Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Wat fijn dat het vandaag zo goed gaat zonder de Emesafene ccc! Het is fijn dat het middel bestaat, het kan geen kwaad voor je kindje, maar zelf had ik het toch wel fijn gevonden als ik de zwangerschap door was gekomen zonder medicatie. Ik hoop voor je dat dit zich zo voortzet!
Hier gaat het vooral om filet american met wat peper, het ei hoeft voor mij dan weer niet zo
Hier gaat het vooral om filet american met wat peper, het ei hoeft voor mij dan weer niet zo
Gast- Gast
Bij de Albert Heijn heb je vegatarische filet americain... Ik heb het zelf nog nooit gegeten, dus weet niet hoe het smaakt, maar misschien is het beter dan helemaal niets
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hey meiden,
Ook weer een berichtje van mij, ik twijfel of ik de verloskundige moet bellen.. Voel me al een kleine week zo opgejaagd en heb een hele snelle hartslag ben er gewoon van van de kook..wat zouden jullie doen?
Ook weer een berichtje van mij, ik twijfel of ik de verloskundige moet bellen.. Voel me al een kleine week zo opgejaagd en heb een hele snelle hartslag ben er gewoon van van de kook..wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Hey meiden,
Bellen!!!! Al kan je gewoon alleen al eventjes met haar praten...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Laurientje, ik zou gewoon even bellen! Al is het alleen maar even voor de zekerheid...
Aimee, die ken ik. Hij ziet er zo uit als filet american, hij ruikt ook zo, maar hij smaakt alles behalve naar filet american, haha. Maar bedankt voor de tip!
Aimee, die ken ik. Hij ziet er zo uit als filet american, hij ruikt ook zo, maar hij smaakt alles behalve naar filet american, haha. Maar bedankt voor de tip!
Gast- Gast
Laurientje: gewoon even bellen hoor!
Tiramisu: ja idd, het is echt een fijn wondermiddel, maar had het liefst zonder medicatie de zwangerschap ingegaan... Maar goed, het is niet anders.. Het is al fijn dat ik gewoon kon functioneren hierdoor, anders had ik het echt niet getrokken allemaal met werk enzo!
Ik ga even snel wat eten en dan nog even snel een cadeautje voor mijn vriend scoren voor het werk, omdat hij de afgelopen tijd zo lief is geweest voor me... Hopen dat de kids vandaag een beetje tot rust zijn gekomen, al zullen er veel kids vanavond nog pakjesavond vieren!
Tiramisu: ja idd, het is echt een fijn wondermiddel, maar had het liefst zonder medicatie de zwangerschap ingegaan... Maar goed, het is niet anders.. Het is al fijn dat ik gewoon kon functioneren hierdoor, anders had ik het echt niet getrokken allemaal met werk enzo!
Ik ga even snel wat eten en dan nog even snel een cadeautje voor mijn vriend scoren voor het werk, omdat hij de afgelopen tijd zo lief is geweest voor me... Hopen dat de kids vandaag een beetje tot rust zijn gekomen, al zullen er veel kids vanavond nog pakjesavond vieren!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heb net even gebeld, het hoort er gewoon bij, wel heel vervelend..
Ik moet gewoon echt rustig aan doen..
Als ik er klachten bij krijg moet ik bellen (denk aan buikpijn, hoofdpijn enz.) maar ondanks die hartslag voel ik me vrij goed.. Naja we kijken t aan..
Ik hoor net over de babyfoon dat mijn zoontje alweer wakker word, das vroeg zo..
Ik moet gewoon echt rustig aan doen..
Als ik er klachten bij krijg moet ik bellen (denk aan buikpijn, hoofdpijn enz.) maar ondanks die hartslag voel ik me vrij goed.. Naja we kijken t aan..
Ik hoor net over de babyfoon dat mijn zoontje alweer wakker word, das vroeg zo..
Gast- Gast
Oke jeetje, dat is vervelend dat het erbij hoort... Hoop dat je je snel weer helemaal oke voelt! Lekker rustig aandoen de aankomende tijd dus!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn beste vriendinnetje stond de dag van/na mijn bevalling (s'avonds laat bevallen) op de stoep met een pistoletje filet americain, en voor mijn vriend ook een broodje, zó lief! Als zij bevallen is mag zij zeggen wat ze wil en dan sta ik ermee in het ziekenhuis
Ik eet trouwens al sinds mijn bevalling élke dag meerdere boterhammen met filet haha, ben benieuwd wanneer dat mijn neus uitkomt
Laurientje
Ik eet trouwens al sinds mijn bevalling élke dag meerdere boterhammen met filet haha, ben benieuwd wanneer dat mijn neus uitkomt
Laurientje
Gast- Gast
Ik ook behalve filet american. De rest heb ik ook zin in, en dan vooral echt een goede carpaccio!Lejow schreef:AAAHHHHHH filet...... biefstuk... carpaccio... rosbief....AAAHHHHHHH
IK WIL T IK WIL T IK WIIIIIIIIL TTTTTTTTT
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik heb dat met frikandel speciaal. Dat mag ik nu niet hebben maar wat heb ik daar een zin in. Gelukkig lust ik geen filet americain ofzo.
Gast- Gast
Hoezo mag je geen frikandel?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Hoezo mag je geen frikandel?
idd! Ik vreet die dingen gewoon
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Lejow schreef:Hoezo mag je geen frikandel?
idd! Ik vreet die dingen gewoon
+ 1 jamjamjam
*terwijl ik ondertussen zit te knabbelen van mijn rijstewafels met smeerkaas.. joegei*
Lejow- Lady Post-a-lot
De laatste reacties in dit topic zijn echt niet goed om te lezen
Nu heb ik overal trek in, en er is niets lekkers in huis en ik ben te lui en te moe om op te staan en naar de winkel te gana
Nu heb ik overal trek in, en er is niets lekkers in huis en ik ben te lui en te moe om op te staan en naar de winkel te gana
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:De laatste reacties in dit topic zijn echt niet goed om te lezen
+1
Gast- Gast
De rijstewafels zorgen ook niet echt voor voldoening....
Lejow- Lady Post-a-lot
toch de paprika chips gehaald
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh de rest van de zwangeren mogen dat inderdaad wel. Ik eet tijdens de zwangerschap geen varkensvlees. ( na de bevalling wil ik dezelfde dag nog een frikandel speciaal. )
Gast- Gast
Is dat vanwege het geloof van E? Yvonne?
Lejow- Lady Post-a-lot
Snotver, nu staat Nigella op RTL4 ook nogges iets heerlijks te maken met een of ander lekker rood vleesje..
Het leven is zwaar....
Het leven is zwaar....
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja,dat klopt.Lejow schreef:Is dat vanwege het geloof van E? Yvonne?
Gast- Gast
Knap hoor.. als ik dat ook nog nie zou mogen, damn, dan was het echt zwaar hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb er niet zoveel moeite mee. Wij eten toch altijd alleen maar rundvlees. Halen snoepjes en dergelijke bij de islamitische winkels. Heel soms als ik bij mijn vader ben eet ik dan een frikandel of een stukje worst. Dus ik mis het ook niet echt.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken