Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 5:38

Hoi meiden,

Even kort, we hebben vanavond onze kat in moeten laten slapen Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 5:56

Ik heb het inderdaad gelezen bij persoonlijk
Wat verdrietig Snoepy en dat nog met kerst ook
Maar echt, jullie hebben alles gedaan wat in jullie macht lag om het dat beestje zo prettig en fijn mogelijk te maken!!
hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 8:46

He wat naar.. veel sterkte voor jullie! hug

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 8:51

Yo Tiramisu!!
Beeb still inside?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie zo 25 dec 2011 - 10:59

snoepy, wat verdrietig om te horen! Sterkte hug

Nog steeds veel last van mijn buik, als het morgen niet is afgezakt bel ik denk ik toch maar even de hap. Zit me niet lekker nu met de zwangerschap.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC zo 25 dec 2011 - 11:13

Ach Snoepy, wat naar om te horen... Heel verdrietig, maar jullie hebben alles gedaan om het arme beestje te helpen en beter te laten worden... Sterkte! hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC zo 25 dec 2011 - 11:14

Moest even bijlezen hoor, Monnie wat vervelend van die pijn in je buik. Als het morgen idd nog zo is, zou ik even voor de zekerheid bellen met de HAP... Gewoon even laten checken... Kan het niet zijn dat je een blaasontsteking hebt? Beterschap! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 12:19

Snoepy, wat zielig van jullie kat. Wat een naar nieuws! Sterkte Sad

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 25 dec 2011 - 20:11

Sterkte snoepy! hug
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happy zo 25 dec 2011 - 21:06

Ahh snoepy was sneu Cry sterkte!

Monnie, de pijn al iets minder vandaag? Als je zeker weet dat het niet je banden zijn niet te lang mee rond lopen hoor, wie weet kun je er iets voor krijgen smile

Ik heb wel vreselijk last van mn banden. Als ik gewoon lekker zit dan is het goed maar (vooral aan het einde vd dag) met bewegen brr.. Gister had ik echt last van mn buik tot aan mn doos :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 22:41

Lejow schreef:Yo Tiramisu!!
Beeb still inside?

Baby still inside Cool
tot nu toe gelukkig geen kerstkindje!

En.....inmiddels alweer 34 weken vandaag, dus de risico's voor ons kindje, mocht het nu geboren worden, zijn alweer heel veel kleiner! Zeker gezien het geschatte gewicht 2 weken geleden smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 22:58

Wat fijn zeg!!! elke dag is er mooi weer eentje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  miss piggy zo 25 dec 2011 - 23:50

sterkte snoepy hug
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  sharky ma 26 dec 2011 - 0:50

sterkte snoepy, een huisdier verliezen is niet leuk.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  piene1983 ma 26 dec 2011 - 2:21

Sterkte Snoepy. Ik heb het topic meegelezen, jullie hebben echt alles gedaan om het goed te doen. Sterkte!

Ik zit alweer sinds een uur of negen vanmorgen alleen. Mijn schoonvader werd met spoed overgebracht naar een academisch ziekenhuis en mijn vriend is met hem meegegaan. Hij is nu geholpen ( gedotterd, 2 aderen) en moet nu twee uur liggen en dan gaan ze kijken of hij terug kan naar het lokale ziekenhuis in de buurt. Ik vind mijn vriend zo dapper dat hij dit allemaal doet, zijn moeder had zijn vader gerust alleen laten gaan.... Kan me daar ontzettend over opwinden! Moet het laten gebeuren, heb genoeg andere dingen aan mijn hoofd maar toch... Eigenlijk wilde we vandaag een Harry Potter marathon houden met de laatste vier films! In plaats daarvan heb ik net een jankfilm (The Last Song) gekeken en staat er nu een thriller zonder verhaal op. Hopen dat alles goed gaat en dat hij straks met zn pa mee naar hier kan!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC ma 26 dec 2011 - 9:15

Jeetje Piene, dat is ook niet leuk zo met kerst... Hoop dat alles goed is verlopen met je schoonvader! Sterkte! hug

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie di 27 dec 2011 - 2:25

Snoepy: Ahh wat sneu zeg van jullie katje... Hadden jullie 1 katje of meerdere?

Piene: Ook al vervelend nieuws! Geen leuke kerst zo. Hoe gaat het nu met je schoonvader?

Iedereen: Zijn jullie de kerst een beetje doorgekomen? Hier hebben we het lekker rustig aan gedaan. 1e kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest. Dit jaar een keer geen cadeaus gedaan en ook niet uitgebreid gekookt. Was opzich qua sfeer wel wat minder dus volgens jaar maar wel weer doen. Gister zijn we naar mijn kant van de familie geweest en hebben we wel cadeaus gedaan (lootjes) en lekker gegeten bij mijn neef en zijn vriendin en met mijn nicht. Onze ouders zitten nu namelijk lekker in Thailand! (zoo jaloers) Dus dan maar gezellig samen gedaan. Zouden blijven slapen gister maar zijn toch naar huis gegaan rond 21:30. Is zo'n 1 1/2 uur rijden en ik trek dat niet meer zo goed maar gister toch even doorgebeten en ging opzich wel goed.

Vandaag en morgen nog lekker vrij! Nu even energie krijgen om het huis aan kant te krijgen. Vanavond komen er 2 vriendinnen langs. Wil ik het toch aan kant hebben :P

Ohh en de kleine is me toch wild aan het worden! links onder, rechts boven tegelijk :shock: Ben dan zo benieuwd wat hij aan het uitvreten is Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 7:13

Piene, wat erg zeg! Hoe is het nu met je schoonvader?

Clapperdie, klinkt als een leuke kerst! En het lijkt me erg apart om dat zo te voelen als je kindje zo beweegt. Ik kan echt niet wachten tot ik wat ga voelen.

Hier weinig nieuws. Aanstaande maandag weer controle in het ziekenhuis. Ook hier een leuke kerst gehad. Leuke dingen voor de baby gehad ook!
Jullie ook een fijne kerst gehad?

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 7:21

Heftig Piene! Hoe is het nu?

Hier hebben we vanmiddag eindelijk verf gekocht, morgen wordt de muur glad gemaakt, het behang is besteld en dan kunnen we eindelijk gaan beginnen!
Heb er zin in, weer een stapje dichterbij!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie di 27 dec 2011 - 7:25

Hoi meiden,

ik hou het even kort vandaag, buren komen namelijk zo op visite. Ben vanmorgen even langs de huisarts gegaan ivm de pijn in mijn buik. Ze dacht dat het mijn dikke darm was, weinig aan te doen nu. Heb ook bloed geprikt, krijg daar morgen de uitslag van. Had vandaag ook een hele vervelende pijn in mij rechterzij wat doortrok naar mijn rug. Voelde dat afgelopen week ook al een paar keer. Hoop niet dat alle kwaaltjes nu beginnen!
Tot snel weer!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  sharky di 27 dec 2011 - 7:25

Piene wat schrikken zeg van je schoonvader! Hoe gaat het nu?

Clapperdie: cool he, als de baby zo hard alle kanten uitbeweegt, dat doet ie van mij ook zeer regelmatig! Dan voel ik rechts onder geduw en links boven, soms denk ik dat ie er zo via mn buik uitspringt haha. mijn buik wordt tegenwoordig echt als trampoline gebruikt! Soms zo erg dat ik volgens mij zelf ook heen en weer schud hihi.
Lijkt erop dat jullie een heel gezellige kerst hebben gehad!

Puggle: bijzonder he, die cadeautjes voor de baby! vind ik ook zo leuk om te krijgen!

Tiramisu: wat fijn dat de baby nog steeds binnenboord zit!

Hier alles goed, genieten, genieten, genieten! Kerst was fijn, lekker gegeten (gelukkig heb ik me voor de kerst nog een keertje gewogen Wink nu doe ik het ff niet meer hihi, de teller staat nu trouwens bij 27 weken op 10 kg).
Ons kindje is ook een echte druktemaker, beweegt en wiebelt volop in mijn buik!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sharky di 27 dec 2011 - 7:26

Monnie: vervelend zeg, die buikpijn! Gelukkig lijkt het ' maar ' je darm, en niet de baby! Maar het is knap lastig hoor! Beterschap en doe vooral rustig aan!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  miss piggy di 27 dec 2011 - 7:27

ben ook benieuwd hoe het met je schoonvader is piene hopelijk valt het mee, heel veel sterkte hug

ja clapperdie die begint al met voetbal haha

wij hebben ook een fijne kerst gehad!
kerstavond gezellig met tweeen thuis met kadootjes en een lekker toastje en kinderchampagne haha
1 ste kerstdag bij mijn schoonbroer die had heerlijk gekookt en giste bij mijn ouders ook weer heerlijk gegeten.
dus we kunnen er weer tegen aan Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 7:32

Hier nu met 25 weken, nog steeds op 8 kilo, dus ben de laatste 2/3 weken aardig blijven hangen!
Kerst heeft niet veel schade aangericht qua kilo's gelukkig Very Happy

En een druktemakertje pfff, ja hier ook een, mijn hele buik gaat soms heen en weer!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rouge di 27 dec 2011 - 7:50

@ lejow: ik lees dat jullie de muur glad gaan maken, om te behangen? Hebben jullie ook een structuurmuur? Ik wil nl heel graag behang maar mn man zit een beetje te miepen dat het allemaal zo lastig is enz Wink Laten jullie het doen en zo ja wat zijn de kosten zo'n beetje?

Verder: ik lees wel mee maar soms is het zo veel om alles bij te houden. Zelf heb ik niet zo veel nieuws. Voel me goed. We zijn nu eerst bezig de kamer van onze zoon te verven (nieuwe kamer) en over paar weekjes komt de babykamer. Is wel anders nu met een 2e, bij de 1e hadden we de babykamer nu al helemaal klaar. Nu moet er nog een kamer en vind ik het niet zo erg om het allemaal wat later te doen. We hebben nog de tijd!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: