Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Dat scheelt natuurlijk, je bent niet anders gewend.
At je het voor je met E was wel?
At je het voor je met E was wel?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, en als ik niet zwanger ben eet ik het ook wel als ik ergens anders ben. Ik vind niet dat ik het kan maken om van andere mensen te verwachten dat ze ander vlees voor mij gaan halen. Voor N.ali neem ik altijd wel iets anders mee.
Gast- Gast
Oh!! Die posts over filet american! Ik praat al een week over filet american Ik heb zó'n zin in..
Poeh ik lig gebroken op de bank, Heb grote schoonmaak gehouden en de meubels verschoven/verplaatst. Mn bekken/rug.. Auw. Eigen schuld
Poeh ik lig gebroken op de bank, Heb grote schoonmaak gehouden en de meubels verschoven/verplaatst. Mn bekken/rug.. Auw. Eigen schuld
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Oei, Happy, dat is niet fijn! Volgende keer toch maar wat rustiger aan doen
Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest. Door het vele braken in de zwangerschap was ik nogal bang voor aangetast glazuur en gaatjes, maar...het zal er allemaal nog goed uit. Heel erg fijn! Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen met ruim 20 weken dagelijks veel spugen en niet goed mijn tanden kunnen poetsen dat weet ik niet, maar ben er wel erg blij mee!
Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest. Door het vele braken in de zwangerschap was ik nogal bang voor aangetast glazuur en gaatjes, maar...het zal er allemaal nog goed uit. Heel erg fijn! Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen met ruim 20 weken dagelijks veel spugen en niet goed mijn tanden kunnen poetsen dat weet ik niet, maar ben er wel erg blij mee!
Gast- Gast
goede morgen, ik heb weer een paar dagen gemist ben weer een jaartje ouder dus druk weekend gehad met visite
en gister drukke dag op het werk ivm sinterklaas.
@ arden wat leuk een zoon hoe reageerde je familie?
@Monnie lekker hoor zo een weekje vrij, fijn dat je zoontje opgeknapt is en wil het lukken met de muurschildering?
@CCC fijn te horen dat alles goed is kan je weer gaan genieten!
@Lejow wat hebben jullie al veel gekregen ze is nu al verwend haha
@Earana lijkt me helemaal geweldig om het kindje zien te bewegen wij moeten nog even geduld hebben, en die filet americain en biefstuk en lekker verse rosbief hmmm
ik heb het bijna elke dag in mijn handen en ik mag het niet opeten
gelukkig hebben jullie er ook last van.
@Tiramisu wat balen dat je nog steeds zoveel misselijk bent, jammer dat je niet optimaal kan genieten.
@ all ik zit sinds gisteren voor 8 uur in de ziektewet, gister heb ik lang gewerkt ivm sinterklaas maar vandaag ben ik vrij om uit te rusten. de komende 2 weken werk ik 3 hele dagen en de laatste 2 weken van december is het wel flink aanpoten omdat ik toch in een slagerij werk en tja met kerst en oud en nieuw is het nu eenmaal een gekkenhuis.
vanaf januari mag ik elke dag om 10 uur beginnen ipv om 8 uur dus dat is wel lekker idd
en gister drukke dag op het werk ivm sinterklaas.
@ arden wat leuk een zoon hoe reageerde je familie?
@Monnie lekker hoor zo een weekje vrij, fijn dat je zoontje opgeknapt is en wil het lukken met de muurschildering?
@CCC fijn te horen dat alles goed is kan je weer gaan genieten!
@Lejow wat hebben jullie al veel gekregen ze is nu al verwend haha
@Earana lijkt me helemaal geweldig om het kindje zien te bewegen wij moeten nog even geduld hebben, en die filet americain en biefstuk en lekker verse rosbief hmmm
ik heb het bijna elke dag in mijn handen en ik mag het niet opeten
gelukkig hebben jullie er ook last van.
@Tiramisu wat balen dat je nog steeds zoveel misselijk bent, jammer dat je niet optimaal kan genieten.
@ all ik zit sinds gisteren voor 8 uur in de ziektewet, gister heb ik lang gewerkt ivm sinterklaas maar vandaag ben ik vrij om uit te rusten. de komende 2 weken werk ik 3 hele dagen en de laatste 2 weken van december is het wel flink aanpoten omdat ik toch in een slagerij werk en tja met kerst en oud en nieuw is het nu eenmaal een gekkenhuis.
vanaf januari mag ik elke dag om 10 uur beginnen ipv om 8 uur dus dat is wel lekker idd
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Fijn dat je tanden er nog goed uitzien Tiramisu!
Brr heb een hekel aan de tandarts..
Miss piggy, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan!
Nog even een paar weekjes doorbikkelen..
Hier is het net zo, Met een eigen kapsalon kan ik echt niet minder werken voor de kerst. Maar na de kerst gaat de rem dr op.
Brr heb een hekel aan de tandarts..
Miss piggy, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan!
Nog even een paar weekjes doorbikkelen..
Hier is het net zo, Met een eigen kapsalon kan ik echt niet minder werken voor de kerst. Maar na de kerst gaat de rem dr op.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
dank je happy
het zijn voor jou ook hele drukke weken dan en zeker omdat het van jezelf is dan ben je toch eerder geneigd
om langer door te gaan, gelukkig is het zo januari en dan moeten we zeker rustig aan gaan doen.
succes met deze dagen
het zijn voor jou ook hele drukke weken dan en zeker omdat het van jezelf is dan ben je toch eerder geneigd
om langer door te gaan, gelukkig is het zo januari en dan moeten we zeker rustig aan gaan doen.
succes met deze dagen
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Miss piggy: Misschien heb ik het even gemist, maar hoever ben je nu?
Tiramisu: ik mag vrijdag ook naar de tandarts, en ben een beetje bang voor hetzelfde... Hoop zo dat alles er nog goed uit ziet! Wel fijn dat het er bij jou top uitzag!
Happy: vervelend dat je last hebt, straks idd wat rustiger aandoen dus!
Tiramisu: ik mag vrijdag ook naar de tandarts, en ben een beetje bang voor hetzelfde... Hoop zo dat alles er nog goed uit ziet! Wel fijn dat het er bij jou top uitzag!
Happy: vervelend dat je last hebt, straks idd wat rustiger aandoen dus!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het geslacht!
Vorige week was ik nog zo teleurgesteld dat ik geen echo kreeg. En nu weet ik het!
Ik werk in een ziekenhuis en er was iemand in de winkel bij wie ik vaker langs kan komen voor een echo zo even tussen door. En ze kon het zien, geen navelstreng of beentje in de weg.
Ik ben zo blij, loop alleen maar te lachen
Vorige week was ik nog zo teleurgesteld dat ik geen echo kreeg. En nu weet ik het!
Ik werk in een ziekenhuis en er was iemand in de winkel bij wie ik vaker langs kan komen voor een echo zo even tussen door. En ze kon het zien, geen navelstreng of beentje in de weg.
Ik ben zo blij, loop alleen maar te lachen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd nog met je verjaardag Miss Piggy!
CCC; dan hoop ik dat jij net zulk goed nieuws krijgt over je gebit als ik vandaag. Ben zo opgelucht. Hoe gaat het vandaag zonder Emesafene? Of heb je het toch weer nodig vandaag?
Shygirl, wat een geluk! Wil je hier delen wat het wordt, of blijft het voor ons nog even een verrassing?
CCC; dan hoop ik dat jij net zulk goed nieuws krijgt over je gebit als ik vandaag. Ben zo opgelucht. Hoe gaat het vandaag zonder Emesafene? Of heb je het toch weer nodig vandaag?
Shygirl, wat een geluk! Wil je hier delen wat het wordt, of blijft het voor ons nog even een verrassing?
Laatst aangepast door Tiramisu op di 6 dec 2011 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat komt nog! Hier op het forum is natuurlijk wel anders dan real liveTiramisu schreef:Gefeliciteerd nog met je verjaardag Miss Piggy!
CCC; dan hoop ik dat jij net zulk goed nieuws krijgt over je gebit als ik vandaag. Ben zo opgelucht. Hoe gaat het vandaag zonder Emesafene?
Wil eerst even mijn vriend gezien hebben! Vanochtend wel gelijk gebeld en ook hij was door het dolle heen. Zo lief
Shy- Kletskop
Dat je je vriend eerst gezien wilt hebben is méér dan begrijpelijk
Leuk hoor! Je vrolijkheid straalt er vanaf!
Gast- Gast
@ Miss piggy, gefeliciteerd!
@ Shy, wat leuk! Ik ben benieuwd
@ All, hier geen nieuws haha..
@ Shy, wat leuk! Ik ben benieuwd
@ All, hier geen nieuws haha..
Gast- Gast
Gefeliciteerd nog met je verjaardag miss Piggy!
Shygirl, leuk dat je het nu weet.
@ All: Sinds gister ben ik enorm misselijk. Ik hou geen slokje water binnen. (laat staan dat ik wat kan eten) Mijn buik doet gewoon pijn van het overgeven en is de hele tijd hard. Ben ook weer 2x flauw gevallen. Wat zouden jullie doen? Nog even aan kijken of toch ff met de huisarts bellen? Dat flauwvallen daar konden ze vorige week niet echt een oorzaak voor vinden.
Shygirl, leuk dat je het nu weet.
@ All: Sinds gister ben ik enorm misselijk. Ik hou geen slokje water binnen. (laat staan dat ik wat kan eten) Mijn buik doet gewoon pijn van het overgeven en is de hele tijd hard. Ben ook weer 2x flauw gevallen. Wat zouden jullie doen? Nog even aan kijken of toch ff met de huisarts bellen? Dat flauwvallen daar konden ze vorige week niet echt een oorzaak voor vinden.
Gast- Gast
Heb je niet gewoon een buikgriepje te pakken? Want dan zul je het moeten uitzieken. Maar zou het wel even in de gaten houden.
Gast- Gast
Ik denk dat het buikgriep is ja maar ik maak me zorgen over dat ik helemaal niks binnen hou. Niet zo zeer om mezelf maar meer om de baby. ( elke keer als hij beweegt moet ik overgeven )
Gast- Gast
Als je ook geen water binnen houdt, dan moet je niet te lang wachten met bellen Yvonne! Weinig binnen houden/veel overgeven zorgt ervoor dat je snel uitdroogt en dat is niet goed voor jou maar ook niet goed voor de kleine. Jijzelf kunt natuurlijk het beste inschatten hoeveel je wel/niet meer binnen houdt, maar als ik dit zo hoor dan zou ik zeggen vandaag nog bellen!
Gast- Gast
Mag ik hier trouwens gewoon even klagen? Ik kreeg net een herinnerings e-mail voor de borstvoedingsinformatieavond donderdag. Had wel onthouden dat dat op een donderdagavond in december was, maar niet welke avond precies. Hubby zou vrij vragen en mee gaan, maar dat is hij blijkbaar vergeten: die moet donderdagavond dus werken, en ik ga er maar niet van uit dat er nog wat te regelen valt wbt vrij zijn. Zelf mag/kan ik op het moment niet rijden door medicatie/slap zijn enz. en met het openbaar vervoer zou ik er fijn zo'n anderhalf uur enkele reis over doen, wat ik echt niet ga trekken inclusief zo'n avond. Een vriendin waarvan ik het nog wel prettig zou vinden als ze mee zou gaan is op vakantie, ik ga zo mijn moeder bellen of zij misschien met me mee kan. Ik vind het echt niet onbelangrijk. Ik baal even gewoon enorm dat mn man geen vrij gevraagd heeft terwijl we ons daar samen voor hebben opgegeven. Kan even gewoon wel janken, maar daaraan zullen de vermoeidheid en de hormonen ook wel zo hun bijdrage hebben.
[/einde klaagmodus]
[/einde klaagmodus]
Gast- Gast
@ Yvonne, ik zou nog even aan kijken en proberen 1 slokje water per keer te doen en als dat goed gaat weer opbouwen. Ik heb ook de buikgriep gehad en kon een hele dag en nacht niks binnen houden, volgens de vk was dat niet erg maar wel proberen zo gauw mogelijk weer wat te gaan drinken.
@ Tiramisu, ow dat zou ik ook niet leuk vinden hoor!
@ Tiramisu, ow dat zou ik ook niet leuk vinden hoor!
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Dat je je vriend eerst gezien wilt hebben is méér dan begrijpelijk
Ik ben ook zo vrolijk! Het voelt gewoon goed om te weten wat het is en wat voor naam het kindje gaat krijgen enz (Al twijfelen we nog wel tussen 2 namen)
Het voelt ook gewoon in een klap een stuk echter enz.
Het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben is gevoelige borsten en misselijk zijn. Oke buikje begint nu wel langzaam te groeien!
Dus dat is gewoon heel fijn!
Shy- Kletskop
Tiramisu schreef:Mag ik hier trouwens gewoon even klagen? Ik kreeg net een herinnerings e-mail voor de borstvoedingsinformatieavond donderdag. Had wel onthouden dat dat op een donderdagavond in december was, maar niet welke avond precies. Hubby zou vrij vragen en mee gaan, maar dat is hij blijkbaar vergeten: die moet donderdagavond dus werken, en ik ga er maar niet van uit dat er nog wat te regelen valt wbt vrij zijn. Zelf mag/kan ik op het moment niet rijden door medicatie/slap zijn enz. en met het openbaar vervoer zou ik er fijn zo'n anderhalf uur enkele reis over doen, wat ik echt niet ga trekken inclusief zo'n avond. Een vriendin waarvan ik het nog wel prettig zou vinden als ze mee zou gaan is op vakantie, ik ga zo mijn moeder bellen of zij misschien met me mee kan. Ik vind het echt niet onbelangrijk. Ik baal even gewoon enorm dat mn man geen vrij gevraagd heeft terwijl we ons daar samen voor hebben opgegeven. Kan even gewoon wel janken, maar daaraan zullen de vermoeidheid en de hormonen ook wel zo hun bijdrage hebben.
[/einde klaagmodus]
Dat is inderdaad heel jammer dat hij dat vergeten is! Maar heeft hij geprobeerd om misschien te kunnen ruilen van dienst ofzo? Als dat zo is scheelt dat voor jouw natuurlijk ook en als hij dan een keer wat terug kan doen voor een collega dan is iedereen blij.
Shy- Kletskop
Leuk shygirl dat jullie het geslacht weten, nu ben ik oook nieuwsgierig!
Ik zag je buikfoto in het andere topic en vind dat je het echt wel kan zien hoor!
Hier zijn de reacties op mijn buik trouwens wisselend: binnen 1 week zegt de ene dat ik al een flinke buik heb en volgens de ander een bescheiden buikje haha. Nouja ik vind hem zelf best groot, maar ik hoor nog regelmatig dat mensen nog twijfelden zo van zou het nou wel of niet..maargoed komt nog wel. Nog een paar dagen en ik ben al op de helft! Niet normaal hoe snel dat gaat. Inmiddels al een paar roze kleertjes gekregen en andere roze spulletjes. Nu is roze ook mijn lievelingskleur dus word er helemaal blij van Volgende week maandag hebben we de 20 weken echo, dus mogen we weer naar de baby gluren. Met 24 weken weer een echo. Omdat ik nu een medische indicatie heb krijg ik echt veel echo's, terwijl de medische indicatie niks met deze zwangerschap te maken heeft dus voelt een beetje apart. Maargoed ik ben allang blij met zoveel fotootjes. Inmiddels al een serie van 8 echo's van een ieniemienierondje naar een heel mensje al.
Ik zag je buikfoto in het andere topic en vind dat je het echt wel kan zien hoor!
Hier zijn de reacties op mijn buik trouwens wisselend: binnen 1 week zegt de ene dat ik al een flinke buik heb en volgens de ander een bescheiden buikje haha. Nouja ik vind hem zelf best groot, maar ik hoor nog regelmatig dat mensen nog twijfelden zo van zou het nou wel of niet..maargoed komt nog wel. Nog een paar dagen en ik ben al op de helft! Niet normaal hoe snel dat gaat. Inmiddels al een paar roze kleertjes gekregen en andere roze spulletjes. Nu is roze ook mijn lievelingskleur dus word er helemaal blij van Volgende week maandag hebben we de 20 weken echo, dus mogen we weer naar de baby gluren. Met 24 weken weer een echo. Omdat ik nu een medische indicatie heb krijg ik echt veel echo's, terwijl de medische indicatie niks met deze zwangerschap te maken heeft dus voelt een beetje apart. Maargoed ik ben allang blij met zoveel fotootjes. Inmiddels al een serie van 8 echo's van een ieniemienierondje naar een heel mensje al.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Leuk shygirl dat jullie het geslacht weten, nu ben ik oook nieuwsgierig!
Ja je begint het nu wel te zien. Alleen op mijn werk nog niet, daar heb ik zo'n gilletje aan en die zit best ruim dus dat duurt nog even. Ben nu ook al lekker positiebroeken aan het kopen. Wat zit dat lekker zeg!
Leuk om de spulletjes te krijgen in de kleur waar je zo van houdt
Ik zei al tegen mijn vriend nu kunnen we ook doelgericht gaan shoppen, net een paar bonnen gehad van sint dus dat komt goed uit
Shy- Kletskop
Shygirl, heb je je vriend inmiddels al gezien?
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Parels schreef:Shygirl, heb je je vriend inmiddels al gezien?
Ik ben benieuwd!
+1.. Ik kwam ook al spieken!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken