Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:10

Wat grappig Earane, ik wilde de zelfde topic openen.. Ik zit nu met 26 weken namelijk al op 9 kilo..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:17

Toevallig, Lejow! Er zijn wel een aantal meiden hier die ongeveer gelijk op gaan qua kilo's.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:28

Sinds gister heeft mijn vriend het kindje officieel erkend bij de gemeente Very Happy Nu ben ik de enige in huis met nog mijn eigen achternaam hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:30

Dat is fijn dat het nu geregeld is! Anders even snel trouwen of geregistreerd partnerschap aangaan, dan kan je ook dezelfde naam aannemen Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:34

Neeeeeee zo gaan we dat nie regelen, ik wil graag een grootste mooie bruiloft nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:38

Haha, dat is ook leuk natuurlijk!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:38

En we willen de tuin nog opknappen... en de keuken nog opknappen en...
Dus wordt een jarenplan denk ik..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:43

Ok, dit komt vast heel 'ondankbaar' enz enz over.
Maar ons meisje is een echte druktemaker, ze wiebelt mijn hele buik door en ik word van links naar rechts, geduwd en getrapt en weet ik het wat nog meer.. En wat ik van iedereen begrijp is dit nog maar het begin.
Denken jullie soms ook wel eens 'nu even geen getrappel?'

Embarassed Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:45

Lejow schreef:Ok, dit komt vast heel 'ondankbaar' enz enz over.
Maar ons meisje is een echte druktemaker, ze wiebelt mijn hele buik door en ik word van links naar rechts, geduwd en getrapt en weet ik het wat nog meer.. En wat ik van iedereen begrijp is dit nog maar het begin.
Denken jullie soms ook wel eens 'nu even geen getrappel?'

Embarassed Embarassed
Ik vind het getrappel over het algemeen wel heel leuk maar zoals s'nachts heb ik er ook wel eens de balen van. Ik heb vannacht tot half 3 wakker gelegen omdat meneer steeds op mijn blaas schopte. Dan heb ik er ook echt wel genoeg van. Niks raars aan volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:52

Hm, nee, van het getrappel kan ik niet echt genoeg krijgen. Soms is het wel een dergelijk harde trap in mijn ribben dat ik even denk 'auw, dat kon wel wat zachter', maar verder vind ik het niet storend ofzo, vaak gewoon gezellig.

Wat betreft het erger worden - ja, de bewegingen ga je inderdaad beter voelen, maar ondanks dat het hier al de hele zwangerschap een heel actief kindje is (dat vind ik niet alleen zelf maar ook de mensen om mij heen, verloskundigen incluis) heb ik me nooit zo kunnen vinden in de opmerkingen van mensen van "wacht maar af, het wordt nog veel erger". Eerder was het inderdaad zo dat mijn hele buik op en neer vloog als uk heel actief was, nu zijn het vooral echt lichaamsdelen die ik langs mijn buikwand voel glijden.

He, ik zoek juiste woorden, maar ik kan ze niet zo vinden geloof ik Laughing antwoord op je vraag: nee, ik ben het nog niet zat, en heb zelden gedacht 'nu even geen getrappel', maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het wel zo voelt. En nee, dat is inderdaad niet raar denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 1:01

Ik geloof ook dat steeds meer zwanger zijn gewoon niet mijn ding is.. Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC wo 4 jan 2012 - 1:57

Vandaag half dagje gewerkt, ben blij toe... Heb gisteren dus bijna 12 uur achter elkaar gewerkt en ben om 21 uur naar bed gegaan en kwam er (omdat het moest) om 7 uur weer uit... En was zo moe vanmorgen... Pff... dan denk ik dus wel even het hakt er allemaal wel even flink in met een zwangerschap en daar kan ik dan ook flink van balen. Morgen nog een dagje van 10 uur, dus dan heb ik weer weekend, en kan ik bijkomen. Aan de ene kant wil ik morgen minder werken, maar ben niet zo'n opgever... Voel me ook zo stom als ik dat aankaart bij mijn coordinator.

Clapperdie: arm beestje! haha! Mij maakt het niet veel uit dat ze op bed ligt, ze verhaard nl. weinig. Toen we onze andere kat er nog bij hadden, vond ik het soms wel vervelend omdat zij echt heel erg verhaarde. Ik zorg trouwens altijd dat mijn kussens onder het dekbed liggen... maar onze T.equila ligt liever op het dekbed. Heb soms wel dat ze me irriteert hoor, dan doet ze precies alles wat niet mag, in mijn stoelen hangen, krabben aan de deuren ed. daar word ik soms wel chag. van.. Maja.. nu dat onze andere kat overleden is in aug. voelt het toch wel minder als irritatie, ben zo blij met haar.Ben stiekem soms ookw el bang om haar ook te verliezen... Embarassed

Tiramisu: haha wat een aparte droom! Ik droom eigenlijk weinig de laatste tijd..

Monnie: vervelend dat je weer een slechte nacht hebt gehad zeg! Voel je je ook niet lekker overdag denk ik.

Earane: ja er is ook zoveel keuze idd. Ik heb advies gevraagd aan de vrouw van mijn vriend zijn oom, zij geeft draagdoekconsulten. En wilde sowieso nu niet teveel eraan uitgeven, omdat ik wil proberen of het bij me past. Je hoort toch vaak dat mensen er één aanschaffen, maar iuteindelijk niet gebruiken.
Ik heb trouwens een paar weken geleden naar P&O gemaild over mijn verlof, tot op heden nog geen reactie en die vrouw is nu tot maandag met vakantie. Ik ga uit vanaf week 19, dus 4 weken van te voren. Ik werk nl. vanaf as. week minder uren en heb de donderdag dan standaard vrij. Denk dat dat best te doen is tot die tijd.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie wo 4 jan 2012 - 4:49

Earane: Opzich valt het toch wel mee hoeveel je bent aangekomen?

Lejow: Bij jou vind ik het ook meevallen hoor hoeveel je bent aangekomen. Het getrappel vind ik juist heerlijk om te voelen. Nu de kleine wat meer kracht krijgt en je soms echt een voetje oid voelt uitsteken is het soms wat minder. Maar ik geniet er wel van.

Tiramisu: Hoe gaat het met je? Is het al iets rustiger in je buik of komen de weeen nog steeds?

CCC: Jeetje wat een lange dagen maak je! Ik zou dat echt niet vol kunnen houden. (Werk dan ook 2 uur minder per dag).

Iedereen: Vandaag heb ik controle gehad bij de VK. Ik had de brief van de echoscopiste meegenomen van de 3d echo en toen de VK gevoeld had vond ze het toch verstandig om een groeiecho te laten maken. Ook word ik voor de zekerheid geprikt op suiker. Gewoon even voor de zekerheid. Ze liet ook zien tot waar de baarmoeder "normaal" zit bij 30 weken en bij mij zat de baarmoeder zo'n 3 á 4 centimeter hoger.
Nu heb ik morgen om 10:00 de 1e groeiecho en dan 26-01 de 2e groeiecho. Dan kunnen ze die twee echo's met elkaar vergelijken en kijken of de kleine echt te snel groeit.

Verder heb ik ook zelf het hoofdje gevoeld en heen en weer bewogen. Voelt echt gek! Wel leuk.

Poeh, heb vandaag best veel gedaan en heb me nu toch last van mn onderrug/billen. Denk dat ik zo even lekker in bad ga en vanavond eens niet laat ga slapen. Ik ben deze week vrij en mijn vriend heeft avonddienst dus wacht ik elke dag op hem tot hij thuis is rond een uur of 23:00/23:30. En voordat je dan slaapt is het zo 01:00 uur.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monnie wo 4 jan 2012 - 9:37

@clapperdie: ik heb ook wel dat ik sneller boos ben op onze hond, heb er dan ook heel snel weer spijt van. dat arme beestje...
Succes morgen met de echo, goed dat ze het even checken. Wat leuk dat je het hoofdje kon voelen en bewegen, bijzonder!

@tiramisu: wat kun je toch vreemd dromen in je zwangerschap hè. Gelukkig was het een droom, haha.

@earane: nee helaas afgelopen nacht was het weer drama, amper geslapen. Ben nu gelukkig een paar dagen vrij! Ik ga met 34 weken mer verlof. Tot 36 weken ga ik niet redden, lichamelijk te zwaar.

@lejow: ik heb dat mijn vorige zwangerschap niet gehad, dat ik het getrappel zat was, ik kon daar juist alleen maar van genieten. Nu is de baby ook nog niet zo actief en sterk dat ik het zat kan zijn.

@ccc: morgen ook weer 10 uur werken, pfff nog zo'n lange dag. Als je het niet trekt echt aangeven meid, je zwangerschap en gezondheid gaat nu voor. Wat voor werk deed jij ook alweer?

@all: zo, ben blij dat mijn werkdag erop zit, ben nu lekker vrij tot dinsdag. Morgen weer naar de vk, wel even fijn, voel me best onzeker nu steeds met die hoestbuien en of het nog goed gaat met het kindje. Want als je het kindje wil voelen bewegen, gebeurd er juist niets... Ik zit me ook zorgen te maken over die gbs bacterie die ik bij me draag, heb gegoogled en dat had ik beter niet kunne doen. Wat een horrorverhalen zeg! Maak me er gewoon zorgen om, morgen maar even aankaarten.
Nu eerst maar eens hopen op een betere nacht, want voor de 4e nacht op rij slecht slapen wordt ik niet blij van.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  miss piggy wo 4 jan 2012 - 23:43

goede morgen,
ik ben weer een beetje bijgelezen Very Happy
ik ben nu ruim 7 kg aangekomen in 23 weken blijf een beetje hangen geloof ik maar dat is niet erg in het begin ging het echt supersnel met de kilo's
volgende week gaan we aan het kamertje beginnen dan heb ik een weekje vrij en mijn vader komt helpen en mijn man wat in de avonduren en het weekend.
we hebben wel wat te schilderen we hebben het kamertje van mijn broer gekregen en dat schilderen we op.
op waterbasis natuurlijk en dan kunnen we aan het shoppen komen we hebben nog helemaal niks gekocht wel het een en ander gekregen wat kleine dingetjes.

mijn buikje begint eindelijk wat vorm te krijgen en mensen gaan voorzichtig vragen of ik zwanger ben, begint nu echt leuk te worden, ook het leven ik kan echt wel genieten van dat getrappel maar het is nog maar het begin haha

tiramisu hoe gaat het met je? wel fijn dat de beeb lekker is blijven zitten!

miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 0:56

Jeetje, wat een lange dagen maak je, chococupcake. Ik kan me voorstellen dat je dat nu je zwanger bent wat minder goed trekt. Wel je grenzen in de gaten houden daarin hoor, en als het teveel wordt voor je gewoon aangeven dat je het niet meer trekt. Jou gezondheid en daarmee die van je kindje zijn belangrijk!

Clapperdie; lief dat je er naar vraagt. De afgelopen week zijn er geen weeën meer geweest gelukkig. Rustig is het alleen niet; ik heb wel nog erg veel harde buiken. Ik moet me dus wel rustig blijven houden.
Fijn dat je een groei echo krijgt, gewoon voor de zekerheid. Mocht de kleine de hard groeien/groot zijn, dan is dat toch prettig om te weten. Doet je lijf inmiddels wat minder pijn?

Monnie; hoe is het gegaan bij de verloskundige?

Vanochtend heb ik controle gehad in het ziekenhuis. In eerste instantie zou ik daar nu onder controle zijn tot de 37 weken (mits ik die zou halen) en daarna weer terug gaan naar de verloskundige, maar we zijn zojuist tot de overeenstemming gekomen dat het toch wel het prettigste is als ik daar nu tot het einde blijf. Ik ben nu zo vaak heen en weer gestuurd van de verloskundige naar het ziekenhuis. Vind ik ook wel prettig, en ik wilde er sowieso al bevallen.

Met uk gaat het helemaal goed, die heeft het wel naar zijn/haar zin daar binnen. Qua gewicht zit het kindje goed op schema. Mochten we tot de 40 weken komen en het zal zo blijven groeien als dat het nu doet, dan zal het tussen de 3000 en de 3500 gram wegen. De bloeddruk die een paar weken geleden wat aan de hoge kant was, was nu goed. En ik zit inmiddels 6 kg boven het startgewicht van de zwangerschap. Nadat ik de vorige controle wat was afgevallen, ben ik nu dus weer wat aangekomen. Helemaal top.

Ik heb ook overlegd over wanneer ze nou precies willen dat ik bel. Want bellen elke keer dat ik regelmatige pijnlijke harde buiken heb lijkt me onnodig (heb ik afgelopen week ook niet gedaan), dan kan ik elke dag wel bellen/langskomen. Vaak ebt het na een paar uur wel weer weg tot gewoon pijnlijke krampen. We hebben nu afgesproken dat ik bel op het moment dat ik ook meer slijm ga verliezen. Of wanneer ik me zorgen maak natuurlijk. De gynaecoloog die ik nu sprak leek het in mijn geval ook niet handig dat ik elke keer ga bellen, en het is inmiddels ook niet meer zo'n héle gevaarlijke termijn. Nog een paar dagen, en we zijn bij de 36 weken. Dat ik dat nog zou halen, had ik eigenlijk niet meer gedacht zo'n 4 weken geleden.

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  CCC do 5 jan 2012 - 1:23

Zo... Ik ben maar naar huis gegaan rond 12 uur... Vond het wel genoeg voor deze week, mijn coordinator begon vanmorgen met jaaa er zijn zoveel afmeldingen dus zal collega M. wel even bellen dat ze niet hoeft te komen. Ik dacht ja hoor... Dus ik zei nog net optijd, weet je het lijkt me beter dat ik naar huis ga aangezien ik de langste dagen hier maak. Dat vond ze uiteindelijk oke...

De rolgordijnen zijn bij de Leenbakker in de aanbieding, maja... nu het dilemma... mijn raam is 227 cm breed en de breedste is 210... Grrr... Heb een klein raampje en een grote, daartussen een kozijn... Ga zo maar eens in de babykamer zitten staren naar dat raam om te kijken of ik een beeld kan krijgen als ik er 2 koop...

Miss Piggy: leuk dat je buikje zich begint te vormen! En ook al lekker binnenkort met de kamer aan de slag. Vind het zo leuk om ermee te beginnen! Ben zo benieuwd naar het resultaat van ons en iedereen hier! Wacht alleen nog op mijn behang... Beetje jammer...

Tiramisu: fijn dat het rustig is in je buik! Ook wel prettig dat je nu duidelijkheid hebt over de begeleiding en wanneer je moet bellen. Ook lekker dat je bloeddruk weer helemaal goed is, nu kan je denk ik een beetje tot rust proberen te komen.
Wat is eigenlijk een normaal gewicht voor een pasgeboren baby? Ik heb dus werkelijk geeeen idee Embarassed

Clapperdie: hoe was de echo? Wel fijn dat ze toch even een check doen!

Ik heb net de badkamer helemaal van onder tot boven gesopt... Ziet er weer helemaal netjes uit, straks komt mijn schoonmoeder en haar vriend. Ze gaan boven de trap een trapkast inmeten zodat we wat extra ruimte hebben. Maar ik ben alleen zo moe, en ze moeten boven zijn... Liefst wil ik lekker gaan slapen nu, maar dat gaat dus niet... Voel me daar ook niet bij op me gemak eigenlijk als mensen boven lopen... Dus hopen dat ze snel ewer weggaan, erg eigenlijk... amar heb er even geen zin in...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 1:29

Whaha toevallig ccc, ik heb ook net de badkamer gesopt.. van boven tot onder, wat een werk! Ben er flink moe van...
Zit nu bij de hans anders te wachten. Zat altijd bij HA met mijn lenzen, tot ik niet meer tevreden was, toen overgestapt naar Pearle. Maar aangezien HA een stuk goedkoper is en ik nu verhuisd ben, wil ik het hier eens proberen. Ben benieuwd...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 1:32

Monnie: Hoe was het bij de VK? En heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Vervelend zeg zo'n kriebelhoest de hele tijd!

Miss Piggy: Leuk dat jullie met het kamertje gaan beginnen! Maakt het toch weer iets echter. En ik ben wel benieuwd naar je buik dan! Ik zeg foto!

Tiramisu: Fijn dat het weer wat rustiger in je buik is. Ook wel handig om in het ziekenhuis onder controle te blijven, bij jou is de VK echt een soort tussenpersoon geworden omdat je steeds naar de gyn door moest. Wel fijn dat jullie kleintje nog steeds lekker binnen zit! Wie weet haal de nu de 42 weken wel Wink

CCC: Als je twee ramen hebt is het niet zo'n probleem om 2 rolgordijnen te hebben toch? Desnoods kun je nog een soort van vitrage ophangen wat wel kamerbreed is? Of anders kiezen voor een gordrijn op rails ipv rolgordijn? Gelukkig is ons raam maar iets breeder dan 1 meter. En volgens mij had je beter eerst een dutje kunnen doen en daarna de badkamer kunnen poetsen Wink Ik hoop dat het bezoek niet te lang blijft en je even kan relaxen daarna.

Iedereen: Vanmorgen de groeiecho gehad. Mn baarmoeder was idd wat groot en de gyn vond het ook slim om even op suiker te prikken. Ook meteen uitleg gegeven wat het inhoudt mocht het zo zijn. De meting kwam ook deze keer uit dat onze kleine zo'n 1 1/2 a 2 weken voorloopt. Maar nog niet schrikbarend. 26 januari terug voor de 2e groeiecho en dan even kijken hoe meneer er dan voor staat.

Ze hadden de meting van deze echo in een tabel gezet met de meting van de 20 weken echo en alles liep eigenlijk in de zelfde lijn door. Alleen zn buik en hoofdje waren iets meer richting de bovenlijn gegaan. Maar nog wel binnen de lijn gelukkig. De gyn verwacht dat dit gewoon een kindje is wat bestemd is om groter geboren te worden Laughing Altijd leuk om te horen laughcry
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie do 5 jan 2012 - 1:37

Lejow: Ik zit bij Pearl voor mijn lenzen (maandlenzen) en ik haal deze per half jaar op. Ben dan rond de 114 euro kwijt. Mag ik vragen hoeveel jij kwijt bent? en heb je voor veraf of dichtbij?> Ik voor veraf.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 2:39

Clapperdie schreef:Lejow: Ik zit bij Pearl voor mijn lenzen (maandlenzen) en ik haal deze per half jaar op. Ben dan rond de 114 euro kwijt. Mag ik vragen hoeveel jij kwijt bent? en heb je voor veraf of dichtbij?> Ik voor veraf.

Veraf, en heb ook maandlenzen per half jaar. Ik betaalde iets van 160 euro ofzo. Heb cillinder en zuurstof doorlatend blabla
Nu bij Hans Anders 77 euro.. Ben benieuwd of ik hier weer gewoon scherp mee kan kijken, we zullen het zien morgen

Clapperdie: Ja, grote kindjes moeten er ook zijn toch Very Happy

Tiramisu: Fijn dat het rustig is, ik hoop dat je nu zelf ook een beetje bij kunt trekken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie do 5 jan 2012 - 3:31

@tiramisu: hé wat goed, baby nog in de buik! En alweer richting de 36 weken, super. Lijkt me toch ook wel lastig om te beslissen wanneer je nu wel echt naar het zh moet gaan, maar je zal het zelf vast goed aanvoelen.
Bij de vk was alles goed, ben weer gerust gesteld!

@ccc: heel goed dat je het vanmorgen hebt aangegeven, even rustig aan doen. Oh rolgordijnen nu in de aanbieding, ik heb ook nog wat nodig voor mijn zoon zijn kamer, maar eens even kijken daar. Balen van de maten, misschien toch 2 idd?

@clapperdie: ja vannacht eindelijk iets beter geslapen. Ik werd echt helemaal gek van dat gehoest, maar lijkt nu echt wat beter te gaan. Hmm een groot kindje dus, maar even afwachten dus tot de 26e. Wanneer krijg je de bloeduitslag?

@all: eindelijk eens wat beter geslapen vannacht, gelukkig zeg. Vanmorgen naar de vk geweest, alles was goed. Ze heeft me ook gerust kunnen stellen over de GBS. Mag gewoon thuis bevallen, wordt alleen wat sneller doorgestuurd naar het zh. Vanmorgen ook nog bij de tandarts geweest, omdat ik al een week last heb van pijnlijk tandvlees. Was niks mee aan de hand, had alleen wel een gaatje. Nu heb ik nog meer last van mijn tandvlees, bah. Ga nu zo mijn zoontje maar eens wakker maken, die slaapt al vanaf 13u!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC do 5 jan 2012 - 3:49

Mijn schoonmoeder en vriend bleven lang... Pfff... Net een seconde na mijn laatste berichtje stonden ze binnen ipv de afgesproken 2 uur tijd... Mijn vriend zat uiteraard nog op zijn werk, op jawel... zijn vrije dag.... Dus heb hem meteen gebeld aangezien ik echt geen verstand heb van wat er allemaal nog moet gebeuren boven. Ben blij dat ze nu weg zijn, was erg moe en wilde eigenlijk wat rust, maja kan die mensen niet weg sturen natuurlijk. Alles is nu opgemeten en nu even de spullen halen en dan zetten z ehet erin, wel heel erg lief van ze in elk geval.

Wbt het rolgordijn, ik heb een oplossing, ik neem gewoon de 210 breed want we hebben antracietgrijze overgordijnen hangen, maar wil gewoon een mooi rolgordijn voor eronder dat maakt het net even wat knusser en mooier vind ik zelf. De kozijnen zijn 8 cm dik aan beide zijden dus dat is al min 16 cm. dus dan is het 211 cm als het goed is, die ene halve cm. aan beide kanten word dus bedekt door de andere gordijnen... Maar nu twijfel over kleur, roze of wit? Stel ik doe een wandje lichtgrijs, en daar die wandposter/ behang op van 1.5 m breed en de ander heel heel licht roze... Dan is wit misschien beter omdat de meubels ook wit zijn... Dus ik neig naar wit...

Clapperdie: fijn dat alles voor zover er goed uit ziet... En je hebt altijd kindjes die net wat groter of juist kleiner zijn dan gemiddeld... Dus ach... Hoop voor je dat de bloeduitslagen ook goed zijn.

Lejow: dat scheelt aanzienlijk zeg in prijs! Zullen vast net zo goed zijn neem ik aan...

Monnie: wat fijn dat je weer een beetje hebt kunnen slapen! En wat is GBS? Helpt spoelen niet voor je tandvlees, zodta het een beetje tot rust komt?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 4:10

chococupcake schreef:Mijn schoonmoeder en vriend bleven lang... Pfff... Net een seconde na mijn laatste berichtje stonden ze binnen ipv de afgesproken 2 uur tijd... Mijn vriend zat uiteraard nog op zijn werk, op jawel... zijn vrije dag.... Dus heb hem meteen gebeld aangezien ik echt geen verstand heb van wat er allemaal nog moet gebeuren boven. Ben blij dat ze nu weg zijn, was erg moe en wilde eigenlijk wat rust, maja kan die mensen niet weg sturen natuurlijk. Alles is nu opgemeten en nu even de spullen halen en dan zetten z ehet erin, wel heel erg lief van ze in elk geval.

Wbt het rolgordijn, ik heb een oplossing, ik neem gewoon de 210 breed want we hebben antracietgrijze overgordijnen hangen, maar wil gewoon een mooi rolgordijn voor eronder dat maakt het net even wat knusser en mooier vind ik zelf. De kozijnen zijn 8 cm dik aan beide zijden dus dat is al min 16 cm. dus dan is het 211 cm als het goed is, die ene halve cm. aan beide kanten word dus bedekt door de andere gordijnen... Maar nu twijfel over kleur, roze of wit? Stel ik doe een wandje lichtgrijs, en daar die wandposter/ behang op van 1.5 m breed en de ander heel heel licht roze... Dan is wit misschien beter omdat de meubels ook wit zijn... Dus ik neig naar wit...

Clapperdie: fijn dat alles voor zover er goed uit ziet... En je hebt altijd kindjes die net wat groter of juist kleiner zijn dan gemiddeld... Dus ach... Hoop voor je dat de bloeduitslagen ook goed zijn.

Lejow: dat scheelt aanzienlijk zeg in prijs! Zullen vast net zo goed zijn neem ik aan...

Monnie: wat fijn dat je weer een beetje hebt kunnen slapen! En wat is GBS? Helpt spoelen niet voor je tandvlees, zodta het een beetje tot rust komt?

CCC, voor je jezelf verkletst, je hebt zojuist met de kleurkeuze van het rolgordijn het geslacht weergegeven, ik denk ik zeg het even! Misschien had je het al bekend gemaakt smile kan ook maar lees niet elke dag mee!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 4:12

Parels, ze heeft toch ook haar avatar met knalroze muisjes? nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: