Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik weet het niet, maar veel mensen denken een meisje! De kinderen zijn er ook van overtuigd! Ben erg benieuwd. Ik ben nu ziek, erg verkouden, koorts, overal pijn etc, hopen dat het morgen over is! Zal het laten weten.
Gast- Gast
Rouge: Wat leuk een meisje!
Arden: ik ben benieuwd wat jullie krijgen. Heb je een voorgevoel?
Arden: ik ben benieuwd wat jullie krijgen. Heb je een voorgevoel?
Gast- Gast
@ Lejow: Je berichtje komt erg aardig over . Maar goed, in jullie geval had ik het natuurlijk ook niet geaccepteerd. Bij ons ging het om een klein plekje en verder was alles goed.
@ Arden: Wat spannend, de echo!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
Gast- Gast
Earane schreef:Een moeder op stage vroeg aan mij toen ik langsliep hoelang ik al zwanger ben. Dus het is echt te zien Toen ik zei dat ik 24 weken ben, zei ze ‘oh, dat zou je niet zeggen!’. Weet alleen niet of ze nou bedoelde of ik een grote buik heb voor die termijn, of juist een kleine. Ik denk het laatste. Het is wel leuk dat het goed te zien is!
Al gedurende mijn hele zwangerschap merk ik dat zo'n beetje iedereen een oordeel heeft over mijn zwangere buik. De ene vindt hem groot, de ander klein, en in jouw geval is het dan in ieder geval nog een moeder die er wat van zegt maar in mijn geval zijn de meesten zelf niet eens ooit zwanger geweest. Ik werd er aardig onzeker van, totdat ik een arts trof die zonder mijn dossier te hebben gezien of me gevraagd te hebben hoe ver ik was zo'n beetje tot op de wist te schatten hoe ver ik was. Pas nu sinds een paar weken is het echt een duidelijke zwangere buik ipv. iets dat ook verward kan worden met een te grote eetlust
Wbt de positiejas; die heb ik ook al een hele tijd geleden één gekocht maar nog niet nodig gehad. Ik betwijfel ook of ik hem nodig ga hebben. Ik heb hem op Marktplaats tweedehands gekocht omdat ik het zonde vond veel geld uit te geven aan iets dat ik maar zo relatief kort zou gebruiken, en daar ben ik nu extra blij mee
Gast- Gast
Rouge schreef:Even ego hoor maar we krijgen een DOCHTER !!
Leuk!!
Gast- Gast
Earane schreef:@ Lejow: Je berichtje komt erg aardig over . Maar goed, in jullie geval had ik het natuurlijk ook niet geaccepteerd. Bij ons ging het om een klein plekje en verder was alles goed.
Sorry
Hoog frustratie niveau
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jolicious schreef:Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
Herkenbaar
Gast- Gast
Jolicious schreef:Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
oh, heerlijk is dat!! ik mis het nogsteeds..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Tiramisu schreef:Jolicious schreef:Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
Herkenbaar
Hier ook! Leuk! Eerst zo 1 keer per dag een toevallig plopje, nu al wat vaker achter elkaar en meerdere keren op een dag
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ja, gezellig he. Ik vind het zo leuk als hij s'avonds zo druk is. Overdag heb ik er niet echt tijd voor om er bij stil te staan dat ik zwanger ben. s'Avonds geniet ik er dan echt ff van.Jolicious schreef:Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
Zijn er hier misschien nog meer met het probleem van flauwvallen? Ik val steeds flauw. Laatst tijdens een presentatie op school, gister tijdens het auto rijden op de snelweg( kon nog net op tijd aan de kant gaan staan) en vanmorgen in het winkelcentrum. Kon nog net voorkomen dat ze de ambulance gingen bellen. Ik heb maandag controle gehad. Mijn hb is goed en mijn bloeddruk is ook normaal. Verder eet ik ook goed. Wat zou ik kunnen doen?
Gast- Gast
Lejow: had je al even gesproken, maar dus helemaal niks meegekregen van het kamertje. Wat naar zeg! Hoe is het met de beschadigingen, valt het mee? Jeetje, zou er ook best van balen allemaal. Mooi dat je ze gewoon laat naleveren, is het minste wat ze kunnen doen!
Snoepy: ah wat balen dat je katw eer weg is. Hopelijk komt ie snel weer terug!
Jolicious: zo leuk dat je het nu al voelt! Lijkt me echt super!
Rouge: gefeliciteerd! Een meisje! Wat leuk!
Yvonne: wat vervelend zeg van het flauwvallen! Ik had het de eerste weken heel erg, maar elke keer er net tegenaan (voel het gelukkig aankomen en kan dan soms zorgen dat het net niet gebeurd)... Zou even met de VK overleggen hoe dit kan... Hoop dat het snel over is, want in de auto enzo is dit wel heel erg gevaarlijk zeg...
De rest ben ik even vergeten... Ben echt ontzettend moe... Vannacht weinig geslapen, lang verhaal maar zal het jullie besparen Vanmorgen naar de VK geweest en alles viel me dit keer erg mee. Voor de mensen die het nog niet hebben meegekregen, ik val heel snel flauw bij hele simpele medische dingen (angst). Bloeddruk meten ging vanmorgen dus ook heel chill, en voelde minder onprettig aan dan de vorige keren. Erg fijn voor mezelf dus, want ik begon echt van mezelf te balen dat ik zo angstig ben... Het hartje hebben we trouwens ook gehoord! En mijn baarmoeder is al heel goed te voelen, dat idee had ik zelf ook al... voel het soms als ik in bed lig... zo grappig
Snoepy: ah wat balen dat je katw eer weg is. Hopelijk komt ie snel weer terug!
Jolicious: zo leuk dat je het nu al voelt! Lijkt me echt super!
Rouge: gefeliciteerd! Een meisje! Wat leuk!
Yvonne: wat vervelend zeg van het flauwvallen! Ik had het de eerste weken heel erg, maar elke keer er net tegenaan (voel het gelukkig aankomen en kan dan soms zorgen dat het net niet gebeurd)... Zou even met de VK overleggen hoe dit kan... Hoop dat het snel over is, want in de auto enzo is dit wel heel erg gevaarlijk zeg...
De rest ben ik even vergeten... Ben echt ontzettend moe... Vannacht weinig geslapen, lang verhaal maar zal het jullie besparen Vanmorgen naar de VK geweest en alles viel me dit keer erg mee. Voor de mensen die het nog niet hebben meegekregen, ik val heel snel flauw bij hele simpele medische dingen (angst). Bloeddruk meten ging vanmorgen dus ook heel chill, en voelde minder onprettig aan dan de vorige keren. Erg fijn voor mezelf dus, want ik begon echt van mezelf te balen dat ik zo angstig ben... Het hartje hebben we trouwens ook gehoord! En mijn baarmoeder is al heel goed te voelen, dat idee had ik zelf ook al... voel het soms als ik in bed lig... zo grappig
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
CCC, zij hebben alle beschadigde dozen gehouden, en wij hebben nieuwe hele dozen gekregen, waarvan er dus 1, volgens hun niet op voorraad was. Later die avond belde die knurft dat hij het als nog gevonden had... (gekeken met zn neus zeker de eerste 2 keer)
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh, had dus niet goed gelezen Wel fijn dat de meubels niet beschadigd zijn trouwens, anders duurt het allemaal nog langer... Maar ja, ik vind het trouwens niet erg netjes van hun, zou hier ook behoorlijk chag van kunnen worden... Fingers crossed dat de levering hier wel goed gaat in februari!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
yvonne schreef:Ja, gezellig he. Ik vind het zo leuk als hij s'avonds zo druk is. Overdag heb ik er niet echt tijd voor om er bij stil te staan dat ik zwanger ben. s'Avonds geniet ik er dan echt ff van.Jolicious schreef:Even een nutteloos berichtje hoor, maar.. ik vind het zo gezellig dat ik het kindje alweer voel schoppen *plop* *plop* Kijk mama, je bent niet alleen. Hebben jullie dat ook?
Zijn er hier misschien nog meer met het probleem van flauwvallen? Ik val steeds flauw. Laatst tijdens een presentatie op school, gister tijdens het auto rijden op de snelweg( kon nog net op tijd aan de kant gaan staan) en vanmorgen in het winkelcentrum. Kon nog net voorkomen dat ze de ambulance gingen bellen. Ik heb maandag controle gehad. Mijn hb is goed en mijn bloeddruk is ook normaal. Verder eet ik ook goed. Wat zou ik kunnen doen?
Ik vind het ook super ik voelde het ook best snel aan de buitenkant, met 16 weken voor het eerst, en ik vind het nu echt gezellig, als ik wakker word even zo mijn hand erop en dan schopt de baby eigenlijk gelijk!
Over het flauwvallen, ben je ermee naar de huisarts geweest? Wat zegt je gyn ervan? Eet je wel genoeg? Als je HB en bloeddruk goed is zou ik verder ook anders niet weten waar het aan kan liggen.
Gast- Gast
Ja, dat vind ik 1 van de leukere dingen van zwanger zijn. Kan niet wachten tot het weer zo ver is. Vorige keer begon ik vanaf 16 weken wat te voelen en vanaf 17 weken dagelijks. Zal mij benieuwen wanneer het nu begint.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Snoepy87 schreef:@ Arden, weten jullie het?
Ja
Nog niet op fb/hyves zetten (morgenavond doe ik dat ws, nu weten mijn broertjes&aanhang het nog niet, en ook niet dat wij het weten), maar wij krijgen een zoon erbij!
Gast- Gast
Tegen alle verwachtingen in een zoon! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
@ arden: leuk! Grappig dat het toch anders is dan je verwachtte..dan is het toch nog meer een verrassing Volgens mij krijgen de meeste mama's in dit topic een knul of lijkt dat maar zo?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
2 met een meisje toch???
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat leuk Arden! Ik dacht echt dat jullie er nog een meid bij kregen. Ik ben benieuwd naar de reactie van je familie vandaag!
Gast- Gast
Leuk Arden! Ik had ook een meisje gedacht, omdat J. daar zo stellig in was haha!
Gast- Gast
Vanmorgen de hele ochtend met mijn vriend zijn hand op mijn buik gelegen, en terwijl ik vanalles voelde, voelde hij nog niets
Wanneer kon jullie partner het voor het eerst voelen?
Nog 3 weken tot de kerstvakantie, woehoe!
Wanneer kon jullie partner het voor het eerst voelen?
Nog 3 weken tot de kerstvakantie, woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
@snoepy: mijn baarmoeder kwam nu tot iets boven mijn navel. Fijne sinterklaas nog! Hoe is het nu met jullie kat?
@ccc: geen bloedverlies meer gehad?
@happy: wat leuk dat je het kindje voelt bewegen!
@misspiggy: wat fijn dat je werk niet moeilijk doet, kun je nu even wat rustiger aan doen.
@lejow: hoe voel je je? Nog steeds het gevoel dat het beter gaat? Zou super zijn! Ik voelde bij de eerste zelf pas wat na de 20w, mijn man zo'n 2 weken daarna gok ik.
@rouge: wat leuk een meisje! Jullie hebben toch ook al een kindje?
@clapperdie: vervelend dat je je zo voelt meid!
@earane: ik heb geen positiejas gekocht. Ik heb een jas met knopen, laat dan gewoon tzt de onderste open. Ja, gek is dat hè, dat er volgend jaar een kleintje bij is. Geniet er dus lekker met elkaar van!
@yvonne: wat naar dat je zo snel flauwvalt. Ben je misschien te druk? Al langs de ha geweest?
@arden: leuk een zoon!
@jazzlyn: nu al aan de weeënremmers, is ook wel even schrikken zeg. Kan me je vorige zwangerschap nog goed herinneren, dus kan me voorstellen dat het heel spannend is.
@all: daar was ik ook weer een keer. Hier gaat het goed, zoontje is weer helemaal beter gelukkig. Met mezelf gaat het ook goed, heb nu lekker een weekje vakantie, even genieten dus! Ik wil op de nieuwe kamer van mijn zoontje een muurschildering gaan maken, van de week maar eens mee beginnen, hopen dat het gaat lukken. Gaan nu zo naar mijn ouders sinterklaas vieren.
Fijne zondag nog!
@ccc: geen bloedverlies meer gehad?
@happy: wat leuk dat je het kindje voelt bewegen!
@misspiggy: wat fijn dat je werk niet moeilijk doet, kun je nu even wat rustiger aan doen.
@lejow: hoe voel je je? Nog steeds het gevoel dat het beter gaat? Zou super zijn! Ik voelde bij de eerste zelf pas wat na de 20w, mijn man zo'n 2 weken daarna gok ik.
@rouge: wat leuk een meisje! Jullie hebben toch ook al een kindje?
@clapperdie: vervelend dat je je zo voelt meid!
@earane: ik heb geen positiejas gekocht. Ik heb een jas met knopen, laat dan gewoon tzt de onderste open. Ja, gek is dat hè, dat er volgend jaar een kleintje bij is. Geniet er dus lekker met elkaar van!
@yvonne: wat naar dat je zo snel flauwvalt. Ben je misschien te druk? Al langs de ha geweest?
@arden: leuk een zoon!
@jazzlyn: nu al aan de weeënremmers, is ook wel even schrikken zeg. Kan me je vorige zwangerschap nog goed herinneren, dus kan me voorstellen dat het heel spannend is.
@all: daar was ik ook weer een keer. Hier gaat het goed, zoontje is weer helemaal beter gelukkig. Met mezelf gaat het ook goed, heb nu lekker een weekje vakantie, even genieten dus! Ik wil op de nieuwe kamer van mijn zoontje een muurschildering gaan maken, van de week maar eens mee beginnen, hopen dat het gaat lukken. Gaan nu zo naar mijn ouders sinterklaas vieren.
Fijne zondag nog!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken