Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 7:54

Rouge schreef:@ lejow: ik lees dat jullie de muur glad gaan maken, om te behangen? Hebben jullie ook een structuurmuur? Ik wil nl heel graag behang maar mn man zit een beetje te miepen dat het allemaal zo lastig is enz Wink Laten jullie het doen en zo ja wat zijn de kosten zo'n beetje?

Een vriend van mijn pa doet het, die is stucadoor! En we hoeven hem alleen het materiaal te betalen smile
Het is inderdaad structuur, granol. 2 van de 3 muren gaan we verven, maar op 1tje komt behang en die moet dus glad smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 23 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 7:55

Haha Rouge ik zei net nog tegen mijn vriend in de auto, dat veel mensen hier al zo bezig zijn met het kamertje ed, en wij hebben nog helemaal niks. Ik heb nog geen uitzetlijst oid bekeken, helemaal niks. Alleen kleertjes heb ik wel wat gekocht (voornamelijk tweedehands via hier, haha) en de baby heeft een knuffeltje.

Piene, sterkte met je schoonvader!

Monnie, heel vervelend die buikpijn!!

Snoepy, wat naar van jullie kat. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Rouge di 27 dec 2011 - 7:56

oh! Ik pm je eventjes nog erover ivm topicvervuiling smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 7:57

Is goed!

Ja ik heb het maar liever klaar, Arden, kan ik weer wat afstrepen, ben nogal een zenuwpees haha en heb nu vakantie, dus er de tijd en de puf voor Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:01

Ja dat had ik bij de eerste ook wel Lejow, toen hadden we geen huis tot 2,5 maand voor de bevalling, maar ik had voor die tijd wel vrijwel alle spullen al. Maar ik heb ook lang niet alles weggedaan van de eerste twee dus hoef niet veel bij te kopen denk ik. En een kamertje hoeft niet, hij komt de eerste tijd bij ons op de kamer, en voor overdag zetten we een bedje op de kamer van de oudste erbij (we hebben nog 2 ledikantjes van toen de andere twee allebei in een ledikant lagen) en als het slapen 's nachts goed gaat gaan de oudste en de jongste samen. Dus wat dat betreft ook geen haast.

Gast
Gast

Bericht  Rouge di 27 dec 2011 - 8:04

@ arden: volgens mij hebben meerdere dat, wanneer er al een kindje is dat bepaalde dingen niet perse met 20 weken al helemaal gereed moeten zijn. Het scheelt hier al veel dat we veel spullen al wel hebben: meubels/box/maxicosi/kinderwagen en dat soort grote dingen. Het verven is in 1 dag gebeurd en accessoires heb ik al allemaal in mn hoofd dus ook een kwestie van 1 keer flink shoppen (maargoed kamer van zoon is ook al duur zat dus ook uit financieel oogpunt kunnen we niet meteen in 1 keer alles doen). (ik heb 1 roze pakje gekocht trouwens...echt heel weinig haha...maar al redelijk wat gekregen nieuw en tweedehands)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  CCC di 27 dec 2011 - 9:45

Even ego... we hebben net de echo gehad! Ons kindje is echt superrreigenwijs... Kruiste de beentjes elke keer, en lag vooral te slapen, heb alles gedaan om het kindje te laten bewegen en hebben dan ook voorzichtig gehoord wat het is! Voor de mensen die het willen weten, PM me maar even, want we willen het geheim houden! Twijfel even opeens of ik meelezers heb haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 27 dec 2011 - 9:58

CCC, pm!

* getsie wat ben ik toch altijd nieuwsgierig!! *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Nana di 27 dec 2011 - 19:59

Pien schreef:CCC, pm!

* getsie wat ben ik toch altijd nieuwsgierig!! *

Hihi ik ook! Dus PM!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 21:43

Even een update. Tweede kerstdag 's avonds is de weeënactiviteit weer toegenomen. We hebben de nacht afgewacht, waarin het zowel qua pijn als qua frequentie heftiger werd. Gisterochtend dus toch maar weer de verloskundige gebeld en weer een ritje ziekenhuis waar ik weer de hele dag aan de CTG heb gelegen.

Mn baarmoedermond is verweekt en drie kwart verstreken. De weeën blijven nu om de vijf minuten komen, maar lijken op dit moment weinig te doen. Aangezien we dicht bij het ziekenhuis wonen mogen we het nu thuis verder afwachten. Daar krijg ik toch ook de meeste rust, wat nu erg belangrijk is. Wordt de pijn erger, dan moeten we meteen bellen/terugkomen. Dan kan het opeens snel gaan, maar ook kan het nu nog steeds weken duren.

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 21:54

Pfff wat een onzekerheid weer Tiramisu. Het lijkt me vooral ook uitputtend, zowel geestelijk als lichamelijk!
Sterkte!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  piene1983 di 27 dec 2011 - 22:01

Zet 'm op Tiramisu! Naar wat ik heb gelezen heb je ontzettend je best gedaan. Ik ga voor je duimen.

Wat leuk CCC! Grappig he dat je kindje nu al zo eigenwijs kan zijn. Afgelopen vrijdag lag ons kindje ook keurig te slapen, vond de gyn wel fijn want dan kon ze even goed kijken maar het geslacht werd niet prijsgegeven keurig de beentjes gesloten... Het lijkt me heerlijk om nu dingen te kunnen gaan aanschaffen die specifiek zijn voor een jongen of meisje. Wij wachten echter af tot de 20 weken echo eind januari, we hebben al een speciale dus dan zal het vast goed te zien zijn.

Mijn schoonvader ligt nog in het ziekenhuis, het gaat wel weer beter met hem gelukkig. Mijn vriend is er ook al wat rustiger onder, hij lijkt meer vertrouwen te hebben.

piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Happy di 27 dec 2011 - 22:10

Jeetje wat spannend Tiramisu! Ik hoop ondanks dat de kansen goed zijn voor jullie kindje het gewoon nog even blijft zitten.
Succes!

Fijn Piene dat het wat beter gaat met je schoonvader!

Brr ik heb de griep denk ik.. Ik dacht dat het mn darmen waren die wat verstopt zaten maar vanmorgen ineens spugen. Heb maar vrij genomen..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:37

Lejow schreef:Het lijkt me vooral ook uitputtend, zowel geestelijk als lichamelijk!

Dankjewel voor jullie reacties. En ja, het is inderdaad uitputtend. Afgelopen nacht heb ik wel een beetje geslapen ondanks de weeën, de nacht ervoor nauwelijks. Lichamelijk is het gewoon ook heel erg zwaar. Wat dat betreft heb ik ook zoiets van: kom maar. Maar ondanks dat de kansen voor het kindje goed zijn als het nu geboren zou worden, is de kans wel groot dat het tot de uitgerekende datum in het ziekenhuis zou moeten blijven, en dat lijkt me afschuwelijk.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 28 dec 2011 - 1:25

Jeetje Tiramisu.. Het zit jullie ook niet mee zeg.

Krijg je op dit moment geen weeenremmers?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 1:55

Clapperdie, ik heb met 32 weken 48u weeënremmers en longrijpingsinjecties gekregen. Daarna (en sowieso na de 34 weken) geven ze niets meer, omdat er dan een reden zal zijn dat het kindje al wil komen en het beter af zal zijn buiten de baarmoeder.

Het lijkt nu wel weer minder pijnlijk te worden, dus ik hoop dat het nog verder afzwakt, en dan wachten we maar weer af.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 28 dec 2011 - 2:33

Oh oké, ik wist niet dat het maar voor een bepaalde periode gegeven werd. Ik hoop dat het verder gaat afzwakken voor je. Heb je wel een beetje afleiding?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 2:51

Zo, muurtje voor het behang is mooi glad gemaakt Very Happy Ziet er netjes uit!

En ik heb ondertussen de babyspullen uitgezocht, wat hebben we al veel waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had Embarassed
Kom nog wel wat dingetjes in maat 50 te kort, dat maar even bij halen nog (nu toch 1+1 bij de hema), maar verder hebben we alles qua kleine dingen wel aardig op orde.
Nu nog dingen als de box, wipper, enz enz
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie wo 28 dec 2011 - 3:25

Lejow: heel herkenbaar. Ik had laatst alle kleertjes enzo uitgepakt en de kaartjes er af gehaald. Zo ongemerkt heb je toch al best veel. Zie ook wel op tegen het wassen zometeen :shock:

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 3:27

Ja, dat wordt een hele kluif hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane wo 28 dec 2011 - 4:20

Bedankt voor de reacties op de echofoto's!

@ Tiramisu: Wat spannend zeg, hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Al lijkt me het afwachten steeds ook wel erg lastig, of niet?

@ Snoepy: Wat naar dat je je kat hebt moeten inslapen! Veel sterkte hug

@ Clapperdie: Ik schrok ook van die neus toen we de kleine te zien kregen, haha... Wat een mooie buik heb je, zag ik in het andere topic!

Heb alles verder wel gelezen, hoor! Moet het echt beter gaan bijhouden hier.

@ Kleertjes: Hier kwam ik er gister ook achter dat ik al best wat heb. Ik twijfel ook hoeveel ik moet hebben per maat. In maat 50 heb ik 2 setjes, (gekregen) boxpakjes en wat losse shirts. Van maat 56 heb ik al wat meer Wink. Bij de hema ook wat dingen besteld. Wat ik me afvraag is of baby's in lente/zomer als het wat warmer is ook vestjes dragen? Heb er wel een aantal, maar die zijn aardig dun. Bij de hema is een leuke, maar die vind ik best dik... Ook lastig te bepalen hoelang de kleine in een maat blijft, dat verschilt weer per kind. En anders maar te veel kleding, het shoppen is te leuk, haha.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  CCC wo 28 dec 2011 - 10:04

Jeetje Tiramisu! Wat heftig weer! Hoop dat het toch nog even rustig blijft daar in je buik!

Piene: wat bedoel je met een speciale 20 weken echo?

Vandaag zijn wij even wezen shoppen, hadden een dagje samen vrij en hebben vandaag dan ook in kleur geshopt! Zo leuk! Heb echt leuke dingen gekocht! Ook een paar nieuwe laarzen gekocht en mijn vriend heeft een nieuwe Playstation gekocht, vond wel dat hij dat verdiend had na al dat harde werken... Ook een beetje motivatie dat hij meer ontspanning zoekt als hij thuis is, niet echt op een geweldige manier wat mij betreft, maar soms komt hij zo lastig tot rust!

Gisteren heeft mijn vriend trouwens de trap nog even in de lak gezet, nu morgen de anders treden nog en dan is dat ook weer gebeurd. Dan gaan we verf uitzoeken voor de babykamer en wat behang. Ben benieuwd dus!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:38

ccc mag ik ook Eem PM? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:54

Lejow schreef:Zo, muurtje voor het behang is mooi glad gemaakt Very Happy Ziet er netjes uit!

En ik heb ondertussen de babyspullen uitgezocht, wat hebben we al veel waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had Embarassed
Kom nog wel wat dingetjes in maat 50 te kort, dat maar even bij halen nog (nu toch 1+1 bij de hema), maar verder hebben we alles qua kleine dingen wel aardig op orde.
Nu nog dingen als de box, wipper, enz enz

Lejow (& anderen), L. was hier maar 3250 gr, en heeft welgeteld 2 weken een shirtje van maatje 50 gepast! De rest heeft ze continu 50/56 of 56 aan, ik sla de mouwen gewoon om. Het is vrij zonde om veel in maatje 50 te kopen, aangezien ze dat écht kort aan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 28 dec 2011 - 10:57

Ik heb nooit 50 gekocht. Ik vind het ook schattig als het nog een beetje ruim zit bij zo'n lekkere mini baby!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: