Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Monnie: nee geen bloedverlies gelukkig meer! Hartje ook weer gehoord bij de VK vrijdag dus alles zit goed!
Wat leuk een muurschildering, wat ga je precies maken?
Wat leuk een muurschildering, wat ga je precies maken?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Vanmorgen de hele ochtend met mijn vriend zijn hand op mijn buik gelegen, en terwijl ik vanalles voelde, voelde hij nog niets
Wanneer kon jullie partner het voor het eerst voelen?
Nog 3 weken tot de kerstvakantie, woehoe!
Geloof pas met een week of 22/23. Ik voelde hem zelf al met 17 weken.
Gast- Gast
Ok, we wachten 'geduldig' haha, af
Heb een heerlijk lui dagje vandaag, heb echt werkelijk nergens zin in en zit nog in pyjama op de bank
Heb een heerlijk lui dagje vandaag, heb echt werkelijk nergens zin in en zit nog in pyjama op de bank
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker
Ik ben gedichten aan het schrijven voor mijn familie, over een uurtje vieren we daar Sinterklaas.
Ik ben gedichten aan het schrijven voor mijn familie, over een uurtje vieren we daar Sinterklaas.
Gast- Gast
Gezellig! Hebben wij gister gedaan
En onze kleine meid is echt belachelijk verwend, en dan is ze nog niet eens geboren..
Is de foto te zien zo?
En onze kleine meid is echt belachelijk verwend, en dan is ze nog niet eens geboren..
Is de foto te zien zo?
Lejow- Lady Post-a-lot
CCC- Ratel
(en nee de naam van onze kleine begint niet met een P, iedereen kreeg een P chocoletter )
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik dacht al, het word dus toch Petronella?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Ik dacht al, het word dus toch Petronella?
Ahh sttttttt!!
Volgens mijn pa wordt het Jantientje Mijn pa heet Jan haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Hihi! Ook een mooie naam!
CCC- Ratel
Mijn pa weet niet dat we het kindje een tweede en derde naam gaan geven die wel vernoemd zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Hmpf. Herkennen jullie dit? Ontzéttende zin hebben in filet american en dat het dan ook nog eens opeens óveral in aanbieding is? Folder hier, folder daar. Nieuwe slager in het dorp waar een grote bak filet american staat die er lekkerder uitziet dat de filet american die ik óóit heb gezien! Jawel - ik heb trek in filet american, haha Nog een paar weekjes geduld....
Gast- Gast
Ja! Ik heb de laatste dagen/weken zo ontzettend zin in een pistoletje met filet americain! En inderdaad, het is telkens wel ergens in de aanbieding, haha... dus ik herken het zeker! Krijg er steeds meer zin in naarmate de zwangerschap vordert. Nog 'even' wachten...
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Oh, ik had vanochtend weer een controle en het hartje klopt weer mooi! Zo fijn om het weer even te horen. Vanaf nu heb ik elke 3 weken een afspraak i.p.v. elke 4 weken. Gaat snel!
Sinds eergisteren zien we de baby trouwens bewegen! Waarschijnlijk konden we het al een paar weken eerder zien, maar had er niet aan gedacht om mijn buik te bekijken als ik in bed lag, haha. Dacht dat het toch niet te zien zou zijn. Maar zo leuk om te zien als de kleine schopt. Mijn buik golft heen en weer als ze beweegt, nou ja, mijn vel dan . Echt genieten!
@ Clapperdie: Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je wat beter.
Sinds eergisteren zien we de baby trouwens bewegen! Waarschijnlijk konden we het al een paar weken eerder zien, maar had er niet aan gedacht om mijn buik te bekijken als ik in bed lag, haha. Dacht dat het toch niet te zien zou zijn. Maar zo leuk om te zien als de kleine schopt. Mijn buik golft heen en weer als ze beweegt, nou ja, mijn vel dan . Echt genieten!
@ Clapperdie: Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je wat beter.
Earane- Prater
Gister hebben wij ook sinterklaas gevierd. Zoonlief is ook goed verwend!
Onze kat is weer terug, hij werd net gebracht door een buurjongen. Hij ziet er erg slecht uit en mijn vriend is nu met hem naar de dierenarts, duimen jullie mee dat het goed gaat komen?
Op de vraag, mijn vriend kon vanaf 18 weken ook de baby voelen, maar vaak was het dan maar 1 schopje een harde en de rest voelde hij nog niet, nu kan hij al veel meer voelen
Onze kat is weer terug, hij werd net gebracht door een buurjongen. Hij ziet er erg slecht uit en mijn vriend is nu met hem naar de dierenarts, duimen jullie mee dat het goed gaat komen?
Op de vraag, mijn vriend kon vanaf 18 weken ook de baby voelen, maar vaak was het dan maar 1 schopje een harde en de rest voelde hij nog niet, nu kan hij al veel meer voelen
Gast- Gast
Ik had even gemist dat je kat weer weg was, Snoepy. Wat fijn dat hij weer terug is! Wat rot dat hij er zo slecht uitziet Hopelijk kan de dierenarts wat voor je kat betekenen!
Earane- Prater
Earane schreef:Krijg er steeds meer zin in naarmate de zwangerschap vordert.
Goh..dan ben ik dus niet de enige Mijn moeder vertelde laatst dat haar (schoon)ouders het begrepen; toen zij op kraamvisite kwamen hadden ze kraammaaltijden bij zich, bestaande uit dingen als biefstuk en filet american.
Fijn dat alles weer goed was vanochtend. Leuk is het om je buik zo te zien bewegen he? Binnenkort kun je echt lichaamsdelen 'uit zien steken'.
Hopelijk komt alles weer goed met jullie kat Snoepy!
Gast- Gast
Wow, wat een geluk had je moeder, haha. Mijn vriend man heeft gezegd dat hij een pistoletje met filet americain haalt als ik ben bevallen. Zul je zien dat ik daar dan geen zin (meer) in heb...
Dat lijkt me ook wel heel grappig als we straks lichaamsdelen zien uitsteken!
Dat lijkt me ook wel heel grappig als we straks lichaamsdelen zien uitsteken!
Earane- Prater
Tiramisu schreef:Hmpf. Herkennen jullie dit? Ontzéttende zin hebben in filet american en dat het dan ook nog eens opeens óveral in aanbieding is? Folder hier, folder daar. Nieuwe slager in het dorp waar een grote bak filet american staat die er lekkerder uitziet dat de filet american die ik óóit heb gezien! Jawel - ik heb trek in filet american, haha Nog een paar weekjes geduld....
Zoooo herkenbaar! Sinds dat ik zwanger ben heb ik dit al! Maar moet eerlijk bekennen, was hiervoor ook al een enorme filet americain fan! Ik had het trouwens ook met brie en geitenkaas, maar dat kan je dus gewoon eten weet ik sinds een paar weken... Dus vind het fijn dat ik in elk geval iets op een toastje of een lekker pistoletje kan nemen!
Snoepy: wat naar van jullie kat zeg! Hopelijk komt alles goed! Houden jullie hem nu binnen?
CCC- Ratel
AAAHHHHHH filet...... biefstuk... carpaccio... rosbief....AAAHHHHHHH
IK WIL T IK WIL T IK WIIIIIIIIL TTTTTTTTT
IK WIL T IK WIL T IK WIIIIIIIIL TTTTTTTTT
Lejow- Lady Post-a-lot
Whaha! Jij moet nog even volhouden, jij mag al bijnaaa!
CCC- Ratel
Ik had het behalve met filet american ook heel erg met gerookte zalm. Dat mag je niet eten wanneer het vacuüm verpakt is geweest ivm listeria geloof ik. Maar - lang leve een geweldige visboer die zelf zijn zalm rookt en het níet vacuüm verpakt! Sinds ik dat weet sta ik elke vrijdag bij zijn kraam om een bakje gerookte zalm te halen
Over het algemeen 'gaat het wel', maar zo eens in de zoveel tijd komt er een enórme drang naar filet american en wil ik alleen nog maar héél véél filet american eten, haha.
Over het algemeen 'gaat het wel', maar zo eens in de zoveel tijd komt er een enórme drang naar filet american en wil ik alleen nog maar héél véél filet american eten, haha.
Gast- Gast
Ja klopt van die gerookte zalm, al heb ik daar niet zo'n behoefte aan sinds de zwangerschap... Hiervoor dus wel... Maar als het zo is, ga ik ook netjes naar de visboer
Ik heb ook periodes dat ik meer zin heb in filet americain, probeer er wel zo min mogelijk langs te lopen in de supermarkt... en mijn vriend eet sinds dat ik zwanger ben ook geen filet americain meer... Wil dat gewoon niet in huis hebben, dan word de verleiding en de trek erin nog groter haha!
Ik heb ook periodes dat ik meer zin heb in filet americain, probeer er wel zo min mogelijk langs te lopen in de supermarkt... en mijn vriend eet sinds dat ik zwanger ben ook geen filet americain meer... Wil dat gewoon niet in huis hebben, dan word de verleiding en de trek erin nog groter haha!
CCC- Ratel
Ja. Nouja. Hier is het dus bijna alsof ze in de supermarkt wéten dat ik het even niet mag, haha. Sinds ik zwanger ben is het regelmatig in de aanbieding geweest, en dat staat het groots uitgestald bij de ingang. Dan is er dus geen ontkomen meer aan erlangs te lopen Mijn man laat het gelukkig ook staan hoor, terwijl hij het ook erg lekker vindt. Ik zou het inderdaad nog een stuk moeilijker vinden als het hier gewoon in de koelkast zou liggen.
Het stomme vind ik nog wel; ik ben nog steeds veel misselijk. Er is veel eten waar ik niet aan moet dénken, maar juist dit soort dingen. Hmmm.
Het stomme vind ik nog wel; ik ben nog steeds veel misselijk. Er is veel eten waar ik niet aan moet dénken, maar juist dit soort dingen. Hmmm.
Gast- Gast
Ooh erg is dat he! Heb de aanbiedingen ook gezien idd, maar probeer het te verbannen! haha!
Vooral filet americain met een gekookt eitje erop... OMG... begin bijna te kwijlen hier...
Maar ook erg herkenbaar van de misselijkheid hoor, ik heb eigenlijk niks waar ik echt trek in heb, ik eet omdat ik weet dat ik het nodig heb... Zoals mijn vader altijd zegt, je moet eten om te overleven... Nooit gedacht dat ik ooit zo zou denken
Ik ben vandaag trouwens weer een poging aan het doen zonder de Emasafene, ben heel erg benieuwd of het de hele dag zo goed blijft gaan! Had vanmorgen een klein beetje misselijkheid, maar was snel over en nu voel ik me gewoon helemaal oke... Hopen dat het zo blijft gaan dus!
Vooral filet americain met een gekookt eitje erop... OMG... begin bijna te kwijlen hier...
Maar ook erg herkenbaar van de misselijkheid hoor, ik heb eigenlijk niks waar ik echt trek in heb, ik eet omdat ik weet dat ik het nodig heb... Zoals mijn vader altijd zegt, je moet eten om te overleven... Nooit gedacht dat ik ooit zo zou denken
Ik ben vandaag trouwens weer een poging aan het doen zonder de Emasafene, ben heel erg benieuwd of het de hele dag zo goed blijft gaan! Had vanmorgen een klein beetje misselijkheid, maar was snel over en nu voel ik me gewoon helemaal oke... Hopen dat het zo blijft gaan dus!
CCC- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken