Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy di 6 dec 2011 - 18:43

Parels schreef:Shygirl, heb je je vriend inmiddels al gezien? Laughing
Ik ben benieuwd!

Haha en dan wordt er gehoopt dat ik het hier ook gelijk zeg natuurlijk..
Ja gisteravond toen ik thuis kwam rond 20.15 kwam hij ook na 10 min binnen dus.. nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy di 6 dec 2011 - 18:44

Het staat hieronder in het wit Laughing
Het is een jongen!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 6 dec 2011 - 20:05

Ik doe het even in de spoiler want kan niet int wit typen
Spoiler:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:51

Ik kan niet niet lezen met de iPad.... PM??

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:52

Gelukt! Wat leuk! Van harte! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 21:44

Shygirl85 schreef:Dat is inderdaad heel jammer dat hij dat vergeten is! Maar heeft hij geprobeerd om misschien te kunnen ruilen van dienst ofzo? Als dat zo is scheelt dat voor jouw natuurlijk ook en als hij dan een keer wat terug kan doen voor een collega dan is iedereen blij.

Dat gaat hij zo inderdaad proberen smile Daar hoop ik nu maar even op.
Ik kan me voorstellen dat het allemaal nu opeens een stuk echter voelt voor je. Een zwangerschap met maar beperkt kwaaltjes, ik kan me er niets bij voorstellen! Haha. Ik weet wel nog dat ik de eerste keer dat ik moest overgeven ik dacht: "Ja, ik ben écht zwanger!" het lijkt me raar om een dergelijke bevestiging niet of minder te krijgen. En wat het geslacht betreft: wat leuk! Nu lekker shoppen Wink

@Rouge: spannend, bijna de 20 weken echo! En ook alweer bijna op de helft. Gek genoeg lijken veel mensen iets van de grootte van de buik te vinden. Inmiddels luister ik wat dat betreft alleen nog maar naar artsen en verloskundigen smile

Gast
Gast

Bericht  CCC di 6 dec 2011 - 21:46

Huh? IN het wit? Hoe lees ik dat dan? nerd

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 21:46

CCC, als je de tekst selecteert kun je het lezen smile

Gast
Gast

Bericht  CCC di 6 dec 2011 - 21:49

Oooh goodmorning! Sorry hoor, ben net wakker... Heb trouwens wel een redelijk goede nacht gehad na een week weer eindelijk!

Van harte! Wat leuk zeg!!!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 21:54

Haha, goodmorning Wink

Ik heb op zich ook wel een goede nacht gehad. Ons kindje begint alleen een ráááre structuur te krijgen. Eerder was het telkens rond half 8 voetbal in mijn buik, nu de laatste nachten is dat telkens om half 5. Een half uurtje drukte, en daarna mag ik weer verder slapen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 6 dec 2011 - 22:02

Haha hier zit er eentje die lekker actief wordt als ik 's nachts naar het toilet ben geweest. Lig dan soms een uur wakker omdat ik er gewoon zo van aan het genieten ben. Nou na 30 minuten wordt het wel iets minder haha en dan wil ik dat hij gaat slapen maar neeee koprollen is veel leuker Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  CCC di 6 dec 2011 - 22:18

Hahaha ook leuk! smile Maar op een gegeven moment wil je gewoon gaan slapen ja, vooral als je de volgende dag weer aan de slag moet....

Ik weet niet wat ik had de afgelopen week, maar lag continu wakker... Heel vervelend, gisteren op het werk moest ik me dan ook echt staande houden want ik viel zowat om van de moeheid... Heb vanaf een uurtje of 23 uur geslapen tot 9 uur, en 1x wakker geworden maar dat was rond 6 uur ipv 3 uur gelukkig...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 6 dec 2011 - 22:34

Lejow schreef:Ik doe het even in de spoiler want kan niet int wit typen
Spoiler:
Ja leuk he!
Ik heb ook ergens gelezen dat er over het algemeen meer jongens dan meisjes worden geboren.

Ik had wel het gevoel en een lichte voorkeur in het begin voor een meisje Embarassed Ook omdat in onze familie alleen maar meisjes worden geboren. Dus het is heel leuk om die traditie te verbreken en de eerste te zijn met een jochie! Ik ben zo benieuwd nu he. Denk ook wel dat we toch lekker een pretecho laten doen, omdat je het gezichtje dan zo goed kan zien dat lijkt me zo ontzettend leuk Laughing

Ik ben gewoon helemaal verliefd op dat kindje terwijl ik hem nog nauwelijks ken.

Ohja hoe hebben jullie dat gedaan met namen? Wij twijfelen nog tussen 2 namen. Hoe kies je nou de goede ze zijn even leuk!

Ja en shoppen nu! Heerlijk!
We hebben hier in de winkel ook nijntjes met een blauw jurkje aan ook in het roze maar als ik er nu een koop weet gelijk iedereen het en dat is niet de bedoeling!

Laatst aangepast door Shygirl85 op di 6 dec 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy di 6 dec 2011 - 22:39

Ohja en ik heb vanavond voor het eerst zwangerschapsyoga! Vindt het wel spannend Laughing
Ben bang dat ik de enige ben die niemand ken, slaat nergens op elke eerste woensdag van de maand kan je instromen dus misschien zijn er nog wel 3 of 4 nieuwe.
Stom of herkenbaar? Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 22:44

Shygirl gefeliciteerd! Dan plak je er toch een streepje tussen? Net als peter-paul of willem-alexamder
Wink

Gast
Gast

Bericht  Happy di 6 dec 2011 - 23:07

Wat leuk Shygirl! Nu lekker shoppen!! Very Happy

Ik moet even klagen.. Sad Ik lag gister avond op mijn buik op de bank toen mijn vriend mijn masseerde voor de pijn in mn bekken/rug. En ik stond op, en mn shirt was nog omhoog gekrult toen zag ik dat ik onder de ienieminie strepen zat :shock:.
Ik dacht eerst dat de bank in mn buik zat afgedrukt maar helaas, beide zijkanten van mijn buik zitten onder de kleine dunne streepjes. Ik snap er niets van, mijn buik begint nu pas echt te groeien en is nog heel soepel..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy wo 7 dec 2011 - 1:28

Parels schreef:Shygirl gefeliciteerd! Dan plak je er toch een streepje tussen? Net als peter-paul of willem-alexamder
Wink
Ja de namen die we hebben kan dat niet echt. Dat klinkt dan voor geen meter nerd
En dat is dan zielig voor het kind haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy wo 7 dec 2011 - 1:31

Happy schreef:Wat leuk Shygirl! Nu lekker shoppen!! Very Happy

Ik moet even klagen.. Sad Ik lag gister avond op mijn buik op de bank toen mijn vriend mijn masseerde voor de pijn in mn bekken/rug. En ik stond op, en mn shirt was nog omhoog gekrult toen zag ik dat ik onder de ienieminie strepen zat :shock:.
Ik dacht eerst dat de bank in mn buik zat afgedrukt maar helaas, beide zijkanten van mijn buik zitten onder de kleine dunne streepjes. Ik snap er niets van, mijn buik begint nu pas echt te groeien en is nog heel soepel..
Aah vindt je dat zo erg? Ik ben zo'n nerd die elke ontdekking van verandering aan mijn lichaam helemaal geweldig vindt nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje wo 7 dec 2011 - 1:49

Shygirl85 schreef:
Happy schreef:Wat leuk Shygirl! Nu lekker shoppen!! Very Happy

Aah vindt je dat zo erg? Ik ben zo'n nerd die elke ontdekking van verandering aan mijn lichaam helemaal geweldig vindt nerd

Oh nee, dat zou ik ook niet leuk vinden! Sowieso vind ik die veranderingen niet zo leuk (behalve die dikke buik), maar al helemaal niet van die blijvende-jij-hebt-zeker-een-kind-gehad-veranderingen Laughing Snap dat je baalt Happy, maar je doet er nou eenmaal niks aan... Ik heb ze gelukkig (nog) niet, maar ik maak me geen illusies, misschien komt het nog op het eind of tijdens de bevalling.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Clapperdie wo 7 dec 2011 - 2:04

Happy: Hier ontdekte ik ze ook maar dan op mn borsten... Gelukkig heel licht maar toch ze zitten er wel. Op mn buik zie ik nog niets en hoop dat dat ook zo blijft!

En helaas doe je er niets aan alhoewel ik wel gewoon braaf elke dag met zw-olie smeer (en smeer en smeer) angel
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monnie wo 7 dec 2011 - 2:10

@ccc: het wordt een muurschildering van cars, hij staat al op de muur, nu nog inkleuren. Gaat het nog steeds goed zonder de emasafene?

@snoepy: hoe gaat het nu met jullie kat?

@misspiggy: nog gefeliciteerd! Fijn dat je vanaf januari later kan beginnen. Nog even volhouden dus!

@shygirl: wat leuk, gefeliciteerd! Lastig is dat als je 2 leuke namen hebt. Wij hebben nog helemaal geen leuke jongensnaam, is ook lastig smile Komt vast goed vamavond met de yoga. Maar vind het geen raar gevoel hoor, zo zit ik ook in elkaar, zou ik me ook druk om kunnen maken.

@happy: dat is rot zeg dat je nu al strepen hebt. Je kunt het niet tegenhouden, maar snap dat je ervan baalt!

@yvonne: hoe is het nu met jou?

@tiramisu: wat balen dat je vriend geen vrij heeft gevraagd, zou ik ook niet blij mee zijn. Maar hopen dat hij nog wat kan ruilen.

@all: ik vind het wel grappig om jullie zo te horen over filet e.d. Ik heb daar helemaal geen last van, haha. Alles gaat eigenlijk wel oké hier. Mijn zoontje heeft vanmorgen lekker lang geslapen, heb hem om 9.15u maar eens wakker gemaakt, slaapkop! Nu ligt hij weer in bed, dus misschien ga ik ook nog wel even liggen, ben namelijk nog steeds erg moe, helaas.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy wo 7 dec 2011 - 2:27

Monnie schreef:@ccc: het wordt een muurschildering van cars, hij staat al op de muur, nu nog inkleuren. Gaat het nog steeds goed zonder de emasafene?

@snoepy: hoe gaat het nu met jullie kat?

@misspiggy: nog gefeliciteerd! Fijn dat je vanaf januari later kan beginnen. Nog even volhouden dus!

@shygirl: wat leuk, gefeliciteerd! Lastig is dat als je 2 leuke namen hebt. Wij hebben nog helemaal geen leuke jongensnaam, is ook lastig smile Komt vast goed vamavond met de yoga. Maar vind het geen raar gevoel hoor, zo zit ik ook in elkaar, zou ik me ook druk om kunnen maken.

@happy: dat is rot zeg dat je nu al strepen hebt. Je kunt het niet tegenhouden, maar snap dat je ervan baalt!

@yvonne: hoe is het nu met jou?

@tiramisu: wat balen dat je vriend geen vrij heeft gevraagd, zou ik ook niet blij mee zijn. Maar hopen dat hij nog wat kan ruilen.

@all: ik vind het wel grappig om jullie zo te horen over filet e.d. Ik heb daar helemaal geen last van, haha. Alles gaat eigenlijk wel oké hier. Mijn zoontje heeft vanmorgen lekker lang geslapen, heb hem om 9.15u maar eens wakker gemaakt, slaapkop! Nu ligt hij weer in bed, dus misschien ga ik ook nog wel even liggen, ben namelijk nog steeds erg moe, helaas.

Dank je wel!
Succes met namen zoeken dan haha dat is inderdaad ook heel erg lastig. Gelukkig is er genoeg keus of is dat juist het probleem?
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, mijn yogagevoelens haha Laughing Komt ook wel goed, is gewoon even een drempeltje.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 2:42

Supertalentje schreef:Oh nee, dat zou ik ook niet leuk vinden! Sowieso vind ik die veranderingen niet zo leuk (behalve die dikke buik), maar al helemaal niet van die blijvende-jij-hebt-zeker-een-kind-gehad-veranderingen Laughing Snap dat je baalt Happy, maar je doet er nou eenmaal niks aan... Ik heb ze gelukkig (nog) niet, maar ik maak me geen illusies, misschien komt het nog op het eind of tijdens de bevalling.

Hier precies zo. Ik heb ze gelukkig ook (nog) niet, maar maak me inderdaad maar geen illusies. Ken iets teveel verhalen van vrouwen waar de strepen er tijdens de bevalling nog insprongen. Anderzijds is mijn mama twee zwangerschappen streeploos doorgekomen. Dus ik hoop dat ik at dat betreft dan gewoon maar haar genen heb nerd

Mn man heeft trouwens kunnen ruilen met een collega van hem, dus hij is morgenavond tóch vrij! Ben ik wel heel erg blij mee, ik zag echt niet hoe ik qua vermoeidheid enzo in mijn eentje naar die borstvoedingsbijeenkomst kon komen en weer terug. Nu kunnen we er toch gewoon samen heen. Ik wil erg graag borstvoeding geven en vind het ook erg belangrijk om er goed over voorgelicht te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:33

Shygirl ; ik ben fantastisch mooi streeploos gebleven tot ná mijn bevalling. Kennelijk is het er dus ingesprongen bij de laatste persweeën en merkte de kraamverzorgende dat pas op op dag 3 .. direct ná mijn bevalling heb ik gevraagd tijdens het wassen of ik striae had, maar toen niet .. en 3 dagen later tóch! Sad Weliswaar maar 2 kleine streepjes hoor, maar echt aan weerszijden van mijn navel Sad

Gast
Gast

Bericht  miss piggy wo 7 dec 2011 - 7:23

iedereen bedankt voor de felicitaties Very Happy

@ ccc ik ben vrijdag 19 weken

@ shy wat leuk dat jullie het nu weten en heb je hem al gevoeld ondertussen?

@ tiramisu wat fijn dat je man toch vrij heeft fijne avond morgen

@Yvonne hoe voel je je? ben je nog naar de huisarts geweest?

@ happy balen dat je nu al strepen ziet, goed blijven smeren meer kan je helaas niet doen

verder geen nieuws van mijn kant behalve dat ik heel af en toe een kriebeling begin te voelen
fijne avond allemaal
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: