Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Darius
joyce0606
Tania
Bruintje Beer
Mamsie
Nana
Pien
Flower_L
piene1983
Jazzlyn
Laced
SarahKey
Cranberrie
_Lana_
Papillio
sharky
Supertalentje
meisje
miss piggy
Happy
Clapperdie
Shy
Aimee
Monnie
Jasmine
CCC
Rouge
koNijntje
Lejow
Earane
34 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ ccc een vriendin van me had een stuk uit de krant geknipt waarin stond dat ze vrijwilligers zochten, dus dat was natuurlijk erg leuk, 2 dames hebben gister examen gedaan op mijn buik haha
we hebben een uur naar de echo kunnen kijken maar onze smurf heeft alleen zijn/haar achterkant laten zien, maandag hebben we de officiele 20 weken echo hopelijk ligt ie er dan beter voor.
verder was het wel echt superleuk!
@ snoepy wat vervelend je zoontje heeft het wel regelmatig te pakken he? gaat het alweer wat beter?
@ tiramisu fijn dat je weer thuis bent, hopelijk heeft hij/zij het nog goed in mama's buik en blijft ie nog eventjes zitten.
@ lejow fijn dat je bijna vakantie hebt nog plannen gemaakt? en hopelijk geen blaren op je hand?
we hebben een uur naar de echo kunnen kijken maar onze smurf heeft alleen zijn/haar achterkant laten zien, maandag hebben we de officiele 20 weken echo hopelijk ligt ie er dan beter voor.
verder was het wel echt superleuk!
@ snoepy wat vervelend je zoontje heeft het wel regelmatig te pakken he? gaat het alweer wat beter?
@ tiramisu fijn dat je weer thuis bent, hopelijk heeft hij/zij het nog goed in mama's buik en blijft ie nog eventjes zitten.
@ lejow fijn dat je bijna vakantie hebt nog plannen gemaakt? en hopelijk geen blaren op je hand?
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Nee, het is alleen nog maar rood.. en dat doet al belachelijk zeer
Precies op mijn wijsvinger en het stukje huid tussen mijn vingers in grrr
Wat grappig Miss Piggy, dat ze dat zo gedaan hebben! Elke extra echo is toch meegenomen
Bij de 20 weken echo lag onze meid met haar gezicht naar beneden de hele tijd, tot we klaar waren en ik ging staan en bleek dat ze nog 1 ding vergeten was 'op de foto te zetten'. Toen ik weer ging liggen bleek ze omgedraaid
Precies op mijn wijsvinger en het stukje huid tussen mijn vingers in grrr
Wat grappig Miss Piggy, dat ze dat zo gedaan hebben! Elke extra echo is toch meegenomen
Bij de 20 weken echo lag onze meid met haar gezicht naar beneden de hele tijd, tot we klaar waren en ik ging staan en bleek dat ze nog 1 ding vergeten was 'op de foto te zetten'. Toen ik weer ging liggen bleek ze omgedraaid
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Whahaha mn buik beweegt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow: wat gaaaf! Wij werden gebeld rond de 8 weken zwangerschap om meteen een intake te plannen...
En wbt je hand, even wat calendulan erop smeren als je dat hebt!
Miss piggy: wat leuk zeg! En idd alle echo's zijn mooi meegenomen en al helemaal een gratis echo! Jammer dat jullie kindje eigenwijs was!
En wbt je hand, even wat calendulan erop smeren als je dat hebt!
Miss piggy: wat leuk zeg! En idd alle echo's zijn mooi meegenomen en al helemaal een gratis echo! Jammer dat jullie kindje eigenwijs was!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee heb ik nie
Aha, wat grappig, zal er in de kerstvakantie zelf is achteraan bellen! Wordt nog een drukke vakantie
Aha, wat grappig, zal er in de kerstvakantie zelf is achteraan bellen! Wordt nog een drukke vakantie
Lejow- Lady Post-a-lot
Altijd he, heb je iets, heb je niks in huis! Hopelijk is het morgen minder!
CCC- Ratel
Tiramisu, fijn dat je weer thuis bent, hopelijk blijft jullie kindje nog een aantal weken zitten en kun je alles regelen en klaarmaken en ook in je hoofd wat omschakelen over een mogelijke vroeggeboorte. Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Miss piggy, wat leuk een extra 'oefenecho'!
Lejow, wat vervelend van je hand zeg. Doet altijd pijn zoeiets. Ik heb vorige week mijn hand aan de oven verbrand word een heel litteken nu.
Tiramisu, fijn dat je thuis bent! Hopelijk blijft het nog even rustig bij je.
Ccc, wat spannend zeg ! Kun je daarvoor kiezen om het zo vroeg te weten?
Hier weinig nieuws. Zondag alweer 13 weken en maandag heb ik controle in het ziekenhuis.
Lejow, wat vervelend van je hand zeg. Doet altijd pijn zoeiets. Ik heb vorige week mijn hand aan de oven verbrand word een heel litteken nu.
Tiramisu, fijn dat je thuis bent! Hopelijk blijft het nog even rustig bij je.
Ccc, wat spannend zeg ! Kun je daarvoor kiezen om het zo vroeg te weten?
Hier weinig nieuws. Zondag alweer 13 weken en maandag heb ik controle in het ziekenhuis.
Gast- Gast
Puggle: er zijn echopraktijken die al een geslachtsbepaling doen met 16/17 weken... Dit is dus wel een pretecho en word niet vergoed, maar dat weet je denk ik al... Ik ben me er wel bewust van dat het natuurlijk altijd niet goed gezien kan worden, maar we hebben in januari toch de 20weken echo dus dan hebben we een mooie check!
De vorige keren tijdens de echo was ons kindje erg beweeglijk en erg druk, dus ben heel erg benieuwd of ze het kunnen zien met 16 weken!
De vorige keren tijdens de echo was ons kindje erg beweeglijk en erg druk, dus ben heel erg benieuwd of ze het kunnen zien met 16 weken!
CCC- Ratel
Ccc, oke duidelijk geen idee of dat in het ziekenhuis ook zo werkt. Maar wel spannend ik hoop dat de kleine mee wil werken.
Gast- Gast
Ik heb gewoon een echopraktijk in de omgeving via internet gezocht... Volgens mij doen ziekenhuizen geen pretecho's....
Ja het is afwachten, je mag wel een keertje kosteloos terugkomen... Maar ach... weer een keertje kijken naar onze baby, dan ben ik ook al ontzettend gelukkig!
Ja het is afwachten, je mag wel een keertje kosteloos terugkomen... Maar ach... weer een keertje kijken naar onze baby, dan ben ik ook al ontzettend gelukkig!
CCC- Ratel
@ Miss piggy, ja tussen de 1 en 4 jaar bouwen de meeste kinderen hun weerstand op, dus dat vaker ziek en verkouden zijn hoort erbij maar vervelend is het wel.
@ Lejow, auw, hoe gaat t nu met je hand? Hahaha leuk is dat he als je buik beweegt?!
@ccc, leuk bijna de geslachtsbepaling!
@ Lejow, auw, hoe gaat t nu met je hand? Hahaha leuk is dat he als je buik beweegt?!
@ccc, leuk bijna de geslachtsbepaling!
Gast- Gast
Gelukkig een stuk minder pijnlijk! Ja echt he, ik weet niet wát ze naar buiten probeerde te duwen, maar het ging alle kanten op!
Puggle, ik heb ook gewoon een echo bureau in de buurt gebeld! Losstaand van mijn vk
Puggle, ik heb ook gewoon een echo bureau in de buurt gebeld! Losstaand van mijn vk
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeetje, Tiramisu, heftig allemaal. Fijn dat je weer thuis bent! Het lijkt me ook moeilijk om om te schakelen als je steeds in je hoofd had dat je kindje veel later zou komen. Hopelijk blijft de kleine gewoon zitten de komende weken. Fijn dat de kraamzorg geregeld is. Veel sterkte!
@ Lejow: Leuk hè, om die bewegingen te zien! Gisteravond was onze kleine meid ook erg druk aan het bewegen, zo leuk!
@ Lana: Thanks voor je felicitatie! Jullie zijn ook uit de namen dus, dat is fijn! Hopelijk ga je niet over een paar weken zo twijfelen, haha. Het twijfelen had ik voor de zwangerschap ook, kun je nagaan hoe het nu is . Fijn dat alles er weer zo goed uitzag! En een grote baarmoeder zeg, maar kan ook niet anders met een tweeling hè!
@ Monnie: Wat leuk, een muurschildering! Ik zit er ook aan te denken om er een te maken. En bijna de 20 weken echo, spannend!
En nu ben ik het even kwijt...
@ All: Vandaag precies 6 maanden! Vind de tijd zo snel gaan en kan nog niet echt geloven dat ik over ongeveer 3 maanden zal bevallen. Ga in het buikjestopic even 2 foto's plaatsen, van 5 weken en die van vandaag, wat een verschil! Toch vind ik mijn buik niet echt groot, maar heb nog even te gaan natuurlijk .
Wat gaan jullie met de feestdagen doen? Ik denk dat wij met kerst en oud en nieuw lekker met zijn tweetjes blijven. We hebben kerst altijd met onze families gevierd en oud en nieuw met vrienden. Het leek ons wel fijn om het een keer met zijn tweetjes te vieren, aangezien het de eerste en laatste keer zal zijn . Maar twijfel nog... oud en nieuw is altijd erg gezellig met vrienden en kerst natuurlijk ook met de familie.
@ Lejow: Leuk hè, om die bewegingen te zien! Gisteravond was onze kleine meid ook erg druk aan het bewegen, zo leuk!
@ Lana: Thanks voor je felicitatie! Jullie zijn ook uit de namen dus, dat is fijn! Hopelijk ga je niet over een paar weken zo twijfelen, haha. Het twijfelen had ik voor de zwangerschap ook, kun je nagaan hoe het nu is . Fijn dat alles er weer zo goed uitzag! En een grote baarmoeder zeg, maar kan ook niet anders met een tweeling hè!
@ Monnie: Wat leuk, een muurschildering! Ik zit er ook aan te denken om er een te maken. En bijna de 20 weken echo, spannend!
En nu ben ik het even kwijt...
@ All: Vandaag precies 6 maanden! Vind de tijd zo snel gaan en kan nog niet echt geloven dat ik over ongeveer 3 maanden zal bevallen. Ga in het buikjestopic even 2 foto's plaatsen, van 5 weken en die van vandaag, wat een verschil! Toch vind ik mijn buik niet echt groot, maar heb nog even te gaan natuurlijk .
Wat gaan jullie met de feestdagen doen? Ik denk dat wij met kerst en oud en nieuw lekker met zijn tweetjes blijven. We hebben kerst altijd met onze families gevierd en oud en nieuw met vrienden. Het leek ons wel fijn om het een keer met zijn tweetjes te vieren, aangezien het de eerste en laatste keer zal zijn . Maar twijfel nog... oud en nieuw is altijd erg gezellig met vrienden en kerst natuurlijk ook met de familie.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Wij gaan kerstavond bij mijn vader eten, zijn eerste kerstdag lekker thuis en gaan tweede kerstdag naar mijn schoonouders.
Gezien mijn moeheid blijven we met oud en nieuw lekker thuis!
Gezien mijn moeheid blijven we met oud en nieuw lekker thuis!
Lejow- Lady Post-a-lot
CCC; volgens mij verschilt het echt per kraamzorginstantie wanneer ze langskomen. Hier is het gebruikelijk dat je rond de 32 weken gebeld wordt voor een afspraak. Leuk en spannend zeg, de geslachtsbepaling! Veel plezier!
Lejow; heerlijk, aftellen naar de kerstvakantie!
Korte update: sinds afgelopen nacht neemt de kramp weer nogal toe. De harde buiken vooralsnog niet, dus ik zit hier een soort van met fingers crossed en vraag elke keer maar weer aan dat lieve kleine hummeltje in mijn buik of het alsjeblieft nog even wil blijven zitten.
Lejow; heerlijk, aftellen naar de kerstvakantie!
Korte update: sinds afgelopen nacht neemt de kramp weer nogal toe. De harde buiken vooralsnog niet, dus ik zit hier een soort van met fingers crossed en vraag elke keer maar weer aan dat lieve kleine hummeltje in mijn buik of het alsjeblieft nog even wil blijven zitten.
Gast- Gast
Kleine in Tiramisu's buik... Nou moet je eens even goed luisteren!
Jij blijft nog minstens 5 weken zitten, heb je dat GOED begrepen?
Jij blijft nog minstens 5 weken zitten, heb je dat GOED begrepen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Tiramisu, bah spannend weer! Moet je ook naar het ziekenhuis om het te laten checken nog of zolang het nog te houden is niet?
Gast- Gast
Als de harde buiken toenemen of als ik het niet vertrouw dan moet ik bellen. Ik kijk het nog even aan. Mocht het tegen de avond nou erger worden, dan bel ik inderdaad even, al is het voor de zekerheid. Wil liever niet op deze manier weer de nacht ingaan.
Lejow, als we dat nou met zijn allen even zeggen, wordt er misschien wel geluisterd daarbinnen
Lejow, als we dat nou met zijn allen even zeggen, wordt er misschien wel geluisterd daarbinnen
Gast- Gast
Nou kom op ladies Spreek Tirabeeb is even toe!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lief klein hummeltje van Teramisu blijf nog maar lekker even bij mama zitten hoor! Het is buiten echt nog zo koud!
Gast- Gast
Lieve kleine baby van Tiramisu, blijf nog maar even een paar weken warm in mama`s buik zitten!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Whahahah de tranen lopen hier over mijn wangen
Lejow- Lady Post-a-lot
Baby van tiramisu ik ben het met lejow eens! Je moet echt nog even blijven zitten in mama's bui. Daar is het voorlopig nog even lekkerder voor jouw
Leuk plaatje van die kat lejow!
Leuk plaatje van die kat lejow!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Hihi die kat!
CCC- Ratel