CCC- Ratel
Eerlijk gezegd, heb ik geen ideeParel schreef:Shygirl85 schreef:Mag ik ook even zeuren? Zal in ieder geval opluchten!
Is het geen vocht wat je vasthoudt? Dat kan flink veel pijn doen!
Kan je je schoenen nog aan?
Het zou best kunnen maar als dat zo is, hoe weet je dat dan?
Mijn schoenen kan ik nog aan, maar dat komt omdat laarzen heb die best ruim zitten dus heb geen idee hoe het met mijn gympen zit, vanavond maar even proberen.
Shy- Kletskop
[quote="chococupcake"]Laurientje: hoe voel je je ondertussen? Ben je nog naar de HA geweest?
16 weken
Vandaag met 18 weken en 2 dagen...
Ik ben de dag doorgekomen als het 17.30 is en ik in de bus naar huis zit.. haha dan vanavond heerlijk avondje niks, behalve de trouwmevrouw
Maar voor nu valt het me nog even zwaar dit dagje.. heb het even helemaal gehad
16 weken
Vandaag met 18 weken en 2 dagen...
Ik ben de dag doorgekomen als het 17.30 is en ik in de bus naar huis zit.. haha dan vanavond heerlijk avondje niks, behalve de trouwmevrouw
Maar voor nu valt het me nog even zwaar dit dagje.. heb het even helemaal gehad
Laatst aangepast door Shygirl85 op di 10 jan 2012 - 6:06; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
Nou ccc je krijgt ook mooi rond buikkie hoor Een echt zwangerschapsbuikje!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ik ben alweer een beetje van de schrik bekomen Ja.. het is nu echt zeg maar... haha
Shygirl: wil je de foto's uit je quote halen aub?
Fijn dat de dag er bijna opzit voor je! Lekker niks doen idd vanavond!
CCC- Ratel
Gedaan, sorry!chococupcake schreef:Haha ik ben alweer een beetje van de schrik bekomen Ja.. het is nu echt zeg maar... haha
Nu op weg naar huis, ben benieuwd of morgen een fijnere dag is.
Heb vanochtend voor ik ging werken even snel ons ukkie gezien, hij lag te duimen
Shy- Kletskop
Laurientje85 schreef:Sex? Wat is da?
Ik moet niet aan denken gewoon.. Hèhè
Oh, ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet zo, maar nu is mijn libido echt 0.. Het is ook ineens weer pijnlijk sinds een maand of 1,5. Veel te gevoelig down under ofzo.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Laurientje85 schreef:Sex? Wat is da?
Ik moet niet aan denken gewoon.. Hèhè
Oh, ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet zo, maar nu is mijn libido echt 0.. Het is ook ineens weer pijnlijk sinds een maand of 1,5. Veel te gevoelig down under ofzo.
Hier is mijn libido deze zwangerschap (of ja, sinds een paar weken) juist goed en bij de andere twee helemaal niks. Maar het is dus wel herkenbaar hoor
Gast- Gast
Even kort, hier ook een beetje off day..
Er waren 2 kids ruzie aan het maken op mijn werk, en een begon te schoppen. De overblijfjuf stond een behoorlijk stukje weg, dus ik dacht ik ga er maar op af. Tot de een steeds harder en hoger begon te schoppen, dacht voor het goed raak is.. laat ik een stukje er heen rennen..
Ja.. fout dus.. Heb al de hele dag het gevoel alsof mn doos bont en blauw is en ik door midden gebroken ben
Auw....
Er waren 2 kids ruzie aan het maken op mijn werk, en een begon te schoppen. De overblijfjuf stond een behoorlijk stukje weg, dus ik dacht ik ga er maar op af. Tot de een steeds harder en hoger begon te schoppen, dacht voor het goed raak is.. laat ik een stukje er heen rennen..
Ja.. fout dus.. Heb al de hele dag het gevoel alsof mn doos bont en blauw is en ik door midden gebroken ben
Auw....
Lejow- Lady Post-a-lot
Auwww... niet meer rennen dus! Hoop dat het morgen weer helemaal weg is voor je... Lijkt me niks... :S
CCC- Ratel
Nee, dat doe ik echt niet meer hahaha
Grrr ik heb een stukje uit word gekopieerd hier in het 'typveld' en elke keer als ik nu op enter druk, doetie 2 enters... Zo irritant!!
Grrr ik heb een stukje uit word gekopieerd hier in het 'typveld' en elke keer als ik nu op enter druk, doetie 2 enters... Zo irritant!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Helpt control en shift tegelijk indrukken daar niet tegen?
CCC- Ratel
test
test
nee.. grrr
Ja, als ik nu wil enteren, moet ik ook de shift indrukken, maar dat moet ik dus blijven doen!
test
nee.. grrr
Ja, als ik nu wil enteren, moet ik ook de shift indrukken, maar dat moet ik dus blijven doen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken